Auteur Topic: VAK X  (gelezen 16725 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline SV-boer

  • Leden
  • Berichten: 1.214
Re: VAK X
« Reactie #60 Gepost op: februari 24, 2012, 12:58:03 am »
Moest iedereen nu eens hetzelfde kleur van truitje aanhebben zou ook al veel beter zijn. En ik zou dan kiezen voor rood. Geen blauw/groene keeperstenue, geen grijs gewoon het rode.
Das inderdaad waar :) Maar ze spelen nog niet zo lang in het rood, dus met de tijd zal dat wel verbeteren hoor.
Sowieso zijn er maar weinig mensen die een truitje aanhebben heb ik de indruk.

Offline Tiger Boy

  • Leden
  • Berichten: 77
  • Essevee!
Re: VAK X
« Reactie #61 Gepost op: februari 24, 2012, 11:08:30 am »
Moest iedereen nu eens hetzelfde kleur van truitje aanhebben zou ook al veel beter zijn. En ik zou dan kiezen voor rood. Geen blauw/groene keeperstenue, geen grijs gewoon het rode.
Das inderdaad waar :) Maar ze spelen nog niet zo lang in het rood, dus met de tijd zal dat wel verbeteren hoor.
Sowieso zijn er maar weinig mensen die een truitje aanhebben heb ik de indruk.

er zijn te veel kleuren in omloop en daarom niet zichtbaar
Groen, blauw, rood, bordeaux, grijs, wit,

Online Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.277
Re: VAK X
« Reactie #62 Gepost op: februari 24, 2012, 11:26:39 am »
Moest iedereen nu eens hetzelfde kleur van truitje aanhebben zou ook al veel beter zijn. En ik zou dan kiezen voor rood. Geen blauw/groene keeperstenue, geen grijs gewoon het rode.
Das inderdaad waar :) Maar ze spelen nog niet zo lang in het rood, dus met de tijd zal dat wel verbeteren hoor.
Sowieso zijn er maar weinig mensen die een truitje aanhebben heb ik de indruk.
Meestal doe ik mijn truitje wel aan, maar toen het zo koud was had ik geen zin om het boven 2 pulls en een vest te trekken :p
SV TILL I DIE

Offline roodgroenZW

  • Leden
  • Berichten: 33
  • Essevee!
Re: VAK X
« Reactie #63 Gepost op: februari 24, 2012, 12:31:35 pm »
ja als je al een pv krijgt omdat je te lang op je stoeltje blijft zitten dan zieje dat we echt brave supporters zijn als ze zich daar al mee bezig moeten houden. al ben ik wel tegen hooliganisme bv vandalisme en vechten maar sfeerbevorderende acties moet altijd aangemoedigd worden bv. rookbommen, wc rollen, confetti bij speciale matchen eventueel bengaals vuur!! en minder verklikkers nodig tussen de supporters dan kunnen ze zonder tv beelden niets doen!!

Bengaals vuur is verboden en kan de club een zware boete van krijgen of je moet voor de optie gaan dat het " gecontroleerd " is. Toch zou'k bengaals vuur niet aanraden. Het is echt gevaarlijk...
Maar eigenlijk, waar trek je de grens van hooliganisme ?

Tifosi acties, mislukken gegarandeerd onze oppervlakte is daar ook te klein voor. Zet daar iets ofwat een " Engelse sfeer" ik bedoel hiermee een beetje chaos. Dat zou beter bij ons passen.

En aan bovenstaand bericht : Iedereen dezelfde kleur ? onmogelijk te realiseren...

Offline deltas

  • Leden
  • Berichten: 698
Re: VAK X
« Reactie #64 Gepost op: februari 24, 2012, 01:26:11 pm »
ja bengaals vuur is gevaarlijk maar het heeft wel iets speciaals. maar al derest is toch niet gevaarlijk. het enige wat hun probleem is dat ze zouden moeten kuisen. en rookbommen zolang het maar blijft bij het begin van de match en bij een goal ofzo is er toch geen enkel probleem. nuja den essevee heeft een veel te braaf publiek. wa zo zijn voor en nadelen heeft. geef mij maar een standard sfeer in vak x. en geen gebleit over een bekertje die op het veld valt.

Online Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.277
Re: VAK X
« Reactie #65 Gepost op: februari 24, 2012, 01:48:46 pm »
Als je kijkt wat Wisla Krakow gisteren heeft gedaan in Standard. Amai das pas knap werk!
SV TILL I DIE

Offline Daredevil

  • Leden
  • Berichten: 593
Re: VAK X
« Reactie #66 Gepost op: februari 26, 2012, 12:01:56 pm »
Als je kijkt wat Wisla Krakow gisteren heeft gedaan in Standard. Amai das pas knap werk!

Tifo was inderdaad dik in orde,
de bommetjes die constant naar Standard supporters gegooid werden iets minder,
ik las dat er minstens 2 mensen gehospitaliseerd zijn

Offline jenske

  • Leden
  • Berichten: 2.177
    • SV Anzegem
Re: VAK X
« Reactie #67 Gepost op: februari 26, 2012, 01:06:29 pm »
Als je kijkt wat Wisla Krakow gisteren heeft gedaan in Standard. Amai das pas knap werk!

Tifo was inderdaad dik in orde,
de bommetjes die constant naar Standard supporters gegooid werden iets minder,
ik las dat er minstens 2 mensen gehospitaliseerd zijn

Nadat Standard, eerder in de heenwedstrijd, ook de thuisvakken bestookte met bengaals vuur. ;)   
zie: http://www.youtube.com/watch?v=Kk9g-HRBZcM&feature=player_embedded

Online Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.277
Re: VAK X
« Reactie #68 Gepost op: februari 26, 2012, 02:31:49 pm »
Als je kijkt wat Wisla Krakow gisteren heeft gedaan in Standard. Amai das pas knap werk!

Tifo was inderdaad dik in orde,
de bommetjes die constant naar Standard supporters gegooid werden iets minder,
ik las dat er minstens 2 mensen gehospitaliseerd zijn

Nadat Standard, eerder in de heenwedstrijd, ook de thuisvakken bestookte met bengaals vuur. ;)   
zie: http://www.youtube.com/watch?v=Kk9g-HRBZcM&feature=player_embedded
Verdiende loon zegt men dan... Wel jammer dat het 2 kinderen waren die moesten afgevoerd worden.
SV TILL I DIE

Offline Qnder

  • Leden
  • Berichten: 62
  • Essevee!
Re: VAK X
« Reactie #69 Gepost op: april 19, 2012, 10:33:56 pm »
Zou ook wel ne keer tof zijn :d http://www.youtube.com/watch?v=cEcYunBMm5A

Offline Fredje SVZW

  • Leden
  • Berichten: 1.266
Re: VAK X
« Reactie #70 Gepost op: april 21, 2012, 02:12:53 pm »
Misschien kan men op de volgende fandag eens duidelijk(er) aan de supporters maken welke truitjes voor de (veld)spelers bedoeld zijn en welke voor de keepers. Wat ik wel vind: ik had het uitshirt liever in de groene of blauwe gezien ipv het grijze.

Offline deltas

  • Leden
  • Berichten: 698
Re: VAK X
« Reactie #71 Gepost op: april 21, 2012, 06:15:27 pm »
Misschien kan men op de volgende fandag eens duidelijk(er) aan de supporters maken welke truitjes voor de (veld)spelers bedoeld zijn en welke voor de keepers. Wat ik wel vind: ik had het uitshirt liever in de groene of blauwe gezien ipv het grijze.
ja en ik in het wit :)

Offline JSPR_G

  • Leden
  • Berichten: 1.576
Re: VAK X
« Reactie #72 Gepost op: april 21, 2012, 08:27:20 pm »
Misschien kan men op de volgende fandag eens duidelijk(er) aan de supporters maken welke truitjes voor de (veld)spelers bedoeld zijn en welke voor de keepers. Wat ik wel vind: ik had het uitshirt liever in de groene of blauwe gezien ipv het grijze.
ja en ik in het wit :)

Respectvol  :)

Offline Herr Docteur Achtung

  • Leden
  • Berichten: 747
Re: VAK X
« Reactie #73 Gepost op: mei 09, 2012, 12:04:47 pm »
aan de mannen (en vrouwen ?) die het spandoek voor Stijn Minne maakten : Chapeau !!  Prachtig gedaan !

13 april 1951

  • Gast
Re: VAK X
« Reactie #74 Gepost op: mei 09, 2012, 12:18:51 pm »
aan de mannen (en vrouwen ?) die het spandoek voor Stijn Minne maakten : Chapeau !!  Prachtig gedaan !

?

Respect!

Offline jenske

  • Leden
  • Berichten: 2.177
    • SV Anzegem
Re: VAK X
« Reactie #75 Gepost op: mei 09, 2012, 05:57:50 pm »
 ;)

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: VAK X
« Reactie #76 Gepost op: mei 09, 2012, 10:10:04 pm »
gewoon uit nieuwsgierigheid : krijgt de speler dit spandoek dan ? of wat gebeurt er dan mee ?

Offline jenske

  • Leden
  • Berichten: 2.177
    • SV Anzegem
Re: VAK X
« Reactie #77 Gepost op: mei 10, 2012, 08:30:17 pm »
gewoon uit nieuwsgierigheid : krijgt de speler dit spandoek dan ? of wat gebeurt er dan mee ?

In dit geval (op vraag van een familie-lid) werd deze spandoek overgedragen aan Stijn & familie...

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: VAK X
« Reactie #78 Gepost op: mei 10, 2012, 09:28:46 pm »
ok leuk  :)

Offline Glitch.

  • Leden
  • Berichten: 2.057
Re: VAK X
« Reactie #79 Gepost op: mei 10, 2012, 09:32:31 pm »
gewoon uit nieuwsgierigheid : krijgt de speler dit spandoek dan ? of wat gebeurt er dan mee ?

In dit geval (op vraag van een familie-lid) werd deze spandoek overgedragen aan Stijn & familie...

Mooi! Klasse spandoek!! :)  Chapeau, gasten!
-SVZW Forever-