Auteur Topic: Grappig verhaal !!  (gelezen 3334 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Verleysen Ferdinand

  • Leden
  • Berichten: 7
Grappig verhaal !!
« Gepost op: december 30, 2008, 10:03:06 am »
Zaterdag zat ik te eten in een restaurant in Mechelen,aan de andere tafel naast mij zat er nog een koppel.
Na een tijdje gingen we in gesprek,de vrouw vroeg waar ik vandaan kwam ...ik zei Waregem.         
" Ah vanbij de JUULLEKES zei de vrouw " ik vroeg om uitleg,"wel van de voetbal"zei ze .Dat is ginder dus onze bijnaam.De dame vertrouwde me toe dat ze supporter was van de essevee en ze vond de truitjes van het 1? seizoen ( die iedereen lelijk vond ) de mooiste en vond dat we terug met die moesten spelen want we hadden een goeie ploeg!
Stilletjes vertelde ze dat ze ook supporter was van de Racing (Mechelen),ik vroeg voor wie ze zal duimen in januari.Ze beloofde neutraal te blijven.

Ferdi   ;)
« Laatst bewerkt op: december 30, 2008, 10:05:35 am door Verleysen Ferdinand »

Offline TrueFloydian

  • Leden
  • Berichten: 40
Re: Grappig verhaal !!
« Reactie #1 Gepost op: december 30, 2008, 11:01:47 pm »
ik vraag mij toch af waar die bijnaam vandaan komt  ;D

svzw sup

  • Gast
Re: Grappig verhaal !!
« Reactie #2 Gepost op: december 31, 2008, 12:47:24 am »
juullekes UNITED !  ;)

Offline mutske

  • Leden
  • Berichten: 1.371
Re: Grappig verhaal !!
« Reactie #3 Gepost op: december 31, 2008, 12:48:42 pm »
Da klinkt nen zware bijnaam!

Offline Verleysen Ferdinand

  • Leden
  • Berichten: 7
Re: Grappig verhaal !!
« Reactie #4 Gepost op: december 31, 2008, 02:43:15 pm »
Die bijnaam komt van op TV ,op het scherm in het balkje staat er bijna altijd ZUL .

Ferdi  :-\

Offline koene

  • Leden
  • Berichten: 624
Re: Grappig verhaal !!
« Reactie #5 Gepost op: december 31, 2008, 03:32:12 pm »
haha :D


Offline wrd

  • Leden
  • Berichten: 404
Re: Grappig verhaal !!
« Reactie #6 Gepost op: december 31, 2008, 03:42:40 pm »
Ah ik dacht dat het kwam van de naam 'Jules', wat veel mee heeft van een echte boerennaam.. :)

Offline M.

  • Leden
  • Berichten: 1.019
Re: Grappig verhaal !!
« Reactie #7 Gepost op: januari 02, 2009, 12:51:23 am »
Dacht dat het kwam door het feit dat de jongste jeugdspelers vroeger altijd met de naam jules als sponsornaam speelden.. Gelijk waar we toen gingen op tornooi, was het altijd "a, de juulkes zijn daar weer:)"..

Rafa

  • Gast
Re: Grappig verhaal !!
« Reactie #8 Gepost op: januari 02, 2009, 11:48:57 am »
Zat overlangs ook ergens te eten (in de keuken thuis) en La Deux stond open. Onze bijnaam daar is 'La zuult' en 'Zuulte oewareugim' ?

En denk ook eerder dat het de reden van cb_cm is, dan het balkje op tv. Denk dat die vrouw gewoon meedoet door Juulkes te zeggen en gewoon gezocht heeft achter een reden... ;)

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Grappig verhaal !!
« Reactie #9 Gepost op: januari 03, 2009, 06:09:37 pm »
Dacht dat het kwam door het feit dat de jongste jeugdspelers vroeger altijd met de naam jules als sponsornaam speelden.. Gelijk waar we toen gingen op tornooi, was het altijd "a, de juulkes zijn daar weer:)"..

zijn/waren inderdaad een paar mensen met die voornaam (dacht 2 of 3) die jeugdploegen sponsoren of sponsorden van sv waregem / sv zulte waregem.