Auteur Topic: Speeldag 31 : 21/03/2021 - 18.15u : RSC Anderlecht - Essevee  (gelezen 18194 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Online Koekenaas

  • Leden
  • Berichten: 2.632
  • Essevee!
Re: Speeldag 31 : 21/03/2021 - 18.15u : RSC Anderlecht - Essevee
« Reactie #100 Gepost op: maart 22, 2021, 08:32:21 pm »
Niemand hier die opmerkt dat bij goal 2 en 3 van RSCA Dompé als een klein kind zijn man laat lopen of zich in de wind laat zetten.
Bvb bij goal 2 verdedigt hij achter de man ipv ervoor; ik vind het hallucinant dat dat nog kan bij profvoetballers die dag in dag uit op het voetbalveld staan en dat zelfs niet door hebben... niet te geloven... Er zijn toch trainers genoeg op het oefenveld om die mannen bij te sturen en daarop te wijzen... Zelfs in een liefhebbersploeg (met alle respect!) zou je na zo'n domme stoot van medespelers en trainer een serieuze uitbrander krijgen.
Daarom waarschijnlijk dat Dury niet zo'n grote fan van Dompé is. Aanvallend wel goed en vinnig, maar tactisch een totale ramp.       
Heb jij Carasco al eens bezig gezien wanneer hij meer achteruit moet lopen dan vooruit? Dit is met Dompé precies hetzelfde. Hij is naast Bruno onze meest rendabele speler, als hij de taak krijgt van Dury om alleen maar terug te lopen dan weet je dat zulke fases kunnen gebeuren. De fout ligt dus bij de technische staf. Daar heeft die man minder situatie zeker mee te maken.

Het zou nog belachelijker zijn als je hem daarop zou straffen en er naast zou zetten.
Als we winnen is de(was) de tegenstander zwak,als we verliezen is het de fout van Dury,is de constante hier op het forum.
Zucht. Hoe oud ben je?

Je kunt beter jongen, kom eens met een argument.
Ik ben 74,die noem je geen jongen!

Offline wOaregem

  • Leden
  • Berichten: 1.200
  • PROUD TO BE A FARMER
Re: Speeldag 31 : 21/03/2021 - 18.15u : RSC Anderlecht - Essevee
« Reactie #101 Gepost op: maart 22, 2021, 08:47:56 pm »
Niemand hier die opmerkt dat bij goal 2 en 3 van RSCA Dompé als een klein kind zijn man laat lopen of zich in de wind laat zetten.
Bvb bij goal 2 verdedigt hij achter de man ipv ervoor; ik vind het hallucinant dat dat nog kan bij profvoetballers die dag in dag uit op het voetbalveld staan en dat zelfs niet door hebben... niet te geloven... Er zijn toch trainers genoeg op het oefenveld om die mannen bij te sturen en daarop te wijzen... Zelfs in een liefhebbersploeg (met alle respect!) zou je na zo'n domme stoot van medespelers en trainer een serieuze uitbrander krijgen.
Daarom waarschijnlijk dat Dury niet zo'n grote fan van Dompé is. Aanvallend wel goed en vinnig, maar tactisch een totale ramp.       
Heb jij Carasco al eens bezig gezien wanneer hij meer achteruit moet lopen dan vooruit? Dit is met Dompé precies hetzelfde. Hij is naast Bruno onze meest rendabele speler, als hij de taak krijgt van Dury om alleen maar terug te lopen dan weet je dat zulke fases kunnen gebeuren. De fout ligt dus bij de technische staf. Daar heeft die man minder situatie zeker mee te maken.

Het zou nog belachelijker zijn als je hem daarop zou straffen en er naast zou zetten.
Als we winnen is de(was) de tegenstander zwak,als we verliezen is het de fout van Dury,is de constante hier op het forum.
Zucht. Hoe oud ben je?

Je kunt beter jongen, kom eens met een argument.
Ik ben 74,die noem je geen jongen!
Aan uw reactie te zien op mijn uitleg kan ik helaas mijn woorden niet terugnemen. Helaas zie ik ook geen tegenargumenten.

Offline svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.244
  • Essevee!
Re: Speeldag 31 : 21/03/2021 - 18.15u : RSC Anderlecht - Essevee
« Reactie #102 Gepost op: maart 22, 2021, 11:04:17 pm »
In Extra Time stellen ze zich ook veel vragen bij de opstelling, niet wisselen na de rode kaart, uitleg van Dury over het niet starten van Bruno, ...  :)

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.767
Re: Speeldag 31 : 21/03/2021 - 18.15u : RSC Anderlecht - Essevee
« Reactie #103 Gepost op: maart 22, 2021, 11:41:02 pm »
En terecht....Dury maakt zich eigenlijk belachelijk met zoiets en met die opstelling.
Kan het nog op die rode kaart steken.
Hij maakt zichzelf niet geloofwaardig...maar dat is hij al n tijdje niet meer bij mij.
Belangrijke match en hij vindt dat hij moet toveren....




Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.269
Re: Speeldag 31 : 21/03/2021 - 18.15u : RSC Anderlecht - Essevee
« Reactie #104 Gepost op: maart 23, 2021, 12:07:33 pm »
Dury altijd met zijn speciale opstellingen tegen Anderlecht en Brugge ... Hij wil zich tegen die ploegen precies altijd bewijzen waardoor we met de billen bloot gaan.

De rode kaart is wel het kantelmoment, als we geen rood pakken wil ik het wel nog een zien. Dury zijn reactie op de rode kaart was onbegrijpelijk, haal er dan Sylla van en breng Pletinckx in.. Heeft Pletinckx al meermaals op de 6 laten invallen en probeer het zo gesloten mogelijk te houden, we stonden tenslotte 0-1 voor.

Het zal niet makkelijk worden om PO2 nog te halen als je onze concurrenten hun programma ziet.
SV TILL I DIE

Online San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.189
Re: Speeldag 31 : 21/03/2021 - 18.15u : RSC Anderlecht - Essevee
« Reactie #105 Gepost op: maart 23, 2021, 12:23:57 pm »
Dury altijd met zijn speciale opstellingen tegen Anderlecht en Brugge ... Hij wil zich tegen die ploegen precies altijd bewijzen waardoor we met de billen bloot gaan.

De rode kaart is wel het kantelmoment, als we geen rood pakken wil ik het wel nog een zien. Dury zijn reactie op de rode kaart was onbegrijpelijk, haal er dan Sylla van en breng Pletinckx in.. Heeft Pletinckx al meermaals op de 6 laten invallen en probeer het zo gesloten mogelijk te houden, we stonden tenslotte 0-1 voor.

Het zal niet makkelijk worden om PO2 nog te halen als je onze concurrenten hun programma ziet.

Thoh, Anderlecht begon de ruimte te vinden hoor toen we met 11 waren.
Ashimeru, El Hadj en Verschaeren bewogen goed tussen de linies en werden ook aangespeeld imdat wij geen druk meer zetten.

Het is idd altijd tegen Club en Anderlecht dat Dury speciaal wil doen.

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.767
Re: Speeldag 31 : 21/03/2021 - 18.15u : RSC Anderlecht - Essevee
« Reactie #106 Gepost op: maart 23, 2021, 02:48:53 pm »
Bruno niet opstellen is eigenlijk n blunder van jewelste puur omdat Dury denkt het beter te weten.
Bruno zit in n goeie flow,is net papa geworden....bam...kzet hem op de bank.
Eigenlijk te belachelijk vr woorden.

Offline Vidmar

  • Leden
  • Berichten: 1.748
Re: Speeldag 31 : 21/03/2021 - 18.15u : RSC Anderlecht - Essevee
« Reactie #107 Gepost op: maart 23, 2021, 03:39:51 pm »
Is simpel samen te vatten hoor.
Blijven we met 11, dan winnen we 9/10.

Vond het een goed idee om vanaf de 0-1 de bal meer aan Anderlecht te laten om dan te speculeren op de tegenaanval. Waarom zouden we ook het spel moeten maken bij een 0-1 stand, én op Anderlecht?
Anderlecht kwam met 11 tegen 11 ook al meer in hun spel idd, maar als je niet zag dat dat enkel en alleen maar was door eigen individuele fouten? Er waren op dat moment gewoonweg teveel slordigheden in ons spel waardoor het 'leek' alsof Anderlecht goed was.

Nuja, Dury kan ook wel niet tactisch ingrijpen als we met 10 vallen, dat is ook wel duidelijk gebleken en dat zou ook niet mogen.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.667
Re: Speeldag 31 : 21/03/2021 - 18.15u : RSC Anderlecht - Essevee
« Reactie #108 Gepost op: maart 23, 2021, 05:05:55 pm »
Is simpel samen te vatten hoor.
Blijven we met 11, dan winnen we 9/10.

Vond het een goed idee om vanaf de 0-1 de bal meer aan Anderlecht te laten om dan te speculeren op de tegenaanval. Waarom zouden we ook het spel moeten maken bij een 0-1 stand, én op Anderlecht?
Anderlecht kwam met 11 tegen 11 ook al meer in hun spel idd, maar als je niet zag dat dat enkel en alleen maar was door eigen individuele fouten? Er waren op dat moment gewoonweg teveel slordigheden in ons spel waardoor het 'leek' alsof Anderlecht goed was.

Nuja, Dury kan ook wel niet tactisch ingrijpen als we met 10 vallen, dat is ook wel duidelijk gebleken en dat zou ook niet mogen.
ik zou niet weten waarom  het 9 op 10 zeker is dat we zouden winnen met 11.    We speelden ook niet goed met 11 tegen 11, veel teveel dom balverlies, Opare,Marcq,Seck,Deschacht,Syla waren dan ook ronduit zwak, ook in de eerste 20 minuten.  Zijn uitleg over dat we te laag stonden slaat nergens op, door niet in te grijpen tactisch had Anderlecht alle kans om de vrije man te vinden.
Extra time, eindelijk DURVEN ze eens kritiek geven op Dury, TERECHTE kritiek.  Dury begint NIET MET ZIJN BEST MOGELIJKE PLOEG, dat is sowieso al fout, Bruno en Chory moesten altijd starten, dit is onbegrijpelijk.  En ja, zal nu wel zijn dat Bruno zelf zei van niet te starten, dat geloof ik NOOIT. 
We hebben hier te maken met overschatting van.... de coach zelf, en vaak doet hij dit in wedstrijden tegen topteams.
Het is daarom dat dit nooit zal veranderen bij Dury, ook dit seizoen, veel te lang koppig zijn zin doen, zelfs totdat we op plaats 17 staan, en pas daarna ingrijpen, maw HIJ WEET HEEL GOED hoe men wel resultaat kan boeken, maar van zodra het dan weer beter wordt begint hij weer....
Volgend jaar zal het weer van hetzelfde zijn, let op mijn woorden.

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.767
Re: Speeldag 31 : 21/03/2021 - 18.15u : RSC Anderlecht - Essevee
« Reactie #109 Gepost op: maart 23, 2021, 07:24:04 pm »
Vorig jaar zag je dat Larin eens rust nodig had want hij zat er door...dan deed hij koppig en stelde hem steeds op...
Klopt...het zal nooit veranderen.
Geef hem andere functie en Simons,De Fauw trainer.