Auteur Topic: [NB] Standard 1-2 Essevee  (gelezen 16612 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline thierslouis

  • Leden
  • Berichten: 402
Re: [NB] Standard 1-2 Essevee
« Reactie #80 Gepost op: december 08, 2008, 01:09:56 pm »
Wraak van uitgefloten Meert op Standard-fans smaakt zoet

Stijn Meert werd door de Standard-fans bij iedere actie - 27 keer naar verluidt - uitgefloten. De linkermiddenvelder van Zulte Waregem dreigde na een aantal overtredingen op hem over te koken, maar hield het hoofd koel en rondde heel knap de 1-1 af. Zijn ultieme revanche. Een ziedende Sinterklaas in het thuisvak wilde Meert zelfs vastgrijpen.

Tussen Meert en de Standard-fans komt het nooit meer goed sinds hij voormalig publiekslieveling Sergio Concei?ao drie jaar geleden in een bekermatch zo opnaaide dat die naar hem spuwde. De Portugees kreeg rood en duwde gefrustreerd zijn truitje in het gezicht van de ref.

Trainer Francky Dury nam Meert, die na zijn goal geel kreeg omdat hij de Standard-fans had gejend, in bescherming door hem na 72 minuten te wisselen. Het fluitconcert dat toen uit de Standard-kop opsteeg, leek een opstijgend vliegtuig te kunnen overstemmen.

'We hadden Meert al een hele week opgenaaid', lachte Zulte Waregem-spits Tim Matthys. 'Na de match hebben we hem gezegd dat de Standard-fans hem 's nachts zeker zouden komen opzoeken. Ach, die weten Kortrijk niet liggen, antwoordde hij.'
De dertigjarige Meert bleef ook na de wedstrijd ijzig koel.

'Het fluitconcert dat het publiek van Standard me gaf, be?nvloedde me niet. Ik ben ervaren genoeg om me daar over te zetten', aldus Stijn Meert. 'Ik geef wel toe dat het mij extra plezier doet dat ik mijn eerste doelpunt van het seizoen net in die omstandigheden op Sclessin maak. Op een bepaald moment moest ik me wel wat inhouden, maar dat lukte me behoorlijk.'

Sterk op Sclessin

Zulte Waregem is niet aan zijn proefstuk toe met de 1-2-zege op Sclessin. Tijdens het eerste seizoen in eerste klasse klopte de fusieploeg de Rouches zowel in de beker als in de competitie op Sclessin (ook telkens 1-2). Van de vijf competitieduels tussen beide ploegen in Luik, won Standard er slechts ??n.

'Mijn spelers hebben vooral met een groot hart gestreden', aldus Zulte Waregem-trainer Francky Dury. 'Maar we weten maar al te goed hoe moeilijk het is om je in de competitie op te laden tijdens een Europese campagne', aldus Dury, die het twee jaar geleden met Zulte Waregem aardig deed in de UEFA Cup. (jrm, vdm)



Offline delorre

  • Leden
  • Berichten: 3
Re: [NB] Standard 1-2 Essevee
« Reactie #81 Gepost op: december 08, 2008, 05:45:39 pm »
Efkes kort duidelijk maken wat er op parking gebeurde na de match...
Bij het buitenkomen van het stadion werden enkele rood-groene geprovoceerd door de rood-witte garde...
Reactie kon natuurlijk niet lang uitblijven met wat geroep en geduw tot gevolg. Nog een geluk dat het niet escaleerde want enkele stonden wel heel geweldig. Jammer dat dit alweer moest gebeuren en dat de oorzaak weeral bij dezelfde lag! Snel vergeten en blijven het rood-groene essevee aanmoedigen!!

Offline The Phenomenon

  • Leden
  • Berichten: 140
Re: [NB] Standard 1-2 Essevee
« Reactie #82 Gepost op: december 08, 2008, 07:13:50 pm »
Efkes kort duidelijk maken wat er op parking gebeurde na de match...
Bij het buitenkomen van het stadion werden enkele rood-groene geprovoceerd door de rood-witte garde...
Reactie kon natuurlijk niet lang uitblijven met wat geroep en geduw tot gevolg. Nog een geluk dat het niet escaleerde want enkele stonden wel heel geweldig. Jammer dat dit alweer moest gebeuren en dat de oorzaak weeral bij dezelfde lag! Snel vergeten en blijven het rood-groene essevee aanmoedigen!!

Dank daarvoor!! Idd de tijd van rood wit en groen rood mag nu ook wel gedaan zijn. Ik versta dat sommige mensen hier nog altijd een andere mening over hebben, ook ik draag af en toe nog een rood-witte sjaal (gewoon voor mezelf) (en door steeds veel te veel drinken gebeuren er dan natuurlijk zulke dingen...) maar laat ons eerlijk zijn: zonder Zulte hadden we geen ploeg meer die in de 1ste 10 jaar terug deftig nationaal gingen spelen. Maar Zulte weet ook wel dat OOK zij content mogen zijn (waregem heeft de accomodatie, goede bereikbaarheid en de meerderheid van de supporters is zeker gebleven) anders speelden ook zij nooit in 1ste klasse.

Maar dat is het verleden en komt nie meer terug! Today is the day we live en de realiteit is nu : Rood - Groen!
Trouwens een schitterende beslissing om vanaf dit seizoen met de echte fusie kleuren te spelen.
Gewoon een mening van een trouwe supp.
Yesterday is history, Today is a gift, Tomorrow is mystery!


Offline gladden

  • Leden
  • Berichten: 5
Re: [NB] Standard 1-2 Essevee
« Reactie #83 Gepost op: december 08, 2008, 07:17:04 pm »
Jammer dat de stewards zich dan afreageren op de verkeerde.

Offline Kartouch

  • Leden
  • Berichten: 1.020
  • SEMPRE FORZA SV ZULTE WAREGEM
Re: [NB] Standard 1-2 Essevee
« Reactie #84 Gepost op: december 08, 2008, 07:48:07 pm »
SEMPRE FORZA SV ZULTE WAREGEM
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much, much more important than that." Bill Shankly

Offline wrd

  • Leden
  • Berichten: 404
Re: [NB] Standard 1-2 Essevee
« Reactie #85 Gepost op: december 08, 2008, 08:48:16 pm »
Eindelijk nog eens zo'n zalig matchke, geluk eens aan onze kant ;)
Schitterende momenten op einde van de match! (over het filmke op youtube, als je de sfeer wilt filmen doe je dit beter vooraan)

Offline Fredje SVZW

  • Leden
  • Berichten: 1.263
Re: [NB] Standard 1-2 Essevee
« Reactie #86 Gepost op: december 08, 2008, 09:21:54 pm »
Efkes kort duidelijk maken wat er op parking gebeurde na de match...
Bij het buitenkomen van het stadion werden enkele rood-groene geprovoceerd door de rood-witte garde...
Reactie kon natuurlijk niet lang uitblijven met wat geroep en geduw tot gevolg. Nog een geluk dat het niet escaleerde want enkele stonden wel heel geweldig. Jammer dat dit alweer moest gebeuren en dat de oorzaak weeral bij dezelfde lag! Snel vergeten en blijven het rood-groene essevee aanmoedigen!!

Dank daarvoor!! Idd de tijd van rood wit en groen rood mag nu ook wel gedaan zijn. Ik versta dat sommige mensen hier nog altijd een andere mening over hebben, ook ik draag af en toe nog een rood-witte sjaal (gewoon voor mezelf) (en door steeds veel te veel drinken gebeuren er dan natuurlijk zulke dingen...) maar laat ons eerlijk zijn: zonder Zulte hadden we geen ploeg meer die in de 1ste 10 jaar terug deftig nationaal gingen spelen. Maar Zulte weet ook wel dat OOK zij content mogen zijn (waregem heeft de accomodatie, goede bereikbaarheid en de





meerderheid van de supporters is zeker gebleven) anders speelden ook zij nooit in 1ste klasse.

Maar dat is het verleden en komt nie meer terug! Today is the day we live en de realiteit is nu : Rood - Groen!
Trouwens een schitterende beslissing om vanaf dit seizoen met de echte fusie kleuren te spelen.
Gewoon een mening van een trouwe supp.

Ik deel je mening, vriend! Rood-Wit SVW vergeet ik nooit! Maar als je het succesvolle rood-groene (is daar nog geel van Zultse VV in te vinden, neen! Nog wit? Ja, so what's their problem??) afkeurt als enige reactie, dan ben je verkeerd bezig! Punt uit! Ik sta 100% achter het rood-groene SVZW! Want wat mij enorm stoort, die rood-witte amokmakers, wel sommigen van hen zag je in 4de klasse (IK kan het weten) totaal niet! Ook in 3de niet! Pas toen we naar 2de gingen, moest er ineens weer een stukje KSVW terugkeren! Want dan haalden we ineens de nationale pers! Daar krijg ik het schijt van! Respect voor de ex-SVW'ers die nu nog komen (om even persoonlijk te worden...Tomke Desmet, Seynske...) ?n ook voor diegenen die de fusie niet steunden en NIET meer komen! Maar als je maar komt om de boel te verzieken en je te ergeren aan het succes van rood-groen (allemaal mensen m?t een ander verleden dan dit rood-groen!) en dan nog eens ambras te maken ook, wel blijf dan thuis! Op naar Moeskroen enne...binnen een goei week! Dan zullen we zien wie SVZW ?cht een warm hart toedraagt! Gegroet!  ;)

Offline superjood

  • Leden
  • Berichten: 482
Re: [NB] Standard 1-2 Essevee
« Reactie #87 Gepost op: december 08, 2008, 11:14:38 pm »
Een zalige wedstrijd, lekker sfeertje en we hebben gewonnen!
Jammer van het accident op de parking  :(

Uhu, maar denk niet dat het een accident was hoor, het was een uitgebrande vrachtwagen op de parking van Groot-Bijgaarden...  ;)
En een spontane lach van onze kant voor de heer bram de kindervriend. HAH!

nochtans, over incidenten & stadionverboden kan jij ook wel een aardig woordje meespreken h? kenneth...

Offline Breeza

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 1.589
    • SV5381.be
Re: [NB] Standard 1-2 Essevee
« Reactie #88 Gepost op: december 08, 2008, 11:25:16 pm »
Hou die (persoonlijke) praat maar voor ergens anders...

Offline delorre

  • Leden
  • Berichten: 3
Re: [NB] Standard 1-2 Essevee
« Reactie #89 Gepost op: december 09, 2008, 01:02:24 am »
Blijkbaar word ik weeral geviseerd op gastenboek 4451...
Ik kom al zingend en al feestend het stadion buiten na de 1-2 overwinning en dan vinden een paar gastjes van 18 jaar het nodig om me voor de ogen van de rood-witte bus uit te dagen. Gevolg, ik reageer (rustig, en men reactie was logisch na die zoveelste provocatie) waardoor de boel ontploft en ik ineens een hele meute op men kap heb...
Man man man ,logica en verstand is toch soms ver te zoeken ze...


Offline Breeza

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 1.589
    • SV5381.be
Re: [NB] Standard 1-2 Essevee
« Reactie #90 Gepost op: december 09, 2008, 07:29:57 am »
Vreemd dat het ook mij overkwam (vorig seizoen) op Sclessin. Blijkbaar voelen ze zich wel thuis in Standard.

Boer Boerie

  • Gast
Re: [NB] Standard 1-2 Essevee
« Reactie #91 Gepost op: december 09, 2008, 09:42:40 am »
Wa een kinderbende.
Rood-wit, groel-rood what ever. 
Ik ben zelf ook altijd (sinds mijn 7j) supporter geweest van SV W mo die bestaan ni
meer, alleen in de geschiedenisboeken.  En als ge dan denkt van da zo in leven te houden
door onderling boel te maken.  Belachelijk figuur sla je dan in mijn ogen.
Koopt ulder Fifa manager 2009 en verander daar  in de editor de naam en de kleuren.
Met andere woorden, als ge u ni kunt verzoenen met SV ZULTE WAREGEM blijft thuis
of ga dammen.  En speciaal voor jullie maakten de Heideroosjes een liedje.
Eindelijk de belangstelling die jullie wilden.

Als ge nu nog twijfeld aan het succes van SVZW dan denkek dat afgunst begint te worden.

Ik kan maar zeggen, SVZW goed bezig, blij dat ZulteVV en SV Waregem verstand hadden
en zagen dat alleen verder doen geen meerwaarde meer zou bieden.

THXXX

Offline Fredje SVZW

  • Leden
  • Berichten: 1.263
Re: [NB] Standard 1-2 Essevee
« Reactie #92 Gepost op: december 09, 2008, 01:12:37 pm »
Ik ben akkoord met Boer Boerie! Ook niet vergeten dat SVZW reeds 7! jaar oud is, h?! t Wordt stilaan tijd om een knopje om te draaien! Want dit heeft niks meer met voetbal te maken! Enkel met "zich profileren als groep". Ik heb dat nochtans zelden gezien toen ik naar SV Waregem ging kijken! Op verplaatsing was dat de laatste jaren (in 2de klasse toen vooral) een z??r mager beestje! Toen deelden de Biest, Jeruzalem en Half-Time 1!! bus! En die gasten waren toen niet aanwezig! Zo diep zit het dus niet, zeker? Of vertel ik leugens? Je zegt het maar, h?!

Sv Zulte Waregem

  • Gast
Re: [NB] Standard 1-2 Essevee
« Reactie #93 Gepost op: december 09, 2008, 01:47:02 pm »
Ik ben akkoord met Boer Boerie! Ook niet vergeten dat SVZW reeds 7! jaar oud is, h?! t Wordt stilaan tijd om een knopje om te draaien! Want dit heeft niks meer met voetbal te maken! Enkel met "zich profileren als groep". Ik heb dat nochtans zelden gezien toen ik naar SV Waregem ging kijken! Op verplaatsing was dat de laatste jaren (in 2de klasse toen vooral) een z??r mager beestje! Toen deelden de Biest, Jeruzalem en Half-Time 1!! bus! En die gasten waren toen niet aanwezig! Zo diep zit het dus niet, zeker? Of vertel ik leugens? Je zegt het maar, h?!

Een waarheid als een olifant.  Het gaat al lang niet meer om voetbal! Het gros van de SVZW supporters waren vroeger supporter van SVW en die zijn maar al te blij met de gang van zaken van de afgelopen jaren!  In een paar jaar tijd heeft SVZW een palmares bij mekaar geshot waar 3/4 van de eersteklassers jaloers op zijn.  Ook dit jaar oogt het weer schitterend met prima voetbal, het merendeel jongeren van eigen bodem, ambitieuse stadionplannen, een GEZOND financieel beleid en een toptrainer.  Wat wil een supporter uit de streek nog meer?

Winnen op K*rtrijk.

Boer Boerie

  • Gast
Re: [NB] Standard 1-2 Essevee
« Reactie #94 Gepost op: december 09, 2008, 02:58:30 pm »
?
En laat da nu zijn waar wij ons moeten mee bezig houden en niet met
onderling elkaars mening opdringen of bezig zijn met kleuren of historie.
Van mij mag iedereen nog voor SVW supporteren maar niets opdringen of een
mede supporter te kakken zetten omdatem niet uw mening volgt.


Case closed


Offline delorre

  • Leden
  • Berichten: 3
Re: [NB] Standard 1-2 Essevee
« Reactie #95 Gepost op: december 09, 2008, 03:18:42 pm »
Kben toch blij dat het merendeel mijn mening volgt...
Op den duur begin ik bang te worden om naar het voetbal te gaan. De keren dat ik al utgelachen en uitgedaagt ben opt voetbal kan ik op geen twee handen meer tellen en telkens reageerde ik niet. Nu was het eens actie - reactie en ik ben plots de grote boeman. Ik hoop dat de veiligheid er zich eens met bezighoud (wat al zoveel gevraagd werd). Tis laatste dat ik hier over zei want kben het KOTSBEU!!!!!!
Kmoet nu nog alleen een pak slaag verwachten zeker?
Sempre Forza SV Zulte Waregem.

Offline geert

  • Leden
  • Berichten: 449
  • Live the moment
Re: [NB] Standard 1-2 Essevee
« Reactie #96 Gepost op: december 09, 2008, 04:44:43 pm »
Kben toch blij dat het merendeel mijn mening volgt...
Op den duur begin ik bang te worden om naar het voetbal te gaan. De keren dat ik al utgelachen en uitgedaagt ben opt voetbal kan ik op geen twee handen meer tellen en telkens reageerde ik niet. Nu was het eens actie - reactie en ik ben plots de grote boeman. Ik hoop dat de veiligheid er zich eens met bezighoud (wat al zoveel gevraagd werd). Tis laatste dat ik hier over zei want kben het KOTSBEU!!!!!!
Kmoet nu nog alleen een pak slaag verwachten zeker?
Sempre Forza SV Zulte Waregem.

Slaag ?  Dat denk ik niet;  Er zijn er genoeg die je zouden helpen als het erop aan komt...

Boer Boerie

  • Gast
Re: [NB] Standard 1-2 Essevee
« Reactie #97 Gepost op: december 09, 2008, 04:51:42 pm »
Laat da gewoon allemaal zo. Slaan omdade van dezelfde ploeg afkomstig zijt zou
ma heel onnozel zijn zeker??  Want SVW besta ni meer en werd SVZW dus zijde allemaal
van het zelfde "ras" e.
Hou ulder kalm en maak sfeer, in gelijk welke sjaal dade draagd.
't Is al genoeg da we misserie hebben met die van Krotrijk laat het uit intern
onrust te stoken e.

Allemaal aan 1 zeel
Allemaal achter SVZW of da nu int rood-groen of rood wit is.

Thxx bij voorbaat

Offline Famous Essevee

  • Leden
  • Berichten: 317
Re: [NB] Standard 1-2 Essevee
« Reactie #98 Gepost op: december 09, 2008, 08:18:55 pm »
is er iemand die de beelden van gisteren in studio 1 nog heeft staan? of ergens op youtube? zou het graag nog eens zien... daar kwamen we toch mooi in beeld ;D

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.261
Re: [NB] Standard 1-2 Essevee
« Reactie #99 Gepost op: december 09, 2008, 08:21:51 pm »
is er iemand die de beelden van gisteren in studio 1 nog heeft staan? of ergens op youtube? zou het graag nog eens zien... daar kwamen we toch mooi in beeld ;D
Nja ik snap niet waarom ze dat niet op Sporza zetten  :-\
SV TILL I DIE