Auteur Topic: [17] MEITE Soualiho - ex speler  (gelezen 124767 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Will McAvoy

  • Leden
  • Berichten: 1.712
  • Essevee!
Re: [17] MEITE Soualiho - ex speler
« Reactie #260 Gepost op: februari 17, 2017, 01:18:26 pm »
Calcoen zegt ook dat die 12 miljoen niet correct is. Het werkelijke bedrag zal VEEL minder zijn volgens hem. Tja, dan gaan we er weer peanuts aan overhouden, naar goeie gewoonte.

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.193
Re: [17] MEITE Soualiho - ex speler
« Reactie #261 Gepost op: februari 17, 2017, 02:23:02 pm »
Calcoen zegt ook dat die 12 miljoen niet correct is. Het werkelijke bedrag zal VEEL minder zijn volgens hem. Tja, dan gaan we er weer peanuts aan overhouden, naar goeie gewoonte.
Okee optie is gelicht, en tot wanneer loopt zijn contract nu?
Ook dat kan bepalend zijn voor de prijs.
Zoals hij nu speelt zal hij geen 12M opbrengen. En laat het net nu zijn dat die onderhandelingen lopen.
Mss moet hij gewoon ergens (de juiste keuze natuurlijk)tekenen en is hij weer vrij in zijn hoofd

Offline Lorenzo Di Marco

  • Leden
  • Berichten: 421
  • Essevee!
Re: [17] MEITE Soualiho - ex speler
« Reactie #262 Gepost op: februari 17, 2017, 03:04:35 pm »
Tenzij dat er zich een uitzonderlijk opbod voordoet tussen verscheidene teams, zal Meit? nooit voor 12 miljoen verkocht worden. Het zal eerder 7 miljoen zijn + bonussen.

Het is een supertalent voor Zulte Waregem maar op de Europese subtop-markt gewoon een goede talentvolle speler. Niet vergeten dat hij toch ook al ups en downs gehad heeft in zijn carri?re; 2016 was wel duidelijk een up :) . Daarenboven zit ZW niet in een sterke onderhandelingspositie.

Daarenboven ben ik voorstander van dat goedkoop aankopen van talenten met doorverkoopoptie. Zo kan je goede talenten aan jou binden zonder financieel risico. Dat je de jackpot niet zal winnen, moet je er dan maar bij nemen :)
« Laatst bewerkt op: februari 17, 2017, 03:06:41 pm door Lorenzo Di Marco »

Offline Grompie

  • Leden
  • Berichten: 1.013
Re: [17] MEITE Soualiho - ex speler
« Reactie #263 Gepost op: februari 17, 2017, 03:40:38 pm »
Daarenboven ben ik voorstander van dat goedkoop aankopen van talenten met doorverkoopoptie. Zo kan je goede talenten aan jou binden zonder financieel risico. Dat je de jackpot niet zal winnen, moet je er dan maar bij nemen :)

De kans dat een club als wij de jackpot winnen is heel erg klein. Talenten worden al veel te vroeg door rijkere clubs opgepikt of de prijs is te hoog voor het risico dat je loopt.
Enige kans dat we hebben is de eigen jeugd en soccer academy maar zelfs dan is de kans erg groot dat ze vroegtijdig worden weggeplukt.

Maar we doen geen slechte zaak. Ook al is het maar 40% het is meer dan dat we Meit? voor een jaar zouden gehuurd hebben. Dat zou pas zonde geweest zijn.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.675
Re: [17] MEITE Soualiho - ex speler
« Reactie #264 Gepost op: februari 17, 2017, 03:46:52 pm »
Een Ndidi van Genk speelde vaak ook onopvallende wedstrijden, werd toch voor heel veel geld verkocht.  Spelers uit de Belgische competitie zijn 'hot', en Meit? is ??n van de absolute smaakmakers(ik haat dat woord, maar bon).  We zullen zien voor hoeveel geld hij weg gaat, maar, ik feliciteer Essevee,als het nu 40 of 50 procent is, voor mij maakt dit niet uit,imo komen wij altijd als winnaar hier uit!  Ik weet niet hoeveel zijn loon bedraagt, maar ik ben er zeker van dat Essevee dat loon NOOIT  zou kunnen betalen,nooit!  Hij zal hier 1.5 jaar zitten, en wij betalen daar peanuts voor, Essevee mag voor mijn part alle transfers zo doen, straf!  Dit is ook heel goeie reclame voor ons, eerst Delaplace,Hazard en Malanda en nu Meit?, ge moogt zeker zijn dat een aantal ploegen nu wel weten dat wij talentvolle spelers die het wat moeilijk hebben ergens anders bij ons gerust kunnen geplaatst worden(Gueye kan dat alleen maar bekrachtigen).
 Het feit dat ze nu de borg betalen wil volgens mij zeggen dat ze al een deal hebben met Lille, met Meit? en met de potentiele koper, maar, ik ben zeker dat ESSEVEE zijn loon niet zal betalen de komende maanden dat hij hier nog speelt(dus dat reken ik dan ook mee in de transfer!).
Ik zou ook niet durven beweren dat het NOOIT 12 miljoen is, nu kan dit echt wel(Meit? moet niet onderdoen qwa talent met een Ndidi,Tielemans en andere).

Offline Patje

  • Leden
  • Berichten: 1.738
  • Essevee!
Re: [17] MEITE Soualiho - ex speler
« Reactie #265 Gepost op: februari 17, 2017, 06:02:56 pm »
Calcoen zegt ook dat die 12 miljoen niet correct is. Het werkelijke bedrag zal VEEL minder zijn volgens hem. Tja, dan gaan we er weer peanuts aan overhouden, naar goeie gewoonte.

Het bedrag waar Meite zal voor verkocht worden zal van veel factoren afhangen. Als er meer dan 1 ploeg interesse heeft kan er een opbod komen tussen die ploegen. Indien er maar 1 ploeg interesse heeft lijkt een bedrag rond de 5M realistisch.
Dat we daar maar peanuts aan overhouden is niet correct in mijn ogen. Als ze er geld willen van maken moeten ze maar maken dat ze hem nog een jaar houden en Europees voetbal afdwingen. Dan pas kom je in de etalage te staan.
Nu hoeveel ze er voor krijgen ga ik niet van wakker liggen, wel van het feit dat we weer een fantastische speler zullen kwijt zijn.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.675
Re: [17] MEITE Soualiho - ex speler
« Reactie #266 Gepost op: februari 17, 2017, 06:09:34 pm »
Calcoen zegt ook dat die 12 miljoen niet correct is. Het werkelijke bedrag zal VEEL minder zijn volgens hem. Tja, dan gaan we er weer peanuts aan overhouden, naar goeie gewoonte.

Het bedrag waar Meite zal voor verkocht worden zal van veel factoren afhangen. Als er meer dan 1 ploeg interesse heeft kan er een opbod komen tussen die ploegen. Indien er maar 1 ploeg interesse heeft lijkt een bedrag rond de 5M realistisch.
Dat we daar maar peanuts aan overhouden is niet correct in mijn ogen. Als ze er geld willen van maken moeten ze maar maken dat ze hem nog een jaar houden en Europees voetbal afdwingen. Dan pas kom je in de etalage te staan.
Nu hoeveel ze er voor krijgen ga ik niet van wakker liggen, wel van het feit dat we weer een fantastische speler zullen kwijt zijn.
Hem nog een jaar houden kan imo niet, zijn loon is nu veel te hoog, dus die optie kan ook niet. Daarbij, als je een beetje 'zeker' wil zijn dat we er geld voor krijgen is het nu de moment. Nee, ik denk echt dat ze al een deal hebben en ze(essevee)voor zekerheid kiezen(en zelfs is dat maar '2 miljoen' dan nog is dat goed imo).  Maar bon,ieder zijn mening.

Offline toptrainer

  • Leden
  • Berichten: 1.319
Re: [17] MEITE Soualiho - ex speler
« Reactie #267 Gepost op: februari 17, 2017, 09:28:05 pm »
Was dacht ik enige die niet mee was naar volleybal deze week...

Transfer aan het regelen?  Laatste tijd ook minder aan het spelen. ..

Offline Bert4

  • Leden
  • Berichten: 1.358
Re: [17] MEITE Soualiho - ex speler
« Reactie #268 Gepost op: februari 17, 2017, 09:36:18 pm »
Was dacht ik enige die niet mee was naar volleybal deze week...

Transfer aan het regelen?  Laatste tijd ook minder aan het spelen. ..
Was wel mee hoor (zat naast Baudry)

Offline toptrainer

  • Leden
  • Berichten: 1.319
Re: [17] MEITE Soualiho - ex speler
« Reactie #269 Gepost op: februari 17, 2017, 10:37:29 pm »
Was dacht ik enige die niet mee was naar volleybal deze week...

Transfer aan het regelen?  Laatste tijd ook minder aan het spelen. ..

Was wel mee hoor (zat naast Baudry)

Wie was het dan?

Offline Patje

  • Leden
  • Berichten: 1.738
  • Essevee!
Re: [17] MEITE Soualiho - ex speler
« Reactie #270 Gepost op: februari 17, 2017, 11:09:22 pm »
Was dacht ik enige die niet mee was naar volleybal deze week...

Transfer aan het regelen?  Laatste tijd ook minder aan het spelen. ..

Was wel mee hoor (zat naast Baudry)


Wie was het dan?
Leye. Had verplichtingen bij RTL Plus waar hij al een tijdje analist is bij CL matchen.

Offline varadero

  • Leden
  • Berichten: 2.288
Re: [17] MEITE Soualiho - ex speler
« Reactie #271 Gepost op: maart 09, 2017, 06:55:29 am »
Volgens HNB: Monaco in poleposition voor Meit?. Zou toch zo'n 12 miljoen euro moeten opbrengen...; In Duitsland blijft enkel nog Dortmund over nadat Leverkusen struikelt over de prijs. Er zou al een bod van 13 miljoen euro geweest zijn van Hull City, maar Meit? ziet deze middenmotor in de Premier League niet zitten....

Offline Svarrogh

  • Leden
  • Berichten: 1.806
Re: [17] MEITE Soualiho - ex speler
« Reactie #272 Gepost op: maart 09, 2017, 12:03:18 pm »
Volgens mij gaat Anderlecht alsnog aan de haal met Meit?, eens informeren bij HLN  :-*

Offline isidoor

  • Leden
  • Berichten: 2.469
  • Essevee!
Re: [17] MEITE Soualiho - ex speler
« Reactie #273 Gepost op: maart 09, 2017, 04:08:26 pm »
Peter Kalkoen twitterde enige tijd geleden nog dat 12 miljoen voor Meit? een lachertje was.

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: [17] MEITE Soualiho - ex speler
« Reactie #274 Gepost op: maart 09, 2017, 04:26:43 pm »
Peter Kalkoen twitterde enige tijd geleden nog dat 12 miljoen voor Meit? een lachertje was.
Dit ligt er dan weer iets te vingerdik op. Doseren, Isidoor, doseren.

Offline svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.245
  • Essevee!
Re: [17] MEITE Soualiho - ex speler
« Reactie #275 Gepost op: maart 09, 2017, 05:44:14 pm »
Peter Kalkoen twitterde enige tijd geleden nog dat 12 miljoen voor Meit? een lachertje was.
Dit ligt er dan weer iets te vingerdik op. Doseren, Isidoor, doseren.
+1

Offline ivantje

  • Leden
  • Berichten: 614
Re: [17] MEITE Soualiho - ex speler
« Reactie #276 Gepost op: maart 09, 2017, 08:21:35 pm »
Peter Kalkoen twitterde enige tijd geleden nog dat 12 miljoen voor Meit? een lachertje was.
Wegens veel te weinig?

Offline neutraal

  • Leden
  • Berichten: 669
  • Essevee!
Re: [17] MEITE Soualiho - ex speler
« Reactie #277 Gepost op: maart 09, 2017, 11:01:57 pm »
Eerlijk, ik hoop nu dat Meit? zowel in de Bekerfinale als in de PO ontploft en zo misschien een dank kan zeggen aan Zulte-Waregem, aan staf en supporters, want daar heeft hij toch mijns inziens ??n en ander aan te danken.

Laat hem bevrijd voetballen en tonen aan iedereen waarom hij voor Nieuwjaar als "revelatie" werd genoemd.

Offline jowanie

  • Leden
  • Berichten: 507
Re: [17] MEITE Soualiho - ex speler
« Reactie #278 Gepost op: maart 10, 2017, 07:26:03 am »
Peter Kalkoen twitterde enige tijd geleden nog dat 12 miljoen voor Meit? een lachertje was.

Namen zijn ook niet jouw sterkste punt. Straks denken we nog dat je van Kortrijk bent.

Offline svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.245
  • Essevee!
Re: [17] MEITE Soualiho - ex speler
« Reactie #279 Gepost op: maart 31, 2017, 07:05:35 am »
Via Joost M. uit Het Laatste Nieuws
31 maart 2017