Auteur Topic: Het geld van Coucke  (gelezen 24549 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Vincent

  • Gast
Re: Het geld van Coucke
« Reactie #60 Gepost op: augustus 17, 2015, 01:39:09 pm »
leidersplaats
10 op 12
winst vs Anderlecht
applauswissel Berrier

Denken jullie ook aan wat ik denk?

Dat achteraf iedereen op voorhand altijd gelijk heeft en daarbij meestal alleen 'vakkundig' onthoudt wat in zijn of haar kraam past?
« Laatst bewerkt op: augustus 17, 2015, 01:41:54 pm door Vincent »

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.652
Re: Het geld van Coucke
« Reactie #61 Gepost op: augustus 17, 2015, 04:37:40 pm »
Verleden jaar was berrier zwak, kan gebeuren, maar ook dan kon hij door 1 pass of 1 aktie de match doen kantelen.  Dat moet je erbij nemen,hij kan iets wat zelfs nu niemand bij topploegen zoals Brugge,Genk of Anderlecht kan, deftige voorzetten geven,corners,een oude 10, maar o zo belangrijk.  Hier snappen de meeste supporters niet hoe waardevol die speler is voor teams als wij of Oostende.  Maar hetgene dat hij bij Oostende verdient wou Essevee nooit geven(ik denk dat Jesper ook veel krijgt,maar nog zoveel niet als Berrier).  Voor veel mensen is Hazard de beste speler ooit die bij Essevee speelde, voor mij is dat Berrier,point final!

Offline Goesse

  • Leden
  • Berichten: 1.431
Re: Het geld van Coucke
« Reactie #62 Gepost op: augustus 17, 2015, 08:51:48 pm »
Jorgensen is de best betaalde speler uit de geschiedenis v Essevee.

Vincent

  • Gast
Re: Het geld van Coucke
« Reactie #63 Gepost op: augustus 17, 2015, 11:08:44 pm »
Jorgensen is de best betaalde speler uit de geschiedenis v Essevee.

Dat stond zo in Sport/Voetbalmagazine ja. Maar dat wil nog altijd niet zeggen dat hij krijgt wat Berrier had gewild (of nu krijgt in Oostende) ... Het is intussen toch bekend dat wij twee jaar z??r/t? goed betaalden en Dury heeft daarover toen zelf gezegd dat ingaan op de vraag van Berrier betekende dat ook de andere lonen hadden moeten volgen en dat dit gewoon onhaalbaar was voor ons. 

Offline Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.649
  • Essevee!

Offline fan4ever

  • Leden
  • Berichten: 1.278
  • Essevee!
Re: Het geld van Coucke
« Reactie #65 Gepost op: augustus 22, 2015, 10:24:45 am »
Verleden jaar was berrier zwak, kan gebeuren, maar ook dan kon hij door 1 pass of 1 aktie de match doen kantelen.  Dat moet je erbij nemen,hij kan iets wat zelfs nu niemand bij topploegen zoals Brugge,Genk of Anderlecht kan, deftige voorzetten geven,corners,een oude 10, maar o zo belangrijk.  Hier snappen de meeste supporters niet hoe waardevol die speler is voor teams als wij of Oostende.  Maar hetgene dat hij bij Oostende verdient wou Essevee nooit geven(ik denk dat Jesper ook veel krijgt,maar nog zoveel niet als Berrier).  Voor veel mensen is Hazard de beste speler ooit die bij Essevee speelde, voor mij is dat Berrier,point final!

Helemaal akkoord!