Auteur Topic: Speeldag 24 : 07/02/2021 - 16.00u : Sporting Charleroi - Essevee  (gelezen 14613 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline wOaregem

  • Leden
  • Berichten: 1.200
  • PROUD TO BE A FARMER
Re: Speeldag 24 : 07/02/2021 - 16.00u : Sporting Charleroi - Essevee
« Reactie #80 Gepost op: februari 08, 2021, 02:17:51 pm »
Het niveau vandaag? Jongens, met alle respect. Het was triestig. Enorm slordig spel, verkeerde keuzes op verkeerde momenten, lage kwaliteit van uitvoering (het schot van Seck in de eerste helft was het mooie voorbeeld). Het was een droevig niveau heren, en ik kijk puur naar onszelf, niet naar Charleroi.
Deze reactie vind ik er echt over ! Ofwel heb je naar een andere match gekeken ofwel schat je onze ploeg veel te hoog in. Kijk dan naar Brugge, daar zie je dat allemaal niet wat je hier beschrijft.
Na al zoveel droevige matchen, vind ik dit nog eens goed voetbalspel. We hebben vele kansen gemist en hadden eigenlijk moeten winnen. We speelden TEGEN en OP Charleroi, niet vergeten !

Edit: Quote toegevoegd.

Oei, heb ik een misdaad begaan? Word ik nu opgepakt?
''Na zoveel droevige matchen''. Daar zeg je het. Je standaard wordt steeds lager, waardoor je wedstrijden zoals gisteren al de beste wedstrijd van het seizoen gaat vinden, dat kan kloppen! Ik ben absoluut tevreden van de werkethiek, maar totaal niet van de kwaliteit van het spel. Dat was met momenten zo slordig. En nogmaals, ik kijk niet Charleroi. Want dat was nog zwakker.

Ik schat dit team niet hoger in, maar net daarom is dit niveau nog steeds bedroevend. Dat is gewoon een objectieve mening. Ik hamer er wel op dat de jongens gisteren hebben gestreden, waar ik dan weer als supporter enorm tevreden mee ben. Het is zoals de hele Marq discussie, zijn niveau is niet wat wij volgend seizoen willen zien. Maar doordat het niveau nu zo laag ligt, springt hij er zelf met momenten uit, dus willen sommige hier dat hij gaat verlengen.

''ik SnaP niEt daT somMige HiEr nOg ZaGen''. Het is geen zagen, het is een vastelling. Het niveau MOET omhoog naar volgend seizoen toe, of we hangen er aan.

Dit gaan ze doen met gerichte versterkingen deze zomer. Ik snap het en heb er vrede mee ze nu weinig gebougeerd hebben. Seizoen uitspelen en behoud verzekeren in deze woelige tijd.
Volledig mee eens

Offline niederbacher76

  • Leden
  • Berichten: 793
  • Essevee!
Re: Speeldag 24 : 07/02/2021 - 16.00u : Sporting Charleroi - Essevee
« Reactie #81 Gepost op: februari 08, 2021, 02:38:18 pm »
Al bij al gisteren een degelijke match gespeeld.
Veel kansen bij elkaar gespeeld tegen een zeker te pakken Charerloi. Was niet het stevige blok die je zou kunnen. Was defensief enorm wankel. Hoeveel keer is Dompé voorbij Botaka gegaan? Veel.

Er zat meer in, maar je moet scoren.

Negatieve uitschieter blijft voor mij toch Seck. Die man kan werkelijk echt niet voetballen, 't is ongelofelijk. Krijgt dan nog 3 hele grote kansen. En Opare zijn voorzetten blijven inderdaad ook een verschrikking. En De Bock tja, ik hoop heel hard dat ze die zijn optie niet lichten, want die stelt toch ook niets voor.

Blijft toch wel: met een Dompe en Srarfi heb je eigenlijk 2 heel goede flankspelers. Jammer dat je ze zo weinig gebruikt, neem daarbij nog een Bruno die amper (gisteren toch niet :) ) iets nodig heeft in de box om te scoren en dan zit je vooraan toch redelijk ok. Nog een goeie spits en daar zit het goed.

Maar De Bock is een vriendje van Deschacht, en wat Olli zegt, dat is allemaal waar volgens Francky
Dus, Bockie zit hier nog volgend seizoen... En dat terwijl de cafés ook weer open zullen zijn. Die gaat nog slechter spelen

De Bock stelt niks voor ?

De lat wordt hier toch wel zeer hoog gelegd:

De Bock speelt met inzet, wint veel duels (ook in de lucht), heeft een goeie trap en een goeie voorzet.
Maakt weinig technische fouten (basiscontroles)

Ja Bokkie speelt niet zo elegant als Mensah, hij gaat geen 3 man voorbijsprinten, hij is niet van de rapste. Maar voor mij toch goed genoeg voor een middenmotor.

Sommigen denken dat we met Maldini gaan spelen volgend jaar.

Natuurlijk als Bokkie 600 000 euro per jaar zou vragen , dan denk ik ook , ga ergens een halen aan de helft van de prijs en hij zal even goed zijn. Maar als Bokkie wil spelen tegen een correct maar niet overdreven loon, mag hij blijven.


Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.773
Re: Speeldag 24 : 07/02/2021 - 16.00u : Sporting Charleroi - Essevee
« Reactie #82 Gepost op: februari 08, 2021, 02:57:13 pm »
Vossen brengt idd te weinig.
Gisteren 1ste helft moest hij ook alleen id spits staan en dan ben je zeker niks met hem.
Dury vindt dat we domineerden en goed hebben gespeeld.
1ste helft domineerden we niet. Meer balbezit hebnen is niet domineren Francky. We hadden balbezit en vooral balbezit omdat Charleroi ons dit gaf. Twas breed leggen,achteruit leggen,traag spelen en Charleroi wachtte.
2de helft moest Charleroi achteruit omdat we vooruit speelden,we beter waren,we domineerden,Bruno mee id spits stond,we sneller speelden,duels wonnen,2de bal hadden, linies niet te ver uit elkaar stonden.
Er zit wel schwung hoor in dit team...maar ze zijn gebonden aan teveel opdrachten vd coach (indien niet naleven op de bank) en das de 0 houden en traag spel id breedte.
Van mijn part mogen ze s 90 minuten spelen zoals de 2de helft........das voetbal!
En overtuig Dury om n andere functie op te nemen binnen de club want we verliezen tijd....




Offline Forza Essevee

  • Leden
  • Berichten: 393
Re: Speeldag 24 : 07/02/2021 - 16.00u : Sporting Charleroi - Essevee
« Reactie #83 Gepost op: februari 08, 2021, 05:56:39 pm »
Ik heb de indruk dat sommige forumleden hier inzet en strijdlust verwarren met goed voetbal. We zijn de voorbije jaren dan ook niet echt verwend geweest met goed spel uiteraard. De standaardnormen voor een 'goede' wedstrijd zijn hier enorm vervaagd.

De partij van gisteren was voetbaltechnisch gewoon slecht. We mogen trouwens blij zijn dat Bostyn 2 cruciale reddingen in huis had of van een punt pakken was er geen sprake. De manier waarop de ploeg zich na het desastreuze begin (qua mentaliteit) herpakte was dan weer wel uitstekend en hopelijk geeft het wat vertrouwen voor de belangrijke partij op STVV zaterdag.
FORZA FORZA FORZA ESSEVEE

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.225
Re: Speeldag 24 : 07/02/2021 - 16.00u : Sporting Charleroi - Essevee
« Reactie #84 Gepost op: februari 08, 2021, 06:25:57 pm »
Ik heb de indruk dat sommige forumleden hier inzet en strijdlust verwarren met goed voetbal. We zijn de voorbije jaren dan ook niet echt verwend geweest met goed spel uiteraard. De standaardnormen voor een 'goede' wedstrijd zijn hier enorm vervaagd.

De partij van gisteren was voetbaltechnisch gewoon slecht. We mogen trouwens blij zijn dat Bostyn 2 cruciale reddingen in huis had of van een punt pakken was er geen sprake. De manier waarop de ploeg zich na het desastreuze begin (qua mentaliteit) herpakte was dan weer wel uitstekend en hopelijk geeft het wat vertrouwen voor de belangrijke partij op STVV zaterdag.

Ben blij dat er sommigen nog klaar zien (zoals jij dus)

Hopelijk heeft STVV woensdag een zware match tegen Genk.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.711
Re: Speeldag 24 : 07/02/2021 - 16.00u : Sporting Charleroi - Essevee
« Reactie #85 Gepost op: februari 08, 2021, 06:53:01 pm »
Wat kunnen we verwachten van onze huidige ploeg?  Niet veel beter dan tegen Charleroi, voor mij was dat goed, we misten gewoon de kansen. We hadden op Charleroi 8,9 kansen, Charleroi had er een stuk of 4. Als jullie meer verwachten dan dit van deze kern dan is dit imo niet realistisch.   Tegen Cercle,Moeskroen,Mechelen,STVV en tweede helft OHL thuis, ja, dat was slecht, dat was ondermaats, nu niet.
 En ja Bostijn kwam 2 keer goed tussen, de keeper van OHL komt ook vaak goed tussen, of dienen van Club ook,de keeper is een deel van de ploeg.   
Ik vrees dat jullie nog denken ten tijde van onze goeie periodes en betere kernen, maar met deze kern (zonder Chory) kan je niet veel meer verwachten dat hetgene ze toonden op Charleroi, en voor mij was dat voldoende goed.
Voor volgend seizoen moeten we niet denken dat we plots een zoveel betere ploeg gaan hebben, hoeveel spelers gaan we moeten vervangen en hoeveel geld hebben we?  Ik verwacht geen mirakels, en zolang dat Cordier en Dury de touwtjes in handen hebben(zal zeker nog 3 jaar zijn) moeten we niet verwachten dat er hier iets gaat veranderen, tenzij ze zelf beseffen dat het anders moet.

Offline Tibo01

  • Leden
  • Berichten: 503
  • Essevee!
Re: Speeldag 24 : 07/02/2021 - 16.00u : Sporting Charleroi - Essevee
« Reactie #86 Gepost op: februari 08, 2021, 07:45:28 pm »
Voila dat is waar. We mogen met deze kern tevreden zijn van de plaats waar we staan. Als je na de match de smile van Dury en Simons ziet dan is het goed geweest. Kijken jullie ook naar die andere wedstrijden in de jpl? Zijn die ploegen zoveel beter? Paar weken geleden leek het wel of Cercle Beveren en Moeskroen onze plaatsen zouden innemen. Niet dus. Transfers niet evident... kijk maar naar Schrijvers bij ohl...tis niet omdat je v club of rsca komt dat het zal lukken bij ons. We zijn zo goed als gered en lijkt onwaarschijnlijk maar op zich kan plaats 8 ook nog. Volgend jaar zal dat middenveld niet beter zijn of een nobele onbekende zou moeten verrassen.

Offline wOaregem

  • Leden
  • Berichten: 1.200
  • PROUD TO BE A FARMER
Re: Speeldag 24 : 07/02/2021 - 16.00u : Sporting Charleroi - Essevee
« Reactie #87 Gepost op: februari 08, 2021, 07:58:13 pm »
Voila dat is waar. We mogen met deze kern tevreden zijn van de plaats waar we staan. Als je na de match de smile van Dury en Simons ziet dan is het goed geweest. Kijken jullie ook naar die andere wedstrijden in de jpl? Zijn die ploegen zoveel beter? Paar weken geleden leek het wel of Cercle Beveren en Moeskroen onze plaatsen zouden innemen. Niet dus. Transfers niet evident... kijk maar naar Schrijvers bij ohl...tis niet omdat je v club of rsca komt dat het zal lukken bij ons. We zijn zo goed als gered en lijkt onwaarschijnlijk maar op zich kan plaats 8 ook nog. Volgend jaar zal dat middenveld niet beter zijn of een nobele onbekende zou moeten verrassen.
We staan waar we horen te staan, absoluut. Vraag is, wat gaan we doen om te blijven evolueren in de goede richting? Want how, even serieus hé mannekes, gaan we ons vergelijken met Cercle, Beveren, Kortrijk? Of gaan we kijken naar Oostende, Mechelen. Want ja, ik kijk ook naar die andere wedstrijden. Ik zie meer kwaliteit in het spel bij Mechelen & bij Oostende. Ik zie daar een lijn in, een visie. Zowel in balbezit en balverlies. DAAR moeten we ons mee gaan challengen, en niet met de ploegen onder ons.

En ga toch eens goed lezen btw, ik ben enorm tevreden met de instelling gisteren na een dramatische start van een wedstrijd (nadat je woensdag werd vernederd). Maar de jongens hebben gestreden, dus dan ben ik TEVREDEN.

Maar als je vraagt wat ik vind van de kwaliteit van het spel, is dat laag, heel laag.

Offline Forza Essevee

  • Leden
  • Berichten: 393
Re: Speeldag 24 : 07/02/2021 - 16.00u : Sporting Charleroi - Essevee
« Reactie #88 Gepost op: februari 08, 2021, 08:08:47 pm »
Voila dat is waar. We mogen met deze kern tevreden zijn van de plaats waar we staan. Als je na de match de smile van Dury en Simons ziet dan is het goed geweest. Kijken jullie ook naar die andere wedstrijden in de jpl? Zijn die ploegen zoveel beter? Paar weken geleden leek het wel of Cercle Beveren en Moeskroen onze plaatsen zouden innemen. Niet dus. Transfers niet evident... kijk maar naar Schrijvers bij ohl...tis niet omdat je v club of rsca komt dat het zal lukken bij ons. We zijn zo goed als gered en lijkt onwaarschijnlijk maar op zich kan plaats 8 ook nog. Volgend jaar zal dat middenveld niet beter zijn of een nobele onbekende zou moeten verrassen.
Ik zei dat de partij van gisteren gewoon echt niet goed was voetbaltechnisch gezien, meer niet. Tuurlijk kunnen we met deze ploeg niet veel beter, dat ziet het kleinste kind. Als je spelers als Van Hecke, De Smet, Kainourgios, Vossen in je kern hebt zitten weet je al genoeg. Vermits een aantal aanpassingen valt er volgens mijn bescheiden mening toch wel iets meer uit deze kern te halen. Srarfi en Dompé op de flanken, Chory diep met Bruno als infiltrerende 10 in zijn rug. De overige 6 spelers denken in eerste instantie verdedigend waarbij Seck en Marcq op het middenveld als buffer voor onze defensie dienen. Zo zou ik het graag zien. Jammer genoeg zal dit onder Dury nooit gebeuren. 

Ik kijk naar heel veel wedstrijden uit de JPL en moet eerlijk toegeven dat ik enkel Beveren, Cercle en Moeskroen zwakker inschat dan ons. Een ploeg als STVV speelt echt beter voetbal (De Ridder, Bruls, Mboyo, Suzuki,...) dan wij. Idem met een team als Eupen. Vandaar de grote tevredenheid bij Simons. Hij beseft heel goed dat we, met het huidige spelniveau , elk punt die we sprokkelen moeten koesteren. Ik uit gewoon mijn bezorgdheid naar volgend seizoen toe, want het geluk zal niet constant aan onze kant blijven staan.
FORZA FORZA FORZA ESSEVEE

Offline Forza Essevee

  • Leden
  • Berichten: 393
Re: Speeldag 24 : 07/02/2021 - 16.00u : Sporting Charleroi - Essevee
« Reactie #89 Gepost op: februari 09, 2021, 08:43:16 am »
Al bij al gisteren een degelijke match gespeeld.
Veel kansen bij elkaar gespeeld tegen een zeker te pakken Charerloi. Was niet het stevige blok die je zou kunnen. Was defensief enorm wankel. Hoeveel keer is Dompé voorbij Botaka gegaan? Veel.

Er zat meer in, maar je moet scoren.

Negatieve uitschieter blijft voor mij toch Seck. Die man kan werkelijk echt niet voetballen, 't is ongelofelijk. Krijgt dan nog 3 hele grote kansen. En Opare zijn voorzetten blijven inderdaad ook een verschrikking. En De Bock tja, ik hoop heel hard dat ze die zijn optie niet lichten, want die stelt toch ook niets voor.

Blijft toch wel: met een Dompe en Srarfi heb je eigenlijk 2 heel goede flankspelers. Jammer dat je ze zo weinig gebruikt, neem daarbij nog een Bruno die amper (gisteren toch niet :) ) iets nodig heeft in de box om te scoren en dan zit je vooraan toch redelijk ok. Nog een goeie spits en daar zit het goed.

Maar De Bock is een vriendje van Deschacht, en wat Olli zegt, dat is allemaal waar volgens Francky
Dus, Bockie zit hier nog volgend seizoen... En dat terwijl de cafés ook weer open zullen zijn. Die gaat nog slechter spelen

De Bock stelt niks voor ?

De lat wordt hier toch wel zeer hoog gelegd:

De Bock speelt met inzet, wint veel duels (ook in de lucht), heeft een goeie trap en een goeie voorzet.
Maakt weinig technische fouten (basiscontroles)

Ja Bokkie speelt niet zo elegant als Mensah, hij gaat geen 3 man voorbijsprinten, hij is niet van de rapste. Maar voor mij toch goed genoeg voor een middenmotor.

Sommigen denken dat we met Maldini gaan spelen volgend jaar.

Natuurlijk als Bokkie 600 000 euro per jaar zou vragen , dan denk ik ook , ga ergens een halen aan de helft van de prijs en hij zal even goed zijn. Maar als Bokkie wil spelen tegen een correct maar niet overdreven loon, mag hij blijven.
Volledig akkoord. De Bock doet gewoon wat er verwacht wordt van een verdediger. Elke wedstrijd de volle 100 percent inzet, wint heel veel duels, heeft een behoorlijke basistechniek, een goede crosspass om het spel te verleggen... Bovendien toch ook een Belg met de juiste mentaliteit en al wat matchen op zijn teller. Voor een middenmotor als ons is dit gewoon een prima speler.

Dat gelul over 'wanneer de cafés openzijn..  ::)' Ik ben blij dat er een speler is met een 'ouderwetse' mentaliteit die voor wat schwung en ambiance in de kleedkamer zorgt, die op de bus nog eens een kaartje legt met de medespelers, die eens grapt en grolt met De Fauw of Simons,... Zo haal je ook eens de druk van de ketel binnen de spelersgroep. Liever zo'n kerel dan individuen die na de match meteen op de smartphone beginnen te tokkelen. In ons eerste jaar in eerste klasse werden de donderdagavonden in het spelershome trouwens ook niet doorgebracht op water en cola. Door zo'n avonden smeed je wel een band die je ook op het veld verder op weg helpt, een band waardoor je die extra meters voor elkaar wel wil lopen.

Ik ga er nu absoluut geen wereldspeler van maken, maar voor de juiste prijs moet Essevee gewoon die optie lichten.
FORZA FORZA FORZA ESSEVEE

Online Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.666
  • Essevee!
Re: Speeldag 24 : 07/02/2021 - 16.00u : Sporting Charleroi - Essevee
« Reactie #90 Gepost op: februari 09, 2021, 09:00:51 am »
Al bij al gisteren een degelijke match gespeeld.
Veel kansen bij elkaar gespeeld tegen een zeker te pakken Charerloi. Was niet het stevige blok die je zou kunnen. Was defensief enorm wankel. Hoeveel keer is Dompé voorbij Botaka gegaan? Veel.

Er zat meer in, maar je moet scoren.

Negatieve uitschieter blijft voor mij toch Seck. Die man kan werkelijk echt niet voetballen, 't is ongelofelijk. Krijgt dan nog 3 hele grote kansen. En Opare zijn voorzetten blijven inderdaad ook een verschrikking. En De Bock tja, ik hoop heel hard dat ze die zijn optie niet lichten, want die stelt toch ook niets voor.

Blijft toch wel: met een Dompe en Srarfi heb je eigenlijk 2 heel goede flankspelers. Jammer dat je ze zo weinig gebruikt, neem daarbij nog een Bruno die amper (gisteren toch niet :) ) iets nodig heeft in de box om te scoren en dan zit je vooraan toch redelijk ok. Nog een goeie spits en daar zit het goed.

Maar De Bock is een vriendje van Deschacht, en wat Olli zegt, dat is allemaal waar volgens Francky
Dus, Bockie zit hier nog volgend seizoen... En dat terwijl de cafés ook weer open zullen zijn. Die gaat nog slechter spelen

De Bock stelt niks voor ?

De lat wordt hier toch wel zeer hoog gelegd:

De Bock speelt met inzet, wint veel duels (ook in de lucht), heeft een goeie trap en een goeie voorzet.
Maakt weinig technische fouten (basiscontroles)

Ja Bokkie speelt niet zo elegant als Mensah, hij gaat geen 3 man voorbijsprinten, hij is niet van de rapste. Maar voor mij toch goed genoeg voor een middenmotor.

Sommigen denken dat we met Maldini gaan spelen volgend jaar.

Natuurlijk als Bokkie 600 000 euro per jaar zou vragen , dan denk ik ook , ga ergens een halen aan de helft van de prijs en hij zal even goed zijn. Maar als Bokkie wil spelen tegen een correct maar niet overdreven loon, mag hij blijven.
Volledig akkoord. De Bock doet gewoon wat er verwacht wordt van een verdediger. Elke wedstrijd de volle 100 percent inzet, wint heel veel duels, heeft een behoorlijke basistechniek, een goede crosspass om het spel te verleggen... Bovendien toch ook een Belg met de juiste mentaliteit en al wat matchen op zijn teller. Voor een middenmotor als ons is dit gewoon een prima speler.

Dat gelul over 'wanneer de cafés openzijn..  ::)' Ik ben blij dat er een speler is met een 'ouderwetse' mentaliteit die voor wat schwung en ambiance in de kleedkamer zorgt, die op de bus nog eens een kaartje legt met de medespelers, die eens grapt en grolt met De Fauw of Simons,... Zo haal je ook eens de druk van de ketel binnen de spelersgroep. Liever zo'n kerel dan individuen die na de match meteen op de smartphone beginnen te tokkelen. In ons eerste jaar in eerste klasse werden de donderdagavonden in het spelershome trouwens ook niet doorgebracht op water en cola. Door zo'n avonden smeed je wel een band die je ook op het veld verder op weg helpt, een band waardoor je die extra meters voor elkaar wel wil lopen.

Ik ga er nu absoluut geen wereldspeler van maken, maar voor de juiste prijs moet Essevee gewoon die optie lichten.

De Bock heeft een goede traptechniek, klopt.
De Bock toont inzet, klopt ook. Maar allemaal goed en wel, we mogen toch wat meer verwachten?
Het is niet normaal hoeveel positionele fouten De Bock (en eigenlijk ook Deschacht) maken. Je moet er echt eens op letten. We konden al een paar keer de match verloren hebben, omdat De Bock volledig verkeerd staat.

Neen, De Bock is geen meerwaarde voor ons.

Natuurlijk, ieder zijn eigen mening he.

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.686
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Speeldag 24 : 07/02/2021 - 16.00u : Sporting Charleroi - Essevee
« Reactie #91 Gepost op: februari 09, 2021, 09:37:43 am »
De Bock is een degelijke speler voor ons.
Ja, hij heeft zijn gebreken... maar perfecte spelers gaan naar grotere clubs en betere competities. ;)

Hadden we maar op elke positie iemand zoals De Bock, ipv onbekende makelaarstransfers.

Offline Koekenaas

  • Leden
  • Berichten: 2.648
  • Essevee!
Re: Speeldag 24 : 07/02/2021 - 16.00u : Sporting Charleroi - Essevee
« Reactie #92 Gepost op: februari 09, 2021, 11:01:30 am »
De Bock is een degelijke speler voor ons.
Ja, hij heeft zijn gebreken... maar perfecte spelers gaan naar grotere clubs en betere competities. ;)

Hadden we maar op elke positie iemand zoals De Bock, ipv onbekende makelaarstransfers.
dikke,dubbele 2

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.711
Re: Speeldag 24 : 07/02/2021 - 16.00u : Sporting Charleroi - Essevee
« Reactie #93 Gepost op: februari 09, 2021, 01:02:28 pm »
De Bock is een degelijke speler voor ons.
Ja, hij heeft zijn gebreken... maar perfecte spelers gaan naar grotere clubs en betere competities. ;)

Hadden we maar op elke positie iemand zoals De Bock, ipv onbekende makelaarstransfers.
Inderdaad, die onbekende makelaarstransfers moeten we niet hebben, maar transfers uit de scouting wel, is iets heel anders imo.
Opare en De Bock wisselen goeie met slechte wedstrijden af, ik versta beide partijen.

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.225
Re: Speeldag 24 : 07/02/2021 - 16.00u : Sporting Charleroi - Essevee
« Reactie #94 Gepost op: februari 09, 2021, 01:13:03 pm »
De Bock is een degelijke speler voor ons.
Ja, hij heeft zijn gebreken... maar perfecte spelers gaan naar grotere clubs en betere competities. ;)

Hadden we maar op elke positie iemand zoals De Bock, ipv onbekende makelaarstransfers.

Dat gezeik moet ook eens ophouden e
Zo een cliché...

Meite, Lerager, Salou, Leye,... die waren bij ons wel allemaal top. Berrier ook, maar die werd in het begin compleet genegeerd door Dury
Waarom zijn de topclubs hen dan niet direct gaan halen...


Offline isidoor

  • Leden
  • Berichten: 2.475
  • Essevee!
Re: Speeldag 24 : 07/02/2021 - 16.00u : Sporting Charleroi - Essevee
« Reactie #95 Gepost op: februari 09, 2021, 02:41:19 pm »
Zouden we nu nog echt gaan voor PO2 ?
Misschien niet om het veld sneller in orde te kunnen maken en minder winstpremies te moeten betalen.

Offline Vidmar

  • Leden
  • Berichten: 1.749
Re: Speeldag 24 : 07/02/2021 - 16.00u : Sporting Charleroi - Essevee
« Reactie #96 Gepost op: februari 09, 2021, 02:44:14 pm »
De Bock is een degelijke speler voor ons.
Ja, hij heeft zijn gebreken... maar perfecte spelers gaan naar grotere clubs en betere competities. ;)

Hadden we maar op elke positie iemand zoals De Bock, ipv onbekende makelaarstransfers.

Dat gezeik moet ook eens ophouden e
Zo een cliché...

Meite, Lerager, Salou, Leye,... die waren bij ons wel allemaal top. Berrier ook, maar die werd in het begin compleet genegeerd door Dury
Waarom zijn de topclubs hen dan niet direct gaan halen...

Klopt volledig.
Scouting hun werk laten doen, de scouting raadplegen (!!), en ook natuurlijk altijd een beetje geluk hebben.  :)

Offline svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.254
  • Essevee!
Re: Speeldag 24 : 07/02/2021 - 16.00u : Sporting Charleroi - Essevee
« Reactie #97 Gepost op: februari 09, 2021, 03:21:25 pm »
Zouden we nu nog echt gaan voor PO2 ?
Misschien niet om het veld sneller in orde te kunnen maken en minder winstpremies te moeten betalen.
Je moet ALTIJD voor het hoogst mogelijke gaan want hoe hoger je eindigt in de rangschikking (op periode van 5 jaar), hoe hoger het tv-geld.
Hoger eindigen in de rangschikking opent ook vaak deuren bij potentiële versterkingen.
Zoals KVO nu bezig is, gaan ze ook spelers kunnen overhalen bij hen te tekenen alleen al door hun leuk spel en hogere ranking dan andere jaren...

Offline wOaregem

  • Leden
  • Berichten: 1.200
  • PROUD TO BE A FARMER
Re: Speeldag 24 : 07/02/2021 - 16.00u : Sporting Charleroi - Essevee
« Reactie #98 Gepost op: februari 09, 2021, 05:03:12 pm »
Zouden we nu nog echt gaan voor PO2 ?
Misschien niet om het veld sneller in orde te kunnen maken en minder winstpremies te moeten betalen.
Je moet ALTIJD voor het hoogst mogelijke gaan want hoe hoger je eindigt in de rangschikking (op periode van 5 jaar), hoe hoger het tv-geld.
Hoger eindigen in de rangschikking opent ook vaak deuren bij potentiële versterkingen.
Zoals KVO nu bezig is, gaan ze ook spelers kunnen overhalen bij hen te tekenen alleen al door hun leuk spel en hogere ranking dan andere jaren...
Je snapt het, en vele onder ons ook. Wat de gedachtegang is van Isidoor snap ik oprecht niet. Dit is een voetbalclub, een topsportclub, geen bedrijf.

Offline Naughtius Maximus

  • Leden
  • Berichten: 2.365
  • Essevee!
Re: Speeldag 24 : 07/02/2021 - 16.00u : Sporting Charleroi - Essevee
« Reactie #99 Gepost op: februari 09, 2021, 06:54:02 pm »
Zouden we nu nog echt gaan voor PO2 ?
Misschien niet om het veld sneller in orde te kunnen maken en minder winstpremies te moeten betalen.
Je moet ALTIJD voor het hoogst mogelijke gaan want hoe hoger je eindigt in de rangschikking (op periode van 5 jaar), hoe hoger het tv-geld.
Hoger eindigen in de rangschikking opent ook vaak deuren bij potentiële versterkingen.
Zoals KVO nu bezig is, gaan ze ook spelers kunnen overhalen bij hen te tekenen alleen al door hun leuk spel en hogere ranking dan andere jaren...
Je snapt het, en vele onder ons ook. Wat de gedachtegang is van Isidoor snap ik oprecht niet. Dit is een voetbalclub, een topsportclub, geen bedrijf.
correcte : we zijn een bedrijf, een bedrijf dat al jaren flirt met het faillissement en enkel bij gratie van een gehaaide zakenman-supporter kan overleven. We hebben minstens 6 jaar boven onze stand geleefd en we moeten nu résetten.