Wat is jullie gedacht van de aanpassing van de regel?Verschuiven we dan niet gewoon het probleem van de voet/neus/hand tov de verdediger naar de achteruit zwaaiende hand of hiel?Zal dit beter en/of duidelijker zijn?Ik heb er toch mijn bedenkingen bij.
Citaat van: Frederik op november 21, 2023, 09:13:43 pmWat is jullie gedacht van de aanpassing van de regel?Verschuiven we dan niet gewoon het probleem van de voet/neus/hand tov de verdediger naar de achteruit zwaaiende hand of hiel?Zal dit beter en/of duidelijker zijn?Ik heb er toch mijn bedenkingen bij.Er zullen meer doelpunten goedgekeurd worden, maar het probleem blijf op zich hetzelfde. Het is pas met zo een systeem dat men een virtuele wand plaatst zoals in de champions league dat er 100% correcte beslissingen kunnen genomen worden.
Citaat van: Habib habibou op november 21, 2023, 10:09:01 pmCitaat van: Frederik op november 21, 2023, 09:13:43 pmWat is jullie gedacht van de aanpassing van de regel?Verschuiven we dan niet gewoon het probleem van de voet/neus/hand tov de verdediger naar de achteruit zwaaiende hand of hiel?Zal dit beter en/of duidelijker zijn?Ik heb er toch mijn bedenkingen bij.Er zullen meer doelpunten goedgekeurd worden, maar het probleem blijf op zich hetzelfde. Het is pas met zo een systeem dat men een virtuele wand plaatst zoals in de champions league dat er 100% correcte beslissingen kunnen genomen worden.Ja, idd ... volgens mij verleg je het probleem.Je bedoeld met het bird eye systeem?
Voor mij is buitenspel wanneer de speler hier voordeel uit haalt, als je met een hand/teen/voet/knie buitenspel haalt, haal je imo geen voordeel.