Auteur Topic: Speeldag 03 : 05/04/2019 - 20.30u : KV Kortrijk - Essevee  (gelezen 17496 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Online Porky

  • Leden
  • Berichten: 4.913
Re: Speeldag 03 : 05/04/2019 - 20.30u : KV Kortrijk - Essevee
« Reactie #40 Gepost op: april 05, 2019, 10:06:51 pm »
Tjah, hoe wil je nu winnen, met koekenbakkers als Seck in je ploeg?
Lomp, lomper, Seck.

Dom dan dury. Je zag het van ver aankomen

Offline boerkens4ever

  • Leden
  • Berichten: 2.641
Re: Speeldag 03 : 05/04/2019 - 20.30u : KV Kortrijk - Essevee
« Reactie #41 Gepost op: april 05, 2019, 10:07:27 pm »
Bon seizoen afgelopen voor mij. Gelatenheid troef hier. Had nooit gedacht dat je verliezen tegen kvk gewoon kon worden. Sukkels zijn het zowel ploeg als staf. Dit kost abonnementen.

Online San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.178
Re: Speeldag 03 : 05/04/2019 - 20.30u : KV Kortrijk - Essevee
« Reactie #42 Gepost op: april 05, 2019, 10:11:23 pm »
Ja, ik zei het van Seck al van in januari, maar twas geen waar e...
Seck en Peeters, daar ben je gewoon niets mee.
Dury verliest ook de pedalen.

Alles moet vernieuwen!!!

Offline svzw1978

  • Leden
  • Berichten: 721
Re: Speeldag 03 : 05/04/2019 - 20.30u : KV Kortrijk - Essevee
« Reactie #43 Gepost op: april 05, 2019, 10:15:19 pm »
Gretigheid doet veel. Essevee speelt als makke lammetjes,  terwijl Kortrijk er collectief zijn hoofd voor legt.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.652
Re: Speeldag 03 : 05/04/2019 - 20.30u : KV Kortrijk - Essevee
« Reactie #44 Gepost op: april 05, 2019, 10:22:26 pm »
Ja, ik zei het van Seck al van in januari, maar twas geen waar e...
Seck en Peeters, daar ben je gewoon niets mee.
Dury verliest ook de pedalen.

Alles moet vernieuwen!!!
Er zullen nog altijd hier gasten zijn die dit normaal vinden, is een grote schande, tactisch doet hij niks,De fauw ook een volledige ramp, Seck en Peeters lopen nooit mee met de infiltraties van de KVK middenvelders, ik zeg het reeds heel het seizoen, maar werd hier beschimpt tot en met, de oorzaak van onze huidige ellende is het duo Eddy Cordier en Franky Dury (laten zich leiden door een rat zoals Bayat).  Mijn conclusie is al lang bekend, diegene die het nu nog niet ziet, man man man,triestig.

Offline jowanie

  • Leden
  • Berichten: 506
Re: Speeldag 03 : 05/04/2019 - 20.30u : KV Kortrijk - Essevee
« Reactie #45 Gepost op: april 05, 2019, 10:22:56 pm »
T’es skreemen mee de klakke ip

Online Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.767
  • Essevee!
Re: Speeldag 03 : 05/04/2019 - 20.30u : KV Kortrijk - Essevee
« Reactie #46 Gepost op: april 05, 2019, 10:27:03 pm »
Bedankt Essevee voor dit kloteseizoen

Oja, Dury, probeer ook te motiveren ipv te zeggen dat het maar een match is.
Doe ze godverdomme de kloten van hun lijf lopen in de plaats.
nee, tis maar matchke e vent...

Offline Massaker

  • Leden
  • Berichten: 1.222
Re: Speeldag 03 : 05/04/2019 - 20.30u : KV Kortrijk - Essevee
« Reactie #47 Gepost op: april 05, 2019, 10:28:08 pm »
Met dank aan Bansen om niet méér goals binnen te laten...  DIt hadden dubbele cijfers kunnen zijn...
En doe diene Seck ALSTUBLIEF weg.  Wat een klojo!

Online Porky

  • Leden
  • Berichten: 4.913
Re: Speeldag 03 : 05/04/2019 - 20.30u : KV Kortrijk - Essevee
« Reactie #48 Gepost op: april 05, 2019, 10:29:02 pm »
Niet tijd om als supps nog eens een signaal te geven?
Volgende match 1e 10min buiten blijven?

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.652
Re: Speeldag 03 : 05/04/2019 - 20.30u : KV Kortrijk - Essevee
« Reactie #49 Gepost op: april 05, 2019, 10:33:19 pm »
Niet tijd om als supps nog eens een signaal te geven?
Volgende match 1e 10min buiten blijven?
En gaan ze zingen over 'Francky, we worden kampioen'?  De supporters hebben al eens een signaal gegeven,de spelers zijn niet gemotiveerd en dat komt vooral omdat de trainer dit totaal niet belangrijk vindt.

Offline fozie

  • Leden
  • Berichten: 1.842
  • Mr Gold
Re: Speeldag 03 : 05/04/2019 - 20.30u : KV Kortrijk - Essevee
« Reactie #50 Gepost op: april 05, 2019, 10:40:16 pm »
Ge kunt ze geen gebrek aan motivatie verwijten denk ik vandaag. Wel gebrek aan vista en kwaliteit op én naast het veld.

Offline rassing

  • Leden
  • Berichten: 32
Re: Speeldag 03 : 05/04/2019 - 20.30u : KV Kortrijk - Essevee
« Reactie #51 Gepost op: april 05, 2019, 10:40:38 pm »
Enkele opmerkingen ter overweging
1/ de beleving van spelers en supporters in PO2 is veel hoger in Kortrijk
2/ het verleden mag mooier zijn maar  het heden telt meer
3/ ZW moest de laatste 2 seizoenen na nieuwjaar een paar miljoen in de redding investeren terwijl Kortrijk spelers kon verkopen

Offline kulle

  • Leden
  • Berichten: 247
  • Essevee!
Re: Speeldag 03 : 05/04/2019 - 20.30u : KV Kortrijk - Essevee
« Reactie #52 Gepost op: april 05, 2019, 11:01:04 pm »
We gaan moeten opletten volgend jaar,positieve, de keeper voor volgend jaar is gekend
je moet maar ne keer tellen hoeveel kansen cercle en kortrijk gekregen hebben
wat ik dinsdag en vandaag gezien heb vind ik grote schande,misschien moeten ze deze week weer bij de jeugd gaan trainen ,klein veld bij balverlies ze spelen godverdomme 20 meter van elkaar
dat kost zeker 500 à1000 abo's.
zoals Dury zei enkel jaren terug ,het is als de ronde van vlaanderen  we moeten enkel nog de muur over
Ik denk dat we nu momenteel in tour en giro zitten en  nog al de cols  moeten nemen

Offline boerkens4ever

  • Leden
  • Berichten: 2.641
Re: Speeldag 03 : 05/04/2019 - 20.30u : KV Kortrijk - Essevee
« Reactie #53 Gepost op: april 05, 2019, 11:06:38 pm »
Dat interview van Dury voor de match tart toch ook weer elke verbeelding. De derby terug minimaliseren als het is een match als een ander. Na dat we er reeds 3 verloren hebben. Een grote klucht is onze club geworden. Heb het stilaan gehad.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.652
Re: Speeldag 03 : 05/04/2019 - 20.30u : KV Kortrijk - Essevee
« Reactie #54 Gepost op: april 05, 2019, 11:08:25 pm »
We gaan moeten opletten volgend jaar,positieve, de keeper voor volgend jaar is gekend
je moet maar ne keer tellen hoeveel kansen cercle en kortrijk gekregen hebben
wat ik dinsdag en vandaag gezien heb vind ik grote schande,misschien moeten ze deze week weer bij de jeugd gaan trainen ,klein veld bij balverlies ze spelen godverdomme 20 meter van elkaar
dat kost zeker 500 à1000 abo's.
zoals Dury zei enkel jaren terug ,het is als de ronde van vlaanderen  we moeten enkel nog de muur over
Ik denk dat we nu momenteel in tour en giro zitten en  nog al de cols  moeten nemen
Het is ook geen ploeg, geen groep, geen blok, de helft ziet het niet zitten om bij balverlies terug te keren, en Dury zit ondertussen te zagen tegen de 4de scheids ipv bij te sturen.

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.766
Re: Speeldag 03 : 05/04/2019 - 20.30u : KV Kortrijk - Essevee
« Reactie #55 Gepost op: april 05, 2019, 11:11:54 pm »
Terechte winst.2 spelers zijn vandaag niet gebuisd: bansen en bjordal.
Toch kon bansen s de bal makkelijk nemen maar bokste hij hem weg (moet wellicht van keeperstrainer)
Bjordal kon met zijn inzet,loopvermogen zo'n bij KVK spelen.
Lepoint: was hier niet meer goed genoeg...idd,voetballend niet goed maar gedreven.
Zelfs n middelmatige speler als D'Haene kan n assist geven (ook enen die het van inzet moet hebben).
Denk dat de spelers van Kortrijk dubbel zoveel hebben gelopen....
Ze hebben n trainer die tactisch minder is dan Dury maar wel n trainer die zijn spelers motiveert,positief benaderd.
Laatste wedstrijden:
Op Beveren: tegenstander die veel meer beweegt,zich inzet...we worden daar soms weggespeeld
Thuis tegen Genk: bij momenten weggespeeld.
Thuis tegen Beveren:iets beter maar niet efficiënt
Op Cercle:door n ploeg die 12of 13 wedstrijden slecht speelt eveneens bij momenten weggespeeld(punt dankzij bansen)
Op kortrijk: terug weggespeeld,vooral in het begin.gelukkig hadden we bansen.
Dat roteren heeft daar niks mee te maken.uitvluchten en zever in pakskes.
Heylen en pletinckx waren n ramp.
Laten we dan zwijgen van seck.
Waarom we zo slecht spelen heeft niks met PO2 of roteren te maken....het zit veel veel dieper....

Offline Zigic14

  • Leden
  • Berichten: 552
  • Essevee!
Re: Speeldag 03 : 05/04/2019 - 20.30u : KV Kortrijk - Essevee
« Reactie #56 Gepost op: april 05, 2019, 11:26:07 pm »
Bansen enige lichtpunt.

Als Kristofje D'haene uitblinker is, dan zije niet goed bezig!

Online Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.767
  • Essevee!
Re: Speeldag 03 : 05/04/2019 - 20.30u : KV Kortrijk - Essevee
« Reactie #57 Gepost op: april 05, 2019, 11:33:01 pm »
Dat interview van Dury voor de match tart toch ook weer elke verbeelding. De derby terug minimaliseren als het is een match als een ander. Na dat we er reeds 3 verloren hebben. Een grote klucht is onze club geworden. Heb het stilaan gehad.
dat bedoel ik met motiveren idd
en jaja in de kleedkamer anders gezegd blablabla
mo als ge zelf geen goesting uitstraalt
dan moet ge ni verwachten da een paar gemakzuchtige spelers
wel inzet gaan tonen.

En idd, zet diene Banwen in de goal
slikte mss 7 goals maar redde er op zijn mindst 14 ook
spijtig voor diene gast

Offline wOaregem

  • Leden
  • Berichten: 1.200
  • PROUD TO BE A FARMER
Re: Speeldag 03 : 05/04/2019 - 20.30u : KV Kortrijk - Essevee
« Reactie #58 Gepost op: april 06, 2019, 12:06:19 am »
Ja, ik zei het van Seck al van in januari, maar twas geen waar e...
Seck en Peeters, daar ben je gewoon niets mee.
Dury verliest ook de pedalen.

Alles moet vernieuwen!!!
Er zullen nog altijd hier gasten zijn die dit normaal vinden, is een grote schande, tactisch doet hij niks,De fauw ook een volledige ramp, Seck en Peeters lopen nooit mee met de infiltraties van de KVK middenvelders, ik zeg het reeds heel het seizoen, maar werd hier beschimpt tot en met, de oorzaak van onze huidige ellende is het duo Eddy Cordier en Franky Dury (laten zich leiden door een rat zoals Bayat).  Mijn conclusie is al lang bekend, diegene die het nu nog niet ziet, man man man,triestig.
Nog steeds word je beschimpt. Kom je ineens met je Bayat af. Je hebt verdomme 0 kennis van zaken ! Dury dit Dury dat. Tactisch bijsturen blabla. What the hell moet je tactisch bijsturen met deze verdediging ?!!! Je hebt dit maar! Nee Burki gaat geen verschil maken op links! Wash was drama op rechtsback en De Fauw. Wie zou jij uit je hoed toveren daar?!!! Centraal heb je ook niks buiten Baudry die gekwetst is. WE HEBBEN NIKS BETER! Je start vandaag met je best mogelijke 11 en je komt te kort. Klaar. Deze nederlaag is geen verassing. Kortrijk vele malen beter! Dat er frustratie is logisch. Maar hou aub je mond dicht met Bayat nu ineens. Nieuwe technisch directeur is een must volgend seizoen!

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.652
Re: Speeldag 03 : 05/04/2019 - 20.30u : KV Kortrijk - Essevee
« Reactie #59 Gepost op: april 06, 2019, 12:23:41 am »
Ja, ik zei het van Seck al van in januari, maar twas geen waar e...
Seck en Peeters, daar ben je gewoon niets mee.
Dury verliest ook de pedalen.

Alles moet vernieuwen!!!
Er zullen nog altijd hier gasten zijn die dit normaal vinden, is een grote schande, tactisch doet hij niks,De fauw ook een volledige ramp, Seck en Peeters lopen nooit mee met de infiltraties van de KVK middenvelders, ik zeg het reeds heel het seizoen, maar werd hier beschimpt tot en met, de oorzaak van onze huidige ellende is het duo Eddy Cordier en Franky Dury (laten zich leiden door een rat zoals Bayat).  Mijn conclusie is al lang bekend, diegene die het nu nog niet ziet, man man man,triestig.
Nog steeds word je beschimpt. Kom je ineens met je Bayat af. Je hebt verdomme 0 kennis van zaken ! Dury dit Dury dat. Tactisch bijsturen blabla. What the hell moet je tactisch bijsturen met deze verdediging ?!!! Je hebt dit maar! Nee Burki gaat geen verschil maken op links! Wash was drama op rechtsback en De Fauw. Wie zou jij uit je hoed toveren daar?!!! Centraal heb je ook niks buiten Baudry die gekwetst is. WE HEBBEN NIKS BETER! Je start vandaag met je best mogelijke 11 en je komt te kort. Klaar. Deze nederlaag is geen verassing. Kortrijk vele malen beter! Dat er frustratie is logisch. Maar hou aub je mond dicht met Bayat nu ineens. Nieuwe technisch directeur is een must volgend seizoen!
Speel dan anders, compact, met eergevoel en strijd en dicht bij elkaar, als een blok, als je geen kwaliteit hebt dan kan je op andere manieren resultaten halen.  Heel de match door kon gelijk wie met 1 pass de verdediging omspelen, omdat, zoals altijd, we geen blok vormen, veel te ver van elkaar staan, geen druk leggen op de man met de bal, de infiltrerende kvk-spelers (Lepoint,Stojanovic,Desart) werden nooit gevolgd door onze middenvelders, Seck,Peeters,De Pauw,  Bjordal en De Pauw stonden veel te hoog, De fauw en Walsh stonden zoals gewoonlijk weer veel te hoog.
En dan maar kakken op de 2 centrale verdedigers, het is zoals Belli zegt, de malaise zit veel dieper, als uw patron niet gemotiveerd is dan gaan er ook veel spelers under klak naar gooien.
Maar goed, het is volgens u Dury zijn fout niet, en jij kunt het weten, want jij weet hoe het werkt bij Essevee, daar kan ik niet tegen op.