Auteur Topic: [NB] Club - Essevee  (gelezen 11973 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Jimme

  • Leden
  • Berichten: 108
Re: [NB] Club - Essevee
« Reactie #40 Gepost op: september 24, 2009, 03:28:52 pm »
Het is maar goed dat weinig mensen de zever onder ogen krijgen die op dit forum te lezen valt als het, zoals altijd te verwachten is, weer eens wat minder gaat!  Alhoewel ik soms de indruk krijg dat dit mini-forum representatief is voor de morrende, zagende, klagende successupporter die vele esseveesupporters eigenlijk wel zijn!  Jubelen als het goed gaat en de idiootste dingen uitkramen als het een periode niet gaat.

Fox schrijft hierboven een perfecte samenvatting van de eerste wedstrijden van het nieuwe seizoen.  Tegen Moeskroen was het inderdaad zeer slecht ; gisteren brachten we ook te weinig maar besef dat Club Brugge een beresterke partij speelde en mijns inziens mee zal doen voor de titel dit jaar!  

En natuurlijk komt ook het stelletje idioten terug op de voorgrond die alles en iedereen in vraag stellen ; als een boemerang-met-de-Mexicaanse-griep die we straks weer niet meer horen als onze spelers weer de goeie form te pakken zullen hebben.  

Nog eens : op naar betere tijden !
De perfecte analyse voor mij... Voor sommigen is het kalf hier al verdronken  :o :o :o

deze idioot heeft de bedoeling het kalf op tijd wakker te maken, dan verdrinkt het niet.
hoe dat moet gebeuren is aan het bestuur en sportieve staf.  ik kan persoonlijk ook niet om met het gefluit en de negativiteit van het essevee publiek maar constructief realisme is een must.
als we mekaar een beetje challengen, als bovendien supps en staf daarop hun verantwoordelijkheid nemen, dan is dit een dip, zoniet ...
hou er ook rekening mee dat er middels de inkrimping maar 16 ploegen meer zijn, de rivaliteit groter zal zijn, de reguliere competitiefase harder, maw het kan snel gaan dus actie aub.

Offline mutombo

  • Leden
  • Berichten: 564
Re: [NB] Club - Essevee
« Reactie #41 Gepost op: september 24, 2009, 04:02:16 pm »
Bruhhe was echt goed, zo tikken, dit heb ik ze nog nooit zien doen.  Maar wat wij op de mat brachten trok op niets!  Ik verwacht niet dat we winnen in Bruhhe, maar het is de eerste keer in 5 jaar eerste klasse dat ze duidelijk beter waren.  De eerste helft konden we nog iets tonen (Makiese is een echte spits, was dan ook goed de eerste helft), de miserie begon vooral in de tweede helft toen onze trainer de veldbezetting veranderde.  Ik blijf erbij dat hij een aantal spelers niet op hun beste plaats zet.  Ik denk aan Makiese(tweede helft was hij slecht)aan Berrier.  Waarom Roelandts weeral mocht blijven staan is niet meer te rechtvaardigen. En Dury moet niet afkomen dat hij geen wisselmogelijkheden heeft.  Hij kan Berrier centraal zetten en Van Zundert rechtsmidden (dat is volgens mij zijn beste plaats), Makiese of Teddy(op training slecht? laat mij niet lachen, en Roelandts is op training altijd megagoed en 300% inzet!; DROGREDEN m.a.w.) of Nfor (heel zwak)nooit op de linkerflank maar in de spits!!!
Vooral de tweede helft speelden we zoals Krotrijk speelde, beschamend defensief, hopend dat er eens een kansje uit de lucht valt, ik noem dit ANTIVOETBAL!

Volgens mij kan Colpaert ook op meerdere plaatsen uit de voeten op het middenveld. Als je ziet hoe hij bijvoorbeeld Chevalier op magistrale wijze voor doel kon afzonderen tegen Kortrijk, wel dat heb ik er weinig weten doen bij essevee. Roelandts mag zich inderdaad een tijdje gaan bezinnen en ik zou Colpaert daar eens durven uitspelen.
Colpaert die ik gisteren overigens degelijk zag invallen, straalt altijd een soort gretigheid uit. U zou verschuiven op het middenveld maar ik zou overwegen om colpaert op de plaats van taravel te zetten. Laatstgenoemde is weinig secuur bezig, anderzijds zit collega Dhaene ook niet in een grootse vorm...

fox

  • Gast
Re: [NB] Club - Essevee
« Reactie #42 Gepost op: september 24, 2009, 04:17:01 pm »
Bruhhe was echt goed, zo tikken, dit heb ik ze nog nooit zien doen.  Maar wat wij op de mat brachten trok op niets!  Ik verwacht niet dat we winnen in Bruhhe, maar het is de eerste keer in 5 jaar eerste klasse dat ze duidelijk beter waren.  De eerste helft konden we nog iets tonen (Makiese is een echte spits, was dan ook goed de eerste helft), de miserie begon vooral in de tweede helft toen onze trainer de veldbezetting veranderde.  Ik blijf erbij dat hij een aantal spelers niet op hun beste plaats zet.  Ik denk aan Makiese(tweede helft was hij slecht)aan Berrier.  Waarom Roelandts weeral mocht blijven staan is niet meer te rechtvaardigen. En Dury moet niet afkomen dat hij geen wisselmogelijkheden heeft.  Hij kan Berrier centraal zetten en Van Zundert rechtsmidden (dat is volgens mij zijn beste plaats), Makiese of Teddy(op training slecht? laat mij niet lachen, en Roelandts is op training altijd megagoed en 300% inzet!; DROGREDEN m.a.w.) of Nfor (heel zwak)nooit op de linkerflank maar in de spits!!!
Vooral de tweede helft speelden we zoals Krotrijk speelde, beschamend defensief, hopend dat er eens een kansje uit de lucht valt, ik noem dit ANTIVOETBAL!

Volgens mij kan Colpaert ook op meerdere plaatsen uit de voeten op het middenveld. Als je ziet hoe hij bijvoorbeeld Chevalier op magistrale wijze voor doel kon afzonderen tegen Kortrijk, wel dat heb ik er weinig weten doen bij essevee. Roelandts mag zich inderdaad een tijdje gaan bezinnen en ik zou Colpaert daar eens durven uitspelen.
Colpaert die ik gisteren overigens degelijk zag invallen, straalt altijd een soort gretigheid uit. U zou verschuiven op het middenveld maar ik zou overwegen om colpaert op de plaats van taravel te zetten. Laatstgenoemde is weinig secuur bezig, anderzijds zit collega Dhaene ook niet in een grootse vorm...

Ook waar natuurlijk, maar aangezien gisteren vooral het middenveld enorm aan het verzuipen was keek ik vooral naar posities daar. Colpaert is enorm polyvalent en als hij speelt behoort hij naar mijn mening altijd bij de beteren. Waarom die gast dan niet vast in de basis staat is mijn een compleet raadsel.

Ik wil ook wel nog onderstrepen dat dit het indrukwekkenste brugge was dat ik de laatste jaren al gezien heb.  We zijn weggespeeld en dat is Zulte Waregem nog maar weinig overkomen. Daar moet uiteraard over nagedacht worden, daar moet aan gewerkt worden, maar er moet zeker niet gepanikeerd worden want kwaliteit komt altijd bovendrijven en kwaliteit hebben we genoeg.

Offline EAGLE

  • Leden
  • Berichten: 2.345
Re: [NB] Club - Essevee
« Reactie #43 Gepost op: september 24, 2009, 05:23:17 pm »
Het was gewoon ZWAK, ons centraal duo achteraan, dat is al van op de match in Lokeren dat die 2 er niets van bakken!
Roelandts en Berrier, hoeveel krediet krijgen ze nog, zet ze op de bank, of minstens 1 van de 2.
Berrier wil er mss zijn kop nog voor leggen maar het lukt hem niet meer, en Roelandts is gewoon slecht.
Buysse, daar is geen commentaar meer bij nodig=> Lebbihi kom maar rap terug!
Lutte, inzet + verdedigend werk goed, aanvallend te min
Sadik, die mist automatismen maar ik denk wel dat er potentieel in zit

Nuja als er thuis tegen Gent niet wordt gewonnen dan mag de trainer zich stilletjes aan eens vragen stellen, ok het wel "Gent" maar die 3 punten zijn nodig!
En als er weer slecht wordt gespeeld zal ik mij niet inhouden om eens te fluiten, jullie mogen zeggen wat je wil, maar zo kan het niet meer verder, het trekt gewoon op NIETS!!!

Offline die hard esseveeƫr

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: [NB] Club - Essevee
« Reactie #44 Gepost op: september 24, 2009, 05:39:10 pm »
Het is maar goed dat weinig mensen de zever onder ogen krijgen die op dit forum te lezen valt als het, zoals altijd te verwachten is, weer eens wat minder gaat!  Alhoewel ik soms de indruk krijg dat dit mini-forum representatief is voor de morrende, zagende, klagende successupporter die vele esseveesupporters eigenlijk wel zijn!  Jubelen als het goed gaat en de idiootste dingen uitkramen als het een periode niet gaat.
Ik hoop van harte dat bestuur, entourage en spelers dit wel degelijk lezen ( en ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat dit wel eens het geval zou kunnen zijn... ) en dat het een aantal onder hen wakker schudt! En morrende, klagende en zagende supporters hebt ge overal wanneer het slecht gaat en terecht ook me dunkt! De reactie van de Standard-supporters gezien gisteren na de lamentabele vertoning die hun vedetten gisteren op de mat legden? En dat zijn volgens velen de beste supporters van het land. I rest my case.
Fox schrijft hierboven een perfecte samenvatting van de eerste wedstrijden van het nieuwe seizoen.  Tegen Moeskroen was het inderdaad zeer slecht ; gisteren brachten we ook te weinig maar besef dat Club Brugge een beresterke partij speelde en mijns inziens mee zal doen voor de titel dit jaar!  
Zoals enigen het al aanhaalden hierboven: het gaat er niet om dat ge verliest op bruhhe, het gaat over de manier waarop. Zonder inspiratie, zonder initiatief, zonder vechtlust, kortom : ZONDER ZIEL!
En natuurlijk komt ook het stelletje idioten terug op de voorgrond die alles en iedereen in vraag stellen ; als een boemerang-met-de-Mexicaanse-griep die we straks weer niet meer horen als onze spelers weer de goeie form te pakken zullen hebben.  
Wie zichzelf nooit in vraag stelt kan nooit vooruitgang boeken, blijft met andere woorden stilstaan en zoals iedereen weet is stilstaan achteruitgaan. En wees gerust ge zult mij nog steeds horen als het straks weer goed zal gaan. Ik zal de eerste zijn om iedereen die het verdient te feliciteren ook, maar verwacht van mij niet dat ik meedoe aan de goednieuws-show van bestuur en entourgae als zelfs een blinde kan zien dat het de verkeerde kant aan het opgaan is.  
Nog eens : op naar betere tijden ! Dit is zowat het enige in uw post waarin ik mij kan vinden. Inderdaad, hopelijk snel op naar betere tijden!


Offline jowanie

  • Leden
  • Berichten: 506
Re: [NB] Club - Essevee
« Reactie #45 Gepost op: september 24, 2009, 05:43:14 pm »
doet mij meer en meer denken aan seizoen 93-94............. :( :'(

Je bedoelt dat seizoen na een schitterend seizoen 92-93 waarbij we het mooiste voetbal sinds jaren zagen aan de gaverbeek.
Het seizoen waar er gedacht werd aan een modernisering van het stadion, mits een nieuwe tribune
Het seizoen waarbij het bestuur er alles aan deed om de kern van het vorig seizoen te behouden (en er in slaagde).

Ik krijg ook een d?j?-vu.

Offline Wouter

  • Leden
  • Berichten: 1.771
Re: [NB] Club - Essevee
« Reactie #46 Gepost op: september 24, 2009, 05:52:10 pm »
Ik vind het heel vermakelijk om de discussies hier te volgen. Volgens de enen is de degradatie nabij, anderen zeggen dat we prima bezig zijn en dat er geen vuiltje aan de lucht is...
De waarheid zal wel ergens in het midden liggen zeker? Dat we kwaliteit in onze kern hebben staat als een paal boven water en vroeg of laat (volgens mij vanaf dat Hyland terug is, d? ontbrekende schakel in de voorbije drie matchen...) valt alles in zijn plooi. Met twee opeenvolgende zeges is de trein vertrokken naar wie weet waar.
Maar ook ik maak me momenteel wat zorgen omtrent de inzet, bezieling en sfeer in de ploeg. Velen lopen erbij alsof het 'het seizoen teveel is'. Aan onze coach om er iets aan te doen, aan ons supporters om ons team te steunen! Ons ongenoegen uiten mag absoluut, maar dan liefst na de match.

Wat me trouwens enorm ontgoochelt hier, is de kritiek die Jorgo over zich heen krijgt. De coach is de onkundige zak omdat hij een speler die een fantastische voorbereiding en dito eerste drie matchen speelde (net als de rest van het team) niet inbrengt en een jong, Belgisch talent dat zich dag in dag uit de pleuris werkt op training wel. Ik ga 100% akkoord dat als Teddy eruit gehaald wordt voor slechte resultaten, dat anderen ook mogen volgen (Roelandts, Buysse, ...) maar bedenk eens de mogelijke alternatieven hiervoor. In de spits heeft de T1 nu eenmaal ruimte om eens 'iets anders' te doen, op andere posities is die ruimte niet voorhanden. Anyway, een beetje geloof in Jorgo is dus me dunkt wel op z'n plaats.

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.262
Re: [NB] Club - Essevee
« Reactie #47 Gepost op: september 24, 2009, 05:55:59 pm »
We mogen blij zijn dat de ref geen rood geeft aan Buysse want het was een rode kaart.
Taravel is ook heel zwak bezig, gewoon heel onze verdediging trekt al weken op de kl*ten  :(
Bossut enigste lichtpunt in de ploeg. De rest  :-\
SV TILL I DIE

Offline Breeza

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 1.589
    • SV5381.be
Re: [NB] Club - Essevee
« Reactie #48 Gepost op: september 24, 2009, 06:19:16 pm »
'Wouter' ik geef je 100% gelijk. De kritiek op Jorgo is voor niets nodig. De youngster krijgt hier blijkbaar niets van krediet en niets van vertrouwen... Sommige zouden beter zichzelf eens in vraag stellen.

Offline trollie

  • Leden
  • Berichten: 517
Re: [NB] Club - Essevee
« Reactie #49 Gepost op: september 24, 2009, 06:54:12 pm »
de eerste verdediging van de ploeg is de aanval......
de eerste aanvallers van een ploeg zijn onze verdedigers....
Gelukkig staat sammy in de goal bij ons....
want onze verdediging trekt op niets;ben ik nu echt de enige die ziet dat onze verdediging staat te dutsen
pas op;ons middenveld is ook een ramp voor de moment
tis eindelijk allemaal nie goe ee als we eerlijk zijn...
kweet nie wat er scheelt ze,maar heb nie de indruk dat spelers nog willen vechten....
de problemen moeten intern gezocht worden.....maar wat het juist is.....??????

Offline Breeza

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 1.589
    • SV5381.be
Re: [NB] Club - Essevee
« Reactie #50 Gepost op: september 24, 2009, 07:17:16 pm »
Als er intern problemen zijn dan moeten ze zich professioneel gedragen en dit niet laten zien op het veld. Ik vraag mij trouwens sterk af of er wel zoveel problemen zijn tussen de spelers zoals sommigen zeggen of zelfs gewoon vermoeden. Club Brugge was gisteren een maat te groot voor ons en hield de bal perfect in de ploeg.

Offline superjood

  • Leden
  • Berichten: 482
Re: [NB] Club - Essevee
« Reactie #51 Gepost op: september 24, 2009, 07:59:54 pm »
Als er intern problemen zijn dan moeten ze zich professioneel gedragen en dit niet laten zien op het veld. Ik vraag mij trouwens sterk af of er wel zoveel problemen zijn tussen de spelers zoals sommigen zeggen of zelfs gewoon vermoeden. Club Brugge was gisteren een maat te groot voor ons en hield de bal perfect in de ploeg.

Als dit matig Club van gisteren een maat te groot was voor ons dan zegt dit alles over ons en onze zwakke competitie.

Offline superjood

  • Leden
  • Berichten: 482
Re: [NB] Club - Essevee
« Reactie #52 Gepost op: september 24, 2009, 08:05:22 pm »
Brugge heeft op basis van de kansen verdiend gewonnen, maar ... het scoort wel 2 doelpunten (de 1-2 en 1-3) na weggegeven vrije trappen door de opvallend strenge scheids. Op stilstaande fases gepakt.

Waarom doet Chevalier niet meer mee? Hij was verdomme de enige met vinnigheid, snelheid en inzet ! Had Dury weer een te lange teen?

De verdediging dit jaar acteert beneden alle peil. Wanneer gaat het bestuur/trainer hier eens ingrijpen?? We geven de goals ??n na ??n weg aan onze tegenstander...

Na het fantastisch resultaat vorig seizoen, staan we weer met beide voeten op de grond. 6e plaats? Ik dacht het niet, zeker dit jaar niet.

Idd, het moet nu eindelijk eens gedaan zijn met die spelletjes van F.D.  En het bestuur blijft lekker vredig toekijken.  Chevalier hadden we gisteren prima kunnen gebruiken, maar de koppigen ezel blijft maar de lakens uitdelen.  Het kan hem blijkbaar niet eens schelen dat we er punten mee verliezen.

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.065
  • Voice of the voiceless!
Re: [NB] Club - Essevee
« Reactie #53 Gepost op: september 24, 2009, 08:07:15 pm »
Als er intern problemen zijn dan moeten ze zich professioneel gedragen en dit niet laten zien op het veld. Ik vraag mij trouwens sterk af of er wel zoveel problemen zijn tussen de spelers zoals sommigen zeggen of zelfs gewoon vermoeden. Club Brugge was gisteren een maat te groot voor ons en hield de bal perfect in de ploeg.

Als dit matig Club van gisteren een maat te groot was voor ons dan zegt dit alles over ons en onze zwakke competitie.
zeg maar echt? zijde gij een beetje simpel? ge zijt niet verplicht om uw geld uit te geven aan onze competitie h?? Ajax heeft lege stoeltjes genoeg.

Offline superjood

  • Leden
  • Berichten: 482
Re: [NB] Club - Essevee
« Reactie #54 Gepost op: september 24, 2009, 08:09:31 pm »
Gisteren misten we duidelijk Meert op links, met z'n over-mijn-lijkmentaliteit (zoekt Advocaat zo genen ;-) ? ) en Khaleem als centrale buffer. Lutte was erg goed als stofzuiger gisteren, maar met Khaleem heb je toch een speler die aanvallend meer z'n mannetje kan staan.

Ach, 't is niet op de Club dat we ons punten moeten gaan halen ?.

Waar gaan we dan wel de punten halen?  Op de schoolbanken bij meester F.D.?

Offline bloempot

  • Leden
  • Berichten: 1.013
  • SFEER is geen misdaad!
Re: [NB] Club - Essevee
« Reactie #55 Gepost op: september 24, 2009, 08:10:22 pm »
Club Brugge was gisteren een maat te groot voor ons en hield de bal perfect in de ploeg.

Met het eerste ga ik akkoord, maar met het tweede?? Volgens mij gaf Brugge zelden of nooit 3 ? 4 goede passen na mekaar. Als de passing al eens goed zat, dan waren de passes ofwel lateraal ofwel achteruit, maar het merendeel van de tijd leden ze gewoon dom balverlies of gaven ze de bal zelfs recht in onze voeten.
Naarmate de match vorderde, verbeterde hun passing een beetje, maar het was nog altijd 'gene vetten'.

pedro

  • Gast
Re: [NB] Club - Essevee
« Reactie #56 Gepost op: september 24, 2009, 08:12:16 pm »
Gisteren misten we duidelijk Meert op links, met z'n over-mijn-lijkmentaliteit (zoekt Advocaat zo genen ;-) ? ) en Khaleem als centrale buffer. Lutte was erg goed als stofzuiger gisteren, maar met Khaleem heb je toch een speler die aanvallend meer z'n mannetje kan staan.

Ach, 't is niet op de Club dat we ons punten moeten gaan halen ?.

Waar gaan we dan wel de punten halen?  Op de schoolbanken bij meester F.D.?
Waar zit jij ergens zaterdag ? of moet ik u komen zoeken in de kindercreh? ,want ge begint serieus op de zenuwen te werken

Offline superjood

  • Leden
  • Berichten: 482
Re: [NB] Club - Essevee
« Reactie #57 Gepost op: september 24, 2009, 08:18:49 pm »
ik vind het schandalig hoe sommige hier de slechte prestatie van de laatste matchen minimaliseren!
dat we tegen brugge geen punten moeten pakken kan ik inkomen maar de manier waarop terug? man om te bleiten.
waar is den essevee naar toe? het word tijd dat de spelers en den trainer wakker worden. dat je eens een slechte match hebt? dat kan gebeuren maar het niveau dat ze nu presteren is onder elk niveau!! het enige positieve eraan is dat we enkel maar beter kunnen presteren nu! maar zolang da trainerke zegt dat we geduld moeten hebben zal er niet veel veranderen denk ik  :-\ . waarom moeten wij geduld hebben? het zo goed als de zelfde ploeg als vorig seizoen die wel goed voetbal bracht, die wel vocht voor de bal, die wel met inzet en inspiratie voetbalde! en dat graak je niet van vandaag op morgen kwijt! er is volgens mij iets binnenhuis aan de hand. als je ziet dat die waeghe voorang krijgt op teddy? dat geen enkele speler meer werkt voor elkaar, als je ziet dat ze niet meer bewegen in balbezit en in balverlies. tegen gent terug zo en ze mogen zich terug verwachten aan een goed en luid fluitconcert en dury moet dan nie were beginnen bleiten maar GVD zorgen dat die spelers terug willen voetballen voor hun geld!!

WIJ WILLEN VOETBAL ZIEN!

Idd, in de krant en op de radio staat vandaag te lezen en te horen dat Essevee offensief niks voorstelde.  Ik ben al blij dat iedereen ondertussen al de aanpak van F.D. begint in twijfel te trekken.  Hij wisselt dan nog een aanvaller voor een aanvaller in plaats van er ??n extra in te steken.  ::)  Meer hoeft er niet gezegd te worden over deze wedstrijd, we hebben gekeken en geknikt want onze mond mogen we niet roeren.

Offline superjood

  • Leden
  • Berichten: 482
Re: [NB] Club - Essevee
« Reactie #58 Gepost op: september 24, 2009, 08:26:22 pm »
Gehoord hoe de reactie was van de supporters van standaard op de flauwere match van hun ploeg ? het volledige stadion maakte hen duidelijk dat ze 200% inzet verwachten van hun ploeg door hen te trakteren op een fluitconcert !
Wat doet B?l?ni ??? in tegenstelling van Mr dury die zo arrogant is om in de pers de schuld van het makke vertoon in de schoenen van de supporters te schuiven !!

 =>  "Een opmerkelijk beeld: Standard-coach Laszlo B?l?ni hield zijn spelers gisteravond nog een uurtje op het veld na de makke vertoning tegen Cercle Brugge"

Rk
Ik ben nu geen voorstander van fluitconcerten, maar ik heb dit ook gezien en vond de reactie van B?l?ni niet slecht. Dury heeft al meermaals bewezen dat hij een goede trainer is, maar de laatste tijd lijkt de magie een beetje zoek... En dat heeft weinig te maken met de reacties van de supporters.

Idd, F.D. is er altijd als de kippen bij om iemand anders de zwarte piet toe te schuiven.  Wat ik nog minder begrijp, dat het bestuur maar rustig toekijkt.  Bij eender welke andere club zou een bestuur nooit toestaan dat een trainer openlijk kritiek uit aan het belangrijkste onderdeel met name zijn klanten.  Hij probeert duidelijk zichzelf te beschermen omdat hij ook wel inziet dat er interne problemen zijn.

Offline Fredje SVZW

  • Leden
  • Berichten: 1.264
Re: [NB] Club - Essevee
« Reactie #59 Gepost op: september 24, 2009, 08:58:39 pm »
Superjood, ge doet belachelijk! Werkelijk, als je recht in je schoenen staat, blijf dan aub zaterdagavond thuis! We worden al met Standard vergeleken! De bovenstaanden hier hebben blijkbaar de match Standard-Cercle integraal gevolgd! Denken jullie nu echt dat het door die fluitende menigte op Sclessin was dat Bol?ni aanzette om een extra uur te trainen? Wil je ook niet vergeten dat wij, op Brugge, uit speelden? Voor t zelfde geld (hun goed recht) doen ze op Jan Breydel om 22.30 het licht uit...man man man, wat een zever! Wel, beste superjood...doe eens een voorstel: wie stel jij voor in plaats van onze F.D.? Want FD zwart maken, geen probleem, maar het vervolg...oei oei, niet aan gedacht (misschien kun jij trainer worden, aangezien je toch over het meeste voetbalverstand van dit forum beschikt?  :P). Ik weet ook dat onze ploeg heel wisselvallig speelt, dat klopt! Maar ze een uur langer buitenhouden, denk jij nu echt dat dit de oplossing is? Al van een winstpremie gehoord...wel, om verder te gaan, in eerste provinciale zijn er clubs die maar liefst 200 euro per punt betalen...t zou erg zijn moesten onze spelers daar niet in ge?nteresseerd zijn, h?! En om te eindigen, mijn beste? Ook 4de klasse meegemaakt, zoals ik? Wel, ik ben blij dat er opnieuw eersteklassevoetbal te zien is in Waregem! Misschien staat die 11de stek, u niet aan! Wellicht frustrerend om niet te kunnen zagen op Dury, in Newcastle, Wenen en tegen Praag? En bij winst tegen Gent niet vergeten de minpunten te vermelden, h?...ik heb het niet op supporters die enkele negatief doen, zonder het realisme en de minpunten te verdoezelen, want nogmaals...die zijn er! We zijn een middenmoter...en onze trainer wil dit ons duidelijk maken. Is dit verkeerd? Neen,toch? To support, weet je eigenlijk wat dit wil zeggen?