Auteur Topic: Speeldag 22 : 27/01/2021 - 18.45u : KRC Genk - Essevee  (gelezen 13396 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Forza Essevee

  • Leden
  • Berichten: 393
Re: Speeldag 22 : 27/01/2021 - 18.45u : KRC Genk - Essevee
« Reactie #80 Gepost op: januari 27, 2021, 08:59:39 pm »
Pfhff mannen hier

We spelen hier een goede match. Op ons niveau.
Enkel Bruno was echt slecht.

Verdient verloren tegen beter individuen (niet ploeg)

Gewoon niet het geluk als de laatste matchen. Beide tegen de paal. Bij hen direct in de voeten bij de rebound.

Penal...eerste niet gekregen maar die we wel krijgen is eerst tegen schouder en dan tegen onderarm dus geen volgens laatste reglement geen

Positief blijven hier..we komen niet in de echte problemen
Nu doe je aan scorebordjournalistiek. Als je niet ziet dat deze ploeg met deze coach een probleem heeft... Nu zondag thuis tegen revelatie Oostende, dan de verplaatsing naar Charleroi en erna een hele belangrijke pot op STVV. Zonder versterking op ons middenveld wordt het knokken tot de laatste speeldagen.
FORZA FORZA FORZA ESSEVEE

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.767
Re: Speeldag 22 : 27/01/2021 - 18.45u : KRC Genk - Essevee
« Reactie #81 Gepost op: januari 27, 2021, 09:04:36 pm »
2.
Onze coach doet ook geen enkele inspanning om de ploeg te laten voetballen.

Offline isidoor

  • Leden
  • Berichten: 2.471
  • Essevee!
Re: Speeldag 22 : 27/01/2021 - 18.45u : KRC Genk - Essevee
« Reactie #82 Gepost op: januari 27, 2021, 09:12:34 pm »
Als je Brugge - Genk gezien had, dan hadt je nu schrik om een pandoering te krijgen. Dat we gingen verliezen, wisten we al op voorhand, maar de  3- 2 is geen slechte uitslag en zal het vertrouwen niet schaden. Deschacht, wat vermoeid na slechts twee dagen rust, kan je zijn enkele foutjes niet kwalijk nemen. Dit geldt ook voor sommige andere spelers.
De Griek, daar ben ik het mee eens, te min en zorgt ervoor dat de anderen extra energie moeten steken in de recuperatie van zijn slechte passes.
Al bij al stond de organisatie goed, maar ja we hebben niet gespeeld tegen janneke en mieke éh, maar tegen de tweede beste ploeg in de competitie. Dus we moeten niet zo gefrustreerd zijn.
Colassin heeft al twee keer mogen invallen, mar heb tot nu toe niets kunnen merken van zijn "talent". Misschien nog wat te vroeg.
Nu moeten we toch de volgende match dringend de drie punten pakken tegen Oostende, als ik het goed voor heb. Tot nu toe valt de stand nog altijd redelijk mee.  Zoals reeds gezegd, hopen dat de twee laatste in de stand geen reeksjes meer neer zetten.

Offline Forza Essevee

  • Leden
  • Berichten: 393
Re: Speeldag 22 : 27/01/2021 - 18.45u : KRC Genk - Essevee
« Reactie #83 Gepost op: januari 27, 2021, 09:26:19 pm »
De laatste 2 partijen hebben we geen enkele noemenswaardige kans bij elkaar gevoetbald. Mogen we dan niet iets meer verwachten? Ik heb de indruk dat de standaard hier bij sommigen heel laag ligt qua verwachtingspatroon.

En laat ons aub ophouden met constant te janken over onze grasmat. Vandaag speelden we op een uitstekende mat, tegen een ploeg die laat voetballen en ruimte in hun rug laat en nog kunnen we geen deftige kans bij elkaar voetballen.
FORZA FORZA FORZA ESSEVEE

Online Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.276
Re: Speeldag 22 : 27/01/2021 - 18.45u : KRC Genk - Essevee
« Reactie #84 Gepost op: januari 27, 2021, 09:29:35 pm »
Toch ondankbaar voor Dompé en Collasin om bij een 2-0 achterstand weer te moeten invallen.
SV TILL I DIE

Offline Forza Essevee

  • Leden
  • Berichten: 393
Re: Speeldag 22 : 27/01/2021 - 18.45u : KRC Genk - Essevee
« Reactie #85 Gepost op: januari 27, 2021, 09:35:54 pm »
Toch ondankbaar voor Dompé en Collasin om bij een 2-0 achterstand weer te moeten invallen.
Dury zijn standaard vervangingen , altijd rond de 70ste minuut en meestal wanneer het kalf al verdronken is.
FORZA FORZA FORZA ESSEVEE

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.678
Re: Speeldag 22 : 27/01/2021 - 18.45u : KRC Genk - Essevee
« Reactie #86 Gepost op: januari 27, 2021, 10:58:12 pm »
Nu tegen DE revelatie van de competitie, KVO,die mannen zijn een team, hebben drie longen en geven nooit op en een coach die zowel tactisch als op mentaal vlak weet hoe het moet.   Het verschil met ons kan niet groter zijn.
Ieder punt voor ons is cruciaal, heb de indruk dat de onze dat niet zo goed snappen.
Wij zijn veel te weinig een team, spelen niet slim,en als je dan die Nikos ziet en zo lang in de match,dat is niet meer normaal.
Collasin is niks waard,niet onlogisch wanneer je heel het seizoen niet speelde,waarom werd die gehaald en komen er nog versterkingen, echte versterkingen?
Wachten op Chory is momenteel onze enigste hoop.

Online boerkens4ever

  • Leden
  • Berichten: 2.646
Re: Speeldag 22 : 27/01/2021 - 18.45u : KRC Genk - Essevee
« Reactie #87 Gepost op: januari 27, 2021, 11:14:15 pm »
Ik hoop dat we ons op alle vlakken niet te snel rijk gerekend hebben. Zowel op het vlak van punten als in het realiseren van echte versterkende transfers.

Offline pet1

  • Leden
  • Berichten: 110
  • Essevee!
Re: Speeldag 22 : 27/01/2021 - 18.45u : KRC Genk - Essevee
« Reactie #88 Gepost op: januari 28, 2021, 08:16:00 am »
My god, hoe slecht was dit weer?

Marcq en Seck = een drama
Deschacht = versleten
Humpreys en Bostyn = chance dat we deze 2 nog hebben
Govea = materiaal voor 2 de klasse (hoogstens)
Kainourgios = de ideale ballenjongen maar zeker niet meer dan dat , die kan NIET voetballen
Panos = geven we nog t voordeel van de twijfel
Bruno = de meest overschatte voetballer die we lopen hebben, chance dat ie nog een keer scoort af en toe
De Bock = ik ben er niet zo gek van maar was gisteren bij de minder slechte
Opare = te wisselvallig, denkt soms dat hij Cafu is maar komt niet tot aan zijn enkels
Colassin = return to sender
Dompé en Srarfi = beter gaan zaalvoetballen

Ik hoop dat ze de aflopende contracten niet verlengen van sommige, het licht zien en een nieuwe ploeg beginnen bouwen.  Met hopelijk een nieuw veld ook!
« Laatst bewerkt op: januari 28, 2021, 08:49:30 am door pet1 »

Offline Naughtius Maximus

  • Leden
  • Berichten: 2.360
  • Essevee!
Re: Speeldag 22 : 27/01/2021 - 18.45u : KRC Genk - Essevee
« Reactie #89 Gepost op: januari 28, 2021, 08:20:01 am »
Pfhff mannen hier

We spelen hier een goede match. Op ons niveau.
Enkel Bruno was echt slecht.

Verdient verloren tegen beter individuen (niet ploeg)

Gewoon niet het geluk als de laatste matchen. Beide tegen de paal. Bij hen direct in de voeten bij de rebound.

Penal...eerste niet gekregen maar die we wel krijgen is eerst tegen schouder en dan tegen onderarm dus geen volgens laatste reglement geen

Positief blijven hier..we komen niet in de echte problemen

Ik ben daar zeer realistisch in : we horen bij de zwakste 6 van deze competitie, dus we hebben 33% kans om te zakken. Nog steeds en zolang we geen 36 punten halen zal ik dit blijven herhalen

Offline isidoor

  • Leden
  • Berichten: 2.471
  • Essevee!
Re: Speeldag 22 : 27/01/2021 - 18.45u : KRC Genk - Essevee
« Reactie #90 Gepost op: januari 28, 2021, 09:45:14 am »
Oostende moet pas deze avond om 9 u spelen tegen Standard. Ze hebben slechts 2 dagen rust. Daar moeten we mee van profiteren.

Offline Koekenaas

  • Leden
  • Berichten: 2.638
  • Essevee!
Re: Speeldag 22 : 27/01/2021 - 18.45u : KRC Genk - Essevee
« Reactie #91 Gepost op: januari 28, 2021, 10:11:52 am »
Pfhff mannen hier

We spelen hier een goede match. Op ons niveau.
Enkel Bruno was echt slecht.

Verdient verloren tegen beter individuen (niet ploeg)

Gewoon niet het geluk als de laatste matchen. Beide tegen de paal. Bij hen direct in de voeten bij de rebound.

Penal...eerste niet gekregen maar die we wel krijgen is eerst tegen schouder en dan tegen onderarm dus geen volgens laatste reglement

Positief blijven hier..we komen niet in de echte problemen
krijgen we die eerste penalty,dan krijgen we die tweede niet...

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.767
Re: Speeldag 22 : 27/01/2021 - 18.45u : KRC Genk - Essevee
« Reactie #92 Gepost op: januari 28, 2021, 10:50:02 am »
Oostende moet pas deze avond om 9 u spelen tegen Standard. Ze hebben slechts 2 dagen rust. Daar moeten we mee van profiteren.

Zal niet veel uitmaken. Hun trainer zorgt voor positiviteit.
Corona of niet...hij steekt zich daar niet achter weg.
Geen balletjes constant breed leggen...gewoon gaan.
Bij KVO zie je wat n coach teweeg kan brengen...


Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.767
Re: Speeldag 22 : 27/01/2021 - 18.45u : KRC Genk - Essevee
« Reactie #93 Gepost op: januari 28, 2021, 10:54:14 am »
Vergeet niet dat we de laatste wedstrijden verloren van ploegen in vormdipje en/of ploegen die in januari al meer matchen speelden.
Reactie na 3-0 vond ik nog goed.....ipv dat constant terugspelen,breed leggen,geen kansen krijgen en wachten op n treffer......vd tegenpartij.

Online Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.276
Re: Speeldag 22 : 27/01/2021 - 18.45u : KRC Genk - Essevee
« Reactie #94 Gepost op: januari 28, 2021, 11:36:47 am »
Moest Dury nu eens starten met zijn beste 11...

Hij weet het precies ook weer niet meer. Het kleinste kind kan toch zien dat een Kainourgios niks kan?
SV TILL I DIE

Offline isidoor

  • Leden
  • Berichten: 2.471
  • Essevee!
Re: Speeldag 22 : 27/01/2021 - 18.45u : KRC Genk - Essevee
« Reactie #95 Gepost op: januari 28, 2021, 12:00:45 pm »
We moesten vanaf het begin van de competitie reeds altijd spelen met dezelfde beste spelers op de juiste plaats. Er zouden wel automatismen zijn en we zouden beter spelen dan nu denk ik.
Ik begin meer en meer te denken dat als we zouden degraderen, dit komt door ons slecht veld en het feit dat we thuis de supporters missen.

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.196
Re: Speeldag 22 : 27/01/2021 - 18.45u : KRC Genk - Essevee
« Reactie #96 Gepost op: januari 28, 2021, 12:17:10 pm »
Als die Kainourgios nog 1 minuut speeltijd krijgt na gisteren dan weet je dat er meer aan de hand is en dan moet je enkel kijken naar Dury en eventuele malafide praktijken.
Als ze die jongen een contractverlenging durven geven, dan kappen we er beter mee.
Dat moet zowat het slechtste zijn dat ooit op het veld voor Zulte Waregem gestaan heeft.
Ik kan mij geen slechtere inbeelden, eerlijk waar

Offline Porky

  • Leden
  • Berichten: 4.921
Re: Speeldag 22 : 27/01/2021 - 18.45u : KRC Genk - Essevee
« Reactie #97 Gepost op: januari 28, 2021, 12:38:44 pm »
Als die Kainourgios nog 1 minuut speeltijd krijgt na gisteren dan weet je dat er meer aan de hand is en dan moet je enkel kijken naar Dury en eventuele malafide praktijken.
Als ze die jongen een contractverlenging durven geven, dan kappen we er beter mee.
Dat moet zowat het slechtste zijn dat ooit op het veld voor Zulte Waregem gestaan heeft.
Ik kan mij geen slechtere inbeelden, eerlijk waar

Neemelo?

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.196
Re: Speeldag 22 : 27/01/2021 - 18.45u : KRC Genk - Essevee
« Reactie #98 Gepost op: januari 28, 2021, 01:06:24 pm »
Als die Kainourgios nog 1 minuut speeltijd krijgt na gisteren dan weet je dat er meer aan de hand is en dan moet je enkel kijken naar Dury en eventuele malafide praktijken.
Als ze die jongen een contractverlenging durven geven, dan kappen we er beter mee.
Dat moet zowat het slechtste zijn dat ooit op het veld voor Zulte Waregem gestaan heeft.
Ik kan mij geen slechtere inbeelden, eerlijk waar

Neemelo?


Ok akkoord, ik wis blijkbaar de heel slechte spelers uit mijn geheugen  :D

Als ik de uitleg van De fauw in de krant lees, is het eigenlijk nog lachwekkender.
We speelden  zonder echte spits om een overtal te creëeren op het midden veld en diepte te zoeken op de flanken.
Ok, met wie ga je op de flanken de diepte zoeken? Leg mij dat eens uit.
Met een Bruno die liever afhaakt en de bal in de voet krijgt, of met een trage Kainourgios?

Ik snap het niet meer

Offline ManU

  • Leden
  • Berichten: 1.042
Re: Speeldag 22 : 27/01/2021 - 18.45u : KRC Genk - Essevee
« Reactie #99 Gepost op: januari 28, 2021, 01:08:14 pm »
Als die Kainourgios nog 1 minuut speeltijd krijgt na gisteren dan weet je dat er meer aan de hand is en dan moet je enkel kijken naar Dury en eventuele malafide praktijken.
Als ze die jongen een contractverlenging durven geven, dan kappen we er beter mee.
Dat moet zowat het slechtste zijn dat ooit op het veld voor Zulte Waregem gestaan heeft.
Ik kan mij geen slechtere inbeelden, eerlijk waar

Neemelo?
Hadzic?