Auteur Topic: [T1] DURY Francky  (gelezen 439149 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Online Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.680
  • Essevee! Olé Olé!
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2800 Gepost op: oktober 30, 2018, 09:48:50 pm »
Mag ik es een simpele vraag stellen?

1. we ontslaan Dury en betalen 2.000.000€
2. we gebruiken die 2.000.000€ voor tijdens de wintertransfer spelers aan te trekken

Mijn keuze is snel gemaakt ze ...

Offline boerkens4ever

  • Leden
  • Berichten: 2.641
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2801 Gepost op: oktober 30, 2018, 10:05:08 pm »
Mag ik es een simpele vraag stellen?

1. we ontslaan Dury en betalen 2.000.000€
2. we gebruiken die 2.000.000€ voor tijdens de wintertransfer spelers aan te trekken

Mijn keuze is snel gemaakt ze ...
Of Dury houdt de eer aan zichzelf, en we gebruiken die 2.000.000. Soit denk zelf dat die 2.000.000 er gwn niet is   

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.667
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2802 Gepost op: oktober 30, 2018, 10:06:57 pm »
Mag ik es een simpele vraag stellen?

1. we ontslaan Dury en betalen 2.000.000€
2. we gebruiken die 2.000.000€ voor tijdens de wintertransfer spelers aan te trekken

Mijn keuze is snel gemaakt ze ...
Een simpel antwoord, als club zijn wel zo ver geraakt dankzij Dury,maar de laatste jaren maakt hij (samen met Den Eddy) enorme fouten,Dury is ook rijk geworden dankzij zijn goeie prestaties en dankzij .....de club.  Is het dan zo moeilijk om tot een overeenkomst te komen tussen Dury en de club zodoende dat we die 2miljoen niet moeten betalen?  Is dat nu echt teveel gevraagd?

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.269
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2803 Gepost op: oktober 30, 2018, 10:26:59 pm »
Als Dury vraagt na de oefencampagne dat ze nog een spits en een nummer 10 nodig hebben en ze komen af met 2 spitsen..  ::) Tis inderdaad Dury zijn schuld. Dury zal het wel oplossen met de spelers die hij krijgt..
SV TILL I DIE

Online Koekenaas

  • Leden
  • Berichten: 2.632
  • Essevee!
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2804 Gepost op: oktober 30, 2018, 10:27:23 pm »
Mag ik es een simpele vraag stellen?

1. we ontslaan Dury en betalen 2.000.000€
2. we gebruiken die 2.000.000€ voor tijdens de wintertransfer spelers aan te trekken

Mijn keuze is snel gemaakt ze ...
De mijne ook

Offline wOaregem

  • Leden
  • Berichten: 1.200
  • PROUD TO BE A FARMER
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2805 Gepost op: oktober 30, 2018, 10:34:11 pm »
Mag ik es een simpele vraag stellen?

1. we ontslaan Dury en betalen 2.000.000€
2. we gebruiken die 2.000.000€ voor tijdens de wintertransfer spelers aan te trekken

Mijn keuze is snel gemaakt ze ...
Een simpel antwoord, als club zijn wel zo ver geraakt dankzij Dury,maar de laatste jaren maakt hij (samen met Den Eddy) enorme fouten,Dury is ook rijk geworden dankzij zijn goeie prestaties en dankzij .....de club.  Is het dan zo moeilijk om tot een overeenkomst te komen tussen Dury en de club zodoende dat we die 2miljoen niet moeten betalen?  Is dat nu echt teveel gevraagd?
Vriend astemblieft, de laatste jaren? Wat verwacht jij van Essevee? Vorig jaar nipt po 1 gemist, geslaagde europese campagne, kortrijk 4 keer op hun bek, jaar ervoor beker van belgië gevonden. Ik volg u totaal niet, totaal niet.

Iemand die zijn hart en ziel al meer dan 15 jaar in deze club steekt, ambitie, plannen maken, stadion uitbreiding etc, dat hij na een kakseizoen zoals nu denkt  ‘ik hou de eer aan mezelf’. Dan ben je ne plooier. Dat doet hij niet. Klaar. Wat ook logisch is.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.667
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2806 Gepost op: oktober 30, 2018, 11:21:46 pm »
Liefde maakt blind!  Pas op,het kan nog keren indien....Dury realistischer voetbal wil brengen met de juiste spelers en mentaliteit,het feit dat hij Verboom weer in de A-kern opneemt is alvast positief.
Vorig jaar onze slechte reeks vergeten? Spelen we daar wat realistischer en doet hij geen domme dingen (bij Doumbia vervangen in STVV,of Cordaro meer kansen geven) dan was het PO-1!
Maar het maakt allemaal niks uit,doe jullie maar verder met Dury,de heilige!  Er gaan er hier nog beweren dat Eddy Cordier de ploeg opstelt! 

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.769
  • Essevee!
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2807 Gepost op: oktober 30, 2018, 11:28:22 pm »
Als Dury vraagt na de oefencampagne dat ze nog een spits en een nummer 10 nodig hebben en ze komen af met 2 spitsen..  ::) Tis inderdaad Dury zijn schuld. Dury zal het wel oplossen met de spelers die hij krijgt..
tis geen interview met Cordier voor alle duidelijkheid
Dus aub
nee Dury is niet slecht
nee Dury is niet in fout
Ja dury is betrokken en verantwoordelijk voor de transfers

https://www.hln.be/de-krant/dury-misschien-afstappen-van-4-3-3~a946aa9a/

Spitsenweelde bij Zulte Waregem na de komst van Mamadou Sylla en Chris Bedia. Een luxeprobleem voor Francky Dury, die ook nog Hamdi Harbaoui lopen heeft? “Allerminst”, countert de coach. “Er zijn geen drie jongens voor één positie, hé. We gaan misschien een beetje afstappen van onze 4-3-3 en in een variatie voetballen. Het is niet de bedoeling dat er twee aanvallers op de bank gaan blijven zitten. Beiden hebben een profiel dat we nog niet in onze kern hadden. Ik ben heel tevreden over deze transfers.” (VDVJ)

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.769
  • Essevee!
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2808 Gepost op: oktober 30, 2018, 11:33:15 pm »
Mag ik es een simpele vraag stellen?

1. we ontslaan Dury en betalen 2.000.000€
2. we gebruiken die 2.000.000€ voor tijdens de wintertransfer spelers aan te trekken

Mijn keuze is snel gemaakt ze ...
Een simpel antwoord, als club zijn wel zo ver geraakt dankzij Dury,maar de laatste jaren maakt hij (samen met Den Eddy) enorme fouten,Dury is ook rijk geworden dankzij zijn goeie prestaties en dankzij .....de club.  Is het dan zo moeilijk om tot een overeenkomst te komen tussen Dury en de club zodoende dat we die 2miljoen niet moeten betalen?  Is dat nu echt teveel gevraagd?
Vriend astemblieft, de laatste jaren? Wat verwacht jij van Essevee? Vorig jaar nipt po 1 gemist, geslaagde europese campagne, kortrijk 4 keer op hun bek, jaar ervoor beker van belgië gevonden. Ik volg u totaal niet, totaal niet.

Iemand die zijn hart en ziel al meer dan 15 jaar in deze club steekt, ambitie, plannen maken, stadion uitbreiding etc, dat hij na een kakseizoen zoals nu denkt  ‘ik hou de eer aan mezelf’. Dan ben je ne plooier. Dat doet hij niet. Klaar. Wat ook logisch is.
Wat ik verwacht
Da Dury verdomme winnaars mentaliteit in de ploeg krijgt
en ze motiveert om er voor te gaan.
Datie ni constant loopt te zagen en janken in de pers dat eigenlijk
al zijn keuzes ni zijn of wa datie wou

Datie simpel en slim voetbalt en ni constant zijn ogen toe doe
voor fouten gemaakt door zijn maatjes
Alstie nu nog ni zie da we met mentaliteit en kwaliteit
van een Depauw niks zijn en soisala beter is
dan kiestie zelf voor die misserie
voor de ploeg waar hij 15j alles voor deed
en alles voor gaf

tijden veranderen
en zoals Dury ooit zei
enkel een ezel veranderd niet van gedacht

Offline wOaregem

  • Leden
  • Berichten: 1.200
  • PROUD TO BE A FARMER
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2809 Gepost op: oktober 31, 2018, 08:07:46 am »
Mag ik es een simpele vraag stellen?

1. we ontslaan Dury en betalen 2.000.000€
2. we gebruiken die 2.000.000€ voor tijdens de wintertransfer spelers aan te trekken

Mijn keuze is snel gemaakt ze ...
Een simpel antwoord, als club zijn wel zo ver geraakt dankzij Dury,maar de laatste jaren maakt hij (samen met Den Eddy) enorme fouten,Dury is ook rijk geworden dankzij zijn goeie prestaties en dankzij .....de club.  Is het dan zo moeilijk om tot een overeenkomst te komen tussen Dury en de club zodoende dat we die 2miljoen niet moeten betalen?  Is dat nu echt teveel gevraagd?
Vriend astemblieft, de laatste jaren? Wat verwacht jij van Essevee? Vorig jaar nipt po 1 gemist, geslaagde europese campagne, kortrijk 4 keer op hun bek, jaar ervoor beker van belgië gevonden. Ik volg u totaal niet, totaal niet.

Iemand die zijn hart en ziel al meer dan 15 jaar in deze club steekt, ambitie, plannen maken, stadion uitbreiding etc, dat hij na een kakseizoen zoals nu denkt  ‘ik hou de eer aan mezelf’. Dan ben je ne plooier. Dat doet hij niet. Klaar. Wat ook logisch is.
Wat ik verwacht
Da Dury verdomme winnaars mentaliteit in de ploeg krijgt
en ze motiveert om er voor te gaan.
Datie ni constant loopt te zagen en janken in de pers dat eigenlijk
al zijn keuzes ni zijn of wa datie wou

Datie simpel en slim voetbalt en ni constant zijn ogen toe doe
voor fouten gemaakt door zijn maatjes
Alstie nu nog ni zie da we met mentaliteit en kwaliteit
van een Depauw niks zijn en soisala beter is
dan kiestie zelf voor die misserie
voor de ploeg waar hij 15j alles voor deed
en alles voor gaf

tijden veranderen
en zoals Dury ooit zei
enkel een ezel veranderd niet van gedacht
Nee hij mag niet janken dat zijn transfers niet zijn, maar jij mag blijven janken dat hij de transfers doet en de spelers van dit seizoen binnen haalt.

Nogmaals, als dit de mentaliteit binnen de sportwereld zou zijn dat je in een mindere periode na 15 geweldige jaren meteen opgeeft, ben je een plooier. Roep jij maar zoveel je wilt Dury buiten, net zoals Mogul mijn grote vriend, het gebeurt niet.

Offline Goesse

  • Leden
  • Berichten: 1.431
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2810 Gepost op: oktober 31, 2018, 08:58:22 am »
Ik stel me vragen bij Dury maar eigenlijk moeten we de volledige staff evalueren.
Kijk eens naar de T2's van andere concurrerende eersteklasseploegen?


KV Kortrijk: eerst Vrancken, nu O'laughlin
Antwerp: Dedecker
Lokeren: Vidarsson
KV Oostende: Francky Vanderelst
...
Daar staat iets e, bij ons daarentegen zijn Vandenberghe en Verriest om te janken é.

Als we Dury dan toch niet kunnen ontslaan waarom eens niet wat vuur in de technische staff brengen met een talentvolle coach die ambitie heeft om door te groeien, bv. Bernd Thijs.


Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.189
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2811 Gepost op: oktober 31, 2018, 09:56:44 am »
Ik stel me vragen bij Dury maar eigenlijk moeten we de volledige staff evalueren.
Kijk eens naar de T2's van andere concurrerende eersteklasseploegen?


KV Kortrijk: eerst Vrancken, nu O'laughlin
Antwerp: Dedecker
Lokeren: Vidarsson
KV Oostende: Francky Vanderelst
...
Daar staat iets e, bij ons daarentegen zijn Vandenberghe en Verriest om te janken é.

Als we Dury dan toch niet kunnen ontslaan waarom eens niet wat vuur in de technische staff brengen met een talentvolle coach die ambitie heeft om door te groeien, bv. Bernd Thijs.

Omdat dat niet mag van Dury.
Hij wil ja-knikkers
Er zat hier iemand(toevallig ook in ons beste jaar) die wel zijn eigen mening durfde zeggen, nl. David Gevaert.
Rara, paar maanden later zou hij vliegen...
Spelers waren nochtans heel tevreden over de kennis en aanpak van Gevaert.

Offline kulle

  • Leden
  • Berichten: 247
  • Essevee!
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2812 Gepost op: oktober 31, 2018, 10:25:43 am »
en onze keepertrainer ,welke keeper is hier al beter geworden?

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.269
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2813 Gepost op: oktober 31, 2018, 10:30:24 am »
Ik stel me vragen bij Dury maar eigenlijk moeten we de volledige staff evalueren.
Kijk eens naar de T2's van andere concurrerende eersteklasseploegen?


KV Kortrijk: eerst Vrancken, nu O'laughlin
Antwerp: Dedecker
Lokeren: Vidarsson
KV Oostende: Francky Vanderelst
...
Daar staat iets e, bij ons daarentegen zijn Vandenberghe en Verriest om te janken é.

Als we Dury dan toch niet kunnen ontslaan waarom eens niet wat vuur in de technische staff brengen met een talentvolle coach die ambitie heeft om door te groeien, bv. Bernd Thijs.

Omdat dat niet mag van Dury.
Hij wil ja-knikkers
Er zat hier iemand(toevallig ook in ons beste jaar) die wel zijn eigen mening durfde zeggen, nl. David Gevaert.
Rara, paar maanden later zou hij vliegen...
Spelers waren nochtans heel tevreden over de kennis en aanpak van Gevaert.
En waar zit Gevaert nu? Zo een topper blijkbaar
SV TILL I DIE

Online Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.680
  • Essevee! Olé Olé!
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2814 Gepost op: oktober 31, 2018, 10:32:12 am »
We hebben allemaal onze mond vol van ndien dit, en ndien dat ... maar geen enkele van ons weet welke transfers Dury, Cordier of een ander persoon effectief gedaan.

Al onze info is zo goed als gebaseerd op geruchten én zaken die sommige zomaar zonder betrouwbare bron aannemen gazettepraat van journalisten die er het verleden bijnemen en wat uitspraken bijeenleggen en conclusies trekken ... 1+1 is niet altijd 2!

Mochten we alle 'correcte' feiten kennen, (wat niet zal gebeuren) we zouden nogal anders praten/discussiëren.

Ikzelf weiger pertinent om de zwarte piet (ohw, mag ik dag nog zeggen in deze tijden?) toe te schuiven aan mensen waarvan we niet eens weten of ze verantwoordelijk zijn of niet.

Een reeks mensen hier hebben een beeld gecreëerd van bepaalde staffleden en feiten die gebaseerd zijn op wat? ... loze geruchten en insinuaties uit kranten/online artikels?

Ik kan me ook niet inbeelden dat Dury plots de job als trainer/coach ... niet meer machtig is, en we mogen ook niet vergeten wat hij al allemaal voor onze geliefde club heeft betekend.

Toen het goed ging, wilde men al het paard van de markt slopen & vervangen door een gouden standbeeld van Dury. Nu het slecht gaat ... wil men hem al snel verbannen naar de verste planeet van het heelal. Veel supporters hebben blijkbaar een zeer kort geheugen.



my2ct

Offline Svarrogh

  • Leden
  • Berichten: 1.806
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2815 Gepost op: oktober 31, 2018, 11:00:45 am »
Toen het goed ging, wilde men al het paard van de markt slopen & vervangen door een gouden standbeeld van Dury. Nu het slecht gaat ... wil men hem al snel verbannen naar de verste planeet van het heelal. Veel supporters hebben blijkbaar een zeer kort geheugen.

Hoe je het draait of keert, sowieso is hij medeverantwoordelijk voor wat er hier de laatste jaren aan het gebeuren is. Hij heeft zijn zeg in transfers, de tactiek en wie er op het veld staat. Hoge bomen vangen nu eenmaal veel wind.

En het ergste van al is, we kunnen er eindeloos over discussiëren, veel zin heeft het toch niet.
Het is te kostelijk om Dury buiten te smijten en zelf zal hij niet weg gaan, maar de feiten zijn wat ze zijn.
We staan laatste en kunnen geen match winnen, dan is het meer dan 5 voor 12.
En als hij het blijft vertikken om op resultaat te gaan voetballen zitten we in volgend jaar in 1B.

Doodleuk zitten wachten op de wintertransfers is al helemaal belachelijk, tegen dan is het kalf al verdronken. En zeg nu zelf, wie gaan ze straks nog overtuigen om te tekenen, om dan volgend jaar in de vergeetput van 2e klasse te gaan shotten tegen Union en Roeselare.

Online Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.680
  • Essevee! Olé Olé!
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2816 Gepost op: oktober 31, 2018, 11:21:22 am »
Toen het goed ging, wilde men al het paard van de markt slopen & vervangen door een gouden standbeeld van Dury. Nu het slecht gaat ... wil men hem al snel verbannen naar de verste planeet van het heelal. Veel supporters hebben blijkbaar een zeer kort geheugen.

Hoe je het draait of keert, sowieso is hij medeverantwoordelijk voor wat er hier de laatste jaren aan het gebeuren is. Hij heeft zijn zeg in transfers, de tactiek en wie er op het veld staat. Hoge bomen vangen nu eenmaal veel wind.

En het ergste van al is, we kunnen er eindeloos over discussiëren, veel zin heeft het toch niet.
Het is te kostelijk om Dury buiten te smijten en zelf zal hij niet weg gaan, maar de feiten zijn wat ze zijn.
We staan laatste en kunnen geen match winnen, dan is het meer dan 5 voor 12.
En als hij het blijft vertikken om op resultaat te gaan voetballen zitten we in volgend jaar in 1B.

Doodleuk zitten wachten op de wintertransfers is al helemaal belachelijk, tegen dan is het kalf al verdronken. En zeg nu zelf, wie gaan ze straks nog overtuigen om te tekenen, om dan volgend jaar in de vergeetput van 2e klasse te gaan shotten tegen Union en Roeselare.

Ik geef je geen ongelijk, maar ...

Men vergroot wel het slechte van nu, maar het goede van vroeger vergeet men.
Maarja dat zal eigen zijn aan het voetbal ... de ene match stampt een speler geen deuk in een pakje en is één wedstrijd later de held van het land omdat hij de winning goal maakt in de slotminuten.

Natuurlijk moeten we punten pakken, je denkt toch niet dat Dury ze laat verliezen uit leedvermaak? Dat geloof je zelf toch niet? Ik kan me niet voorstellen dat hij niet de sterkste ploeg opstelt, dat hij in goede tijden zijn eigen transfers (voor zover men zegt) voortrekt kan ik me nog inbeelden, maar in deze situatie?

Wat betreft (winter)tranfers ... we zijn toch een club met iets meer aanzien dan bepaalde andere degradatiekandidaten uit 1A én de meeste 1B toppers. En iedereen zegt toch dat voetballers niet meer naar de club (naam) kijken maar naar hun loonstrookje en de faciliteiten waarin ze moeten werken ...

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.189
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2817 Gepost op: oktober 31, 2018, 11:24:01 am »
Ik stel me vragen bij Dury maar eigenlijk moeten we de volledige staff evalueren.
Kijk eens naar de T2's van andere concurrerende eersteklasseploegen?


KV Kortrijk: eerst Vrancken, nu O'laughlin
Antwerp: Dedecker
Lokeren: Vidarsson
KV Oostende: Francky Vanderelst
...
Daar staat iets e, bij ons daarentegen zijn Vandenberghe en Verriest om te janken é.

Als we Dury dan toch niet kunnen ontslaan waarom eens niet wat vuur in de technische staff brengen met een talentvolle coach die ambitie heeft om door te groeien, bv. Bernd Thijs.

Omdat dat niet mag van Dury.
Hij wil ja-knikkers
Er zat hier iemand(toevallig ook in ons beste jaar) die wel zijn eigen mening durfde zeggen, nl. David Gevaert.
Rara, paar maanden later zou hij vliegen...
Spelers waren nochtans heel tevreden over de kennis en aanpak van Gevaert.
En waar zit Gevaert nu? Zo een topper blijkbaar

Men had het niet over een topper he...
Ik raad je aan je oor eens te luisteren te leggen bij (ex)A-kern spelers uit die periode. Je zal het dan wel snappen.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.667
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2818 Gepost op: oktober 31, 2018, 12:04:55 pm »
Ik stop met discuteren over Dury, er zijn regelrechte feiten maar die worden door de 'aanhangers' van Dury bestempeld als 'fake news' of het zijn roddels of de slechte reeksen worden carrément vergeten,'kijk eens wat Dury allemaal deed voor de club', inderdaad,en Dury werd daar rijkelijk voor betaald.  Ge zijt blind voor zijn fouten!  Er is een reden waarom er alleen maar ja-knikkers zitten in zijn staf,Dury kan niet samenwerken met iemand die een andere mening zou hebben,maar ja,het zijn roddels en veronderstellingen,dan heeft het geen enkele zin om daarover nog te discuteren.
Ik werk ook reeds 22jaar bij dezelfde firma,maar wanneer ik nu plots fouten maak dan is het ook gedaan,en maar normaal ook.   Imo is de club nog altijd belangrijker dan individuen, het mag gelijk wie zijn,belang van de club,het voortbestaan is belangrijker dan de ambities van de coach.  Voor sommigen is de coach hier belangrijker dan  de club,ze zakken liever met Dury dan in eerste blijven zonder hem.  Ge doet maar,ik stop met discuteren daarover,het heeft geen enkele zin.

 

Online Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.680
  • Essevee! Olé Olé!
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2819 Gepost op: oktober 31, 2018, 12:56:08 pm »
Ik stop met discuteren over Dury, er zijn regelrechte feiten maar die worden door de 'aanhangers' van Dury bestempeld als 'fake news' of het zijn roddels of de slechte reeksen worden carrément vergeten,'kijk eens wat Dury allemaal deed voor de club', inderdaad,en Dury werd daar rijkelijk voor betaald.  Ge zijt blind voor zijn fouten!  Er is een reden waarom er alleen maar ja-knikkers zitten in zijn staf,Dury kan niet samenwerken met iemand die een andere mening zou hebben,maar ja,het zijn roddels en veronderstellingen,dan heeft het geen enkele zin om daarover nog te discuteren.
Ik werk ook reeds 22jaar bij dezelfde firma,maar wanneer ik nu plots fouten maak dan is het ook gedaan,en maar normaal ook.   Imo is de club nog altijd belangrijker dan individuen, het mag gelijk wie zijn,belang van de club,het voortbestaan is belangrijker dan de ambities van de coach.  Voor sommigen is de coach hier belangrijker dan  de club,ze zakken liever met Dury dan in eerste blijven zonder hem.  Ge doet maar,ik stop met discuteren daarover,het heeft geen enkele zin.

1. ik ben helemaal geen aanhanger ... ik kijk wel 'nuchter' (en niet emotioneel) naar de situatie.
2. jij bent net een Dury tegenhanger, hoe sneller ie vliegt hoe liever voor u.
3. heb jij dan alle waarheid in pacht? (ivm feiten die mislopen of misliepen)
4. weet jij het dan beter dan Dury? waarom ben je dan zelf nog geen toptrainer?
5. als je uw firma in die 22j al minstens 2x hebt gered, dan zal je een pak krediet krijgen - trust me.
6. ga jij de verbrekingsvergoeding betalen? ik steek ze liever in transfers mét Dury.
7. ik ben helemaal niet blind voor zijn fouten, Dury heeft fouten... net zoals iedereen.

Uw betoog is altijd "Dury buiten" en "hij is een onmens om mee te werken, den Flik". Als trainer moet je soms harde (en foute) beslissingen nemen, dat is iets wat ook jij hier altijd aanhaalt ... spelers op de bank zetten vb, spelers van de bank halen etc. etc. zijn altijd daden/feiten waar je geen vrienden mee maakt. Als hij het niet doet is het een watje 'want hij durft niet', doet hij het wel dan is het een keikop 'want ie kon niet anders'.

Kijk ... ik ben helemaal geen Dury-lover hoor, maar ik bekijk de zaken nuchter én met de elementen die we wel zeker weten.

Dury's contract afkopen gaan/kunnen we niet, dan liever 1.500.000€ investeren in nieuwe spelers dan 2.000.000€ uitgeven om Dury buiten te gooien waar we tot op die moment niets aan hebben.

Dan is het geld op ... dus ook geen wintertransfers ... hoogstens wat huurspelers, en welke trainer moeten we dan nemen of vinden? Zeg es ... wie zie jij de boel hier overnemen zonder transfers te kunnen/mogen doen (geld op)? Enerzijds lopen de degelijke trainers niet dik, en anderzijds welke trainer zal komen als hij geen kwaliteitsinjectie krijgt?

Dus twee scenario's
1. Dury ontslaan en 2.000.000€ betalen = geen geld meer voor 'degelijke' transfers.
2. Dury aan boord houden & 1.500.000€ uitgeven aan nieuwe spelers en evt. extra lonen.

Als je dit rationeel 'durft' bekijken moet je gewoon toegeven dat Dury houden én investeren in spelers gewoon de beste keuze is.

Met Dury ontslaan gaan we sowieso moeilijke tijden tegemoet, met het investeren in (andere/betere...) spelers maak je kans te groeien en weer aan te sluiten...

Mocht Dury in het verleden nog niets hebben bewezen, dan wat dit alles een HEEL andere zaak.