Auteur Topic: [NB] Zulte Waregem - Anderlecht  (gelezen 11440 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

13 april 1951

  • Gast
[NB] Zulte Waregem - Anderlecht
« Gepost op: september 22, 2012, 08:03:45 pm »
2-3 verlies, late winning goal van De Sutter.
« Laatst bewerkt op: september 27, 2012, 09:03:45 am door fox »

Online San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.189
Re: [NB] Waregem - Anderlecht
« Reactie #1 Gepost op: september 22, 2012, 09:01:33 pm »
Ik vind dat we geen aanspreek maken op meer.
We startten redelijk goed, maar daarna spelen we het enorm slecht uit, Lendric en Berrier op kop.
We hadden 90min problemen met het gestalte van de Anderlechtspitsen.

In de 2de helft schoten we welgeteld 1 keer op doel, en het was goal.

Berrier was echt een dikke 0 vandaag, die verliest voor mij de match, samen met Bossut.
Sammy weer flagrant onder die bal door, en Berrier vertikte het Hazard op alleen weg te zetten naar Proto, dat was  7op10 keer goal. En dan staan we 3-2 voor.

Ontgoocheld ben ik niet, maar wel ontgoocheld op de manier waarop die goals er komen. 3x een voorzet van op dezelfde kant. En we wonnen al geen duels centraal, dus laat je ze toch niet makkelijk voorzetten.

Maar kom er waren ook goede punten uiteraard, de wil was er, en de vechtlust.

En volgen mij blijft het wachten op Godeau ;)
« Laatst bewerkt op: september 22, 2012, 09:04:09 pm door San Iker »

Freve

  • Gast
Re: [NB] Waregem - Anderlecht
« Reactie #2 Gepost op: september 22, 2012, 09:08:36 pm »
Twas wa slordig maar da kwam door de snelle druk van Anderlecht.
Wat mij opviel, zingen als ze winnen, meer ist ook ni.

Volgende week winnen en tis hun vergeven :)

Online San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.189
Re: [NB] Waregem - Anderlecht
« Reactie #3 Gepost op: september 22, 2012, 09:14:57 pm »
Twas wa slordig maar da kwam door de snelle druk van Anderlecht.
Wat mij opviel, zingen als ze winnen, meer ist ook ni.

Volgende week winnen en tis hun vergeven :)

Is altijd zo hier.
En ergens anders meestal ook.!

Schitterende tifo trouwens, knap werk!

Offline Herr Docteur Achtung

  • Leden
  • Berichten: 747
Re: [NB] Waregem - Anderlecht
« Reactie #4 Gepost op: september 22, 2012, 09:45:21 pm »
Twas wa slordig maar da kwam door de snelle druk van Anderlecht.
Wat mij opviel, zingen als ze winnen, meer ist ook ni.

Volgende week winnen en tis hun vergeven :)

Is altijd zo hier.
En ergens anders meestal ook.!

Schitterende tifo trouwens, knap werk!
Idd, Tifo was schitterend !!! 
Respect !

Freve

  • Gast
Re: [NB] Waregem - Anderlecht
« Reactie #5 Gepost op: september 22, 2012, 10:07:55 pm »
:s ni gezien
kwal te laat toe int stadion

Offline Nico the master

  • Leden
  • Berichten: 1.914
Re: [NB] Waregem - Anderlecht
« Reactie #6 Gepost op: september 22, 2012, 10:37:16 pm »
Nog mensen met een stijve nek na al die lange ballen van Anderlecht? Amai was mij da triestig... we verliezen deze match gewoon doordat we geen gestalte hebben (en door die lijnrechter bij de 2-3). Verder Bossut, tja... hopelijk begint hij niet opnieuw aan reeks flaters

Offline bojaaan

  • Leden
  • Berichten: 649
  • Essevee!
Re: [NB] Waregem - Anderlecht
« Reactie #7 Gepost op: september 22, 2012, 10:50:05 pm »
Hoeveel man was er? Op teletekst staat er 7.000 da kan toch nie...

13 april 1951

  • Gast
Re: [NB] Waregem - Anderlecht
« Reactie #8 Gepost op: september 22, 2012, 11:01:12 pm »
Hoeveel man was er? Op teletekst staat er 7.000 da kan toch nie...

Zeker 9000 man volgens mij.

Freve

  • Gast
Re: [NB] Waregem - Anderlecht
« Reactie #9 Gepost op: september 22, 2012, 11:02:40 pm »
Op de wall in het stadion
10024

Offline Porky

  • Leden
  • Berichten: 4.917
Re: [NB] Waregem - Anderlecht
« Reactie #10 Gepost op: september 22, 2012, 11:13:47 pm »
We verliezen deze match door gestalte! Iedere aanval van anderlecht was gevaarlijk omdat het door de lucht was.

Offline Massaker

  • Leden
  • Berichten: 1.222
Re: [NB] Waregem - Anderlecht
« Reactie #11 Gepost op: september 22, 2012, 11:17:20 pm »
We verliezen deze match door gestalte! Iedere aanval van anderlecht was gevaarlijk omdat het door de lucht was.
En omdat De Sutter ALLE luchtduels won. Ik versta da nie dat dienen niet meer kansen krijgt bij anderlecht... Verder: goeie wedstrijd van essevee. Jammer van het resultaat en jammer van de mindere dag van Berrier en Delaplace. Ook Bossut heeft dit seizoen al beter gekeept. Maar goed, 't is niet tegen a'lecht dat we de punten moeten pakken.  Op naar de volgende wedstrijd!

Offline bojaaan

  • Leden
  • Berichten: 649
  • Essevee!
Re: [NB] Waregem - Anderlecht
« Reactie #12 Gepost op: september 22, 2012, 11:26:46 pm »
Op de wall in het stadion
10024

Dacht al... van waar haalt teletekst da, djeezes.  ::)

Offline Ranter

  • Leden
  • Berichten: 1.637
Re: [NB] Waregem - Anderlecht
« Reactie #13 Gepost op: september 23, 2012, 07:16:57 am »
Beste man van SVZW was voor mij Colpaert.
Buiten enkel kleine fouten, heeft hij toch een paar loepzuivere kansen/aanvallen van Anderlecht op zijn ??ntje vermeden.

Slechtse man : de valse kater voor de wedstrijd...om slecht te komen ::)

Offline jowanie

  • Leden
  • Berichten: 507
Re: [NB] Waregem - Anderlecht
« Reactie #14 Gepost op: september 23, 2012, 07:19:00 am »
Was gisteren een goeie wedstrijd. Vooral de eerste helft hebben we mooie combinaties  getoond.
Anderlecht heeft natuurlijk wat meer klasse en veel meer ervaring dan onze jonge ploeg.
Maar ze hebben alles gegeven. De match tegen Mons is hen vergeven.

Offline Goesse

  • Leden
  • Berichten: 1.431
Re: [NB] Waregem - Anderlecht
« Reactie #15 Gepost op: september 23, 2012, 08:17:30 am »
Ik vraag me af wat dury wou bereiken met de wissel in de rust? Of was trajkovski gekwetst of moe?


Offline digifredje

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 434
    • FMZone
Re: [NB] Waregem - Anderlecht
« Reactie #16 Gepost op: september 23, 2012, 08:33:41 am »
Ik vraag me af wat dury wou bereiken met de wissel in de rust? Of was trajkovski gekwetst of moe?

Geen idee, maar ik vond dat Trajkovski (buiten het feit dat hij scoorde) een belabberde eerste helft speelde.

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.767
Re: [NB] Waregem - Anderlecht
« Reactie #17 Gepost op: september 23, 2012, 08:41:41 am »
moest ik tegen essevee spelen ik zou ook veel de lange bal gebruiken. We hebben idd minder gestalte.
Spijtig van Sammy. Speelde dit jaar al goed maar deze goal was vermijdbaar. idd Berrier moest gepast hebben op Hazard maar had het niet gezien. Hazard s het zelfde..moest afgegeven hebben op Defauw die ook vrij stond. spijtig want vond ons niet slecht spelen. maar waarom bij de 1-0 al meteen gaan inzakken?!!

Offline bullseye

  • Leden
  • Berichten: 1.841
Re: [NB] Waregem - Anderlecht
« Reactie #18 Gepost op: september 23, 2012, 10:23:50 am »
Ik vraag me af wat dury wou bereiken met de wissel in de rust? Of was trajkovski gekwetst of moe?

Geen idee, maar ik vond dat Trajkovski (buiten het feit dat hij scoorde) een belabberde eerste helft speelde.

Trajkovski buiten zijn goal idd niet de beste match maar ik vind dat hij wel een excuus kan inroepen. De laatste matchen heeft hij amper tot niet gespeeld en dan moet hij plots starten tegen Anderlecht. Dan lijkt het mij moeilijk om meteen een goeie prestatie af te leveren.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.667
Re: [NB] Waregem - Anderlecht
« Reactie #19 Gepost op: september 23, 2012, 10:36:08 am »
moest ik tegen essevee spelen ik zou ook veel de lange bal gebruiken. We hebben idd minder gestalte.
Spijtig van Sammy. Speelde dit jaar al goed maar deze goal was vermijdbaar. idd Berrier moest gepast hebben op Hazard maar had het niet gezien. Hazard s het zelfde..moest afgegeven hebben op Defauw die ook vrij stond. spijtig want vond ons niet slecht spelen. maar waarom bij de 1-0 al meteen gaan inzakken?!!

Inderdaad, de eerste 20 minuten moesten we meer doen met de ruimte die we kregen van een tot dan toe slap Anderlecht, we hadden ook teveel respect voor die gasten, nergens voor nodig.  Lendric kan niet wat Leye wel kan, sommige ballen van Berrier waren wel goed, maar door een gebrek aan snelheid en/of frisheid kon Lendric er niet aan. 
Ik vond Hazard de tweede helft nergens, Malanda kon het op den duur niet meer belopen maar herpakte zich toch, toont dat hij veel karakter heeft.
We zijn een jonge ploeg die het nu nog moet afleggen tegen Anderlecht(je voelde de 1-2 en de 2-3 zo aankomen) maar er zit veel potentieel in.  Ook De Jonghe was een beetje aan het zwemmen, ligt in balans met Vandenbroecke volgens mij.
Ik vond het jammer dat Alex werd vervangen, had hem graag gezien in een andere positie, maar kan natuurlijk niet zeggen dat hij goed speelde; Naessens is een voorbeeld van wilskracht en grinta.
Ik vond het geen goeie match maar wel heel leerrijk voor onze ploeg, we missen bv de snelheid van een Chevalier om ballen in de diepte te recupereren, nu lukte dat niet, Delaplace, Lendric, Naessens hebben die snelheid niet.
En Bossut gaat natuurlijk in de fout, maar het zou fout zijn om hem nu op de bank te zetten (zie vorig jaar).