Auteur Topic: Het Laatste Nieuws  (gelezen 77242 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Nineke

  • Leden
  • Berichten: 72
Re: Het Laatste Nieuws
« Reactie #20 Gepost op: januari 10, 2008, 01:20:24 pm »
vandaag artikel in hln : spelen kvk en essevee binnenkort in hetzelfde stadion?

den enen of den andren da em afvroeg of dat nie mogelijk was om ??n nieuw stadion voor de twee ploegen te bouwen, inplaats van beiden een nieuw stadion /veranderingen aan het stadion uit te voeren. Hij geeft als voorbeeld klup en cercle.. Dit om geld uit te sparen enzo

Offline RedRoom

  • Leden
  • Berichten: 629
Re: Het Laatste Nieuws
« Reactie #21 Gepost op: januari 10, 2008, 01:51:50 pm »
Goe zot is dien gast!

fox

  • Gast
Re: Het Laatste Nieuws
« Reactie #22 Gepost op: januari 10, 2008, 02:37:06 pm »
Goe zot is dien gast!

Waarom?  Ik vind dat geen slecht idee.  Het stadion zal dan elke week gebruikt worden in plaats van om de 2 weken en dat zal twijfelende potentiele investeerders wat makkelijker over de streep trekken.

Offline drets

  • Leden
  • Berichten: 353
Re: Het Laatste Nieuws
« Reactie #23 Gepost op: januari 10, 2008, 02:39:42 pm »
Goe zot is dien gast!

Waarom?  Ik vind dat geen slecht idee.  Het stadion zal dan elke week gebruikt worden in plaats van om de 2 weken en dat zal twijfelende potentiele investeerders wat makkelijker over de streep trekken.

Zijn idee was dan wel om het stadion in Kortrijk te bouwen dacht ik..
Schrijffouten hierboven zijn er met de bedoeling mij een stap dichter te brengen bij werelddominantie.. Duhh!!

Offline MrVosken

  • Leden
  • Berichten: 22
Re: Het Laatste Nieuws
« Reactie #24 Gepost op: januari 10, 2008, 02:40:32 pm »
Goe zot is dien gast!

Waarom?  Ik vind dat geen slecht idee.  Het stadion zal dan elke week gebruikt worden in plaats van om de 2 weken en dat zal twijfelende potentiele investeerders wat makkelijker over de streep trekken.

en waar zouje da stadion dan zetten? En sponser borden iedere week verhangen, Stadion reinigen.
nee nee, geloof er allemaal niets van ze

stadion sta schoon dicht bij mijn deure  8) 8) das gemakkelijk voor BOB tezijn e  ;)

fox

  • Gast
Re: Het Laatste Nieuws
« Reactie #25 Gepost op: januari 10, 2008, 02:50:15 pm »
Goe zot is dien gast!

Waarom?  Ik vind dat geen slecht idee.  Het stadion zal dan elke week gebruikt worden in plaats van om de 2 weken en dat zal twijfelende potentiele investeerders wat makkelijker over de streep trekken.

en waar zouje da stadion dan zetten? En sponser borden iedere week verhangen, Stadion reinigen.
nee nee, geloof er allemaal niets van ze

stadion sta schoon dicht bij mijn deure  8) 8) das gemakkelijk voor BOB tezijn e  ;)

Reclameborden in nieuwe stadions zijn tegenwoordig elektronisch en dus is het gewoon een kwestie van een ander programmatje op te starten.

Opkuis gebeurt uiteraard door de ploeg die er gespeeld heeft, dat lijkt me logisch.

De kost van onderhoud wordt gedeeld door 2.

Ik denk ook niet dat de mensen die erover beslissen rekening moeten houden met het feit dat jij nu iets dichter woont...

Uiteraard zal dit er nooit van komen, maar ik vind het eigenlijk wel een heel goed idee.  Een ideale locatie lijkt me Deerlijk of zoiets.  Redelijk neutraal terrein en volgens mij aanvaardbaar voor beide ploegen in die zin dat het niet zo ver is van de huidige stadions.

Dit gezegd zijnde, ik besef ook wel dat dit een utopie is, jammer!

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.154
Re: Het Laatste Nieuws
« Reactie #26 Gepost op: januari 10, 2008, 04:18:01 pm »
Goe zot is dien gast!

Waarom?  Ik vind dat geen slecht idee.  Het stadion zal dan elke week gebruikt worden in plaats van om de 2 weken en dat zal twijfelende potentiele investeerders wat makkelijker over de streep trekken.

en waar zouje da stadion dan zetten? En sponser borden iedere week verhangen, Stadion reinigen.
nee nee, geloof er allemaal niets van ze

stadion sta schoon dicht bij mijn deure  8) 8) das gemakkelijk voor BOB tezijn e  ;)

Reclameborden in nieuwe stadions zijn tegenwoordig elektronisch en dus is het gewoon een kwestie van een ander programmatje op te starten.

Opkuis gebeurt uiteraard door de ploeg die er gespeeld heeft, dat lijkt me logisch.

De kost van onderhoud wordt gedeeld door 2.

Ik denk ook niet dat de mensen die erover beslissen rekening moeten houden met het feit dat jij nu iets dichter woont...

Uiteraard zal dit er nooit van komen, maar ik vind het eigenlijk wel een heel goed idee.  Een ideale locatie lijkt me Deerlijk of zoiets.  Redelijk neutraal terrein en volgens mij aanvaardbaar voor beide ploegen in die zin dat het niet zo ver is van de huidige stadions.

Dit gezegd zijnde, ik besef ook wel dat dit een utopie is, jammer!

gba en antwerpen toch ook superrivalen.  Gaan ze toch ook doen.  Maar ja.  De meesten hebben dit liever niet, en we hebben mooie locatie en in eigen stad waregem.  Waregem of Kortrijk? Keuze is vlug gemaakt.

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: Het Laatste Nieuws
« Reactie #27 Gepost op: januari 10, 2008, 05:38:29 pm »
Laat maar zitten. Liever ons eigen regeboogstadion. Het ligt hier trouwens ideaal bij E17 en station en etc...
En we hebben de meeste supporters, dus zouden ze het hier moeten zetten. :)

Offline Harry

  • Leden
  • Berichten: 1.450
    • EsseveeFans
Re: Het Laatste Nieuws
« Reactie #28 Gepost op: januari 10, 2008, 05:43:02 pm »
Goe zot is dien gast!

Waarom?  Ik vind dat geen slecht idee.  Het stadion zal dan elke week gebruikt worden in plaats van om de 2 weken en dat zal twijfelende potentiele investeerders wat makkelijker over de streep trekken.

en waar zouje da stadion dan zetten? En sponser borden iedere week verhangen, Stadion reinigen.
nee nee, geloof er allemaal niets van ze

stadion sta schoon dicht bij mijn deure  8) 8) das gemakkelijk voor BOB tezijn e  ;)

Reclameborden in nieuwe stadions zijn tegenwoordig elektronisch en dus is het gewoon een kwestie van een ander programmatje op te starten.

Opkuis gebeurt uiteraard door de ploeg die er gespeeld heeft, dat lijkt me logisch.

De kost van onderhoud wordt gedeeld door 2.

Ik denk ook niet dat de mensen die erover beslissen rekening moeten houden met het feit dat jij nu iets dichter woont...

Uiteraard zal dit er nooit van komen, maar ik vind het eigenlijk wel een heel goed idee.  Een ideale locatie lijkt me Deerlijk of zoiets.  Redelijk neutraal terrein en volgens mij aanvaardbaar voor beide ploegen in die zin dat het niet zo ver is van de huidige stadions.

Dit gezegd zijnde, ik besef ook wel dat dit een utopie is, jammer!

gba en antwerpen toch ook superrivalen.  Gaan ze toch ook doen.  Maar ja.  De meesten hebben dit liever niet, en we hebben mooie locatie en in eigen stad waregem.  Waregem of Kortrijk? Keuze is vlug gemaakt.

Den essevee die in krotrijk zou gan spelen of omgekeerd?? Das de klucht vant jaar!!!! Hahahahahaha  ;D


"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur"

Offline boer boer

  • Leden
  • Berichten: 444
Re: Het Laatste Nieuws
« Reactie #29 Gepost op: januari 10, 2008, 06:10:43 pm »
vandaag artikel in hln : spelen kvk en essevee binnenkort in hetzelfde stadion?

den enen of den andren da em afvroeg of dat nie mogelijk was om ??n nieuw stadion voor de twee ploegen te bouwen, inplaats van beiden een nieuw stadion /veranderingen aan het stadion uit te voeren. Hij geeft als voorbeeld klup en cercle.. Dit om geld uit te sparen enzo



KVKrotrijk en de Rassing? Hmmm... niet slecht gezien eigenlijk  ::)

Offline dhaene

  • Leden
  • Berichten: 390
Re: Het Laatste Nieuws
« Reactie #30 Gepost op: januari 10, 2008, 07:12:30 pm »
Bouw een schitterende tempel in Deerlijk! Boerenvelden genoeg voor mijn deur! :D!

Offline japarov

  • Leden
  • Berichten: 2.109
Re: Het Laatste Nieuws
« Reactie #31 Gepost op: januari 10, 2008, 08:03:24 pm »
Een tempel in Deerlijk vergeet et ik woon ier al 29jaar rustig en tevree en kwil dit zo houden!!!!!

Offline SVZW.BE

  • Leden
  • Berichten: 1.565
  • webteam SV Zulte Waregem - svzw.be - essevee.be
    • SV Zulte Waregem
Re: Het Laatste Nieuws
« Reactie #32 Gepost op: januari 11, 2008, 12:31:52 am »
Dit idee, dat al voor waarheid werd verspreid in kranten en radio, is compleet uit de lucht gegrepen.
Webteam SV Zulte Waregem

Offline MrVosken

  • Leden
  • Berichten: 22
Re: Het Laatste Nieuws
« Reactie #33 Gepost op: januari 11, 2008, 09:21:28 am »
Dit idee, dat al voor waarheid werd verspreid in kranten en radio, is compleet uit de lucht gegrepen.

het is maar best ook  ;)

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.154
Re: Het Laatste Nieuws
« Reactie #34 Gepost op: januari 11, 2008, 04:09:41 pm »
Dit idee, dat al voor waarheid werd verspreid in kranten en radio, is compleet uit de lucht gegrepen.

het is maar best ook  ;)

Idd krant die wat sensatie zoekt.  De geintervieuwde personen weten van niets, zowel aan beide kanten.  Grootste onzin van het jaar dit.  En idd uit de lucht gegrepen door ??n of andere journalist.

Hoort er allemaal bij de dag voor een clash tussen 2 aartsrivalen(buren) .

salout?

  • Gast
Re: Het Laatste Nieuws
« Reactie #35 Gepost op: januari 11, 2008, 07:21:22 pm »
Dit idee, dat al voor waarheid werd verspreid in kranten en radio, is compleet uit de lucht gegrepen.

het is maar best ook  ;)

Idd krant die wat sensatie zoekt.  De geintervieuwde personen weten van niets, zowel aan beide kanten.  Grootste onzin van het jaar dit.  En idd uit de lucht gegrepen door ??n of andere journalist.

Hoort er allemaal bij de dag voor een clash tussen 2 aartsrivalen(buren) .

HLN is goed in verspreiden van zever. Kijk die zaak-lefevere, nog altijd NIETS bewezen.

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Het Laatste Nieuws
« Reactie #36 Gepost op: januari 11, 2008, 08:54:34 pm »
inderaad ! de (sport) verslaggeving van het laatste nieuws is vaak van een belachelijk triestig sensatie-niveau !

Offline Thraso

  • Leden
  • Berichten: 1.693
Re: Het Laatste Nieuws
« Reactie #37 Gepost op: juni 09, 2008, 09:13:16 am »
Tja, de tol van het professionaliseren... Ik begrijp beide kanten, zowel manager Mannaert en Dhaenens.

Maar spreken van een ramp of zo, is overdreven. Dit is de natuurlijke gang van zaken...

Het amateurisme is beetje bij beetje aan het vervagen, en dat was en is ook nodig.

Bart

  • Gast
Re: Het Laatste Nieuws
« Reactie #38 Gepost op: juni 09, 2008, 09:38:13 am »
Vind ik persoonlijk toch niet zo'n goede evolutie dat mensen die het huis van binnen en van buiten kennen aan de kant geschoven worden.

sv74

  • Gast
Re: Het Laatste Nieuws
« Reactie #39 Gepost op: juni 09, 2008, 11:14:57 am »
Vind ik persoonlijk toch niet zo'n goede evolutie dat mensen die het huis van binnen en van buiten kennen aan de kant geschoven worden.


Je kan geen omelet bakken zonder de schulp van een ei te breken.
Het was duidelijk dat met Mestdagh een brok ervaring op voetbalgebied werd binnengehaald van een hoger niveau dan hetgeen we tot nu toe kenden.  Spijtig dat mensen hun meerdere niet kunnen erkennen en aanvaarden en direct op de loop gaan. 

Spijtig dat mensen loyale en goed werkende krachten niet meer belonen en men ze als dank op een zijspoor zetten.