Auteur Topic: Speeldag 10 : 07/10/2018 - 14.30u : Essevee - RSC Anderlecht  (gelezen 18798 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.671
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Speeldag 10 : 07/10/2018 - 14.30u : Essevee - RSC Anderlecht
« Reactie #60 Gepost op: oktober 07, 2018, 05:14:57 pm »
Walsh was goed op de 6,pittig en zeggen wat de anderen moeten doen.  Waarom dan Demir (WAS ROTSLECHT daar niet van) vervangen om Walsh op links te zetten????Dury schiet voor de zoveelste keer in zijn eigen voeten.  Ook de vervanging van Tardieu was Veel te vroeg.
Ik heb nog geen beelden gezien,ik ga nog niet oordelen over de goal of de penaltyfase met De Pauw,maar komen we 1-0 voor dan denken ik dat we die match winnen (tenzij dat Dury weer tactisch de mist in gaat).
Jammer van de glijpartij van Heylen deed het goed.

Tardieu had al geel en had daarna nog een aantal fout gemaakt ...
Dury heeft ook deels daardoor sneller vervangen, en terecht.

Had ie rood gekregen dan stond iedereen te roepen dat Dury hem er na die eerste geel niet had afgehaald.


Offline wOaregem

  • Leden
  • Berichten: 1.200
  • PROUD TO BE A FARMER
Re: Speeldag 10 : 07/10/2018 - 14.30u : Essevee - RSC Anderlecht
« Reactie #61 Gepost op: oktober 07, 2018, 05:30:37 pm »
Terechte wissel Tardieu, Walsh op 6 was k*t. Demir een ramp. Voor de mensen die nog denken dat we kwaliteiten hebben, nogmaals, we hebben te weinig kwaliteit. Enige positieve was dat het vandaag nog niet eens zo slecht was, de spirit was aanwezig, maar kwalitatief bekeken was dit een enorme zwakke match van beide kanten. Verder bouwen op de mentaliteit die ze vandaag toonden. Want mooi moet het niet meer zijn, strijden met de spelers die daar in mee willen gaan.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.652
Re: Speeldag 10 : 07/10/2018 - 14.30u : Essevee - RSC Anderlecht
« Reactie #62 Gepost op: oktober 07, 2018, 05:39:13 pm »
Walsh was goed op de 6,pittig en zeggen wat de anderen moeten doen.  Waarom dan Demir (WAS ROTSLECHT daar niet van) vervangen om Walsh op links te zetten????Dury schiet voor de zoveelste keer in zijn eigen voeten.  Ook de vervanging van Tardieu was Veel te vroeg.
Ik heb nog geen beelden gezien,ik ga nog niet oordelen over de goal of de penaltyfase met De Pauw,maar komen we 1-0 voor dan denken ik dat we die match winnen (tenzij dat Dury weer tactisch de mist in gaat).
Jammer van de glijpartij van Heylen deed het goed.

Tardieu had al geel en had daarna nog een aantal fout gemaakt ...
Dury heeft ook deels daardoor sneller vervangen, en terecht.

Had ie rood gekregen dan stond iedereen te roepen dat Dury hem er na die eerste geel niet had afgehaald.
Maakte nog 1 foutje daarna(10 min tot aan zijn vervanging) niet meer,dus hij had het begrepen,kon op zijn minst wachten tot de rust!  Maar Tot daaraan toe (Marcq was dramatisch slecht!), ik heb het over het weggeven van het middenveld. 
Je moet van Walsh geen wonderen verwachten,maar deed het goed op de 6 (beter dan gelijk wie dit seizoen op de 6!),vanaf dat hij weg was  op het middenveld kwam er niets meer uit bij ons,en zag je dat Anderlecht (echt ook een drama,daar zit niks in) daardoor gevaarlijker werd.
Domme tactische zet van Dury,de zoveelste!
En Demir,dit is een probleem ,je zag dit reeds in de voorbereiding, is zowel aanvallend als verdedigend zwak,daar verwijt ik Dury vooral het feit dat hij Verboom (IS ALTIJD BETER,zelf zonder wedstrijd -ritme!)Geen enkele kans meer geeft,omdat hij hier nog zit en niet weg is.  Dan denkt je als trainer niet aan het grotere belang, dan ben je de koppige ezel die bezig is met zijn eigen!
Verboom wordt betaald,gebruik hem,is dat zo moeilijk?


Offline niederbacher76

  • Leden
  • Berichten: 780
  • Essevee!
Re: Speeldag 10 : 07/10/2018 - 14.30u : Essevee - RSC Anderlecht
« Reactie #63 Gepost op: oktober 07, 2018, 05:45:52 pm »
Ik vond Walsh als aanjager op het midden niet zo slecht. Hij loopt tenminste.
Demir en De Pauw tjah no comment. Idd haal Verboom uit de b kern.
Harbaoui niet zo slecht. Vrij ok in balaannames en doorkoppen. Een spurtbom is hij niet, beoordeel hem op zijn kwaliteiten.
Voor de rest een ploeg met inzet gezien.
En tot spijt van wie het benijdt hier op het forum,   Buffel de man met het meeste inzet en initiatief,  1 vd betere zo niet de beste.

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.065
  • Voice of the voiceless!
Re: Speeldag 10 : 07/10/2018 - 14.30u : Essevee - RSC Anderlecht
« Reactie #64 Gepost op: oktober 07, 2018, 05:53:57 pm »
Was het beter ja, maar nog altijd niet goed. Inzet was er, das al iets! Spijtig van Heylen buiten zijn uitglijden viel het best mee, Demir, Tardieu en Marcq waren weer dramatisch.

Verder bouwen in Charleroi... nog 1 nederlaag en dan moet de remonte starten thuis tegen Moeskroen!

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.652
Re: Speeldag 10 : 07/10/2018 - 14.30u : Essevee - RSC Anderlecht
« Reactie #65 Gepost op: oktober 07, 2018, 06:32:41 pm »
Juist de beelden gezien,een echte schande!!!  Was ZUIVER penalty,goal afkeuren,  amai,dan mag je 85 procent afkeuren.  Wie zat er in het busje? BAUCAUT, ze gaan er weer losjes over !!

Online Koekenaas

  • Leden
  • Berichten: 2.626
  • Essevee!
Re: Speeldag 10 : 07/10/2018 - 14.30u : Essevee - RSC Anderlecht
« Reactie #66 Gepost op: oktober 07, 2018, 06:33:44 pm »
Vraag mij af wanneer de VAR eens gaat ingrijpen vóór ons ?

Online Koekenaas

  • Leden
  • Berichten: 2.626
  • Essevee!
Re: Speeldag 10 : 07/10/2018 - 14.30u : Essevee - RSC Anderlecht
« Reactie #67 Gepost op: oktober 07, 2018, 06:35:42 pm »
Vraag mij af wanneer de VAR eens gaat ingrijpen vóór ons ?
in Genk vorige week onterechte strafschop,dus....onterecht geel voor Davy?

Offline svzw1978

  • Leden
  • Berichten: 721
Re: Speeldag 10 : 07/10/2018 - 14.30u : Essevee - RSC Anderlecht
« Reactie #68 Gepost op: oktober 07, 2018, 07:00:38 pm »
We speelden een deftige eerste helft, maar als je dan ook niet een beetje geholpen wordt op de juiste momenten mag je het vergeten.  Tweede helft was een heel stuk minder, maar dan hebben we op het einde ook niet het geluk even mee...

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.767
  • Essevee!
Re: Speeldag 10 : 07/10/2018 - 14.30u : Essevee - RSC Anderlecht
« Reactie #69 Gepost op: oktober 07, 2018, 07:03:02 pm »
ingesteldheid was top
mooi was het niet maar gingen er wel voor
behalve Depauw, das ramp
Tardieu na 3min geel en daarna mochten die van
anderlecht fouten maken en zagen...
komaan zeg aub

en de VAR al helemaal een ramp
maar oh, daar gaan we niet over schrijven of
aandacht aan besteden
het is een schande
punt

als Dury zich nu 2 volle weken kan toeleggen
op zijn spelers ipv randanimatie dan komt
het mss wel goed voor 1/1

Offline Zigic14

  • Leden
  • Berichten: 552
  • Essevee!
Re: Speeldag 10 : 07/10/2018 - 14.30u : Essevee - RSC Anderlecht
« Reactie #70 Gepost op: oktober 07, 2018, 07:22:25 pm »
Heylen mag van mij blijven staan.
Bongonda en Buffel veel goeie wil.
Wissel Tardieu na gele kaart was logisch.

Uitblinker langs onze kant was toch Sammy in mijn ogen.
Tegen een goed Anderlecht gaan we weer dik de boot in, maar al bij al hoopgevende prestatie.

Als ze dezelfde mentaliteit aan de dag leggen tegen Chalala en Moeskroen halen we wel punten!

Offline Goesse

  • Leden
  • Berichten: 1.431
Re: Speeldag 10 : 07/10/2018 - 14.30u : Essevee - RSC Anderlecht
« Reactie #71 Gepost op: oktober 07, 2018, 07:40:33 pm »
Goeie intenties, meer niet.
Spelers wilden ervoor gaan maar na de 0-1 was het over.

Walsh was best ok op de 6, Demir opnieuw niks.
Haal Verboom dan terug, heeft betere voorzet en werd al voor minder afgeschoten door onze opperleider.

Chapeau voor Hamdi en Buffel, werken enorm hard.

Bedia was een drama maar Soisalo komt telkens goed in, hoelang nog voor die meer kansen krijgt?

Offline Will McAvoy

  • Leden
  • Berichten: 1.712
  • Essevee!
Re: Speeldag 10 : 07/10/2018 - 14.30u : Essevee - RSC Anderlecht
« Reactie #72 Gepost op: oktober 07, 2018, 08:04:43 pm »
Goeie intenties, meer niet.
Spelers wilden ervoor gaan maar na de 0-1 was het over.

Walsh was best ok op de 6, Demir opnieuw niks.
Haal Verboom dan terug, heeft betere voorzet en werd al voor minder afgeschoten door onze opperleider.

Chapeau voor Hamdi en Buffel, werken enorm hard.

Bedia was een drama maar Soisalo komt telkens goed in, hoelang nog voor die meer kansen krijgt?

Na die 0-1 was het idd over, maar dan moet je wel al 2-0 voor staan. De Var lag nog maar eens te slapen. Anderlecht moest winnen vandaag, duidelijker kon niet.

Offline BorisB9

  • Leden
  • Berichten: 901
Re: Speeldag 10 : 07/10/2018 - 14.30u : Essevee - RSC Anderlecht
« Reactie #73 Gepost op: oktober 07, 2018, 08:06:55 pm »
LAAT. SOISALO. SPELEN. IN. PLAATS. VAN. DE PAUW.

Denk juist hetzelfde! dus ²²²²²

Offline BorisB9

  • Leden
  • Berichten: 901
Re: Speeldag 10 : 07/10/2018 - 14.30u : Essevee - RSC Anderlecht
« Reactie #74 Gepost op: oktober 07, 2018, 08:14:14 pm »
We zijn nog steeds heel ziek maar ik zie de koorts toch zakken. De strijdlust was er terug vandaag.
De ploeg laten staan. Enkel De Pauw vervangen en ik zie ze iets rapen in Charleroi

Offline Hartson

  • Leden
  • Berichten: 388
Re: Speeldag 10 : 07/10/2018 - 14.30u : Essevee - RSC Anderlecht
« Reactie #75 Gepost op: oktober 07, 2018, 09:23:16 pm »
Juist de beelden gezien,een echte schande!!!  Was ZUIVER penalty,goal afkeuren,  amai,dan mag je 85 procent afkeuren.  Wie zat er in het busje? BAUCAUT, ze gaan er weer losjes over !!
Zuiver penalty? De Pauw mag toch wel minstens tussen de palen trappen ja... (ipv te roepen op de scheids)

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.652
Re: Speeldag 10 : 07/10/2018 - 14.30u : Essevee - RSC Anderlecht
« Reactie #76 Gepost op: oktober 07, 2018, 10:00:07 pm »
Juist de beelden gezien,een echte schande!!!  Was ZUIVER penalty,goal afkeuren,  amai,dan mag je 85 procent afkeuren.  Wie zat er in het busje? BAUCAUT, ze gaan er weer losjes over !!
Zuiver penalty? De Pauw mag toch wel minstens tussen de palen trappen ja... (ipv te roepen op de scheids)
En omdat hij hem er naast schiet is het geen penalty  Hij wordt onderuit gehaald,als dat geen penalty is dan moet je geen enkele meer geven.
De Pauw mag slecht zijn al dat je wil,maar dit was een zuivere penalty, punt.

Offline Boerelul

  • Leden
  • Berichten: 51
  • Essevee!
Re: Speeldag 10 : 07/10/2018 - 14.30u : Essevee - RSC Anderlecht
« Reactie #77 Gepost op: oktober 07, 2018, 10:35:30 pm »
Vraag mij af wanneer de VAR eens gaat ingrijpen vóór ons ?
Remember afgekeurde goal De Sart tegen kvk.
Zogezegde duwfout van Lepoint, die duw kreeg van Harbaoui.
Geldig doelpunt die werd afgekeurd.

Toch kort geheugen ....

Offline die hard esseveeër

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: Speeldag 10 : 07/10/2018 - 14.30u : Essevee - RSC Anderlecht
« Reactie #78 Gepost op: oktober 07, 2018, 10:38:25 pm »
Degelijke eerste helft waarin we onverdiend op achterstand kwamen door een falende arbitrage en een ongelukkige Heylen.
Tweede helft waren we zoals wel vaker dit seizoen nergens en kreeg een nochtans verre van indrukwekkend Anderlecht de 0-2 cadeau met dank aan Theo... ( Zei er hier iemand dat die goed was vandaag??? Hij kost ons al ne zak punten!!! Ge kunt er hem jammer genoeg niet uit laten, want we hebben nu al bijna niets van creativiteit in de ploeg... )
Lichtpunt(jes) : de eerste helft van Buffel en Harbaoui, Sammy ( op zijn wekelijks foutje na en zijn dramatische uittrappen... ), Baudry ( alweer onze beste verdediger ).
Minpunt(en) : Depauw, Demir, Tardieu ( het kan toch niet dat een speler die jaren vaste waarde was in eerste klasse in Frankrijk maar dit kan brengen?! ), strijkijzer Marcq.

Offline woopser

  • Leden
  • Berichten: 666
Re: Speeldag 10 : 07/10/2018 - 14.30u : Essevee - RSC Anderlecht
« Reactie #79 Gepost op: oktober 07, 2018, 10:48:51 pm »
Tardieu komt uit franse 2de klasse hé niet eerste klasse. Ik las op voetbalkrant dat er nog een transfervrije spits in het publiek zat, ze zouden beter zoeken naar goede centrale middenvelders !