Auteur Topic: [VB] KV Kortrijk - SVZW  (gelezen 106730 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

svzw sup

  • Gast
Re: [VB] KV Kortrijk - SVZW
« Reactie #860 Gepost op: december 14, 2008, 12:05:56 am »
Citaat
Roelandts: "Kortrijk is gewaarschuwd"
Met zijn twee doelpunten had Kevin Roelandts een groot aandeel in de overwinning van Zulte-Waregem: "Dit seizoen bleven de doelpunten uit voor mij, maar vandaag geeft natuurlijk vertrouwen. Ook als ploeg stralen we vertrouwen uit."

"Dinsdag spelen we de match van het jaar", blikt de middenvelder vooruit, "we hebben nog iets recht te zetten tegen Kortrijk na de bekeruitschakeling van volgend jaar."

"We smeren Kortrijk een eerste thuisnederlaag in een jaar aan, ze zijn alvast gewaarschuwd", klinkt Roelandts strijdlustig.

Offline -JoNaThAn-

  • Leden
  • Berichten: 1.107
Re: [VB] KV Kortrijk - SVZW
« Reactie #861 Gepost op: december 14, 2008, 12:22:43 am »
Dan hoop ik dat Roelandts even helderziend is als Leye, die de zege in Luik voorspelde ;D

Goed trouwens dat ook hij weet dat dit de match van het jaar is !

Boer Boerie

  • Gast
Re: [VB] KV Kortrijk - SVZW
« Reactie #862 Gepost op: december 14, 2008, 01:23:04 am »
Hopelijk zweven ze ni en ist werkelijk 90min met hun gedachten erbij.
Als ze spelen als de laatste 3 matchen, dan zit er zeker iets in.

Ik hoorde net ne speler van SVZW en ze gaan der echt voor gaan zijtem, speciaal voor Meertie
en de supporters.  Ze zijn der klaar voor (ma da zal Krotrijk ook wel zijn), ze zijn op de hoogte
dat voor veel supporters dat dit een belangrijke match is.

Gent-Krotrijk ook gezien, en zen verdikke sjanse gehad.
Ondergelegen eigenlijk en correct doelpunt afgekeurd.
De sjanse zal wel keer omslaan zeker.

« Laatst bewerkt op: december 14, 2008, 01:26:40 am door Boer Boerie »

Offline boerkens4ever

  • Leden
  • Berichten: 2.653
Re: [VB] KV Kortrijk - SVZW
« Reactie #863 Gepost op: december 14, 2008, 02:30:03 am »
effe tegen berrier gepraat na de match en ik had het over de match tegen kortrijk. En hij zei oui oui on va gagner. Kheb zo de indruk dat alle spelers wel beseffen hoe belangrijk deze match is. 

Offline Kartouch

  • Leden
  • Berichten: 1.020
  • SEMPRE FORZA SV ZULTE WAREGEM
Re: [VB] KV Kortrijk - SVZW
« Reactie #864 Gepost op: december 14, 2008, 08:15:46 am »
Met zijn twee doelpunten had Kevin Roelandts een groot aandeel in de overwinning van Zulte Waregem: "Dit seizoen bleven de doelpunten uit voor mij, maar vandaag geeft natuurlijk vertrouwen. Ook als ploeg stralen we vertrouwen uit."

"Dinsdag spelen we de match van het jaar", blikt de middenvelder vooruit, "we hebben nog iets recht te zetten tegen Kortrijk na de bekeruitschakeling van vorig jaar."

"We smeren Kortrijk een eerste thuisnederlaag in een jaar aan, ze zijn alvast gewaarschuwd", klinkt Roelandts strijdlustig.

Bron: www.sporza.be
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much, much more important than that." Bill Shankly

Offline Nico the master

  • Leden
  • Berichten: 1.914
Re: [VB] KV Kortrijk - SVZW
« Reactie #865 Gepost op: december 14, 2008, 09:01:46 am »
Ze lijken er klaar voor en iedereen beseft dat het d? match van het jaar is. We staan er al beter voor dan vorig jaar alleen jammer van Meertie.

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: [VB] KV Kortrijk - SVZW
« Reactie #866 Gepost op: december 14, 2008, 10:03:13 am »
Zou Meert in de bezoekerstribune zitten dinsdag? :D

Offline deure toe

  • Leden
  • Berichten: 45
Re: [VB] KV Kortrijk - SVZW
« Reactie #867 Gepost op: december 14, 2008, 10:08:15 am »
Hopelijk zweven ze ni en ist werkelijk 90min met hun gedachten erbij.
Als ze spelen als de laatste 3 matchen, dan zit er zeker iets in.

Ik hoorde net ne speler van SVZW en ze gaan der echt voor gaan zijtem, speciaal voor Meertie
en de supporters.  Ze zijn der klaar voor (ma da zal Krotrijk ook wel zijn), ze zijn op de hoogte
dat voor veel supporters dat dit een belangrijke match is.

Gent-Krotrijk ook gezien, en zen verdikke sjanse gehad.
Ondergelegen eigenlijk en correct doelpunt afgekeurd.
De sjanse zal wel keer omslaan zeker.

Inderdaad we hebben gisteren misschien wel ondergelegen maar krijgen toch 4 open kansen en 3 kleine ,wat volgens mij op Gent niet zo slecht is ?????? Net zoals jullie hebben we dit jaar al wedstrijden gespeeld waar we meer verdienden en ook omgekeerd . Op Lokeren , Dender en Tubeke liggen we de ganse wedstrijd boven maar nemen we maar 1 punt op 9 mee en tegen Mechelen komen we goed weg met 1 punt ! Ja dat is voetbal he ? Dat jullie spelers er klaar voor zijn kan ik gerust geloven maar zoals u schreef de onze weten ook hoe belangrijk deze wedstrijd is . Ge gaat het misschien niet geloven maar toch wens ik dat we samen in 1ste blijven , want zij nu eens eerlijk het is toch een heerlijke derby . Dag boerkes tot dinsdag.
Groetjes van een dikkenek .



Offline Famous Essevee

  • Leden
  • Berichten: 317
Re: [VB] KV Kortrijk - SVZW
« Reactie #868 Gepost op: december 14, 2008, 11:03:55 am »
Zou Meert in de bezoekerstribune zitten dinsdag? :D
bij krotrijk zal em wel nie gaan zitten denk ik. tzou misschien beter zijn als em gewoon nie gaat. je weet maar nooit daar. kheb al allerlei cowboyverhalen gehoord en als der maar iets van waar is dan wordt da in krotrijk ??n groot slagveld :(

Offline giba

  • Leden
  • Berichten: 512
Re: [VB] KV Kortrijk - SVZW
« Reactie #869 Gepost op: december 14, 2008, 11:34:17 am »
Ze lijken er klaar voor en iedereen beseft dat het d? match van het jaar is. We staan er al beter voor dan vorig jaar alleen jammer van Meertie.


Dat is zeker jammer , even het kopje er niet bij , moet toch beseffen dat een bal wegtrappen na een fluitsignaal altijd geel is.





Offline Mattieke

  • Leden
  • Berichten: 901
Re: [VB] KV Kortrijk - SVZW
« Reactie #870 Gepost op: december 14, 2008, 11:41:26 am »
Ma dat is toch een uitgestelde match, dan telt die schorsing van 3x geel toch niet mee tegen Kortrijk, maar tegen Berge, of vergis ik me?
Ze lijken er klaar voor en iedereen beseft dat het d? match van het jaar is. We staan er al beter voor dan vorig jaar alleen jammer van Meertie.
Dat is zeker jammer , even het kopje er niet bij , moet toch beseffen dat een bal wegtrappen na een fluitsignaal altijd geel is.

Offline JSPR_G

  • Leden
  • Berichten: 1.576
Re: [VB] KV Kortrijk - SVZW
« Reactie #871 Gepost op: december 14, 2008, 11:43:05 am »
je vergist je, 't is gewoon de volgende match en dat is nu eenmaal tegen Kortrijk.. (hoeveel pech kan meert hebben...)

svzw.be: Vlak voor de rust kreeg de onfortuinelijke Stijn Meert zijn derde gele kaart waardoor hij de derby tegen Kortrijk mist.

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.289
Re: [VB] KV Kortrijk - SVZW
« Reactie #872 Gepost op: december 14, 2008, 11:46:26 am »
Volgens mij had hij het fluitsigniaal niet gehoord.
SV TILL I DIE

Offline wrd

  • Leden
  • Berichten: 404
Re: [VB] KV Kortrijk - SVZW
« Reactie #873 Gepost op: december 14, 2008, 12:00:12 pm »
Echt klote van Meert, zat zichzelf wss van binnen op te vreten tijdens en na de match. Zal er v??l spijt van hebben dat hij de wedstrijd van dinsdag mist door zo'n domme kaart! Mss eens bezoekje brengen aan bezoekersvak en ook T-shirt van CB meenemen voor hem ;)

Offline Wouter

  • Leden
  • Berichten: 1.771
Re: [VB] KV Kortrijk - SVZW
« Reactie #874 Gepost op: december 14, 2008, 12:08:19 pm »
Meert er dus niet bij wegens twee enorm dwaze gele kaarten de laatste twee matchen. Echt spijtig dat de onkunde van de arbiters (want die grijze Waal van gisteren was eigenlijk alweer een lachertje) ervoor zorgt dat Meertje de enige kans die hij ooit zal krijgen om in eerste klasse in het Guldenhoerenstadion te spelen, niet krijgt!
Aan Buysse (want ik vermoed toch dat Bartje daar zal spelen, aangezien hij gisteren nog wat matchritme moest opdoen van Franky) om het minstens even goed te doen!

Offline mederico

  • Leden
  • Berichten: 235
Re: [VB] KV Kortrijk - SVZW
« Reactie #875 Gepost op: december 14, 2008, 12:08:41 pm »
Zou Meert in de bezoekerstribune zitten dinsdag? :D
Tegen cercle (was toen ook geschorsd) zat hij gewon bij ons in het bezoekersvak hoor, ik denk Meert kennende dat die gewoon bij de bezoekers komt zitten!

Offline Harry

  • Leden
  • Berichten: 1.450
    • EsseveeFans
Re: [VB] KV Kortrijk - SVZW
« Reactie #876 Gepost op: december 14, 2008, 12:15:58 pm »
Zou Meert in de bezoekerstribune zitten dinsdag? :D
Tegen cercle (was toen ook geschorsd) zat hij gewon bij ons in het bezoekersvak hoor, ik denk Meert kennende dat die gewoon bij de bezoekers komt zitten!

ja, op de eerste rij  :D


"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur"

Offline Johny Turbo

  • Leden
  • Berichten: 43
Re: [VB] KV Kortrijk - SVZW
« Reactie #877 Gepost op: december 14, 2008, 01:31:19 pm »
Meert heeft een ticket gekocht voor VAK I  :D

Offline mutske

  • Leden
  • Berichten: 1.386
Re: [VB] KV Kortrijk - SVZW
« Reactie #878 Gepost op: december 14, 2008, 01:33:04 pm »
Het niveau zal dan direct een heeeel stuk omhoog gaan.

Offline Harry

  • Leden
  • Berichten: 1.450
    • EsseveeFans
Re: [VB] KV Kortrijk - SVZW
« Reactie #879 Gepost op: december 14, 2008, 02:09:01 pm »
Meert heeft een ticket gekocht voor VAK I  :D

Da zoude wel willen h?... Hij zou dan de eerste kortrijkzaan in vak I zijn die geen debiel is.  >:(


"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur"