Auteur Topic: [NB] Essevee - KV Mechelen  (gelezen 8156 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline koene

  • Leden
  • Berichten: 624
Re: Foto's KV Mechelen - Zulte Waregem
« Reactie #60 Gepost op: maart 24, 2010, 02:51:26 pm »
Kan die kerel niet geband worden? Is pure spam he, om nog maar te zwijgen van diefstal aangezien de foto's stuk voor stuk van de Waro-website komen.

moja laat da zijn, der zijn der ier opt forum die veel grotere nutteloze zever uitkramen :P

Offline Krist?o

  • Leden
  • Berichten: 73
Re: [NB] Essevee - KV Mechelen
« Reactie #61 Gepost op: maart 24, 2010, 06:41:44 pm »
Ik denk dat deze opstelling veel kans maakt, 2 verdedigende middenvelders Hyland en Lutte.

Hyland is geen verdedigende middenvelder.

Hyland is wel een verdedigende middenvelder...Wat is hij anders? Het is toch duidelijk. Hij speelt op het middenveld, altijd verdedigend (ahja want aanvallend is hij geen kloten waard) en hij speelt centraal.

Offline igo911

  • Leden
  • Berichten: 105
Re: Foto's KV Mechelen - Zulte Waregem
« Reactie #62 Gepost op: maart 24, 2010, 07:36:15 pm »
Kan die kerel niet geband worden? Is pure spam he, om nog maar te zwijgen van diefstal aangezien de foto's stuk voor stuk van de Waro-website komen.

Toeval of niet, maar vandaag heeft iemand de naam van de webmaster van Waro-Waregem misbruikt om Footballpictures.eu te beschuldigen van misbruik auteursrechterlijk beschermd materiaal (alhoewel Footballpictures toestemming kreeg van Waro).
Deze achterbakse manier van werken kan niet getollereerd worden. Wij (Waro-Waregem) zullen de zaak dan ook verder onderzoeken en eventueel stappen ondernemen.
Als de 'dader' dan toch zo creatief is, waarom dan geen spandoek maken om uw geliefde ploeg aan te moedigen.

WAEREGHEM

  • Gast
Re: [NB] Essevee - KV Mechelen
« Reactie #63 Gepost op: maart 25, 2010, 02:09:44 pm »


(kvm.be)

Offline die hard esseveeƫr

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: [NB] Essevee - KV Mechelen
« Reactie #64 Gepost op: maart 25, 2010, 05:46:47 pm »
...
Hyland is wel een verdedigende middenvelder...Wat is hij anders? Het is toch duidelijk. Hij speelt op het middenveld, altijd verdedigend (ahja want aanvallend is hij geen kloten waard) en hij speelt centraal.
Dat is dan uw ( hoogst dubieuze ) mening...

fox

  • Gast
Re: [NB] Essevee - KV Mechelen
« Reactie #65 Gepost op: maart 26, 2010, 09:33:45 am »
Ik denk dat deze opstelling veel kans maakt, 2 verdedigende middenvelders Hyland en Lutte.

Hyland is geen verdedigende middenvelder.

Hyland is wel een verdedigende middenvelder...Wat is hij anders? Het is toch duidelijk. Hij speelt op het middenveld, altijd verdedigend (ahja want aanvallend is hij geen kloten waard) en hij speelt centraal.

Hyland speelt als aanvallende middenvelder bij Trinidad.

Offline Mephistow.be

  • Leden
  • Berichten: 713
Re: [NB] Essevee - KV Mechelen
« Reactie #66 Gepost op: maart 26, 2010, 10:22:50 am »
?n ook bij Tobago!

Offline trollie

  • Leden
  • Berichten: 528
Re: [NB] Essevee - KV Mechelen
« Reactie #67 Gepost op: maart 26, 2010, 07:37:59 pm »
Ik hoop dat hij zijn kans krijgt op deze positie.....Ik blijf erbij....Het is een goudhaantje.....

Offline Wouter

  • Leden
  • Berichten: 1.771
Re: [NB] Essevee - KV Mechelen
« Reactie #68 Gepost op: maart 26, 2010, 08:32:04 pm »
Ik hoop dat hij zijn kans krijgt op deze positie.....Ik blijf erbij....Het is een goudhaantje.....

?