Auteur Topic: [09] HARBAOUI Hamdi  (gelezen 58970 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.261
Re: [09] HARBAOUI Hamdi
« Reactie #60 Gepost op: februari 04, 2019, 11:21:46 pm »
Tis een fenomeen
SV TILL I DIE

Offline Mephistow.be

  • Leden
  • Berichten: 713
Re: [09] HARBAOUI Hamdi
« Reactie #61 Gepost op: februari 05, 2019, 12:54:56 am »
Heeft dat al eens gedaan. Is nu al 1 van de rijkste spelers van de Jupiler Pro League. Wat mij betreft geef je hem nog 2 jaar contract, syabiliteir van gezin als troefkaart ;)

Offline die hard esseveeër

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: [09] HARBAOUI Hamdi
« Reactie #62 Gepost op: februari 05, 2019, 06:36:50 am »
Heeft dat al eens gedaan. Is nu al 1 van de rijkste spelers van de Jupiler Pro League. Wat mij betreft geef je hem nog 2 jaar contract, syabiliteir van gezin als troefkaart ;)
Ik ben ook zot van syabiliteir... 😜

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.766
Re: [09] HARBAOUI Hamdi
« Reactie #63 Gepost op: februari 05, 2019, 10:32:54 am »
tuurlijk zal hij weggaan.
interesse in hem zal blijven.
spijtig dat we hem aan een gelimiteerd bedrag zullen moeten laten gaan...
zo lopen we wat achter.
in Kortrijk hebben ze afgelopen zomer lang gewacht om hun huiswerk te maken....
het kwam er allemaal goed, ze hebben al voldoende punten en hebben de luxe om te incasseren en voor Mboyo wat huurgeld te scheppen.
moesten we al meer punten hebben gehad konden we Hamdi wellicht voor een hoger bedrag verkopen.
wat hij hier bij essevee doet is fenomenaal.


Offline Thraso

  • Leden
  • Berichten: 1.694
Re: [09] HARBAOUI Hamdi
« Reactie #64 Gepost op: februari 08, 2019, 11:51:10 am »
We moeten Harbaoui hier proberen te houden aan de zomer. Hij laat zelf ook weten vandaag dat hij dit niet uitsluit.

Geen 2 keer de fout maken zoals bij Leye, maar hem een deftig contract geven + uitzicht op opname in de staf (als spitsentrainer bijvoorbeeld).

Harbaoui is immers de beste spits die hier ooit heeft rondgelopen in Waregem.

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.766
Re: [09] HARBAOUI Hamdi
« Reactie #65 Gepost op: februari 08, 2019, 01:26:24 pm »
vind ik ook.
topspits!
werkt veel, doet zijn mond open, gaat er 100% voor, altijd verdedigers rond hem heen en scorend vermogen.
Perbet is n totaal ander type die uit het duel speelt, veel loopt, op de juiste plaats staat....maar die in bepaalde matchen niks doet, niet op een verdediging weegt.



Offline die hard esseveeër

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: [09] HARBAOUI Hamdi
« Reactie #66 Gepost op: februari 08, 2019, 04:53:20 pm »
Ie is wel 34 jaar, é!
Ie ga nie blijven ieder jaar minstens 15 goals maken.
Als ge als club op ne 34 jarigen nog een mooie winst kunt pakken, dan begrijp ik dat ge dat op zijn minst eens overweegt...
Wel zien dat ge ne waardige vervanger hebt ( Sylla? ), anders komen we weer in een Kaya / Derijck verhaal...

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.178
Re: [09] HARBAOUI Hamdi
« Reactie #67 Gepost op: februari 08, 2019, 06:24:30 pm »
Ie is wel 34 jaar, é!
Ie ga nie blijven ieder jaar minstens 15 goals maken.
Als ge als club op ne 34 jarigen nog een mooie winst kunt pakken, dan begrijp ik dat ge dat op zijn minst eens overweegt...
Wel zien dat ge ne waardige vervanger hebt ( Sylla? ), anders komen we weer in een Kaya / Derijck verhaal...

Wel, daar denk ik ook aan.
Bang voor het jaar te veel. En dan blokkeer je de weg voor anderen. En een Harbaoui op de vank, dat is geen makkelijke jongen.
Er is een gelimmiteerd bedrag afgesproken, die Turken gaan dat gewoon betalen in de zomer denk ik dan.
Wij hebben nu idd Sylla. We weten dat die goed is, minder scorend vermogen, maar balvaster en laat anderen daardoor aansluiten en scoren. En haal met het bedrag dat je voor Hamdi krijgt een beloftevole spits. Rocha? Henry(OHL)? Of elders een jongeling...

Online Koekenaas

  • Leden
  • Berichten: 2.626
  • Essevee!
Re: [09] HARBAOUI Hamdi
« Reactie #68 Gepost op: februari 08, 2019, 07:45:02 pm »
Ie is wel 34 jaar, é!
Ie ga nie blijven ieder jaar minstens 15 goals maken.
Als ge als club op ne 34 jarigen nog een mooie winst kunt pakken, dan begrijp ik dat ge dat op zijn minst eens overweegt...
Wel zien dat ge ne waardige vervanger hebt ( Sylla? ), anders komen we weer in een Kaya / Derijck verhaal...

Wel, daar denk ik ook aan.
Bang voor het jaar te veel. En dan blokkeer je de weg voor anderen. En een Harbaoui op de vank, dat is geen makkelijke jongen.
Er is een gelimmiteerd bedrag afgesproken, die Turken gaan dat gewoon betalen in de zomer denk ik dan.
Wij hebben nu idd Sylla. We weten dat die goed is, minder scorend vermogen, maar balvaster en laat anderen daardoor aansluiten en scoren. En haal met het bedrag dat je voor Hamdi krijgt een beloftevole spits. Rocha? Henry(OHL)? Of elders een jongeling...
hij mag dan al 35 zijn,het zal moeilijk zijn om iemand te halen die zijn rendement haalt. Zal meer kosten dan hem te houden,en dan word het nog afwachten. Iedere ploeg zoekt wel iemand die er 15 per jaar maakt. Met Hamdi ben je daar ( bijna ) zeker van. Is ook nooit gekwetst!

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.261
Re: [09] HARBAOUI Hamdi
« Reactie #69 Gepost op: februari 09, 2019, 11:00:25 am »
Ik ben ook van mening als je nu nog kunt cashen dan moet je het gewoon doen.
SV TILL I DIE

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.671
  • Essevee! Olé Olé!
Re: [09] HARBAOUI Hamdi
« Reactie #70 Gepost op: februari 09, 2019, 01:48:45 pm »
Ik ben ook van mening als je nu nog kunt cashen dan moet je het gewoon doen.

De club of Hamdi?

Als je club moet je u de vraag stellen of je met de inkomsten bij de verkoop een evengrote efficiëntie zal vinden voor dezelfde prijs.

Ik denk dat het de bedoeling is om Sylla klaar te stomen tegen het vertrek van Habaoui.
Maar ... voor mij mogen ze de portefeuille opendoen om Harbaoui langer te houden, naast Sylla.

Offline svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.241
  • Essevee!
Re: [09] HARBAOUI Hamdi
« Reactie #71 Gepost op: februari 09, 2019, 02:02:01 pm »
Ik ben ook van mening als je nu nog kunt cashen dan moet je het gewoon doen.

De club of Hamdi?

Als je club moet je u de vraag stellen of je met de inkomsten bij de verkoop een evengrote efficiëntie zal vinden voor dezelfde prijs.

Ik denk dat het de bedoeling is om Sylla klaar te stomen tegen het vertrek van Habaoui.
Maar ... voor mij mogen ze de portefeuille opendoen om Harbaoui langer te houden, naast Sylla.
Harbaoui gaf al aan niet graag in een 2-spitsensysteem te spelen.
Als hij nog een laatste keer kan cashen in het buitenland is hij weg. Simpel en begrijpelijk...
De club moet zich daar nu reeds op beginnen voorbereiden.

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.178
Re: [09] HARBAOUI Hamdi
« Reactie #72 Gepost op: april 14, 2019, 09:28:02 am »
We weten dat Hamdi geen slimme kerel is, maar zijn reactie op twitter is ook maar laag bij de grond

Offline svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.241
  • Essevee!
Re: [09] HARBAOUI Hamdi
« Reactie #73 Gepost op: april 14, 2019, 09:46:05 am »
We weten dat Hamdi geen slimme kerel is, maar zijn reactie op twitter is ook maar laag bij de grond
Er zou deze week op training ook al iets gebeurd zijn (weet niet wat) tussen Hamdi en Francky dus vandaar wellicht de frustraties.
Roteren ok, maar Theo blijft de hele tijd staan dus ik snap wel dat Hamdi teleurgesteld en gefrustreerd is...

Online Porky

  • Leden
  • Berichten: 4.914
Re: [09] HARBAOUI Hamdi
« Reactie #74 Gepost op: april 14, 2019, 10:03:58 am »
We weten dat Hamdi geen slimme kerel is, maar zijn reactie op twitter is ook maar laag bij de grond
Er zou deze week op training ook al iets gebeurd zijn (weet niet wat) tussen Hamdi en Francky dus vandaar wellicht de frustraties.
Roteren ok, maar Theo blijft de hele tijd staan dus ik snap wel dat Hamdi teleurgesteld en gefrustreerd is...

Welke reactie op Twitter?

Offline d_trulliaj

  • Leden
  • Berichten: 1.315
  • Essevee!
Re: [09] HARBAOUI Hamdi
« Reactie #75 Gepost op: april 14, 2019, 11:10:47 am »
We weten dat Hamdi geen slimme kerel is, maar zijn reactie op twitter is ook maar laag bij de grond
Er zou deze week op training ook al iets gebeurd zijn (weet niet wat) tussen Hamdi en Francky dus vandaar wellicht de frustraties.
Roteren ok, maar Theo blijft de hele tijd staan dus ik snap wel dat Hamdi teleurgesteld en gefrustreerd is...

Welke reactie op Twitter?

https://twitter.com/HarbaouiHamdi/status/1117320234514485248?s=19

Harbaoui heeft gelijk imo.
« Laatst bewerkt op: april 14, 2019, 11:12:51 am door d_trulliaj »

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.652
Re: [09] HARBAOUI Hamdi
« Reactie #76 Gepost op: april 14, 2019, 11:17:06 am »
Dit is gewoon pesten,ge doet dit als coach niet met een speler die ons 2× redde + voor een tweede maal topschutter kan worden,is een echte schande!  Roteren,daar heeft het niks mee te maken.

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.178
Re: [09] HARBAOUI Hamdi
« Reactie #77 Gepost op: april 14, 2019, 11:34:22 am »
Dit is gewoon pesten,ge doet dit als coach niet met een speler die ons 2× redde + voor een tweede maal topschutter kan worden,is een echte schande!  Roteren,daar heeft het niks mee te maken.

Ach kom.
Zijn transferprijs is al besproken in januari. Dus daar valt niets meer aan te doen.
En je moet met Sylla ook kijken welk vlees je in de kuip hebt (te weinig imo)
Dury heeft veel rare dingen gedaan dit seizoen, maar hier snap ik het wel enigszins

Bongonda kan zijn statistieken nog opkrikken waardoor we nog meer kunnen vragen.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.652
Re: [09] HARBAOUI Hamdi
« Reactie #78 Gepost op: april 14, 2019, 07:01:22 pm »
Dit is gewoon pesten,ge doet dit als coach niet met een speler die ons 2× redde + voor een tweede maal topschutter kan worden,is een echte schande!  Roteren,daar heeft het niks mee te maken.

Ach kom.
Zijn transferprijs is al besproken in januari. Dus daar valt niets meer aan te doen.
En je moet met Sylla ook kijken welk vlees je in de kuip hebt (te weinig imo)
Dury heeft veel rare dingen gedaan dit seizoen, maar hier snap ik het wel enigszins

Bongonda kan zijn statistieken nog opkrikken waardoor we nog meer kunnen vragen.
Topschutter worden is niet belangrijk voor de speler zelf,los van waarde voor de speler zelf? Dit is een trofee,zowel voor de speler als de club.  Dit blijft in de annalen staan,net zoals de Gouden Schoen. 

Offline svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.241
  • Essevee!
Re: [09] HARBAOUI Hamdi
« Reactie #79 Gepost op: april 14, 2019, 07:06:16 pm »
Dit is gewoon pesten,ge doet dit als coach niet met een speler die ons 2× redde + voor een tweede maal topschutter kan worden,is een echte schande!  Roteren,daar heeft het niks mee te maken.

Ach kom.
Zijn transferprijs is al besproken in januari. Dus daar valt niets meer aan te doen.
En je moet met Sylla ook kijken welk vlees je in de kuip hebt (te weinig imo)
Dury heeft veel rare dingen gedaan dit seizoen, maar hier snap ik het wel enigszins

Bongonda kan zijn statistieken nog opkrikken waardoor we nog meer kunnen vragen.
Topschutter worden is niet belangrijk voor de speler zelf,los van waarde voor de speler zelf? Dit is een trofee,zowel voor de speler als de club.  Dit blijft in de annalen staan,net zoals de Gouden Schoen.
Zo denk ik er ook over...