Auteur Topic: [VB] KV Kortrijk - SVZW  (gelezen 106406 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

CB06_boy

  • Gast
Re: [VB] KV Kortrijk - SVZW
« Reactie #640 Gepost op: november 24, 2008, 05:40:24 pm »
ja idd

de woensdag willen ze het niet laten doorgaan omdat brugge - kopenhagen is dan dus zou het de dinsdag worden

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.162
Re: [VB] KV Kortrijk - SVZW
« Reactie #641 Gepost op: november 24, 2008, 05:41:21 pm »
een dinsdagavond begod?

Rare dag voor een match.  Alhoewel het niet verschil maakt of het nu woensdag of dinsdag is.

CB06_boy

  • Gast
Re: [VB] KV Kortrijk - SVZW
« Reactie #642 Gepost op: november 24, 2008, 05:43:47 pm »
thoja champions league wedstrijden worden ook een dinsdagavond gespeeld, deze match is daarin vergelijkbaar  ;)

Offline jenske

  • Leden
  • Berichten: 2.177
    • SV Anzegem
Re: [VB] KV Kortrijk - SVZW
« Reactie #643 Gepost op: november 24, 2008, 05:48:33 pm »
Dinsdagavond om 20u30...

Dat wil zeggen rond een uur of 6 aanwezig op de lokalen, zal voor vele mensen een probleem worden...

Nu aan de andere kant begrijp ik het ook dat er geen weekends meer vrij zijn, maar waarom ze er een probleem van maken omdat bijgod Brugge op een woensdag speelt en wij dus niet kunnen blijft mij een raadsel.

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.162
Re: [VB] KV Kortrijk - SVZW
« Reactie #644 Gepost op: november 24, 2008, 05:58:21 pm »
Dinsdagavond om 20u30...

Dat wil zeggen rond een uur of 6 aanwezig op de lokalen, zal voor vele mensen een probleem worden...

Nu aan de andere kant begrijp ik het ook dat er geen weekends meer vrij zijn, maar waarom ze er een probleem van maken omdat bijgod Brugge op een woensdag speelt en wij dus niet kunnen blijft mij een raadsel.

Hopelijk, houden ze beetje rekening met de werkende mens, en laten ze de bussen niet aanzetten voor 7u ofzo.  Wat zelfs vr sommigen nog te vroeg zal zijn.

Vooral die combi is de hele kloterij, dat er heel veel volk afhaakt, door de hele regeling, tijdsgebrek, veel te veel geld (33 euroots), en de slechte info (alhoewel dit nu wel duidelijker zal worden voor de velen die nog meewilden eigenlijk zondag maar van toeten of blazen wisten van de weinig kaarten en combi).  Anders 20u30, heb je tijd zat om te gaan.  Is maar goeie 10 minuten rijden.

Offline jenske

  • Leden
  • Berichten: 2.177
    • SV Anzegem
Re: [VB] KV Kortrijk - SVZW
« Reactie #645 Gepost op: november 24, 2008, 05:59:27 pm »
Dinsdagavond om 20u30...

Dat wil zeggen rond een uur of 6 aanwezig op de lokalen, zal voor vele mensen een probleem worden...

Nu aan de andere kant begrijp ik het ook dat er geen weekends meer vrij zijn, maar waarom ze er een probleem van maken omdat bijgod Brugge op een woensdag speelt en wij dus niet kunnen blijft mij een raadsel.

Hopelijk, houden ze beetje rekening met de werkende mens, en laten ze de bussen niet aanzetten voor 7u ofzo.  Wat zelfs vr sommigen nog te vroeg zal zijn.

Vooral die combi is de hele kloterij, dat er heel veel volk afhaakt, door de hele regeling, tijdsgebrek, veel te veel geld (33 euroots), en de slechte info (alhoewel dit nu wel duidelijker zal worden voor de velen die nog meewilden eigenlijk zondag maar van toeten of blazen wisten van de weinig kaarten en combi).  Anders 20u30, heb je tijd zat om te gaan.  Is maar goeie 10 minuten rijden.

Of 45min met het slechte weer ;)

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: [VB] KV Kortrijk - SVZW
« Reactie #646 Gepost op: november 24, 2008, 06:15:13 pm »
Dinsdagavond om 20u30...

Dat wil zeggen rond een uur of 6 aanwezig op de lokalen, zal voor vele mensen een probleem worden...

Nu aan de andere kant begrijp ik het ook dat er geen weekends meer vrij zijn, maar waarom ze er een probleem van maken omdat bijgod Brugge op een woensdag speelt en wij dus niet kunnen blijft mij een raadsel.

dat wordt nog een dagje cong? vragen dan ...

scheidsrechter hoeft volgens mij niet dezelfde te zijn ? hoewel het voor mij totaal niet uitmaakt wie het is hoor. als we maar minstens een punt pakken ;)

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.066
  • Voice of the voiceless!
Re: [VB] KV Kortrijk - SVZW
« Reactie #647 Gepost op: november 24, 2008, 06:29:34 pm »
Het MOET nog in 2008 ! Dan schieten er enkel nog 10 en 17 december over.  Benieuwd hoeveel uur de KBVB daarover zal moeten palaberen.

het zou dinsdag 16 december zijn om 20u30
bron:svzw.be

Dan zal de match tegen Moeskroen wel van zaterdag naar vrijdag geschoven worden zeker?
Is het ook niet zo dat het in werkelijkheid Belgacom TV zal zijn die over dit alles het laatste woord heeft ?
Ja want zaterdag spelen tegen Moeskroen en dan al direct alles geven zo kort tegen KVK? enfin we zien wel...

Offline Harry

  • Leden
  • Berichten: 1.450
    • EsseveeFans
Re: [VB] KV Kortrijk - SVZW
« Reactie #648 Gepost op: november 24, 2008, 07:05:30 pm »
Volgende week maandag wordt een infovergadering georganiseerd voor alle supporterslokalen ivm de uitgestelde wedstrijd tegen kkv. Daarna kan je dus bij je lokaal terecht ivm terugbetaling tickets, nieuwe tickets, info ivm combi, enz...

Dus in plaats van wederom uit de lucht te vallen de komende weken: vraag info in uw lokaal of desnoods op supportersraad@svzw.be


"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur"

Offline dienstman-inkom

  • Leden
  • Berichten: 208
Re: [VB] KV Kortrijk - SVZW
« Reactie #649 Gepost op: november 24, 2008, 07:15:42 pm »
Het MOET nog in 2008 ! Dan schieten er enkel nog 10 en 17 december over.  Benieuwd hoeveel uur de KBVB daarover zal moeten palaberen.

het zou dinsdag 16 december zijn om 20u30
bron:svzw.be

Da ga me nu 8 euro kosten om thuis op Belgacom-TV te kijken!! Zondag zou me dit niets extra gekost hebben.

Dan zal de match tegen Moeskroen wel van zaterdag naar vrijdag geschoven worden zeker?
Is het ook niet zo dat het in werkelijkheid Belgacom TV zal zijn die over dit alles het laatste woord heeft ?
Ja want zaterdag spelen tegen Moeskroen en dan al direct alles geven zo kort tegen KVK? enfin we zien wel...

Offline qrt

  • Leden
  • Berichten: 57
Re: [VB] KV Kortrijk - SVZW
« Reactie #650 Gepost op: november 24, 2008, 08:05:04 pm »
Moest de voetbalbond nu eens een test doen ivm kerstvoetbal en ons tegen kvk laten spelen op 2de kerstdag ( boxing-day) . Wa denken jullie ...

Offline Nico the master

  • Leden
  • Berichten: 1.914
Re: [VB] KV Kortrijk - SVZW
« Reactie #651 Gepost op: november 24, 2008, 08:15:07 pm »
Moest de voetbalbond nu eens een test doen ivm kerstvoetbal en ons tegen kvk laten spelen op 2de kerstdag ( boxing-day) . Wa denken jullie ...

Voor mij is alles goed vanaf 17 december!
De mensen van den bond zullen waarschijnlijk nog aan het genieten zijn van een na-dinner op 2de kerstdag.

Offline Fredje SVZW

  • Leden
  • Berichten: 1.266
Re: [VB] KV Kortrijk - SVZW
« Reactie #652 Gepost op: november 24, 2008, 08:54:59 pm »
Vraagje: als je vorige zondag ingeschreven was, blijf je dan sowieso op de lijst staan, indien je je niet uitschreef? Ik heb mijn ticket op zak, en wil gewoon opnieuw mee! Moet ik dan iemand verwittigen? t Zou eigenlijk wel nogal vreemd zijn om iedereen opnieuw te laten inschrijven, toch? Gezien 85% (ruwe schatting) toch sowieso opnieuw zal meegaan? k Bedoel, het verlangen naar de derby is bij deze nog veel groter geworden, toch?

CB06_boy

  • Gast
Re: [VB] KV Kortrijk - SVZW
« Reactie #653 Gepost op: november 24, 2008, 09:04:22 pm »
iedreen die ingeschreven is blijft ingeschreven bij colono boys. Indien je niet meekan schrappen we je van de lijst. Na de infovergadering maandag zullen we alvast meer weten

Offline Harry

  • Leden
  • Berichten: 1.450
    • EsseveeFans
Re: [VB] KV Kortrijk - SVZW
« Reactie #654 Gepost op: november 25, 2008, 10:49:44 am »
Tickets Kortrijk - Zulte Waregem blijven geldig

Afgelopen zondag kon de West-Vlaamse derby tussen Kortrijk en Zulte Waregem door de massale sneeuwval niet van start gaan. Supporters die een ticket hadden gekocht, mogen op beide oren slapen.

De manager van Kortrijk, Patrick Turcq, liet in Het Laatste Nieuws weten dat de fans die reeds een ticket hadden gekocht, de derby zonder problemen zullen kunnen bijwonen als die uiteindelijk gespeeld wordt. "De tickets blijven gewoon geldig", verklaarde de manager.

Normaal gezien zal de wedstrijd op 16 december gespeeld worden, een dinsdag. Eerder hadden beide clubs 17 december voorgesteld, maar op die dag ontvangt Club Brugge FC Kopenhagen in de UEFA cup.


"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur"

Offline wrd

  • Leden
  • Berichten: 404
Re: [VB] KV Kortrijk - SVZW
« Reactie #655 Gepost op: november 25, 2008, 11:13:38 am »
Ik blijf mij dus afvragen waarom er niet samen met Brugge mag gespeeld worden? Weet er hier iemand antwoord op?

Dinsdagavond is redelijk rare dag, waarbij de mensen ook niet altijd op tijd zullen kunnen zijn voor de supportersbussen.. hopelijk vertrekken die niet te vroeg.

Offline RedRoom

  • Leden
  • Berichten: 629
Re: [VB] KV Kortrijk - SVZW
« Reactie #656 Gepost op: november 25, 2008, 11:17:39 am »
Ik blijf mij dus afvragen waarom er niet samen met Brugge mag gespeeld worden? Weet er hier iemand antwoord op?

Dinsdagavond is redelijk rare dag, waarbij de mensen ook niet altijd op tijd zullen kunnen zijn voor de supportersbussen.. hopelijk vertrekken die niet te vroeg.

Ik weet het ook niet, zal wel iets met de veiligheid te maken hebben zeker ofwel dat de meeste 'supporters' van Kortrijk dan in Brugge zitten..

Offline skalle p

  • Leden
  • Berichten: 360
Re: [VB] KV Kortrijk - SVZW
« Reactie #657 Gepost op: november 25, 2008, 12:38:29 pm »
heeft gewoon te maken met tv-rechten. Brugge (uefa) komt op 2BE en wij op Belgacom. contractueel op dezelfde datum uitzenden mag niet ! meer moet er niet achter gezocht worden

Offline Fredje SVZW

  • Leden
  • Berichten: 1.266
Re: [VB] KV Kortrijk - SVZW
« Reactie #658 Gepost op: november 25, 2008, 12:41:43 pm »
Ik blijf mij dus afvragen waarom er niet samen met Brugge mag gespeeld worden? Weet er hier iemand antwoord op?

Dinsdagavond is redelijk rare dag, waarbij de mensen ook niet altijd op tijd zullen kunnen zijn voor de supportersbussen.. hopelijk vertrekken die niet te vroeg.

Ik weet het ook niet, zal wel iets met de veiligheid te maken hebben zeker ofwel dat de meeste 'supporters' van Kortrijk dan in Brugge zitten..

Heeft vooral met Belgacom TV te maken, die de concurrentie vrezen van de openbare omroep die Club Brugge zal tonen! En ook voor diegene die nog geen ticket kochten, die dan liefst de Europese match van Brugge willen zien. Spelen op zaterdag en daarna op dinsdag is vergelijkbaar met spelen op donderdagavond en daarna op zondagavond! Trouwens...diezelfde zaterdag speelt Kortrijk ook op AA Gent! Voor hen dus net dezelfde omstandigheden! Wat ik me wel afvraag: moet er opnieuw betaald worden voor de bus? Want hoewel die niet tot Kortrijk moesten rijden, neem ik aan dat veel bussen toch wel "uitgereden" zijn tot aan de lokalen? Wordt vervolgd, zeker? En qua vertrekuur: als de match om 20.30 gespeeld wordt, lijkt vertrekken om 18.30u me redelijk haalbaar. (ik sta in het onderwijs, dus voor mij lukt dit zeker). Veel vroeger zal toch moeilijk worden voor bepaalde mensen, denk ik...

Offline Harry

  • Leden
  • Berichten: 1.450
    • EsseveeFans
Re: [VB] KV Kortrijk - SVZW
« Reactie #659 Gepost op: november 25, 2008, 12:54:05 pm »
Ik blijf mij dus afvragen waarom er niet samen met Brugge mag gespeeld worden? Weet er hier iemand antwoord op?

Dinsdagavond is redelijk rare dag, waarbij de mensen ook niet altijd op tijd zullen kunnen zijn voor de supportersbussen.. hopelijk vertrekken die niet te vroeg.

Ik weet het ook niet, zal wel iets met de veiligheid te maken hebben zeker ofwel dat de meeste 'supporters' van Kortrijk dan in Brugge zitten..

Heeft vooral met Belgacom TV te maken, die de concurrentie vrezen van de openbare omroep die Club Brugge zal tonen! En ook voor diegene die nog geen ticket kochten, die dan liefst de Europese match van Brugge willen zien. Spelen op zaterdag en daarna op dinsdag is vergelijkbaar met spelen op donderdagavond en daarna op zondagavond! Trouwens...diezelfde zaterdag speelt Kortrijk ook op AA Gent! Voor hen dus net dezelfde omstandigheden! Wat ik me wel afvraag: moet er opnieuw betaald worden voor de bus? Want hoewel die niet tot Kortrijk moesten rijden, neem ik aan dat veel bussen toch wel "uitgereden" zijn tot aan de lokalen? Wordt vervolgd, zeker? En qua vertrekuur: als de match om 20.30 gespeeld wordt, lijkt vertrekken om 18.30u me redelijk haalbaar. (ik sta in het onderwijs, dus voor mij lukt dit zeker). Veel vroeger zal toch moeilijk worden voor bepaalde mensen, denk ik...

Onze bussen (de knok en cb) hoeven wij alleszins niet te betalen voor vorige zondag. Wel zullen we de chauffeurs die toen van dienst waren een kleine "fooi" geven, lijkt ons niet meer dan redelijk. En zo moeten onze leden niet opnieuw hun bus betalen...

Het vertrekuur zal zeker niet voor 6u30 zijn denk ik. Zondag moesten we 1u15 voor de wedstrijd aan de afrit bissegem staan: Dus als de match zou doorgaan om 20u30 dan zou dit om 19u15 zijn en tis nu ook geen 30min rijden ?...
« Laatst bewerkt op: november 25, 2008, 12:58:18 pm door Harry »


"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur"