Auteur Topic: STU BRU  (gelezen 50623 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline gunther

  • Leden
  • Berichten: 1.231
STU BRU
« Gepost op: februari 12, 2007, 12:11:54 pm »
morgenmiddag op stu bru: brussel-midi: 12-13uur:
"Dinsdag 13 februari
FRANCKY DURY
Voetbalclub Zulte-Waregem is de enige Belgische overwinteraar in Europa. Donderdag spelen ze de 1/16 finale, thuis tegen Newcastle! De coach van West-Vlaamse club heeft vorige week zijn contract voor vijf jaar verlengd, dat betekent dat hij vanaf maart voltijds gaat werken. Tot voor kort combineerde hij het trainerschap met zijn job bij de politie van Gent. Wat zijn de ambities van de semi-professionals van Zulte-Waregem tegen voetbalgrootheid Newcastle, we vragen het aan coach Francky Dury." (bron: stubru.be)

Offline bloempot

  • Leden
  • Berichten: 1.013
  • SFEER is geen misdaad!
Re: STU BRU
« Reactie #1 Gepost op: februari 12, 2007, 12:36:02 pm »
stond ook al te lezen op svzw.be:

STUDIO BRUSSEL
Nu dinsdag 13 februari is (de ongetwijfeld na gisterenavond gelukkige) trainer Francky Dury te gast in het programma Brussel Midi bij Bram Vandendriessche op Studio Brussel.
Het programma loopt van 12u tot 13u

Crudo

  • Gast
Stubru
« Reactie #2 Gepost op: februari 11, 2008, 02:09:40 pm »
http://internetradio.vrt.be/player_detection.html?qsbrand=41&qsODfile=/internetradio_master/productiesysteem2/programma_od/41_od_080211_filipjoos.xml

Filip Joos heeft het voor het eerst dit seizoen ofzo over ons  ;D beetje over het geval Roelandts, Leye, maarja ne minuut of 2 misschien ze

Offline leieboordbewoner

  • Leden
  • Berichten: 2
Re: Stubru
« Reactie #3 Gepost op: februari 11, 2008, 05:48:28 pm »
Filip Joos heeft het voor het eerst dit seizoen ofzo over ons  ;D beetje over het geval Roelandts, Leye, maarja ne minuut of 2 misschien ze

Tis om beschaamd over te zijn... In de pers komen doordat een paar van die eiers het zo nodig vonden om ??n van hun eigen spelers zo aan te vallen. Als je dit verstaat onder "supporter": :-X  >:(


Offline EAGLE

  • Leden
  • Berichten: 2.345
Re: Stubru
« Reactie #4 Gepost op: februari 11, 2008, 08:12:43 pm »
ik schrijf het maar hier maar het gaat over  de krant " De Morgen"
Las hier iemand de collum van Camps
Die zei dat wareegem en roeselare niet thuis horen in eerste
en dender en de rst die daar vannachter staan wel!!!
Wij "gaan er niet voor" volgens hem
Wat hij ook zei  was dat het woord afvalvoetbal nog te weinig was hoe we speelden op gent
Het juiste woord volgens hem was een "Fillipijnsevuilnisbelt"

Het valt mij op dat hij iets tegen ons heeft...
Hij zei ook dat we beter in Kosovo zouden gaan voetballen!

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.065
  • Voice of the voiceless!
Re: Stubru
« Reactie #5 Gepost op: februari 11, 2008, 08:15:36 pm »
Camps is een standard hoer!

Offline Glitch.

  • Leden
  • Berichten: 2.057
Re: Stubru
« Reactie #6 Gepost op: februari 11, 2008, 08:23:47 pm »
ik schrijf het maar hier maar het gaat over  de krant " De Morgen"
Las hier iemand de collum van Camps
Die zei dat wareegem en roeselare niet thuis horen in eerste
en dender en de rst die daar vannachter staan wel!!!
Wij "gaan er niet voor" volgens hem
Wat hij ook zei  was dat het woord afvalvoetbal nog te weinig was hoe we speelden op gent
Het juiste woord volgens hem was een "Fillipijnsevuilnisbelt"

Het valt mij op dat hij iets tegen ons heeft...
Hij zei ook dat we beter in Kosovo zouden gaan voetballen!

Ik ben ook zeer in mijn gat gebeten door de collumn van Camps.

"Dood aan het realisme. KV Mechelen, Bergen, Dender, ook STVV: in termen van talent blijven het chemoclubs. Het ziet er niet uit maar zij gaan wel open en frivool de strijd in. Zij doen mee in verlangen. Zulte (sic!) en Roeselare daarentegen zijn vetgemest in de lugubere logica van underdogs. Clubs voor Kosovo, niet voor Europa. Ze horen een verbod te krijgen om uit te spelen. En zelfs thuis moeten rouwbanden om. Ter nagedachtenis aan vervlogen tijden"

(Camps - De Morgen - 11/02)
-SVZW Forever-

Sv Zulte Waregem

  • Gast
Re: Stubru
« Reactie #7 Gepost op: februari 11, 2008, 08:42:51 pm »
Haha, dit doet me eens goed lachen. Negeren die handel, wij zijn Essevee! De ploeg die iets verwezenlijkte in h??l korte tijd wat h??????l weinig clubs verwezenlijkten. Laat Dender en Mechelen nog enkele jaren meedraaien in eerste klasse, en ze zullen ook niet blijven spelen zoals ze dat voor de moment doen (veel lef, open deur...). Nogal kortzichtige visie van Camps, vrij belachelijk eigenlijk. Moet dat doorgaan voor een voetbalkenner? Lol.
« Laatst bewerkt op: februari 11, 2008, 08:46:01 pm door Sv Zulte Waregem »

Offline EAGLE

  • Leden
  • Berichten: 2.345
Re: Stubru
« Reactie #8 Gepost op: februari 11, 2008, 08:44:42 pm »
Die zal het te horen krijgen als hij eens een Sv fan tegen het lijf loopt!!!

Offline tomtom

  • Leden
  • Berichten: 107
Re: Stubru
« Reactie #9 Gepost op: februari 11, 2008, 08:56:22 pm »
Die zal het te horen krijgen als hij eens een Sv fan tegen het lijf loopt!!!

die zal nu al in zijn broek doen  ;D ;D ;D

Offline Glitch.

  • Leden
  • Berichten: 2.057
Re: Stubru
« Reactie #10 Gepost op: februari 11, 2008, 09:18:14 pm »
Camps pakt ons omwille van die ene wedstrijd op Gent, in de heenronde. Blijven hameren dat het 'vuilnisbeltvoetbal' is dat we leveren. De aanzet tot z'n tirade was het verdedigend voetbal dat Foefelare dit weekend speelde tegen Standard.
Ach, hij schrijft ze natuurlijk maar om reacties uit te lokken,he. Best zielig en belachelijk, inderdaad.
-SVZW Forever-

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: Stubru
« Reactie #11 Gepost op: februari 11, 2008, 09:37:46 pm »
Amai, ja, kwestie van een beetje belachelijk te doen zeg.
STVV, open en frivool ??? Idd, tis daar regelmatig opendeur in de verdediging :D :D
Dat em zelf maar naar Kosovo vertrekt...

fox

  • Gast
Re: Stubru
« Reactie #12 Gepost op: februari 11, 2008, 11:43:12 pm »
Je mag dergelijke zaken nooit te serieus opnemen hoor. Camps schrijft maar wat en meent die dingen op zich niet.  Hij schrijft dat enkel omdat zoiets op dit moment goed pakt op papier. Speelt ZW volgend jaar weer goed voetbal en worden ze weer gehyped zoals 2 jaar geleden dan schrijft hij weer een column die ZW ophemelt. Zo gaan die dingen nu eenmaal.

Offline Kartouch

  • Leden
  • Berichten: 1.020
  • SEMPRE FORZA SV ZULTE WAREGEM
Re: Stubru
« Reactie #13 Gepost op: februari 12, 2008, 01:17:55 am »
Ochja, ik ben realist genoeg om te weten dat wij geen 2e AZ of Valencia zijn / en (wellicht) worden, maar de Europese campagne van vorig jaar draag ik voor altijd in mijn hart. Lokomotiv Moskou uitgeschakeld, 1-4 gewonnen op Wenen, 3-1 gewonnnen tegen Sparta Praag, een meer dan verdienstelijke dubbele confrontatie tegen Newcastle United...

Het grote verschil tussen mij (wij) en Camps is: ik (wij) ben (zijn) supporter van ESSEVEE ZULTE WAREGEM, hij kickt alleen op wat momenteel hip is. Wij waren het twee jaar geleden, Cercle is het nu...

SEMPRE FORZA SV ZULTE WAREGEM

&

SCREW CAMPS
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much, much more important than that." Bill Shankly

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.766
Re: Stubru
« Reactie #14 Gepost op: februari 12, 2008, 10:24:37 am »
maar Camps meent dat allemaal niet. hij schrijft telkens wat en hij hoopt om veel reactie uit te lokken en kickt daar op....(eigenlijk is er bij zo'n mensen een vijs los).
iedereen weet dat hij niets van voetbal kent en als je zijn gezicht ziet..... veel levensvreugde straalt die vent niet meer uit... kortom ne gefrustreerde vent waar ik vaak mee moe lachen

Offline gunther

  • Leden
  • Berichten: 1.231
Re: Stubru
« Reactie #15 Gepost op: februari 12, 2008, 03:13:39 pm »
http://internetradio.vrt.be/player_detection.html?qsbrand=41&qsODfile=/internetradio_master/productiesysteem2/programma_od/41_od_080211_filipjoos.xml

Filip Joos heeft het voor het eerst dit seizoen ofzo over ons  ;D beetje over het geval Roelandts, Leye, maarja ne minuut of 2 misschien ze

dankzij gunther ut waregem LOL.

Offline abe

  • Leden
  • Berichten: 48
Re: Stubru
« Reactie #16 Gepost op: februari 12, 2008, 04:12:50 pm »
Camps beweerde trouwens ook dat Mourinho onze nieuwe bondscoach moest worden... Tot daar zijn geloofwaardigheid.

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Stubru
« Reactie #17 Gepost op: februari 12, 2008, 06:57:32 pm »
Camps pakt ons omwille van die ene wedstrijd op Gent, in de heenronde. Blijven hameren dat het 'vuilnisbeltvoetbal' is dat we leveren. De aanzet tot z'n tirade was het verdedigend voetbal dat Foefelare dit weekend speelde tegen Standard.
Ach, hij schrijft ze natuurlijk maar om reacties uit te lokken,he. Best zielig en belachelijk, inderdaad.

over foefelare heeft hij dan natuurlijk weer wel gelijk. die slagen er zelfs in op sclessin slaapverwekkend voetbal te brengen . ik val tijdens hun wedstrijdverslagen al in slaap wat moet dat dan niet zijn als je daarvan meerdere wedstrijden per seizoen in een stadion ziet ... gelukkig blijft het voor ons beperkt tot een heen-en terugwedstrijd. al kunnen brussels , bergen , lokeren en stvv ook wekelijks garant voor een potje anti-voetbal dat dan ook vaak op 0-0 of 1-1 zo eindigt  .
« Laatst bewerkt op: februari 12, 2008, 06:59:32 pm door svzw81 »

Offline Glitch.

  • Leden
  • Berichten: 2.057
Re: Stubru
« Reactie #18 Gepost op: februari 12, 2008, 08:56:23 pm »
maar Camps meent dat allemaal niet. hij schrijft telkens wat en hij hoopt om veel reactie uit te lokken en kickt daar op....(eigenlijk is er bij zo'n mensen een vijs los).
iedereen weet dat hij niets van voetbal kent en als je zijn gezicht ziet..... veel levensvreugde straalt die vent niet meer uit... kortom ne gefrustreerde vent waar ik vaak mee moe lachen

Hehe, je omschrijving doet me een beetje denken aan de trainer van FC Loppem ;)
« Laatst bewerkt op: februari 12, 2008, 09:47:50 pm door Glitch. »
-SVZW Forever-

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.154
Re: Stubru
« Reactie #19 Gepost op: februari 13, 2008, 10:20:09 am »
Haha, dit doet me eens goed lachen. Negeren die handel, wij zijn Essevee! De ploeg die iets verwezenlijkte in h??l korte tijd wat h??????l weinig clubs verwezenlijkten. Laat Dender en Mechelen nog enkele jaren meedraaien in eerste klasse, en ze zullen ook niet blijven spelen zoals ze dat voor de moment doen (veel lef, open deur...). Nogal kortzichtige visie van Camps, vrij belachelijk eigenlijk. Moet dat doorgaan voor een voetbalkenner? Lol.

haha die kent niets van voetbal.  Wat een sukkel.  Roeselare akkoord.  Maar den essevee (wat een verleden met sv waregem) altijd veel volk vroeger en nu mee op verplaatsing.  In nog geen 3 jaar tijd, beker, 6des, europees overwinterd, paar toppers aan de galg....

Camps = DUTS