Auteur Topic: EUROPEES VOETBAL  (gelezen 257270 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.649
  • Essevee!
Re: EUROPEES VOETBAL
« Reactie #1300 Gepost op: september 27, 2016, 11:01:47 pm »
Man, man, man wat een dramatische match. Dit was gewoon europa league niveau, zelf nog slechter. CL onwaardig. Zeer zwak spel, het draait daar vierkant en zelfs meer dan dat. Gewoon belachelijk gemaakt

Offline boerkens4ever

  • Leden
  • Berichten: 2.641
Re: EUROPEES VOETBAL
« Reactie #1301 Gepost op: september 27, 2016, 11:01:53 pm »
Als we in april nog staan waar we nu staan, dan ga je de analisten weer horen. Essevee mag geen kampioen spelen want ze kunnen niets gaan doen in de CL. Sorry ze Brugge ook niet en RSCA heeft ook al enkele kwalijke campagnes achter de rug.

Offline Patje

  • Leden
  • Berichten: 1.738
  • Essevee!
Re: EUROPEES VOETBAL
« Reactie #1302 Gepost op: september 27, 2016, 11:39:00 pm »
Man, man, man wat een dramatische match. Dit was gewoon europa league niveau, zelf nog slechter. CL onwaardig. Zeer zwak spel, het draait daar vierkant en zelfs meer dan dat. Gewoon belachelijk gemaakt
Inderdaad. Dit Club is maar een schim van de ploeg uit de PO's. Logisch dat ze het in de competitie ook niet goed doen. Al 3 maal verloren op verplaatsing en thuis meestal nipt gewonnen en door het oog van de naald tegen Standard. Als Gent een beetje niveau haalt volgende zondag ziet het er niet goed uit voor Club. Die own-goal vandaag spreekt boekdelen over hun huidige vertrouwen.

Offline Tarzan

  • Leden
  • Berichten: 259
Re: EUROPEES VOETBAL
« Reactie #1303 Gepost op: september 28, 2016, 09:24:25 am »
't is best dat ze maar eens om de 11 jaar kampioen zijn ;D

Offline essevee1972

  • Leden
  • Berichten: 1.157
  • Essevee!
Re: EUROPEES VOETBAL
« Reactie #1304 Gepost op: september 28, 2016, 11:08:08 am »
Onbegrijpelijk dat Preud'homme daar bijgetekend heeft. Maakt Club voor het eerst in zevenhonderd jaar kampioen, is met andere woorden d? held, is duidelijk op van de zenuwen en de frustratie druipt er van af (tov journalisten, analisten,...) - ik kan er echt niet bij. 't Zal een h??l mooi contract geweest zijn zeker?

Offline svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.241
  • Essevee!
Re: EUROPEES VOETBAL
« Reactie #1305 Gepost op: september 28, 2016, 08:47:04 pm »
Gladbach vs Barcelona met onze Thorgan Hazard...  8)

De opstelling van Gladbach:
Sommer, Christensen, Kramer, Dahoud, Hazard, Raffael, Stindl, Traor?, Wendt, Korb en Elvedi.

Offline Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.649
  • Essevee!
Re: EUROPEES VOETBAL
« Reactie #1306 Gepost op: september 28, 2016, 09:21:21 pm »
Hoplaaaaaa

Offline svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.241
  • Essevee!
Re: EUROPEES VOETBAL
« Reactie #1307 Gepost op: september 28, 2016, 09:23:43 pm »
Hoplaaaaaa
Mooi uitgespeelde aanval en fraai afgewerkt door Thorgan!

Offline Gruunwit

  • Leden
  • Berichten: 139
Re: EUROPEES VOETBAL
« Reactie #1308 Gepost op: september 06, 2018, 09:06:27 pm »
F91 Dudelange heeft voor een mijlpaal gezorgd voor het Luxemburgs voetbal, door zich als eerste Luxemburgse club te plaatsen voor de poules in de Europa League.
Met AC Milan, Olympiacos en Real Betis hebben ze dan ook nog enkele mooie affiches.

Offline Gruunwit

  • Leden
  • Berichten: 139
Re: EUROPEES VOETBAL
« Reactie #1309 Gepost op: juli 20, 2019, 09:54:55 am »
In de 2de kwalificatieronde van de Europa League (19/20) staat er onder andere Rangers - Progrès Niedercorn (Lux.) op het programma. Lijkt op zich een doodgewone affiche, waar normaal gezien de winnaar vooraf al van gekend is.  2 seizoenen geleden stonden dezelfde clubs tegenover elkaar en wist de Luxemburgse club voor een verrassing van formaat te zorgen.  Ik vermoed dat de Rangers zich wel geen 2 keer gaan laten verrassen, die gaan er van in de heenwedstrijd vol tegenaan gaan.

Offline Gruunwit

  • Leden
  • Berichten: 139
Re: EUROPEES VOETBAL
« Reactie #1310 Gepost op: augustus 02, 2019, 01:08:10 pm »
Gisteren ben ik naar de wedstrijd tussen FC Progrès Niederkorn & Rangers FC gaan kijken in het Nationaal stadion van Luxemburg.  De wedstrijd eindigde op een troosteloze 0-0.  Na de 2-0 overwinning van de Rangers in de heenwedstrijd kwamen ze dus niet meer in de problemen. Toch heeft Steven Gerrard duidelijk nog wat werk om van de Rangers terug een topteam te maken.

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.671
  • Essevee! Olé Olé!
Re: EUROPEES VOETBAL
« Reactie #1311 Gepost op: augustus 03, 2019, 08:43:08 pm »
Doe je vaak zo'n verre verplaatsingen ?

Offline Gruunwit

  • Leden
  • Berichten: 139
Re: EUROPEES VOETBAL
« Reactie #1312 Gepost op: augustus 04, 2019, 07:25:23 pm »
Doe je vaak zo'n verre verplaatsingen ?

Nee, eigenlijk niet.  Maar een Europees wedstrijd in Luxemburg is heel ontspannend. Zodus kijk ik jaarlijks bij de loting van de voorrondes van de Europa League/Champions League of er in Luxemburg geen leuke wedstrijden op het programma staan.  Je hebt meestal al geen gedoe om aan kaarten te geraken. Stadions zijn praktisch nooit uitverkocht en je kan gewoon nog je ticket aan het loket kopen. Als er een tegenstander geloot wordt, waarbij men vermoedt dat er +3000 toeschouwers op af komen, wordt al snel uitgeweken naar het nationaal stadion. Daar kan je parkeren in een parkeergarage aan de overkant van de straat, heel handig en vlakbij. Ik denk dat ik er 4u. geparkeerd gestaan heb voor de prijs van € 2,00. Donderdag zaten er een heleboel Schotse supporters in de vakken van thuissupporters, zonder dat dit problemen geeft. Zoiets kan je niet meer overal maar wel in Luxemburg. Wat ook een meevaller is, is dat sommige Luxemburgse ploegen 2 à 3 rondes ver geraken. Vroeg was dat vaker 1 ronde en eruit.  Ik zie nu het niveau er jaarlijks stijgen.

Offline die hard esseveeër

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: EUROPEES VOETBAL
« Reactie #1313 Gepost op: augustus 06, 2019, 06:52:28 am »
Doe je vaak zo'n verre verplaatsingen ?

Nee, eigenlijk niet.  Maar een Europees wedstrijd in Luxemburg is heel ontspannend. Zodus kijk ik jaarlijks bij de loting van de voorrondes van de Europa League/Champions League of er in Luxemburg geen leuke wedstrijden op het programma staan.  Je hebt meestal al geen gedoe om aan kaarten te geraken. Stadions zijn praktisch nooit uitverkocht en je kan gewoon nog je ticket aan het loket kopen. Als er een tegenstander geloot wordt, waarbij men vermoedt dat er +3000 toeschouwers op af komen, wordt al snel uitgeweken naar het nationaal stadion. Daar kan je parkeren in een parkeergarage aan de overkant van de straat, heel handig en vlakbij. Ik denk dat ik er 4u. geparkeerd gestaan heb voor de prijs van € 2,00. Donderdag zaten er een heleboel Schotse supporters in de vakken van thuissupporters, zonder dat dit problemen geeft. Zoiets kan je niet meer overal maar wel in Luxemburg. Wat ook een meevaller is, is dat sommige Luxemburgse ploegen 2 à 3 rondes ver geraken. Vroeg was dat vaker 1 ronde en eruit.  Ik zie nu het niveau er jaarlijks stijgen.
En lopen daar dan geen spelers rond waarvan je denkt 'hm, die kan wel wat, zou een stap hogerop ook wel meekunnen'? Van de top in Luxemburg naar gelijk welke ploeg in onze juupkesleague lijkt me nog altijd een serieuze stap vooruit.

Offline Gruunwit

  • Leden
  • Berichten: 139
Re: EUROPEES VOETBAL
« Reactie #1314 Gepost op: augustus 08, 2019, 11:01:40 pm »
Doe je vaak zo'n verre verplaatsingen ?

Nee, eigenlijk niet.  Maar een Europese wedstrijd in Luxemburg is heel ontspannend. Zodus kijk ik jaarlijks bij de loting van de voorrondes van de Europa League/Champions League of er in Luxemburg geen leuke wedstrijden op het programma staan.  Je hebt meestal al geen gedoe om aan kaarten te geraken. Stadions zijn praktisch nooit uitverkocht en je kan gewoon nog je ticket aan het loket kopen. Als er een tegenstander geloot wordt, waarbij men vermoedt dat er +3000 toeschouwers op af komen, wordt al snel uitgeweken naar het nationaal stadion. Daar kan je parkeren in een parkeergarage aan de overkant van de straat, heel handig en vlakbij. Ik denk dat ik er 4u. geparkeerd gestaan heb voor de prijs van € 2,00. Donderdag zaten er een heleboel Schotse supporters in de vakken van thuissupporters, zonder dat dit problemen geeft. Zoiets kan je niet meer overal maar wel in Luxemburg. Wat ook een meevaller is, is dat sommige Luxemburgse ploegen 2 à 3 rondes ver geraken. Vroeg was dat vaker 1 ronde en eruit.  Ik zie nu het niveau er jaarlijks stijgen.
En lopen daar dan geen spelers rond waarvan je denkt 'hm, die kan wel wat, zou een stap hogerop ook wel meekunnen'? Van de top in Luxemburg naar gelijk welke ploeg in onze juupkesleague lijkt me nog altijd een serieuze stap vooruit.

Voor de topploegen van de Jupiler League zijn die waarschijnlijk niet goed genoeg, maar bij een Belgische middenmotor moeten die kunnen meedraaien. Alleen verbeteren die spelers zich daarbij?
Als je bij één van de topclubs in Luxemburg speelt, speel je jaarlijks Europees en bij een Belgische middenmotor moeten ze zich nog altijd eerst bewijzen.  Door die Europese wedstrijden doen die spelers wel enorm veel ervaring op.

Offline esssevee4life

  • Leden
  • Berichten: 922
  • Essevee!
Re: EUROPEES VOETBAL
« Reactie #1315 Gepost op: juli 28, 2022, 08:33:12 pm »
https://www.youtube.com/watch?v=dMJHPjCVnsQ&ab_channel=LedyKingaj

Link naar de match van Antwerp, weet niet of er liefhebbers zijn

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.671
  • Essevee! Olé Olé!
Re: EUROPEES VOETBAL
« Reactie #1316 Gepost op: juli 28, 2022, 08:40:41 pm »

Offline esssevee4life

  • Leden
  • Berichten: 922
  • Essevee!
Re: EUROPEES VOETBAL
« Reactie #1317 Gepost op: juli 28, 2022, 08:42:40 pm »
https://www.youtube.com/watch?v=dMJHPjCVnsQ&ab_channel=LedyKingaj

Link naar de match van Antwerp, weet niet of er liefhebbers zijn

thx!

Graag gedaan, wist niet of ik hier streaming links mag posten maar blijkbaar wel. Indien gewenst kan ik dit in de toekomst meer doen.


Offline esssevee4life

  • Leden
  • Berichten: 922
  • Essevee!
Re: EUROPEES VOETBAL
« Reactie #1318 Gepost op: september 13, 2022, 10:55:40 pm »
Buitengewone uitslag van Brugge

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.671
  • Essevee! Olé Olé!
Re: EUROPEES VOETBAL
« Reactie #1319 Gepost op: september 13, 2022, 11:20:46 pm »
yup