Auteur Topic: Speeldag 17 : 01/12/2018 - 20.00u : Essevee - KV Oostende  (gelezen 8589 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.767
  • Essevee!
Re: Speeldag 17 : 01/12/2018 - 20.00u : Essevee - KV Oostende
« Reactie #20 Gepost op: december 01, 2018, 11:40:45 pm »
dienen drang om te winnen en ze dood te nijpen in de 1e helft was
compleet weg, idem als in Sint Truiden

Ik hoop da ze beseffen dat dinsdag oorlog is in strijd voor den beker
en ze bij een voorsprong niet gaan denken dat al binnen is.

en ja die var, die ringelt ons, keer op keer

Offline isidoor

  • Leden
  • Berichten: 2.469
  • Essevee!
Re: Speeldag 17 : 01/12/2018 - 20.00u : Essevee - KV Oostende
« Reactie #21 Gepost op: december 02, 2018, 12:12:45 pm »
Dit is toch weer niet te vatten. Oostende, de zwakste ploeg die ik al heb zien spelen en er niet tegen kunnen winnen.
De ganse 2de helft de 1-0 verdedigen en je weet al op voorhand dat die gelijkmaker er gaat komen en dan nog in de 87ste minuut. Net zoals in onze slechtste periode. geen enkele aanval in de 2de helft.
De match van gisteren vond ik weer 2 stappen terug, nadat we de laatste weken 1 stap vooruit gezet hadden.
Ik verdenk er zelfs de ploeg van dat ze zich vrijwillig geen 100% gegeven hebben met het oog op de bekermatch. Dat zou ik bijzonder lullig vinden, want de beker gaan we toch niet halen met deze ploeg en niet degraderen is toch veel belangrijker dan de beker niet winnen.
Dit zijn weer 2 punten weggegooid en een kans om verder uit de degradatiezone te komen en weer wat meer vertrouwen te krijgen. Maar neen, het mocht weer niet zijn.

Offline Koekenaas

  • Leden
  • Berichten: 2.624
  • Essevee!
Re: Speeldag 17 : 01/12/2018 - 20.00u : Essevee - KV Oostende
« Reactie #22 Gepost op: december 02, 2018, 12:30:20 pm »
dienen drang om te winnen en ze dood te nijpen in de 1e helft was
compleet weg, idem als in Sint Truiden

Ik hoop da ze beseffen dat dinsdag oorlog is in strijd voor den beker
en ze bij een voorsprong niet gaan denken dat al binnen is.

en ja die var, die ringelt ons, keer op keer
865 miljoen km.naar Mars kunnen ze verbinden,100 m.naar het VAR busje lukt niet ;)

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.671
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Speeldag 17 : 01/12/2018 - 20.00u : Essevee - KV Oostende
« Reactie #23 Gepost op: december 02, 2018, 02:09:36 pm »
Dit is toch weer niet te vatten. Oostende, de zwakste ploeg die ik al heb zien spelen en er niet tegen kunnen winnen.
De ganse 2de helft de 1-0 verdedigen en je weet al op voorhand dat die gelijkmaker er gaat komen en dan nog in de 87ste minuut. Net zoals in onze slechtste periode. geen enkele aanval in de 2de helft.
De match van gisteren vond ik weer 2 stappen terug, nadat we de laatste weken 1 stap vooruit gezet hadden.
Ik verdenk er zelfs de ploeg van dat ze zich vrijwillig geen 100% gegeven hebben met het oog op de bekermatch. Dat zou ik bijzonder lullig vinden, want de beker gaan we toch niet halen met deze ploeg en niet degraderen is toch veel belangrijker dan de beker niet winnen.
Dit zijn weer 2 punten weggegooid en een kans om verder uit de degradatiezone te komen en weer wat meer vertrouwen te krijgen. Maar neen, het mocht weer niet zijn.

Nu 2 verloren, maar wel 3 gepakt bij Club ... saldo is nog steeds +1 ;)
Maar ik begrijp je wel.



Online San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.178
Re: Speeldag 17 : 01/12/2018 - 20.00u : Essevee - KV Oostende
« Reactie #24 Gepost op: december 02, 2018, 04:22:32 pm »
Kan iemand eens uitleggen waarom we voor de zoveelste keer maar 1 helft goed spelen?
Ja,het was penalty,ja het was rood,maar zo'n tweede helft spelen,niet te vatten.  Gedaan met de scherpte (zeker bij Theo, Harbaoui,De Fauw en Sylla )gedaan met in blok druk te zetten,we waren nergens de tweede helft.  De invalbeurt van Buffel was dramatisch!
Verheyen zette Coopman meer achteruit en weer hadden we daar geen antwoord op (net zoals in STVV toen De Sart inkwam).
Achteraf mogen we nog blij zijn met het punt.
Ik erger mij enorm aan Bossut (geen schuld bij de goal)maar coacht veel te weinig,zou veel gevaarlijke situaties kunnen vermijden.

Ach kom, dat tegendoelpunt.
Ok een flater is dat niet, maar een doelman als Kaminski, Didilon, Bolat, die pakken die bal.
Sammy kan nooit iets uitzonderlijks doen.
De ballen die hij moet pakken pakt hij, maar soms moet je eens alla Bolat en dergelijke een match winnen.

De Pauw is daar ook te slap in die fase
« Laatst bewerkt op: december 02, 2018, 05:01:56 pm door svennay »

Offline Bertrand

  • Leden
  • Berichten: 1.072
Re: Speeldag 17 : 01/12/2018 - 20.00u : Essevee - KV Oostende
« Reactie #25 Gepost op: december 02, 2018, 04:25:16 pm »
Kan iemand eens uitleggen waarom we voor de zoveelste keer maar 1 helft goed spelen?
Ja,het was penalty,ja het was rood,maar zo'n tweede helft spelen,niet te vatten.  Gedaan met de scherpte (zeker bij Theo, Harbaoui,De Fauw en Sylla )gedaan met in blok druk te zetten,we waren nergens de tweede helft.  De invalbeurt van Buffel was dramatisch!
Verheyen zette Coopman meer achteruit en weer hadden we daar geen antwoord op (net zoals in STVV toen De Sart inkwam).
Achteraf mogen we nog blij zijn met het punt.
Ik erger mij enorm aan Bossut (geen schuld bij de goal)maar coacht veel te weinig,zou veel gevaarlijke situaties kunnen vermijden.

Ach kom, dat tegendoelpunt.
Ok een flater is dat niet, maar een doelman als Kaminski, Didilon, Bolat, die pakken die bal.
Sammy kan nooit iets uitzonderlijks doen.
Da ballen die hij moet pakken pakt hij, maar soms moet je eens alla Bolat en dergelijke een match winnen.

De Pauw is daar ook te slap in die fase

Als ge een k toedekt en ander hoek volledig openlaat,

Offline Koekenaas

  • Leden
  • Berichten: 2.624
  • Essevee!
Re: Speeldag 17 : 01/12/2018 - 20.00u : Essevee - KV Oostende
« Reactie #26 Gepost op: december 02, 2018, 06:18:12 pm »
Kan iemand eens uitleggen waarom we voor de zoveelste keer maar 1 helft goed spelen?
Ja,het was penalty,ja het was rood,maar zo'n tweede helft spelen,niet te vatten.  Gedaan met de scherpte (zeker bij Theo, Harbaoui,De Fauw en Sylla )gedaan met in blok druk te zetten,we waren nergens de tweede helft.  De invalbeurt van Buffel was dramatisch!
Verheyen zette Coopman meer achteruit en weer hadden we daar geen antwoord op (net zoals in STVV toen De Sart inkwam).
Achteraf mogen we nog blij zijn met het punt.
Ik erger mij enorm aan Bossut (geen schuld bij de goal)maar coacht veel te weinig,zou veel gevaarlijke situaties kunnen vermijden.

Ach kom, dat tegendoelpunt.
Ok een flater is dat niet, maar een doelman als Kaminski, Didilon, Bolat, die pakken die bal.
Sammy kan nooit iets uitzonderlijks doen.
Da ballen die hij moet pakken pakt hij, maar soms moet je eens alla Bolat en dergelijke een match winnen.

De Pauw is daar ook te slap in die fase

Als ge een k toedekt en ander hoek volledig openlaat,
De Pauw is geen verdediger en Met Sammy hebben we één van de mindere keepers in eerste klasse.

Offline Thraso

  • Leden
  • Berichten: 1.694
Re: Speeldag 17 : 01/12/2018 - 20.00u : Essevee - KV Oostende
« Reactie #27 Gepost op: december 02, 2018, 06:18:55 pm »
"Maak een horrorstory met slechts 3 woorden"

"Buffel voor Bongonda."

Mij enorm geërgerd aan de zwakke invalbeurt van Buffel. Na zijn zwakke prestatie op Brugge, ook hier getuigend van geen goesting. Liet zich telkens de bal afsnoepen. Mislukte in vrijwel al zijn acties.

Ik vermoed dat Bongonda er van ging om te sparen voor dinsdag, echter kost ons dat wel 2 punten gisteren..

Laten we hopen dat de zwakke 2e helft de spelers ertoe brengen, dinsdag een prachtprestatie neer te zetten.
« Laatst bewerkt op: december 02, 2018, 06:21:08 pm door Thraso »

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.652
Re: Speeldag 17 : 01/12/2018 - 20.00u : Essevee - KV Oostende
« Reactie #28 Gepost op: december 02, 2018, 09:39:57 pm »
Kan iemand eens uitleggen waarom we voor de zoveelste keer maar 1 helft goed spelen?
Ja,het was penalty,ja het was rood,maar zo'n tweede helft spelen,niet te vatten.  Gedaan met de scherpte (zeker bij Theo, Harbaoui,De Fauw en Sylla )gedaan met in blok druk te zetten,we waren nergens de tweede helft.  De invalbeurt van Buffel was dramatisch!
Verheyen zette Coopman meer achteruit en weer hadden we daar geen antwoord op (net zoals in STVV toen De Sart inkwam).
Achteraf mogen we nog blij zijn met het punt.
Ik erger mij enorm aan Bossut (geen schuld bij de goal)maar coacht veel te weinig,zou veel gevaarlijke situaties kunnen vermijden.

Ach kom, dat tegendoelpunt.
Ok een flater is dat niet, maar een doelman als Kaminski, Didilon, Bolat, die pakken die bal.
Sammy kan nooit iets uitzonderlijks doen.
De ballen die hij moet pakken pakt hij, maar soms moet je eens alla Bolat en dergelijke een match winnen.

De Pauw is daar ook te slap in die fase
Na het herbekijken van de tegengoal moet ik je gelijk geven, moet die bal toch hebben.  De Pauw is toch enorm slap, als hij zich smijt dan vertrekt die bal nooit.

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.767
  • Essevee!
Re: Speeldag 17 : 01/12/2018 - 20.00u : Essevee - KV Oostende
« Reactie #29 Gepost op: december 02, 2018, 09:57:02 pm »
Kijk
van mij mag deze match 2ptn gekost hebben
ik wil dinsdag door in de beker

dan kan ik dit concentratieverlies en lamlendig voetbal
vd 2e helft begrijpen....

Offline Vandercoilden Eddy

  • Leden
  • Berichten: 13
  • Essevee!
Re: Speeldag 17 : 01/12/2018 - 20.00u : Essevee - KV Oostende
« Reactie #30 Gepost op: december 02, 2018, 10:58:02 pm »
Als de VAR voor de  match niet werk word er niet gestart waarom word er niet gewacht op de VAR als die  tijdens de wedstrijd uitvalt om de beelden te bekijken.

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.767
  • Essevee!
Re: Speeldag 17 : 01/12/2018 - 20.00u : Essevee - KV Oostende
« Reactie #31 Gepost op: december 02, 2018, 11:13:16 pm »
Als de VAR voor de  match niet werk word er niet gestart waarom word er niet gewacht op de VAR als die  tijdens de wedstrijd uitvalt om de beelden te bekijken.
die regel is een paar weken terug geschrapt
Als VAR niet werkt voor de wedstrijd
wordt er nu wel gestart...

Online San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.178
Re: Speeldag 17 : 01/12/2018 - 20.00u : Essevee - KV Oostende
« Reactie #32 Gepost op: december 03, 2018, 08:48:40 am »
Het was trouwens. Geen clean error volgens Vissers.
Dus met of zonder VAR, penalty gingen we niet gekregen hebben

Offline svzw1978

  • Leden
  • Berichten: 721
Re: Speeldag 17 : 01/12/2018 - 20.00u : Essevee - KV Oostende
« Reactie #33 Gepost op: december 03, 2018, 08:52:22 am »
Het was trouwens. Geen clean error volgens Vissers.
Dus met of zonder VAR, penalty gingen we niet gekregen hebben


Zo is er altijd wel een uitleg natuurlijk. Neemt niet weg dat we nagelaten hebben van een zwak kvo helemaal uit te tellen.

Offline Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.649
  • Essevee!
Re: Speeldag 17 : 01/12/2018 - 20.00u : Essevee - KV Oostende
« Reactie #34 Gepost op: december 03, 2018, 08:55:32 am »
Het was trouwens. Geen clean error volgens Vissers.
Dus met of zonder VAR, penalty gingen we niet gekregen hebben

Voor mij was het overduidelijk. De Bock staat in de 16m en zijn armen zijn verticaal omhoog.
Visser floot ook maar vrije schop omdat er veel rumoer uit het publiek kwam...

Offline Thraso

  • Leden
  • Berichten: 1.694
Re: Speeldag 17 : 01/12/2018 - 20.00u : Essevee - KV Oostende
« Reactie #35 Gepost op: december 03, 2018, 09:49:31 am »
Tuurlijk was het overduidelijk. Zelfs de grote voorstanders van de VAR (zoals een Geert Devlieger) beginnen door te hebben dat elk belachelijk excuus wordt gebruikt om de falingen van de VAR goed te praten. Vorige week schermde Verbist nog met beelden om hun gelijk te bewijzen maar waar niemand toegang tot heeft...

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.766
Re: Speeldag 17 : 01/12/2018 - 20.00u : Essevee - KV Oostende
« Reactie #36 Gepost op: december 03, 2018, 12:08:34 pm »
ofwel fluit je voor hands ofwel niet.
als je fluit leg je de bal waar het handspel was. toch niet moeilijk eigenlijk?
achteraf dan zeggen dat ze geen penalty gingen geven is dikke zever.
over de wedstrijd:
na 1 minuut konden we achterstaan.
de rest van de eerste helft hebben we gedomineerd.
tweede helft: deden we niks. we lieten een ongevaarlijk Oostende komen.
begrijp niet dat we geen druk zetten want achterin was Oostende voetballen heel slecht.
Net zoals tegen Lokeren mag een speler met 2 voeten vooruit tackelen en krijgen ze maar geel?!!
Bossut vond ik slecht acteren. Op hoge ballen steeds onzeker en ook niet durven uitkomen.



Offline isidoor

  • Leden
  • Berichten: 2.469
  • Essevee!
Re: Speeldag 17 : 01/12/2018 - 20.00u : Essevee - KV Oostende
« Reactie #37 Gepost op: december 03, 2018, 12:11:53 pm »
Bossut soms goed, soms slecht. Meestal goed in belangrijke matchen. Hopelijk dus goed tegen Kortrijk.

Offline die hard esseveeër

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: Speeldag 17 : 01/12/2018 - 20.00u : Essevee - KV Oostende
« Reactie #38 Gepost op: december 03, 2018, 08:00:40 pm »
Na alle bagger die hij over zich gekregen heeft in het begin van de competitie mag er hier ook wel ne keer gezegd worden dat Tardieu alweer een beresterke partij speelde!

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.652
Re: Speeldag 17 : 01/12/2018 - 20.00u : Essevee - KV Oostende
« Reactie #39 Gepost op: december 04, 2018, 04:40:51 pm »
Na alle bagger die hij over zich gekregen heeft in het begin van de competitie mag er hier ook wel ne keer gezegd worden dat Tardieu alweer een beresterke partij speelde!
Klopt, streed tot het einde(samen met een Burki,Baudry ,Heylen en Walsh).