Auteur Topic: Johny Ver Eecke nieuwe scheidsrechtersbegeleider  (gelezen 4006 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Arne

  • Leden
  • Berichten: 27
Johny Ver Eecke nieuwe scheidsrechtersbegeleider
« Gepost op: mei 30, 2011, 02:47:30 pm »
Vanaf komend voetbalseizoen verwelkomt SV Zulte Waregem Johny Ver Eecke in zijn clubmiddens. De ex-referee uit Stasegem zal in de toekomst de scheidsrechters begeleiden bij hun komst naar het Regenboogstadion.

Johny Ver Eecke: "De eerste contacten zijn er geweest in de loop van vorig seizoen, toen mijn voorganger Willy Van Parys om gezondheidsredenen moest afhaken. Eind april heb ik met Filips Dhondt gesproken over de taakinvulling en daarna zijn we er snel uitgeraakt. Sinds het einde van mijn carri?re in juni 2007 ben ik vier jaar actief geweest voor de Centrale Scheidsrechters Commissie (CSC), waarbij ik de scheidsrechters in de nationale reeksen opvolgde en controleerde. Die taak leg ik nu uiteraard neer."

"Het is duidelijk dat een belangrijke deel van mijn taak inhoudt dat de scheidsrechters zich welkom voelen. Met de ondervinding die ik zelf heb, weet ik zeer goed wat er bij hen leeft. Ook mijn echtgenote zal aanwezig zijn om de echtgenotes van de mannen in het zwart te begeleiden. Als begeleider is het de bedoeling om vooruit te denken. Welke dranken willen zij voor, tijdens of na de wedstrijden? Hebben zij verzorging nodig? Het is een kwestie van beschikbaar zijn en kort op de bal te spelen bij eventuele vragen."

"Met de ervaring die ik heb opgebouwd in binnen- en buitenland wil ik zorgen voor een positieve uitstraling. Ook na een voor de scheidsrechter moeilijk verlopen wedstrijd is het mijn taak om hen meteen na de partij op te vangen, proberen helpen vermijden dat er nog akkefietjes ontstaan na het laatste fluitsignaal en voor rust en sereniteit te zorgen in alle omstandigheden om op die manier mee te werken aan het imago van de club."

"Ik hoef niet ver te zoeken naar een voorbeeld. Mijn voorganger Willy Van Parys heeft dertig jaar lang op een schitterende manier de scheidsrechters begeleid, eerste bij SV Waregem en later bij de fusieclub. Hij behoorde echt tot de top in Belgi?. Zijn gezondheid laat het niet langer toe om die taak uit te voeren, maar zowel in goeie als mindere tijden was hij op post, in groot wederzijds respect met talrijke mannen in het zwart. Ook als het resultaat voor de club niet goed was, behield hij de attitude die van een scheidsrechtersbegeleider noodzakelijk is."

SV Zulte Waregem wil Willy Van Parys dan ook ten zeerste bedanken voor zijn onvoorwaardelijke jarenlange inzet en clubliefde!

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re:Johny Ver Eecke nieuwe scheidsrechtersbegeleider
« Reactie #1 Gepost op: mei 30, 2011, 02:51:34 pm »
Veel succes toegewenst !

Offline Essevee boy

  • Leden
  • Berichten: 1.455
Re:Johny Ver Eecke nieuwe scheidsrechtersbegeleider
« Reactie #2 Gepost op: mei 30, 2011, 02:56:46 pm »
Welkom Johny en bedankt Willy.

Rik de Flik

  • Gast
Re:Johny Ver Eecke nieuwe scheidsrechtersbegeleider
« Reactie #3 Gepost op: mei 30, 2011, 06:38:13 pm »
Slimme zet! Iemand uit het milieu hier stallen, zal wel nog wat vriendjes hebben hier en daar. Goeie arbiter trouwens.

Offline toptrainer

  • Leden
  • Berichten: 1.318
Re:Johny Ver Eecke nieuwe scheidsrechtersbegeleider
« Reactie #4 Gepost op: mei 30, 2011, 09:27:24 pm »
Slimme zet! Iemand uit het milieu hier stallen, zal wel nog wat vriendjes hebben hier en daar. Goeie arbiter trouwens.

heeft altijd affiniteit gehad voor ons. Ook als hij niet moest 'fluiten' kwam hij vaak een match meepikken bij ons.

Offline Tjompe

  • Leden
  • Berichten: 290
  • Motherfucker from hell
Re:Johny Ver Eecke nieuwe scheidsrechtersbegeleider
« Reactie #5 Gepost op: mei 30, 2011, 09:48:14 pm »
In zijn jonge jaren woonde die in mijn straat, nog nooit een auto gezien die zo gepimpt was in de kleuren blauw-zwart...nuja, ondanks die afwijking wel een goede kerel.

Offline Nonkel Bernie

  • Leden
  • Berichten: 143
Re:Johny Ver Eecke nieuwe scheidsrechtersbegeleider
« Reactie #6 Gepost op: mei 31, 2011, 09:43:27 am »
Dank u wel Willy !!! Een echt Essevee monument !

Offline boer boer

  • Leden
  • Berichten: 444
Re:Johny Ver Eecke nieuwe scheidsrechtersbegeleider
« Reactie #7 Gepost op: juni 01, 2011, 09:20:31 am »
Dank u wel Willy !!! Een echt Essevee monument !

Dat Willy dat nog mag meemaken, die naamsverandering...

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re:Johny Ver Eecke nieuwe scheidsrechtersbegeleider
« Reactie #8 Gepost op: juni 01, 2011, 09:29:30 am »
Dank u wel Willy !!! Een echt Essevee monument !

Dat Willy dat nog mag meemaken, die naamsverandering...

Het is ten vroegste voor binnen 3 jaar, als het stadion er staat (blijkbaar)

Rik de Flik

  • Gast
Re:Johny Ver Eecke nieuwe scheidsrechtersbegeleider
« Reactie #9 Gepost op: juni 02, 2011, 03:04:14 pm »
Wat maakt dat uit dat hij een Bruggesupporter is??? Het is gewoon een professionele medewerker waar essevee veel aan zal hebben. Dat is het belangrijkste.