Auteur Topic: Essevee op het WK 2026  (gelezen 231 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Ervee

  • Leden
  • Berichten: 127
  • Essevee!
Essevee op het WK 2026
« Gepost op: juni 03, 2026, 08:55:48 am »
Een mooie aanwezigheid van huidige en ex-spelers op het WK:
Wilguens Paugain voor Haïti
Theo Bongonda voor Congo
Cyle Larin voor Canada
Gideon Mensah voor Ghana
Tomas Chory voor Tsjechië

Dan zie ik voormalige jeugd als Mukau, Kapuadi (Congo), El Ouahdi (Marokko), Onana en De Winter over het hoofd.
In 2022 was het nog Abdou Diallo, Cyle Larin, Gideon Mensah en Thorgan Hazard.

Mis ik nog iemand?

In het huidige format heeft iedereen kans op de volgende ronde, vooral Canada zit met een makkelijke poule en het thuisvoordeel.
Haïti had ik graag een matchke van meegepikt, maar ze zitten op erg nachtelijke uren, helaas: ze zijn wel in form en kunnen verrassen.
Congo ook voor een groot deel, maar hun opener tegen Portugal is om 19h en wel een leuke affiche.
Chory zal zeker minuten maken voor de Tsjechen, is daar een impact sub en scoorde een penalty in de play-offs.
Ghana tot slot in misschien wel de moeilijkste poule met Engeland en Kroatië (beide matchen op een menselijk uur), Mensah lijkt daar een starter te zijn. Het is jammer dat Opoku er niet bij zit maar van zijn 'selectie' zijn er uiteindelijk maar 3 naar het WK meegenomen.

Offline Komaan_boeren

  • Leden
  • Berichten: 104
  • Essevee!
Re: Essevee op het WK 2026
« Reactie #1 Gepost op: juni 03, 2026, 12:05:43 pm »
Als ik de selectie van Ghana bekijk, snap ik wel waarom Opoku nog niet opgeroepen is

Offline esssevee4life

  • Leden
  • Berichten: 1.629
  • Essevee!
Re: Essevee op het WK 2026
« Reactie #2 Gepost op: juni 03, 2026, 08:48:44 pm »
Een mooie aanwezigheid van huidige en ex-spelers op het WK:
Wilguens Paugain voor Haïti
Theo Bongonda voor Congo
Cyle Larin voor Canada
Gideon Mensah voor Ghana
Tomas Chory voor Tsjechië

Dan zie ik voormalige jeugd als Mukau, Kapuadi (Congo), El Ouahdi (Marokko), Onana en De Winter over het hoofd.
In 2022 was het nog Abdou Diallo, Cyle Larin, Gideon Mensah en Thorgan Hazard.

Mis ik nog iemand?

In het huidige format heeft iedereen kans op de volgende ronde, vooral Canada zit met een makkelijke poule en het thuisvoordeel.
Haïti had ik graag een matchke van meegepikt, maar ze zitten op erg nachtelijke uren, helaas: ze zijn wel in form en kunnen verrassen.
Congo ook voor een groot deel, maar hun opener tegen Portugal is om 19h en wel een leuke affiche.
Chory zal zeker minuten maken voor de Tsjechen, is daar een impact sub en scoorde een penalty in de play-offs.
Ghana tot slot in misschien wel de moeilijkste poule met Engeland en Kroatië (beide matchen op een menselijk uur), Mensah lijkt daar een starter te zijn. Het is jammer dat Opoku er niet bij zit maar van zijn 'selectie' zijn er uiteindelijk maar 3 naar het WK meegenomen.
Prachtige post, heb het even gedeeltelijk gekopieerd op reddit en wel een linkje naar uw post hier geplaatst als verwijzing.
Ere wie ere toekomt  ;)