Auteur Topic: [27] DE METS Gertjan  (gelezen 15669 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Online Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.671
  • Essevee! Olé Olé!
[27] DE METS Gertjan
« Gepost op: juni 23, 2017, 09:02:58 am »
KW 23/06/2017
Via Ludwig V
« Laatst bewerkt op: juli 14, 2018, 02:54:16 pm door svennay »

Offline Naessens C

  • Leden
  • Berichten: 2.958
  • We pakken ze. Één voor één.
Re: [xx] DE METS Gertjan
« Reactie #1 Gepost op: juni 23, 2017, 09:33:04 am »
De Mets draagt rugnummer 8, dus je kan de titel vervolledigen.

Offline Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.649
  • Essevee!
Re: [8] DE METS Gertjan
« Reactie #2 Gepost op: juni 23, 2017, 09:33:39 am »
Thanks!

Online Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.671
  • Essevee! Olé Olé!
Re: [08] DE METS Gertjan
« Reactie #3 Gepost op: juni 23, 2017, 10:28:37 pm »
Aanwinst Zulte Waregem: "Soms pestgedrag"
23 Juni 2017 22:20 via voetbalnieuws.be

Zulte Waregem haalde al redelijk wat nieuwe spelers naar de Gaverbeek en daar zaten ook enkele opvallende namen bij. E?n van hen kende een zeer moeilijk einde bij zijn club.

Gertjan De Mets kwam de afgelopen maanden niet meer aan de bak bij KV Kortrijk. "Op die manier wil je nooit afscheid nemen. De laatste maanden probeerde ik er het beste van te maken met de mensen, die me nog graag hadden, maar soms neigde het naar pestgedrag. Gelukkig wist ik dat er vanaf midden mei een nieuw avontuur op me stond te wachten", legt hij uit in Het Laatste Nieuws.

Het werd dus Essevee. "Ik was bezig met een paar pistes in het buitenland. Tot Eddy Cordier me opbelde en vroeg of ik interesse had. Ik reageerde positief, maar wou eerst met de trainer praten. (grijnst) Tijdens mijn vakantie in Zuid-Frankrijk hebben we dan telefonisch contact gehad. Nadien moest ik niet lang moeten twijfelen, want sportief was dit het mooiste voorstel. Er wacht Europees voetbal, de accommodatie is perfect en het is dicht in de buurt."

Bron: http://www.voetbalnieuws.be/news/250176/Aanwinst_Zulte_Waregem:_Soms_pestgedrag

Offline svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.241
  • Essevee!
Re: [08] DE METS Gertjan
« Reactie #4 Gepost op: december 26, 2017, 12:44:56 pm »
Via Ludwig V. uit Het Laatste Nieuws
26 december 2017

Offline svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.241
  • Essevee!
Re: [08] DE METS Gertjan
« Reactie #5 Gepost op: februari 26, 2018, 07:48:28 am »
Uit Het Laatste Nieuws
26 februari 2018

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.766
Re: [08] DE METS Gertjan
« Reactie #6 Gepost op: februari 26, 2018, 08:42:16 am »
heeft net zoals verschillende spelers s periode zonder kwetsures nodig.
halfuur dat hij speelde vond ik hem niet slecht.

Offline die hard esseveeër

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: [08] DE METS Gertjan
« Reactie #7 Gepost op: februari 26, 2018, 07:03:27 pm »
heeft net zoals verschillende spelers s periode zonder kwetsures nodig.
halfuur dat hij speelde vond ik hem niet slecht.
Sorry hé, maar in het eerste half uur, toen De Mets op het plein stond zijn we niet 1 keer voor de goal geweest. We zijn pas beginnen meedoen als hij eraf was...

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.766
Re: [08] DE METS Gertjan
« Reactie #8 Gepost op: februari 27, 2018, 12:24:11 am »
En Kortrijk ook niet...had niks met de Mets te maken.hij deed zijn taken die hij van dury moest doen...net zoals Walsh.

Offline die hard esseveeër

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: [08] DE METS Gertjan
« Reactie #9 Gepost op: februari 27, 2018, 05:30:52 pm »
Sorry, maar ik zie het gewoon niet in die gast. Geen speler voor een ploeg die de linkerkolom ambieert. Te weinig body voor zijn positie, te weinig voetballen vermogen om hoger te spelen, te weinig loopvermogen on naar de flank te verhuizen en te klein om centraal achterin te spelen. Ik hoop dat ie mijn ongelijk ooit eens bewijst, maar tot nu toe heb ik weinig overtuigends gezien van hem...

Offline ivantje

  • Leden
  • Berichten: 614
Re: [08] DE METS Gertjan
« Reactie #10 Gepost op: februari 27, 2018, 09:14:17 pm »
Sorry, maar ik zie het gewoon niet in die gast. Geen speler voor een ploeg die de linkerkolom ambieert. Te weinig body voor zijn positie, te weinig voetballen vermogen om hoger te spelen, te weinig loopvermogen on naar de flank te verhuizen en te klein om centraal achterin te spelen. Ik hoop dat ie mijn ongelijk ooit eens bewijst, maar tot nu toe heb ik weinig overtuigends gezien van hem...
2
Speelt altijd op het randje of erover, omdat hij altijd dat stapje tekort komt.

Offline Massaker

  • Leden
  • Berichten: 1.222
Re: [08] DE METS Gertjan
« Reactie #11 Gepost op: februari 28, 2018, 09:19:45 am »
in K*K zijn ze in ieder geval wreed content dat ze hem kwijt zijn... 

Offline Naessens C

  • Leden
  • Berichten: 2.958
  • We pakken ze. Één voor één.
Re: [08] DE METS Gertjan
« Reactie #12 Gepost op: februari 28, 2018, 10:05:41 am »
Sorry, maar ik zie het gewoon niet in die gast. Geen speler voor een ploeg die de linkerkolom ambieert. Te weinig body voor zijn positie, te weinig voetballen vermogen om hoger te spelen, te weinig loopvermogen on naar de flank te verhuizen en te klein om centraal achterin te spelen. Ik hoop dat ie mijn ongelijk ooit eens bewijst, maar tot nu toe heb ik weinig overtuigends gezien van hem...
2
Speelt altijd op het randje of erover, omdat hij altijd dat stapje tekort komt.

3

Offline Kaklamanos

  • Leden
  • Berichten: 36
Re: [08] DE METS Gertjan
« Reactie #13 Gepost op: maart 02, 2018, 09:10:42 am »
En play-off 2 finales wil hij niet spelen omdat hij met zijn caravan op reis moet.

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.766
Re: [08] DE METS Gertjan
« Reactie #14 Gepost op: maart 02, 2018, 05:15:38 pm »
Denk dat er vaak nog wordt vergeten dat er meer is dan de individuele kwaliteiten van een ploeg.niet met 11 buitenlanders,niet met 11technische spelers.wat oudere spelers met ervaring (die zelfs niet moeten spelen) kunnen belangrijk zijn.waarom zit Simons daar nog in Brugge?kvind heylen persoonlijk n veel grotere tegenvaller dan Demets...

Offline essevee1972

  • Leden
  • Berichten: 1.157
  • Essevee!
Re: [08] DE METS Gertjan
« Reactie #15 Gepost op: maart 02, 2018, 10:19:17 pm »
Het ga je goed Gertjan, je zit op je plaats. Je verdient een basisplaats bij essevee. Voor KVK was je jammer genoeg te zwak.

 ;D

dehans aanwinst voor het forum zoveel is duidelijk.

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.766
Re: [08] DE METS Gertjan
« Reactie #16 Gepost op: maart 03, 2018, 08:41:25 am »
Idd,ik wil eigenlijk meer zeggen dat n team belangrijker is dan de 11die spelen.
Tuurlijk is Demets geen wereldvoetballer.maar in eerste heeft hij zijn plaats...en das vooral door zijn mentaliteit.
Intrinsiek heeft Mechelen n goeie ploeg...ze staan wel laatste...halen veel buitenlanders....kennen de Belgische competitie niet...hoop dat ze zich redden

Offline Oizo87

  • Leden
  • Berichten: 1.343
  • Essevee!
Re: [27] DE METS Gertjan
« Reactie #17 Gepost op: mei 19, 2019, 02:13:14 pm »
De Mets zet punt achter carrière en trekt naar KAA Gent als video-analist & trainer bij de U12.

https://www.voetbalprimeur.be/nieuws/879102/officieel-de-mets-zet-punt-achter-carri-re-en-trekt-naar-kaa-gent.html