Auteur Topic: Nieuwjaarsreceptie  (gelezen 16982 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline bloempot

  • Leden
  • Berichten: 1.013
  • SFEER is geen misdaad!
Re: Nieuwjaarsreceptie
« Reactie #40 Gepost op: januari 13, 2008, 07:39:05 pm »
Ja, de derde uitrusting, di groen-rode, er werd gezegd da die vandaag werden tentoongesteld
hoe zien de nieuwe truitjes eruit?

nieuwe truitjes?

a, leuk, groen-rode :) Dus niet langer dat blauw? :)
Het is geen uitrusting, het is de nieuwe fanwear (dus voor in de fanshop) die werd tentoongesteld.
Er was een massa volk, gezellige sfeer, ook alle spelers waren er.

Enkele foto's:




Nieuwe fanwear:

excuses vr de vrij slechte kwaliteit, k heb ze gwoon met mijn gsm genomen

Offline STRuben

  • Leden
  • Berichten: 73
Re: Nieuwjaarsreceptie
« Reactie #41 Gepost op: januari 13, 2008, 07:57:52 pm »
Dikke zeik wat dury vertelde.

Ik citeer
"We hebben vorig jaar ook gewonnen tegen Lokomotiv, toen waren wij de kleinere ploeg, dit kan dus gebeuren"

Ja vergeet niet, dat Muslim direct zijn C4 kreeg. Verliezen tegen Kortrijk is niet gewoon een matchke,
twas gewoon d? match voor de supporters.
En dan geen enkele kans zien, is gewoon bedroevend
Ik ergerde mij enorm tijdens zijn verantwoording!!!


Offline Famous Essevee

  • Leden
  • Berichten: 317
Re: Nieuwjaarsreceptie
« Reactie #42 Gepost op: januari 13, 2008, 08:05:38 pm »
wrm werd er niet meer boe-geroep gegeven? zou op zijn plaats zijn... laat ze maar es voelen dat wij niet alles pikken

Offline Mattieke

  • Leden
  • Berichten: 901
Re: Nieuwjaarsreceptie
« Reactie #43 Gepost op: januari 13, 2008, 08:08:35 pm »
Iemand duidelijkere foto's ? Sorry bloempot ;), maar toch merci

Offline japarov

  • Leden
  • Berichten: 2.113
Re: Nieuwjaarsreceptie
« Reactie #44 Gepost op: januari 13, 2008, 08:37:32 pm »
Ik vond de receptie zeker geslaagd !!!Er was een massa volk en er werd overal nog gesproken over de verloren derby tegen kvk.Ik vond dat Dury er een beetje aangeslagen bijzat.Bij het binnenkomen stonden de voorzitter en de sportief-en commercieel manager ons op te wachten om ons een gelukkig nieuwjaar te wensen ik vond dit wel tof.
Bij svzw zie je direct dat dit een familieclub is want de spelers zijn zeer toegankelijk en dit zie ik nog nie direct gebeuren bij een topclub!!!

Offline acke

  • Leden
  • Berichten: 155
Re: Nieuwjaarsreceptie
« Reactie #45 Gepost op: januari 13, 2008, 09:04:40 pm »
Weet iemand wnr da ze der zijn die Tshirts en Pulls en Hoeveel ze koste :) ik wil er ene ale als ze er goe uitzien die foto's zijn nogal slecht mja btr of nix e
Mijn gemaakte Signatures !! :








Offline BecauseSV

  • Leden
  • Berichten: 225
Re: Nieuwjaarsreceptie
« Reactie #46 Gepost op: januari 13, 2008, 09:06:02 pm »
Weet iemand wnr da ze der zijn die Tshirts en Pulls en Hoeveel ze koste :) ik wil er ene ale als ze er goe uitzien die foto's zijn nogal slecht mja btr of nix e


Ik wil er ook wel denk ik, ziet er deftig uit :)



Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.065
  • Voice of the voiceless!
Re: Nieuwjaarsreceptie
« Reactie #47 Gepost op: januari 13, 2008, 09:07:59 pm »
wrm werd er niet meer boe-geroep gegeven? zou op zijn plaats zijn... laat ze maar es voelen dat wij niet alles pikken
Bwa was niet nodig om nog meer boe geroep, Dury en de voorzitter en co zaten er aangeslagen bij en hadden het al lang door dat de massa nie tevreden is..
« Laatst bewerkt op: januari 13, 2008, 09:10:55 pm door Soulscream »

Offline japarov

  • Leden
  • Berichten: 2.113
Re: Nieuwjaarsreceptie
« Reactie #48 Gepost op: januari 13, 2008, 09:08:22 pm »
Die sweaters zijn zeer mooi en ze kosten 39,..? ik ga me er alvast eentje aanschaffen!!!
De verkoop van de fanmail vlotte goed hoor.

Offline acke

  • Leden
  • Berichten: 155
Re: Nieuwjaarsreceptie
« Reactie #49 Gepost op: januari 13, 2008, 09:10:04 pm »
Die sweaters zijn zeer mooi en ze kosten 39,..? ik ga me er alvast eentje aanschaffen!!!
De verkoop van de fanmail vlotte goed hoor.

weet je ook wnr ze in shop ligge ?
Mijn gemaakte Signatures !! :








Offline BecauseSV

  • Leden
  • Berichten: 225
Re: Nieuwjaarsreceptie
« Reactie #50 Gepost op: januari 13, 2008, 09:10:17 pm »
Die sweaters zijn zeer mooi en ze kosten 39,..? ik ga me er alvast eentje aanschaffen!!!
De verkoop van de fanmail vlotte goed hoor.

Wat staat er eigelijk precies op in die spiraal? 't is op een goed moment dat ze het voorstellen, vandaag nog zei mn ma dak nog ke achter wa nieuw kleren mocht :D



Offline Breeza

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 1.589
    • SV5381.be
Re: Nieuwjaarsreceptie
« Reactie #51 Gepost op: januari 13, 2008, 09:11:06 pm »
Net terug, heb daar zeker genoten. ik had zo'n kleine 100 man verwacht, maar het verliep h??l wat beter. Fanware ziet er h??l goed uit. Aan die twee hier boven, jullie zouden beter wat meer afkomen, dan hebben jullie minder vragen :p.

Offline Mattieke

  • Leden
  • Berichten: 901
Re: Nieuwjaarsreceptie
« Reactie #52 Gepost op: januari 13, 2008, 09:12:22 pm »
Heb je ook foto's :)?
Net terug, heb daar zeker genoten. ik had zo'n kleine 100 man verwacht, maar het verliep h??l wat beter. Fanware ziet er h??l goed uit. Aan die twee hier boven, jullie zouden beter wat meer afkomen, dan hebben jullie minder vragen :p.

Offline acke

  • Leden
  • Berichten: 155
Re: Nieuwjaarsreceptie
« Reactie #53 Gepost op: januari 13, 2008, 09:13:25 pm »
Net terug, heb daar zeker genoten. ik had zo'n kleine 100 man verwacht, maar het verliep h??l wat beter. Fanware ziet er h??l goed uit. Aan die twee hier boven, jullie zouden beter wat meer afkomen, dan hebben jullie minder vragen :p.

@ Breeza & CB

gulle zij skone manne ze :s ik vraag gistere wie er ga en ge zegt allemale daje ni ga :s en kga der wuk ni alene staan ze .... ale ben beke teleurgesteld me ni Banne e breeza :D
Mijn gemaakte Signatures !! :








Offline BecauseSV

  • Leden
  • Berichten: 225
Re: Nieuwjaarsreceptie
« Reactie #54 Gepost op: januari 13, 2008, 09:13:36 pm »
Net terug, heb daar zeker genoten. ik had zo'n kleine 100 man verwacht, maar het verliep h??l wat beter. Fanware ziet er h??l goed uit. Aan die twee hier boven, jullie zouden beter wat meer afkomen, dan hebben jullie minder vragen :p.

sorry :P Kwas dat van plan, maar na gisteren had ik niet bepaald veel goesting in een 'grimmig sfeertje'.



Offline WaregemBoy

  • Leden
  • Berichten: 692
Re: Nieuwjaarsreceptie
« Reactie #55 Gepost op: januari 13, 2008, 09:15:17 pm »
wrm werd er niet meer boe-geroep gegeven? zou op zijn plaats zijn... laat ze maar es voelen dat wij niet alles pikken

 ::) ::)

En dan? Wat denkt ge dan op te lossen, met uw meer boe-geroep??  Lijkt me trouwens ook nogal kinderachtig.

Franky Dury en co ondergaan reeds al een serieuze straf door op die receptie iedereen onder de ogen te moeten komen...

Wordt er op uw werk met "boe" geroepen als ge een misse doet?

Offline Breeza

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 1.589
    • SV5381.be
Re: Nieuwjaarsreceptie
« Reactie #56 Gepost op: januari 13, 2008, 09:17:00 pm »
Nee ik heb geen foto's, had genoeg in mijn handen :). Mij heb je niet echt gesproken en wat de anderen zeggen daar kan ik niets over zeggen.

Offline Mattieke

  • Leden
  • Berichten: 901
Re: Nieuwjaarsreceptie
« Reactie #57 Gepost op: januari 13, 2008, 09:18:03 pm »
svzw.be zal der wel getrokken hebben ? ... excuus ...

Offline acke

  • Leden
  • Berichten: 155
Re: Nieuwjaarsreceptie
« Reactie #58 Gepost op: januari 13, 2008, 09:18:56 pm »
Nee ik heb geen foto's, had genoeg in mijn handen :). Mij heb je niet echt gesproken en wat de anderen zeggen daar kan ik niets over zeggen.

K :) en onthoud gwn vo volgende keer :) want tis moeilijk als nieuweling bij cb erbij te hore ... tis al btr ma toch en aje to gegaan zijt moe gij tons wel wete wnr da ze der zijn de pulls en tshirts en wa de prijs es van tshirts e :P ;D
Mijn gemaakte Signatures !! :








Offline Breeza

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 1.589
    • SV5381.be
Re: Nieuwjaarsreceptie
« Reactie #59 Gepost op: januari 13, 2008, 09:23:04 pm »
Praat nu eens AN, dank u... T-shirts kosten rond de 25 euro en de trui's 35 euro zonder de korting.  Bij de volgende thuismatch (binnen twee weken tegen Cercle) zou alles terug voorradig moeten zijn.