Auteur Topic: Uitbreiding stadion  (gelezen 440194 keer)

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1400 Gepost op: april 16, 2008, 07:01:09 pm »
Heeft er nog niemand nieuws over die bedrijfsdagen in flanders expo ?
Mss is daar nieuws te rapen over het nieuwe stadion macquette of foto's ...?

das in waregem expo zeker, flanders expo is in gent
Neenee, het is wel degelijk in Flanders expo IN GENT (vandaag en morgen). Er was idd aangekondigd dat er een info-stand zou zijn over het (ver)nieuw(d)e stadion

ach ok ;)

mensen die dus "in den duik" mms-kes gemaakt hebben post hier maar dan  ;D

Offline RedRoom

  • Leden
  • Berichten: 629
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1401 Gepost op: april 17, 2008, 07:40:54 pm »
was het niet toegelaten om  foto's te trekken?

Offline agriculteur superb

  • Leden
  • Berichten: 61
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1402 Gepost op: april 17, 2008, 08:46:34 pm »
Er was idd aangekondigd dat er een info-stand zou zijn over het (ver)nieuw(d)e stadion

"Een blik op het nieuwe stadion" staat er, en da's helemaal iets anders dan een info-stand newaar?

Temeer : dit weekeinde in het SVZW Magazine zal een afbeelding staan van de huidige plannen!

Offline SVZW.BE

  • Leden
  • Berichten: 1.565
  • webteam SV Zulte Waregem - svzw.be - essevee.be
    • SV Zulte Waregem
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1403 Gepost op: april 18, 2008, 01:04:38 pm »
Gelekte foto project ...

Webteam SV Zulte Waregem

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.066
  • Voice of the voiceless!
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1404 Gepost op: april 18, 2008, 01:09:34 pm »
lol het stadion van de olympische spelen (voor er hier mensen zijn die het serieus nemen :p)

Offline SVZW.BE

  • Leden
  • Berichten: 1.565
  • webteam SV Zulte Waregem - svzw.be - essevee.be
    • SV Zulte Waregem
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1405 Gepost op: april 18, 2008, 01:14:49 pm »
dju, ik kon het niet laten met die vijvers ervoor ... grr :)
Webteam SV Zulte Waregem

Offline carlitos

  • Leden
  • Berichten: 115
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1406 Gepost op: april 18, 2008, 01:32:26 pm »
Gelekte foto project ...



Breng Essevee007 niet op gedachten h?  ;)

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.162
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1407 Gepost op: april 18, 2008, 02:14:06 pm »
Gelekte foto project ...



Doe maar heel normaal.  Want essevee007 ? al vr? vele gelijk gehad.

Kan ??n ding zeggen; het is prachtig! zoals ik al lang wist, maar nu in meer detail gebracht.

Breng Essevee007 niet op gedachten h?  ;)

fox

  • Gast
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1408 Gepost op: april 18, 2008, 02:57:17 pm »
Je hebt nog op geen enkel vlak gelijk gehad, dit geheel terzijde.

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.162
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1409 Gepost op: april 18, 2008, 03:41:23 pm »
Je hebt nog op geen enkel vlak gelijk gehad, dit geheel terzijde.

Ja, ja Fox, jij denk ik nog veel minder.  Dit ook even geheel terzijde.  Ik jaag mij ook niet zo op zoals u.  Omdat ik weet dat ik gelijk had en heb.  Sommigen op dit forum gaven me dit ook toe.  Anderen dan weer absoluut niet, en begonnen zich op te jagen.  En dit zijn dan vb mensen die staan te zingen voor cercle bij een nederlaag van hun eigenste essevee, enz... .  Denk dan ook dat de reacties van zo een mensen komen.  En mensen die weinig te doen hebben in hun dag blijkbaar.  Maar ook dit blijft een forum.  En het is iedereen zijn volste recht om tegen te argumenteren enzovoort.

Offline carlitos

  • Leden
  • Berichten: 115
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1410 Gepost op: april 18, 2008, 03:56:29 pm »
Gelekte foto project ...



Breng Essevee007 niet op gedachten h?  ;)
Doe maar heel normaal.  Want essevee007 ? al vr? vele gelijk gehad.

Kan ??n ding zeggen; het is prachtig! zoals ik al lang wist, maar nu in meer detail gebracht.


Wie jaagt zich hier nu op ?


fox

  • Gast
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1411 Gepost op: april 18, 2008, 04:18:58 pm »
Je hebt nog op geen enkel vlak gelijk gehad, dit geheel terzijde.

Ja, ja Fox, jij denk ik nog veel minder.  Dit ook even geheel terzijde.  Ik jaag mij ook niet zo op zoals u.  Omdat ik weet dat ik gelijk had en heb.  Sommigen op dit forum gaven me dit ook toe.  Anderen dan weer absoluut niet, en begonnen zich op te jagen.  En dit zijn dan vb mensen die staan te zingen voor cercle bij een nederlaag van hun eigenste essevee, enz... .  Denk dan ook dat de reacties van zo een mensen komen.  En mensen die weinig te doen hebben in hun dag blijkbaar.  Maar ook dit blijft een forum.  En het is iedereen zijn volste recht om tegen te argumenteren enzovoort.

U mag mij in berichtje tonen op dit forum waar ik ongelijk heb in verband met het stadion.  Ik daag u uit. Zal ik eens hetzelfde doen?

Ik heb me trouwens nooit opgejaagd. Ik ben altijd met argumenten afgekomen. Jij daarentegen begon met mensen persoonlijk aan te vallen.
« Laatst bewerkt op: april 18, 2008, 04:20:40 pm door fox »

CB06_boy

  • Gast
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1412 Gepost op: april 18, 2008, 04:24:03 pm »
fox en essevee007 vecht jullie persoonlijke vete uit via PM ofzo, maar niet altijd ept forum  ::)

Offline tony montana

  • Leden
  • Berichten: 185
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1413 Gepost op: april 18, 2008, 04:27:44 pm »
ewel ging just zelfde zeggen



Offline M.

  • Leden
  • Berichten: 1.019
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1414 Gepost op: april 18, 2008, 06:13:41 pm »
essevee007

Plannen al gezien misschien ? Want geloof er niet zoveel van van al wat je zegt ivm het stadion!

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.162
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1415 Gepost op: april 19, 2008, 03:32:13 am »
essevee007

Plannen al gezien misschien ? Want geloof er niet zoveel van van al wat je zegt ivm het stadion!

ja heb de plannen al vele maanden geleden gezien.  Iedreen lacht maar en doet maar.  Maar heb altijd gelijk  gehad en zal dat blijven hebben over dit onderwerp.  Blijkbaar kunnen bepaalde personen daar niet tegen.

Het stadion zal de vorm hebben van een soort driehoek, volledig omringd door glazen wanden.  De volledige ring en parking wordt in functie van het stadion gesteld. Ze beginnen met 12500 zitjes en het zou de bedoeling zijn van het bestuur dit op termijn uit te breiden naar 17 000 zitjes.  Dit alles is voorzien in de bouw en het ontwerp.  Zodat er geen zotte kosten moeten gedaan worden voor die extra capaciteit.  Fitnes, hotel, appartementen, volledige aangelegde ring, nieuwe parkings, themacaf?, congresruimte, feestzaal, ... noem maar op. Velen zullen met open mond staren naar ons stadion.  Ik kan ??n ding zeggen.  Het is top!  En weten dit al maanden, zoniet een jaar.  Maar nu het meest gedetailleerde plan gezien.  ??n woord KNAP.

Offline SVZW.BE

  • Leden
  • Berichten: 1.565
  • webteam SV Zulte Waregem - svzw.be - essevee.be
    • SV Zulte Waregem
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1416 Gepost op: april 19, 2008, 10:10:56 am »
essevee007

Plannen al gezien misschien ? Want geloof er niet zoveel van van al wat je zegt ivm het stadion!

ja heb de plannen al vele maanden geleden gezien.  Iedreen lacht maar en doet maar.  Maar heb altijd gelijk  gehad en zal dat blijven hebben over dit onderwerp.  Blijkbaar kunnen bepaalde personen daar niet tegen.

Het stadion zal de vorm hebben van een soort driehoek, volledig omringd door glazen wanden.  De volledige ring en parking wordt in functie van het stadion gesteld. Ze beginnen met 12500 zitjes en het zou de bedoeling zijn van het bestuur dit op termijn uit te breiden naar 17 000 zitjes.  Dit alles is voorzien in de bouw en het ontwerp.  Zodat er geen zotte kosten moeten gedaan worden voor die extra capaciteit.  Fitnes, hotel, appartementen, volledige aangelegde ring, nieuwe parkings, themacaf?, congresruimte, feestzaal, ... noem maar op. Velen zullen met open mond staren naar ons stadion.  Ik kan ??n ding zeggen.  Het is top!  En weten dit al maanden, zoniet een jaar.  Maar nu het meest gedetailleerde plan gezien.  ??n woord KNAP.

Over de meeste zaken heeft hij gelijk inzake het stadion ...
Webteam SV Zulte Waregem

Bart

  • Gast
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1417 Gepost op: april 19, 2008, 10:20:07 am »
essevee007

Plannen al gezien misschien ? Want geloof er niet zoveel van van al wat je zegt ivm het stadion!

ja heb de plannen al vele maanden geleden gezien.  Iedreen lacht maar en doet maar.  Maar heb altijd gelijk  gehad en zal dat blijven hebben over dit onderwerp.  Blijkbaar kunnen bepaalde personen daar niet tegen.

Het stadion zal de vorm hebben van een soort driehoek, volledig omringd door glazen wanden.  De volledige ring en parking wordt in functie van het stadion gesteld. Ze beginnen met 12500 zitjes en het zou de bedoeling zijn van het bestuur dit op termijn uit te breiden naar 17 000 zitjes.  Dit alles is voorzien in de bouw en het ontwerp.  Zodat er geen zotte kosten moeten gedaan worden voor die extra capaciteit.  Fitnes, hotel, appartementen, volledige aangelegde ring, nieuwe parkings, themacaf?, congresruimte, feestzaal, ... noem maar op. Velen zullen met open mond staren naar ons stadion.  Ik kan ??n ding zeggen.  Het is top!  En weten dit al maanden, zoniet een jaar.  Maar nu het meest gedetailleerde plan gezien.  ??n woord KNAP.

In grote lijnen is dit correct en ja, ik heb de plannen gezien tijdens de vergadering van de supportersraad.
Vanavond is een afbeelding van het nieuwe stadion te zien in het clubmagazine. Op 6 mei geeft general manager Vincent Mannaert op de laatste supportersavond van het seizoen meer gedetailleerde uitleg over de faciliteiten van het nieuwe stadion alsook een stand van zaken.
Hopelijk kan dit welles-nietes-spelletje nu ophouden over het nieuwe stadion? Dank bij voorbaat.

Offline M.

  • Leden
  • Berichten: 1.019
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1418 Gepost op: april 19, 2008, 10:38:32 am »
@essevee007:
We hebben dus beiden al de plannen gezien.. Want wat je zegt is correct!!

Sv Zulte Waregem

  • Gast
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1419 Gepost op: april 19, 2008, 10:49:07 am »
essevee007

Plannen al gezien misschien ? Want geloof er niet zoveel van van al wat je zegt ivm het stadion!

ja heb de plannen al vele maanden geleden gezien. Iedreen lacht maar en doet maar.  Maar heb altijd gelijk  gehad en zal dat blijven hebben over dit onderwerp. Blijkbaar kunnen bepaalde personen daar niet tegen.

Daar zit het hem. De manier waarop je de dingen zegt. Je valt oneindig veel in herhaling, geeft continu dezelfde voorbeelden (AZ), doet al maanden alsof jij en jij alleen de waarheid in pacht hebt - terwijl andere mensen ook zeker (soms meer) gelijk hadden dan jou, jouw (heel) vaak foute gokken naar getallen, de vele overdrijvingen wat onze club betreft en de niet zo subtiele - en op de duur tegenstekende - leugens over andere ploegen als Roeselare. Ze 'haten', oke, maar je maakt vooral jezelf belachelijk wnr je gewoon flagrant gaat liegen over hun toeschouwersaantallen, hun stadion, hun achterban, hun ploeg, enzovoort.

Verder heb je, net zoals een tweehonderdtal anderen schat ik (?) het plan gezien, proficiat, zo uniek ben je nu ook weer niet.