Auteur Topic: Over AA Gent  (gelezen 106540 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline Vidmar

  • Leden
  • Berichten: 1.744
Re: Over AA Gent
« Reactie #40 Gepost op: december 10, 2015, 10:49:25 am »
Nu nog een grote ploeg verslaan, bv. AC Milan, en ze krijgen mijn respect!  ;)

Offline jowanie

  • Leden
  • Berichten: 506
Re: Over AA Gent
« Reactie #41 Gepost op: december 10, 2015, 11:45:28 am »
Van mij krijgen ze nu al respect. Ik zie het Anderlecht of Brugge niet zo vlug doen.
Het gevaar voor Gent is natuurlijk dat ze in de kijker lopen. Er zal deze zomer buitenlandse interesse zijn voor Dikke Hein, Kums en wss ook Simon.

Offline Grompie

  • Leden
  • Berichten: 1.013
Re: Over AA Gent
« Reactie #42 Gepost op: december 10, 2015, 11:48:39 am »
Nu nog een grote ploeg verslaan, bv. AC Milan, en ze krijgen mijn respect!  ;)

Vind Valencia en Zenit nu ook niet bepaald kleine clubjes al moet je het natuurlijk met een korrel zout nemen, Witsel en Hulk waren er gisteren ook niet bij.

Benieuwd wie ze de volgende ronde gaan treffen, er zitten enkel maar grote namen in behalve Wolfsburg misschien maar als je naar hun budget kijkt verdwijnt Gent in het niets.
Mooiste voor de club zou een naam als Barca, Real of Bayern zijn. Winnen zal zo goed als onmogelijk zijn maar het is wel een hele mooie affiche en hoef je achteraf bij verlies minder teleurgesteld zijn.

Van mij krijgen ze nu al respect. Ik zie het Anderlecht of Brugge niet zo vlug doen.
Het gevaar voor Gent is natuurlijk dat ze in de kijker lopen. Er zal deze zomer buitenlandse interesse zijn voor Dikke Hein, Kums en wss ook Simon.

Denk dat zowat de halve ploeg daar gevaar loopt om weg geplukt te worden. Milicevic, Neto Mitrovic zijn ook allemaal spelers die het erg goed deden in de CL. Het zal al een kunst zijn om het na nieuwjaar nog samen te kunnen houden.
« Laatst bewerkt op: december 10, 2015, 11:51:51 am door Grompie »

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.671
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Over AA Gent
« Reactie #43 Gepost op: december 10, 2015, 12:03:44 pm »
Denk dat zowat de halve ploeg daar gevaar loopt om weg geplukt te worden. Milicevic, Neto Mitrovic zijn ook allemaal spelers die het erg goed deden in de CL. Het zal al een kunst zijn om het na nieuwjaar nog samen te kunnen houden.

Volgens Louwagie (maandag in Extra-Time) gaat niemand weg met de wintertransfers, tenzij er een bod komt dat extreem hoog is.

Ik vrees ook dat Gent zal meemaken wat wij hebben meegemaakt na onze 2 topjaren. Zeker al met hun (normale) loon/ (grote) bonussen politiek. Gasten die voor het geld gaan zullen volgens mij opstappen. En dit kan 'gezien hun loon en bonussen systeem' een snelle kettingreactie teweeg brengen vrees ik. Als enkele essenti?le pionnen wegvallen zullen daarmee ook de bonussen wegvallen ...
« Laatst bewerkt op: december 10, 2015, 12:06:37 pm door Frederik »

Offline essevee1972

  • Leden
  • Berichten: 1.157
  • Essevee!
Re: Over AA Gent
« Reactie #44 Gepost op: december 10, 2015, 03:35:02 pm »
Knap, chapeau!

Offline Ranter

  • Leden
  • Berichten: 1.637
Re: Over AA Gent
« Reactie #45 Gepost op: december 10, 2015, 07:26:47 pm »
Volgens Louwagie (maandag in Extra-Time) gaat niemand weg met de wintertransfers, tenzij er een bod komt dat extreem hoog is.

Ik vrees ook dat Gent zal meemaken wat wij hebben meegemaakt na onze 2 topjaren. Zeker al met hun (normale) loon/ (grote) bonussen politiek. Gasten die voor het geld gaan zullen volgens mij opstappen. En dit kan 'gezien hun loon en bonussen systeem' een snelle kettingreactie teweeg brengen vrees ik. Als enkele essenti?le pionnen wegvallen zullen daarmee ook de bonussen wegvallen ...

Met dat verschil dat Gent zijn spelers niet laat gaan voor soldenprijzen zoals ze bij SVZW dat meestal (moeten) doen.
En met veel geld koop je andere defitge spelers... Zelfbedruipend...

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.671
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Over AA Gent
« Reactie #46 Gepost op: december 10, 2015, 08:53:57 pm »
Met dat verschil dat Gent zijn spelers niet laat gaan voor soldenprijzen zoals ze bij SVZW dat meestal (moeten) doen.
En met veel geld koop je andere defitge spelers... Zelfbedruipend...

Niets mis met ons tranferbeleid. Al veel over geschreven...

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.064
  • Voice of the voiceless!
Re: Over AA Gent
« Reactie #47 Gepost op: december 10, 2015, 10:01:58 pm »
En nu heeft louchewagie nog meer centen om spelers zot te maken... Geen goede zaak voor ons toekomstig

Offline Massaker

  • Leden
  • Berichten: 1.222
Re: Over AA Gent
« Reactie #48 Gepost op: december 11, 2015, 10:00:39 am »
Volgens Louwagie (maandag in Extra-Time) gaat niemand weg met de wintertransfers, tenzij er een bod komt dat extreem hoog is.

Ik vrees ook dat Gent zal meemaken wat wij hebben meegemaakt na onze 2 topjaren. Zeker al met hun (normale) loon/ (grote) bonussen politiek. Gasten die voor het geld gaan zullen volgens mij opstappen. En dit kan 'gezien hun loon en bonussen systeem' een snelle kettingreactie teweeg brengen vrees ik. Als enkele essenti?le pionnen wegvallen zullen daarmee ook de bonussen wegvallen ...
ik vraag mij af hoe lang sKums het gaat volhouden als andere (grotere) ploegen met een pak briefkes staat te zwaaien.  't Zal rap gedaan zijn met "Kums is een buffalo"...

Offline Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.649
  • Essevee!
Re: Over AA Gent
« Reactie #49 Gepost op: december 11, 2015, 10:16:45 am »
ik vraag mij af hoe lang sKums het gaat volhouden als andere (grotere) ploegen met een pak briefkes staat te zwaaien.  't Zal rap gedaan zijn met "Kums is een buffalo"...

Dat denk ik niet. Volgens mij is AA Gent de perfecte club voor Kums. Zie niet in waar hij ergens anders evenveel zal spelen en ieder jaar mee doet voor Europese plaatsen...

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.671
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Over AA Gent
« Reactie #50 Gepost op: december 11, 2015, 10:20:45 am »
ik vraag mij af hoe lang sKums het gaat volhouden als andere (grotere) ploegen met een pak briefkes staat te zwaaien.  't Zal rap gedaan zijn met "Kums is een buffalo"...

Een half uur ? :)

Die gaat zekerweten voor het geld (eigenlijk allemaal denk ik).

Daarom is het bij Gent momenteel zeer gevaarlijk, en zeker als Louwagie niet wil afstappen van zijn loonplaffond. Werd paar keer op teruggekomen in Extra-Time, maar bleef precies bij zijn standpunt.

Lager loon en hoge(re) bonussen werkt enkel als het zeer goed gaat, als nu, maar ...
Eens er enkele sterkhouders weggeplukt worden zou het wel eens een kettingreactie kunnen veroorzaken en wij (essevee) weten wat de resultaten daarvan zijn.

Offline gva

  • Leden
  • Berichten: 570
Re: Over AA Gent
« Reactie #51 Gepost op: december 11, 2015, 10:45:21 am »
toch wel efkes genoten van de blunder van kums die aanleiding was voor de gelijkmaker van zenith. ik gun gent de kwalificatie, maar dirty skums gun ik geen gloriemoment  >:(

Offline Will McAvoy

  • Leden
  • Berichten: 1.712
  • Essevee!
Re: Over AA Gent
« Reactie #52 Gepost op: december 11, 2015, 11:06:40 am »
Met dat verschil dat Gent zijn spelers niet laat gaan voor soldenprijzen zoals ze bij SVZW dat meestal (moeten) doen.
En met veel geld koop je andere defitge spelers... Zelfbedruipend...

Als er een even achterbakse ploeg als Gent op de proppen komt en de speler begint te dreigen met 78, zullen ze hem ook moeten laten gaan onder de prijs die je er voor wil krijgen.

Offline Buffalo MC

  • Leden
  • Berichten: 127
Re: Over AA Gent
« Reactie #53 Gepost op: december 13, 2015, 02:06:15 am »
Als er een even achterbakse ploeg als Gent op de proppen komt en de speler begint te dreigen met 78, zullen ze hem ook moeten laten gaan onder de prijs die je er voor wil krijgen.
Ja, want Gent is de grootste krapuulploeg die er rond loopt en dat soort zaken gebeurt enkel bij Gent! Sorry hoor, maar mij valt steeds de na?viteit op van personen zoals jij! Dit soort praktijken is schering en inslag. Als je wat dieper zou graven zou je ongetwijfeld ook dat soort zaken terug vinden bij jullie! Alleen komt dat bij een grotere club als Gent meer in de media! Ik herinner mij trouwens nog de hypocrisie van Dury toen hij de handelswijze van Gent ivm de transfer van Kums naar Gent becommentarieerde. Net diezelfde Dury die een paar jaar daarvoor op een smerige wijze het bestuur van Gent een mes in de rug plantte door achter hun rug om met Brugge te gaan onderhandelen.

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.766
Re: Over AA Gent
« Reactie #54 Gepost op: december 13, 2015, 08:42:49 am »
als je Dury kent weet je dat hij zoiets niet doet. Dat hij contact heeft met Mannaert die hier lang werkte??!! quasi normaal. Die hebben nu ook nog contact. van een psycholoog als De Witte zou je iets meer inlevingsvermogen of ruimdenkendheid mogen verwachten. Feit dat ze meteen dachten dat Dury zoiets doet zegt al veel over hen.
maar als je kijkt wat ze met Gent aan het doen zijn en wat ze al verwezenlijkt hebben....dikke pluim.

Offline Oizo87

  • Leden
  • Berichten: 1.343
  • Essevee!
Re: Over AA Gent
« Reactie #55 Gepost op: december 13, 2015, 11:06:37 am »
Ja, want Gent is de grootste krapuulploeg die er rond loopt en dat soort zaken gebeurt enkel bij Gent! Sorry hoor, maar mij valt steeds de na?viteit op van personen zoals jij! Dit soort praktijken is schering en inslag. Als je wat dieper zou graven zou je ongetwijfeld ook dat soort zaken terug vinden bij jullie! Alleen komt dat bij een grotere club als Gent meer in de media! Ik herinner mij trouwens nog de hypocrisie van Dury toen hij de handelswijze van Gent ivm de transfer van Kums naar Gent becommentarieerde. Net diezelfde Dury die een paar jaar daarvoor op een smerige wijze het bestuur van Gent een mes in de rug plantte door achter hun rug om met Brugge te gaan onderhandelen.
Het zou BIJZONDER DOM zijn om effectief met de gsm van zijn club (AA Gent toen dus), te ONDERHANDELEN met Club. En al zeker voor iemand met een verleden als inspecteur bij de Rijkswacht. Denk je nu ?cht dat die zo lomp/dom is? Dat is eerder wat ze er bij jullie wilden van maken.
Dury is een trainer met een visie, waarin hij een duidelijk beeld voor ogen heeft van waar hij naartoe wil ?n met wie, ook op het veld. Dat AA Gent toendertijd financieel niet genoeg slagkracht had om aan zijn (transfer)wensen te voldoen, lijkt me dichter bij de waarheid te zitten. Geen verwijt, wel realiteit.
Of denk je dat Hein met de groep van toen w?l kampioen zou gespeeld hebben?!
En stel nu eens dat hij zo dom/lomp was, is dat dan een reden om iets te doen dat minstens even onguur is?! Spring jij in de Leie omdat een ander dat ook doet?
ALS je dat normaal vind, wees dan tenminste niet zo hypocriet om eerst zelf iemand met alle zonden van Isra?l te beladen...

Offline Will McAvoy

  • Leden
  • Berichten: 1.712
  • Essevee!
Re: Over AA Gent
« Reactie #56 Gepost op: december 14, 2015, 09:52:10 am »
Ja, want Gent is de grootste krapuulploeg die er rond loopt en dat soort zaken gebeurt enkel bij Gent! Sorry hoor, maar mij valt steeds de na?viteit op van personen zoals jij! Dit soort praktijken is schering en inslag. Als je wat dieper zou graven zou je ongetwijfeld ook dat soort zaken terug vinden bij jullie! Alleen komt dat bij een grotere club als Gent meer in de media! Ik herinner mij trouwens nog de hypocrisie van Dury toen hij de handelswijze van Gent ivm de transfer van Kums naar Gent becommentarieerde. Net diezelfde Dury die een paar jaar daarvoor op een smerige wijze het bestuur van Gent een mes in de rug plantte door achter hun rug om met Brugge te gaan onderhandelen.

ik ben helemaal niet naief. Ik weet dat dergelijke zaken nog gebeuren, maar dat praat de crapuulstreken van Gent daarmee nog niet goed hoor. Ze hebben Kums gewoon voor een veel te laag bedrag overgenomen via dreiging met de wet van 78. Zo simpel is het en dat moet je niet trachten goed te praten. Trouwens, Zulte Waregem heeft nog nooit een speler overgenomen van een andere ploeg die met die wet gedreigd heeft.

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.766
Re: Over AA Gent
« Reactie #57 Gepost op: december 14, 2015, 11:30:32 am »
is vooral omdat het niet alleen Kums was maar in het verleden ook Leye..
en bij Cont? is er ook een smerig spel gespeeld waar Gent, Anderlecht en Bayat hun aandeel in hadden en waar de kleinste club moet ja knikken en ondergaan

Offline Breeza

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 1.589
    • SV5381.be
Re: Over AA Gent
« Reactie #58 Gepost op: december 14, 2015, 12:18:12 pm »
Het wordt Gent - Wolfsburg in de Champions League. Mooie affiche! 

Offline Naessens C

  • Leden
  • Berichten: 2.958
  • We pakken ze. Één voor één.
Re: Over AA Gent
« Reactie #59 Gepost op: december 14, 2015, 12:39:16 pm »
Het wordt Gent - Wolfsburg in de Champions League. Mooie affiche!

 ::) ;D