Auteur Topic: [17] MEITE Soualiho - ex speler  (gelezen 124768 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline WaregemBoy

  • Leden
  • Berichten: 692
Re: [17] MEITE Soualiho - ex speler
« Reactie #160 Gepost op: december 07, 2016, 11:56:50 am »
Ik had het hier reeds geschreven op het forum een tweetal maanden terug...

Dat we verdorie al veel vroeger die aankoopoptie moesten lichten...

Toen werd ik hier onmiddellijk aangepakt op het forum ivm de betaling van zijn hoog loon enz...

Maar neen, zoals gewoonlijk is ons bestuur helemaal NIET proactief en wacht het veel te lang.  Hopelijk is het nog niet te laat nu en vermijden we soaps ? la Hazard of ? la Malanda.

Het is nu al reeds jaar en dag dat ons bestuur niet weet hoe te onderhandelen en/of hoe deftige contracten op te stellen inzake transfers en dat we altijd opnieuw veel te braaf zijn.

Bestuur, het is 5 voor 12 !! "Komt uit ulder kot".

Offline Jayze

  • Leden
  • Berichten: 787
Re: [17] MEITE Soualiho - ex speler
« Reactie #161 Gepost op: december 07, 2016, 12:15:45 pm »
Artikel op 1 dec 2016 op francefootball

http://www.francefootball.fr/news/On-s-arrache-soualiho-meite/755383

On s'arrache Soualiho Me?t?

En pleine ascension avec Zulte Waregem, le LOSC pourrait regretter d'avoir pr?t? Soualiho Me?t? tant le milieu d?fensif suscite des convoitises. Explications.

En Belgique, on ne parle que de lui. Pr?t? depuis l'hiver dernier par le LOSC ? Zulte Waregem, Soualiho Me?t? est en train de planer sur la Jupiler League. A 22 ans, c'est plus une renaissance qu'une explosion. En effet, ? Lille, avec Ren? Girard, la greffe n'avait pas pris. Le jeune joueur ?tait barr? par la pr?sence de Rio Mavuba ou Florent Balmont. Herv? Renard croyait dans le profil mais n'a pas eu le temps de l'installer en raison de statuts de certains joueurs cadres. Il n'a finalement disput? que trois bouts de matches sous les ordres l'actuel s?lectionneur du Maroc et de Fr?d?ric Antonetti lors de la premi?re partie de la saison 2015-16.

Depuis, il est tout simplement ?poustouflant, comme lors du choc face ? Anderlecht le 20 novembre dernier (3-2). Souverain dans l'entrejeu de l'actuel leader du Championnat de Belgique, il est d?j? l'objet de nombreuses sollicitations. P?le-m?le se pressent des ?curies anglaises comme Stoke City ou Crystal Palace qui ont d?j? fait des approches concr?tes. La Bundesliga aussi est tr?s attentive. Les recruteurs de Schalke 04 et Hoffenheim font le pied de grue au stade Regenboogstadion, mais l'Entracht Francfort aurait fait de l'ancien Auxerrois l'une des ses priorit?s.
Zulte Waregem a une option ? 300 000 euros

Dans ce dossier, Lille va peut-?tre laisser une belle indemnit? de transfert... Sous contrat jusqu'en juin 2017, le LOSC poss?de la possibilit? de lever une option d'une ann?e suppl?mentaire. Seul hic, Zulte Waregem a une priorit? sur cette clause du joueur. En payant 300 000 euros au mois d'avril, le club belge devrait le r?cup?rer avec une nouvelle fin de contrat en juin 2018. En somme, les Flamands auront l'opportunit? de le prolonger et de le vendre ou tout simplement de le vendre... Des n?gociations sont en cours avec l'entourage du joueur pour trouver la meilleure solution.

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.065
  • Voice of the voiceless!
Re: [17] MEITE Soualiho - ex speler
« Reactie #162 Gepost op: december 07, 2016, 12:20:53 pm »
pfff ik kots van die club uit Brussel

Offline Hartson

  • Leden
  • Berichten: 388
Re: [17] MEITE Soualiho - ex speler
« Reactie #163 Gepost op: december 07, 2016, 12:41:33 pm »
Dus in april is hij van ons. Iemand die weet hoe het dan zit voor de komende wintertransferperiode?

Offline Cypher

  • Leden
  • Berichten: 178
Re: [17] MEITE Soualiho - ex speler
« Reactie #164 Gepost op: december 07, 2016, 01:19:26 pm »
Als we een waterdicht contract hebben, waarom zei Dury dan in ET dat ze nog aan het onderhandelen waren met Lille???

Offline Patje

  • Leden
  • Berichten: 1.738
  • Essevee!
Re: [17] MEITE Soualiho - ex speler
« Reactie #165 Gepost op: december 07, 2016, 01:20:10 pm »
Ik had het hier reeds geschreven op het forum een tweetal maanden terug...

Dat we verdorie al veel vroeger die aankoopoptie moesten lichten...

Toen werd ik hier onmiddellijk aangepakt op het forum ivm de betaling van zijn hoog loon enz...

Maar neen, zoals gewoonlijk is ons bestuur helemaal NIET proactief en wacht het veel te lang.  Hopelijk is het nog niet te laat nu en vermijden we soaps ? la Hazard of ? la Malanda.

Het is nu al reeds jaar en dag dat ons bestuur niet weet hoe te onderhandelen en/of hoe deftige contracten op te stellen inzake transfers en dat we altijd opnieuw veel te braaf zijn.

Bestuur, het is 5 voor 12 !! "Komt uit ulder kot".

Het is gemakkelijk op het bestuur te kappen maar is het terecht ? Ik weet het niet en waarschijnlijk niemand behalve de betrokkenen. Anderlecht heeft een optie op Teo, is die al gelicht ?
Er zullen daar wel redenen voor zijn. Essevee moet betalen voor einde april volgens andere bronnen.
Het zal dus eenvoudiger zijn om hem op dat moment een mooi contract voor te leggen + de belofte dat hij bij een goed bod weg mag.

Offline niederbacher76

  • Leden
  • Berichten: 783
  • Essevee!
Re: [17] MEITE Soualiho - ex speler
« Reactie #166 Gepost op: december 07, 2016, 01:33:26 pm »
Als we een waterdicht contract hebben, waarom zei Dury dan in ET dat ze nog aan het onderhandelen waren met Lille???

Begrijp ik ook niet. Wellicht zijn ze aan het bekijken hoe ze beiden het best kunnen aan verdienen.

Essevee optie lichten, eind dit jaar verkopen + doorverkoop percentage voor Rijsel

Rijsel zelf Meit? verkopen  deze winter (???)  + doorverkooppercentage voor Essevee

Geen idee eigenlijk waarom beide opties tegelijk  juridisch zouden mogelijk zijn.

Mss zit men gewoon rond de tafel, omdat het hier om een uitzonderlijk geval gaat : een speler die zo diep zit en op 1 jaar tijd ontploft met marktwaarde van mss 15 milj.

Om de goede relaties tss beide clubs te onderhouden , gaat men  mss onderhandelen , los van de bestaande overeenkomst, waar beide partijen zich in kunnen vinden. Zowel essevee hebben een verdienste met het herlanceren van de speler , als Rijsel als eigenaar. Als 1 van beide partijen voor piet lul staat , dan is de relatie vertroebeld.

Maar ik heb er ook het gissen naar.

Offline 2460

  • Leden
  • Berichten: 1.603
Re: [17] MEITE Soualiho - ex speler
« Reactie #167 Gepost op: december 07, 2016, 01:45:31 pm »
Ik had het hier reeds geschreven op het forum een tweetal maanden terug...

Dat we verdorie al veel vroeger die aankoopoptie moesten lichten...

Toen werd ik hier onmiddellijk aangepakt op het forum ivm de betaling van zijn hoog loon enz...

Maar neen, zoals gewoonlijk is ons bestuur helemaal NIET proactief en wacht het veel te lang.  Hopelijk is het nog niet te laat nu en vermijden we soaps ? la Hazard of ? la Malanda.

Het is nu al reeds jaar en dag dat ons bestuur niet weet hoe te onderhandelen en/of hoe deftige contracten op te stellen inzake transfers en dat we altijd opnieuw veel te braaf zijn.

Bestuur, het is 5 voor 12 !! "Komt uit ulder kot".


Het is soms echt moeilijk om beleefd te blijven als ik dergelijke idiote dingen lees zoals bovenstaande.
Zonder ook maar enige detail te kennen, zitten er hier sujetten weer goedkope kritiek te spuien dat het een lieve lust is.  Na al die jaren van schitterend werk met onverhoopte successen hebben onze beleidsmensen toch wel wat krediet verdiend zeker ??  En dat op een moment dat we na 17 matchen alleen op kop staan. 

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.680
  • Essevee! Olé Olé!
Re: [17] MEITE Soualiho - ex speler
« Reactie #168 Gepost op: december 07, 2016, 02:20:23 pm »

Het is soms echt moeilijk om beleefd te blijven als ik dergelijke idiote dingen lees zoals bovenstaande.
Zonder ook maar enige detail te kennen, zitten er hier sujetten weer goedkope kritiek te spuien dat het een lieve lust is.  Na al die jaren van schitterend werk met onverhoopte successen hebben onze beleidsmensen toch wel wat krediet verdiend zeker ??  En dat op een moment dat we na 17 matchen alleen op kop staan.

+1.000.000

Offline japarov

  • Leden
  • Berichten: 2.114
Re: [17] MEITE Soualiho - ex speler
« Reactie #169 Gepost op: december 07, 2016, 02:57:30 pm »
Blijf keer rustig mannen de club zal wel ten gepaste tijde reageren ! Sommige mensen hier schieten uit hun kraam voor het minste dat er in hln staat betreffende essevee remember hazard ! Er stond in grote letters hazard naar rsca !!! Juist ja waar zat hij op 1 februari ?????

Offline isidoor

  • Leden
  • Berichten: 2.469
  • Essevee!
Re: [17] MEITE Soualiho - ex speler
« Reactie #170 Gepost op: december 07, 2016, 04:12:49 pm »
Juist, maar ik begrijp wel de angst bij de supporters, omdat het juist nu goed gaat met essevee en dat dit voor een groot stuk te danken is aan Meit?. Dus als die nu zou vertrekken ...

Offline 2460

  • Leden
  • Berichten: 1.603
Re: [17] MEITE Soualiho - ex speler
« Reactie #171 Gepost op: december 07, 2016, 04:33:32 pm »
Juist, maar ik begrijp wel de angst bij de supporters, omdat het juist nu goed gaat met essevee en dat dit voor een groot stuk te danken is aan Meit?. Dus als die nu zou vertrekken ...

Het grote probleem is dat een aantal supporters totaal niet realistisch bezig zijn !  Er zijn er die echt denken dat Essevee de titel zou kunnen pakken.  PO1 halen is het ultieme doel ; het maximum is een 4de plaats.
Meit? is weg in mei dat staat ook al vast.  De vraag is nog hoeveel centjes er in de kas zullen vloeien, maar dat is werk voor bevoegden, niet voor forumzwanzers (gelukkig maar).

Offline Patje

  • Leden
  • Berichten: 1.738
  • Essevee!
Re: [17] MEITE Soualiho - ex speler
« Reactie #172 Gepost op: december 07, 2016, 05:44:23 pm »
Juist, maar ik begrijp wel de angst bij de supporters, omdat het juist nu goed gaat met essevee en dat dit voor een groot stuk te danken is aan Meit?. Dus als die nu zou vertrekken ...
Ondertussen staat er al een heel wat genuanceerder bericht op VK. Blijkbaar heeft ZW wel tot 1 april '17 tijd om de optie te betalen. Wordt vervolgd.

Offline fozie

  • Leden
  • Berichten: 1.842
  • Mr Gold
Re: [17] MEITE Soualiho - ex speler
« Reactie #173 Gepost op: december 07, 2016, 06:33:26 pm »

Het is soms echt moeilijk om beleefd te blijven als ik dergelijke idiote dingen lees zoals bovenstaande.
Zonder ook maar enige detail te kennen, zitten er hier sujetten weer goedkope kritiek te spuien dat het een lieve lust is.  Na al die jaren van schitterend werk met onverhoopte successen hebben onze beleidsmensen toch wel wat krediet verdiend zeker ??  En dat op een moment dat we na 17 matchen alleen op kop staan.
Volledig gelijk!
En ik wens intussen Van Kotsbeek teelbalk*nker toe.Vuile nieweird  >:(

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.193
Re: [17] MEITE Soualiho - ex speler
« Reactie #174 Gepost op: december 07, 2016, 06:42:38 pm »
Natuurlijk is dat weer een vuil spel van Anderlecht.
Ze mogen natuurlijk interesse hebben, maar ze willen dat bewust groot uitsmeren in de kranten.

Langs de andere kant, men had die optie al moeten lichtten, dan kregen we deze zever niet

Offline japarov

  • Leden
  • Berichten: 2.114
Re: [17] MEITE Soualiho - ex speler
« Reactie #175 Gepost op: december 07, 2016, 07:30:14 pm »
Waarom moe je die optie lichten als je tijd hebt tot datum x ?

Offline Oizo87

  • Leden
  • Berichten: 1.343
  • Essevee!
Re: [17] MEITE Soualiho - ex speler
« Reactie #176 Gepost op: december 08, 2016, 08:10:15 am »
Ah, weer zo'n cinema die opgevoerd wordt...
Ik vertik het om mij er nog druk in te maken, het maakt toch weinig niets uit.

Trouwens weer zielig van de RSCA-supps, die "het normaal vinden dat RSCA in een talent als Me?t? interesse toont".
Diezelfde 'supporters' die een tweetal weken geleden diens prestatie minimaliseerden & rotsvast overtuigd waren dat Essevee won door de zwakte van RSCA.

Hoe hypocriet kan je in godsnaam wezen?! ::)

Offline Svarrogh

  • Leden
  • Berichten: 1.806
Re: [17] MEITE Soualiho - ex speler
« Reactie #177 Gepost op: december 08, 2016, 10:14:28 am »

Offline japarov

  • Leden
  • Berichten: 2.114
Re: [17] MEITE Soualiho - ex speler
« Reactie #178 Gepost op: december 08, 2016, 10:41:59 am »
Waar zitten de panikeurs nu ????

Offline Patje

  • Leden
  • Berichten: 1.738
  • Essevee!
Re: [17] MEITE Soualiho - ex speler
« Reactie #179 Gepost op: december 08, 2016, 11:02:14 am »
Waar zitten de panikeurs nu ????
Eer je nu panikeert of niet het zal niet van ons afhangen. Denk niet dat deze story al voorbij is.