Auteur Topic: [17] MEITE Soualiho - ex speler  (gelezen 124766 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline esssevee4life

  • Leden
  • Berichten: 927
  • Essevee!
Re: [17] MEITE Soualiho - ex speler
« Reactie #220 Gepost op: februari 09, 2017, 07:16:48 pm »
Iets dat me opgevallen is bij de gouden schoen: Meite op de 7de plaats voor de gouden schoen en als eerste jongere.
Voor de belofte van het jaar is hij pas 9de.
Kan iemand hier enige logica in zien?

Online svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.245
  • Essevee!
Re: [17] MEITE Soualiho - ex speler
« Reactie #221 Gepost op: februari 09, 2017, 07:19:39 pm »
Iets dat me opgevallen is bij de gouden schoen: Meite op de 7de plaats voor de gouden schoen en als eerste jongere.
Voor de belofte van het jaar is hij pas 9de.
Kan iemand hier enige logica in zien?
Dat is 1 grote klucht want Bailey wint die trofee terwijl ook Ndidi voor hem eindigde bij de grote jongens...
Die stemming afvoeren en baseren op de eindlijst van de grote jongens.
De belofte die daar het hoogste staat krijgt dan de trofee van beste belofte en dat is misschien nog de eerlijkste manier...
Dat Me?t? het niet ging worden was voor mij al een uitgemaakte zaak daar aanvallend ingestelde spelers rapper uitblinken en statistieken ook doorslag geven.

Offline Patje

  • Leden
  • Berichten: 1.738
  • Essevee!
Re: [17] MEITE Soualiho - ex speler
« Reactie #222 Gepost op: februari 09, 2017, 07:37:21 pm »
Iets dat me opgevallen is bij de gouden schoen: Meite op de 7de plaats voor de gouden schoen en als eerste jongere.
Voor de belofte van het jaar is hij pas 9de.
Kan iemand hier enige logica in zien?
Dat is 1 grote klucht want Bailey wint die trofee terwijl ook Ndidi voor hem eindigde bij de grote jongens...
Die stemming afvoeren en baseren op de eindlijst van de grote jongens.
De belofte die daar het hoogste staat krijgt dan de trofee van beste belofte en dat is misschien nog de eerlijkste manier...
Dat Me?t? het niet ging worden was voor mij al een uitgemaakte zaak daar aanvallend ingestelde spelers rapper uitblinken en statistieken ook doorslag geven.

Die nevencategorieen trekken inderdaad op niets. Vroeger toen de GS niet op TV kwam bestonden die ook niet. Ik heb een beetje de indruk dat die er alleen zijn als programmavulling. Probleem is echter dat er op de duur te veel trainers van het jaar, jongeren van het jaar, enz. verkiezingen zijn en dat komt de geloofwaardigheid niet ten goede.

Offline koenie69

  • Leden
  • Berichten: 1.606
Re: [17] MEITE Soualiho - ex speler
« Reactie #223 Gepost op: februari 09, 2017, 08:04:15 pm »
thorgan hazard heeft de gouden schoen enkel te danken aan zijn naam. kreeg hier gewoon veel publiciteit omdat hij broer van is.
anders mag je nog zo goed spelen ,als speler van essevee maak je gewoon geen kans.

Offline Will McAvoy

  • Leden
  • Berichten: 1.712
  • Essevee!
Re: [17] MEITE Soualiho - ex speler
« Reactie #224 Gepost op: februari 09, 2017, 08:30:07 pm »
23, dan ben je geen belofte meer h?. Stef Peeters stond ook in die lijst en die is er zelfs al 25. Straks kan je hem nog aan Timmy geven.

Offline esssevee4life

  • Leden
  • Berichten: 927
  • Essevee!
Re: [17] MEITE Soualiho - ex speler
« Reactie #225 Gepost op: februari 09, 2017, 08:35:01 pm »
23, dan ben je geen belofte meer h?. Stef Peeters stond ook in die lijst en die is er zelfs al 25. Straks kan je hem nog aan Timmy geven.

Zijn er eigenlijk regels van maxleeftijd?

Offline Patje

  • Leden
  • Berichten: 1.738
  • Essevee!
Re: [17] MEITE Soualiho - ex speler
« Reactie #226 Gepost op: februari 09, 2017, 09:14:12 pm »
thorgan hazard heeft de gouden schoen enkel te danken aan zijn naam. kreeg hier gewoon veel publiciteit omdat hij broer van is.
anders mag je nog zo goed spelen ,als speler van essevee maak je gewoon geen kans.
Dat is zever hoor. Waarom Benteke niet of Kylian. Thorgan was op dat moment gewoon de beste speler in de JPL. De Bilde won hem ooit als speler van Aalst en die kwamen van tweede.

Offline 2460

  • Leden
  • Berichten: 1.603
Re: [17] MEITE Soualiho - ex speler
« Reactie #227 Gepost op: februari 09, 2017, 10:25:44 pm »
thorgan hazard heeft de gouden schoen enkel te danken aan zijn naam. kreeg hier gewoon veel publiciteit omdat hij broer van is.
anders mag je nog zo goed spelen ,als speler van essevee maak je gewoon geen kans.
Dat is zever hoor. Waarom Benteke niet of Kylian. Thorgan was op dat moment gewoon de beste speler in de JPL. De Bilde won hem ooit als speler van Aalst en die kwamen van tweede.

Tuurlijk. Je moet echt wel geen zak van voetbal kennen om dat niet gezien te hebben.

Offline Grompie

  • Leden
  • Berichten: 1.013
Re: [17] MEITE Soualiho - ex speler
« Reactie #228 Gepost op: februari 10, 2017, 08:25:36 am »
Lol, Hazards was gewoon de beste speler uit de competitie dat zag iedereen. Het feit alleen al dat anderslecht hem koste wat kost moest hebben.

Clubs hebben er over het algemeen weinig mee te zien hoor. Mocht Hanni nog bij Mechelen gespeeld hebben stond hij wss in de top 3.

Offline bvdsteen

  • Leden
  • Berichten: 697
  • Essevee!
Re: [17] MEITE Soualiho - ex speler
« Reactie #229 Gepost op: februari 13, 2017, 12:13:07 pm »
 RSC Anderlecht kan in de zomer mogelijk zwaar cashen voor Youri Tielemans, Andy Najar en Kara Mbodji. Zij lijken zeker te vertrekken. De Brusselaars hebben al ??n toptransfer in gedachten.

La Derni?re Heure weet dat Soualiho Me?t? een prioriteit is voor de Brusselaars. Ook Borussia Dortmund, Bayer Leverkusen en AS Monaco zijn concreet voor de jonge middenvelder.

Anderlecht wil 6-7 miljoen euro betalen voor de sterke centrale middenvelder. Zulte Waregem wil 12 miljoen euro. Lille OSC is wel voor 60% eigenaar van de speler. Het beloven dus nog zware gesprekken te worden, al kan RSCA mogelijk enkele spelers in de deal betrekken. Zulte Waregem toonde de afgelopen maanden interesse in spelers zoals Dodi Lukebakio, Aaron Leya Iseka en Michael Heylen.

Lees verder: http://www.voetbalnieuws.be/news/238705/Anderlecht_wil_6-7_miljoen_euro_spenderen_aan_smaakmaker_uit_Belgische_competitie#ixzz4YYvjMN00

Azo sympthiek van RSCA - als we ons goudhaantje naar hen laten gaan voor de helft van wat een ander geeft, mogen we nog eens wat spelers lenen (zonder aankoopoptie?). Blij dat de Brusselaars ondanks de verzuurde relatie toch met ons zaken willen doen.  ;D

Offline Grompie

  • Leden
  • Berichten: 1.013
Re: [17] MEITE Soualiho - ex speler
« Reactie #230 Gepost op: februari 13, 2017, 12:25:19 pm »
Azo sympthiek van RSCA - als we ons goudhaantje naar hen laten gaan voor de helft van wat een ander geeft, mogen we nog eens wat spelers lenen (zonder aankoopoptie?). Blij dat de Brusselaars ondanks de verzuurde relatie toch met ons zaken willen doen.  ;D

Als het van ons naar hen is doen ze niet moeilijk...
Maar ik denk dat Meit? zelf die transfer niet gaat willen. Net als zijn entourage. En daarnaast wordt Lille niet echt beter van een lagere prijs waarbij Essevee een paar spelers krijgt, dus die zullen hier ook tegen zijn.

Offline bvdsteen

  • Leden
  • Berichten: 697
  • Essevee!
Re: [17] MEITE Soualiho - ex speler
« Reactie #231 Gepost op: februari 13, 2017, 12:49:24 pm »
Azo sympthiek van RSCA - als we ons goudhaantje naar hen laten gaan voor de helft van wat een ander geeft, mogen we nog eens wat spelers lenen (zonder aankoopoptie?). Blij dat de Brusselaars ondanks de verzuurde relatie toch met ons zaken willen doen.  ;D

Als het van ons naar hen is doen ze niet moeilijk...
Maar ik denk dat Meit? zelf die transfer niet gaat willen. Net als zijn entourage. En daarnaast wordt Lille niet echt beter van een lagere prijs waarbij Essevee een paar spelers krijgt, dus die zullen hier ook tegen zijn.

Ik versta gewoon niet hoe - ofwel die journalist - ofwel het bestuur van Anderlecht, zo wereldvreemd kan zijn voor nog maar te denken na wat ze ons vorige zomer gelapt hebben dat we hen nog eens een plezierke zouden doen...

Offline die hard esseveeër

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: [17] MEITE Soualiho - ex speler
« Reactie #232 Gepost op: februari 14, 2017, 07:57:13 am »
Azo sympthiek van RSCA - als we ons goudhaantje naar hen laten gaan voor de helft van wat een ander geeft, mogen we nog eens wat spelers lenen (zonder aankoopoptie?). Blij dat de Brusselaars ondanks de verzuurde relatie toch met ons zaken willen doen.  ;D

Als het van ons naar hen is doen ze niet moeilijk...
Maar ik denk dat Meit? zelf die transfer niet gaat willen. Net als zijn entourage. En daarnaast wordt Lille niet echt beter van een lagere prijs waarbij Essevee een paar spelers krijgt, dus die zullen hier ook tegen zijn.


Ik versta gewoon niet hoe - ofwel die journalist - ofwel het bestuur van Anderlecht, zo wereldvreemd kan zijn voor nog maar te denken na wat ze ons vorige zomer gelapt hebben dat we hen nog eens een plezierke zouden doen...

Een plezierke?
7 miljoen Euro opstrijken voor ne speler die je voor een habbekrats gehaald hebt.
Doe mij ook maar een plezierke als ge wilt!
Zelfs al krijgen we er 'slechts' 40% van.
Laat ons serieus zijn, h?. Die waanzinnige bedragen die de ronde doen zijn echt wel van de pot gerukt en met een hele serieuze korrel zout te nemen.
Wat mij betreft mag Meit? volgende mercato gerust voor 7 miljoen naar Anderlecht verkassen.
En als we daar dan nog uitleenbeurten van (een) speler(s) die onze sportieve cel interesseren kunnen aan vasthangen (liefst met aankoopoptie natuurlijk), zoveel te beter!

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.670
Re: [17] MEITE Soualiho - ex speler
« Reactie #233 Gepost op: februari 14, 2017, 10:40:59 am »
Azo sympthiek van RSCA - als we ons goudhaantje naar hen laten gaan voor de helft van wat een ander geeft, mogen we nog eens wat spelers lenen (zonder aankoopoptie?). Blij dat de Brusselaars ondanks de verzuurde relatie toch met ons zaken willen doen.  ;D

Als het van ons naar hen is doen ze niet moeilijk...
Maar ik denk dat Meit? zelf die transfer niet gaat willen. Net als zijn entourage. En daarnaast wordt Lille niet echt beter van een lagere prijs waarbij Essevee een paar spelers krijgt, dus die zullen hier ook tegen zijn.


Ik versta gewoon niet hoe - ofwel die journalist - ofwel het bestuur van Anderlecht, zo wereldvreemd kan zijn voor nog maar te denken na wat ze ons vorige zomer gelapt hebben dat we hen nog eens een plezierke zouden doen...

Een plezierke?
7 miljoen Euro opstrijken voor ne speler die je voor een habbekrats gehaald hebt.
Doe mij ook maar een plezierke als ge wilt!
Zelfs al krijgen we er 'slechts' 40% van.
Laat ons serieus zijn, h?. Die waanzinnige bedragen die de ronde doen zijn echt wel van de pot gerukt en met een hele serieuze korrel zout te nemen.
Wat mij betreft mag Meit? volgende mercato gerust voor 7 miljoen naar Anderlecht verkassen.
En als we daar dan nog uitleenbeurten van (een) speler(s) die onze sportieve cel interesseren kunnen aan vasthangen (liefst met aankoopoptie natuurlijk), zoveel te beter!
Volg uw redenering volledig.  Zou voor ons nog zo slecht niet zijn denk ik, alleen, Meit? heeft al honderdduizend keer vermeld dat Anderlecht hem niets doet.  Aan wie of wat ligt het dan dat dit steeds terugkomt, Anderlecht die nog altijd denkt dat ze kunnen wedijveren met de subtop van Europa? Anderlecht die zo zijn supporters wat wil sussen? Rotjournalisten die sensatie zoeken of makelaars die centen zien(ben die rot- vergeten te zetten voor Anderlecht en voor die makelaars?))

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.680
  • Essevee! Olé Olé!
Re: [17] MEITE Soualiho - ex speler
« Reactie #234 Gepost op: februari 14, 2017, 11:02:20 am »
Volg uw redenering volledig.  Zou voor ons nog zo slecht niet zijn denk ik, alleen, Meit? heeft al honderdduizend keer vermeld dat Anderlecht hem niets doet.  Aan wie of wat ligt het dan dat dit steeds terugkomt, Anderlecht die nog altijd denkt dat ze kunnen wedijveren met de subtop van Europa? Anderlecht die zo zijn supporters wat wil sussen? Rotjournalisten die sensatie zoeken of makelaars die centen zien(ben die rot- vergeten te zetten voor Anderlecht en voor die makelaars?))

Volgens mij gewoon een concurrent verzwakken door zijn beste spelers (en/of het bestuur) het kopje zot te maken. Is toch een tactiek dat Anderlecht al jaren toepast?

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.670
Re: [17] MEITE Soualiho - ex speler
« Reactie #235 Gepost op: februari 14, 2017, 11:06:00 am »
Volg uw redenering volledig.  Zou voor ons nog zo slecht niet zijn denk ik, alleen, Meit? heeft al honderdduizend keer vermeld dat Anderlecht hem niets doet.  Aan wie of wat ligt het dan dat dit steeds terugkomt, Anderlecht die nog altijd denkt dat ze kunnen wedijveren met de subtop van Europa? Anderlecht die zo zijn supporters wat wil sussen? Rotjournalisten die sensatie zoeken of makelaars die centen zien(ben die rot- vergeten te zetten voor Anderlecht en voor die makelaars?))

Volgens mij gewoon een concurrent verzwakken door zijn beste spelers (en/of het bestuur) het kopje zot te maken. Is toch een tactiek dat Anderlecht al jaren toepast?
Inderdaad, en altijd in een voorbeeldige samenwerking met de pers.

Offline appeltaartje

  • Leden
  • Berichten: 31
  • Essevee!
Re: [17] MEITE Soualiho - ex speler
« Reactie #236 Gepost op: februari 14, 2017, 12:32:42 pm »
Gisteren vernomen van iemand die zegt dat de transfer van Meit? al lang geregeld zou zijn. Zijn bron: iemand van het bestuur. Waregem zou 500.000 euro betaald hebben en heeft een doorverkooppercentage van 60%. 'Slechts' 40% van de doorverkoop is voor Lille. Iemand die dit kan bevestigen?

Offline goessaert

  • Leden
  • Berichten: 767
Re: [17] MEITE Soualiho - ex speler
« Reactie #237 Gepost op: februari 14, 2017, 07:07:15 pm »
Meit? vandaag op training? Was gisteren blijkbaar vermist...

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.680
  • Essevee! Olé Olé!
Re: [17] MEITE Soualiho - ex speler
« Reactie #238 Gepost op: februari 14, 2017, 07:55:17 pm »
Meit? vandaag op training? Was gisteren blijkbaar vermist...

Bron?

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.065
  • Voice of the voiceless!
Re: [17] MEITE Soualiho - ex speler
« Reactie #239 Gepost op: februari 14, 2017, 08:25:13 pm »
Iemand die iets meer weet over deze roddel?