Hier zijn we weer! Tot volgend seizoen!
Goed om je terug te zien. Altijd leuke bijdragen op een fatsoenlijke manier.
Hoe was Rommens eigenlijk dit seizoen. Tevreden van?
Ik verwachtte een basisspeler, maar die is uiteindelijk een vaste 60'-wissel geworden voor ons sterk middenveld. Deed het daar dan ook steeds voortreffelijk, maar zelden of nooit matchbepalend gebleken.