Auteur Topic: [VB] Essevee - Cercle Brugge  (gelezen 6566 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline bojaaan

  • Leden
  • Berichten: 649
  • Essevee!
Re: [VB] Essevee - Cercle Brugge
« Reactie #40 Gepost op: oktober 06, 2012, 12:19:09 pm »
Ik vind eigenlijk niet dat sirkul onder hun waarde staat. Ok, op het eerste zicht zou je denken Evens, Vidarsson, Iachtchouck die kunnen wel een stukske voetballen maar die zijn niet meer wat ze geweest zijn hè. Dan hebde ook nog Cornelis, Portier, Wils, Smolders, en nu ook nog Gudjohnsen. Das toch een redelijk oude kern komt daarbij dat die 2 portugezen (sterkhouders) en vetokele weg zijn dus het is logisch dat sirkul niet zal meedoen aan play off 1 dit jaar.

Gaan het nog heel moeilijk krijgen denk ik want die 1-0 vorige week tegen charleroi lag eerder aan het zwakke spel van charleroi dan het goeie spel van sirkul.

3 punten, alles minder is slecht!!

Offline fozie

  • Leden
  • Berichten: 1.843
  • Mr Gold
Re: [VB] Essevee - Cercle Brugge
« Reactie #41 Gepost op: oktober 06, 2012, 12:20:55 pm »
We gaan het "spel" maken.
In het verleden moesten we ook winnen...bla bla bla...
Cercle heeft nu vertrouwen..bla bla bla...
Moeilijke match...bla bla bla...

We hebben een sterke ploeg,en gaan weinig of geen problemen hebben, om het nummer laatst te verslaan  :)
Hazard-time vanavond !!!
prono 3-0  :)

Offline gunther

  • Leden
  • Berichten: 1.231
Re: [VB] Essevee - Cercle Brugge
« Reactie #42 Gepost op: oktober 06, 2012, 12:37:49 pm »
Ok, op het eerste zicht zou je denken Evens, Vidarsson, die kunnen wel een stukske voetballen

sorry, die representeren veeleer wat voetbal niet zou moeten zijn. dat is geen vechtlust meer maar agressie en lamentabel acteerwerk. ken beter plaatsen waar voor dergelijke eigenschappen.............
voor dergelijke spelers kom ik niet naar betaald voetbal zien.


Offline bojaaan

  • Leden
  • Berichten: 649
  • Essevee!
Re: [VB] Essevee - Cercle Brugge
« Reactie #43 Gepost op: oktober 06, 2012, 01:53:12 pm »
Ok, op het eerste zicht zou je denken Evens, Vidarsson, die kunnen wel een stukske voetballen

sorry, die representeren veeleer wat voetbal niet zou moeten zijn. dat is geen vechtlust meer maar agressie en lamentabel acteerwerk. ken beter plaatsen waar voor dergelijke eigenschappen.............
voor dergelijke spelers kom ik niet naar betaald voetbal zien.

Lol je hebt wel gelijk maar ze hebben toch wel al hun waarde bewezen voor sirkul en dit laten ze dit jaar toch wat afweten.

Zou het niet erg vinden moesten ze dit jaar zakken trouwens.

3 punten vanavond aub!

Offline boerkens4ever

  • Leden
  • Berichten: 2.646
Re: [VB] Essevee - Cercle Brugge
« Reactie #44 Gepost op: oktober 06, 2012, 02:50:30 pm »
Vanavond MOET je gewoon winnen tegen de nr. laatst. Simple like that. Met onze tandem Berrier en Hazard hebben we het nodige technisch vernuft in huis om de gaatjes te vinden in de muur die Cercle ongetwijfeld zal posteren. Alles minder dan 3ptn = ONTGOOCHELING, zeker nu we (even) op de 2e plaats kunnen staan vnv.

Offline visitor

  • Leden
  • Berichten: 9
Re: [VB] Essevee - Cercle Brugge
« Reactie #45 Gepost op: oktober 06, 2012, 03:59:30 pm »
Ik vind eigenlijk niet dat sirkul onder hun waarde staat. Ok, op het eerste zicht zou je denken Evens, Vidarsson, Iachtchouck die kunnen wel een stukske voetballen maar die zijn niet meer wat ze geweest zijn hè. Dan hebde ook nog Cornelis, Portier, Wils, Smolders, en nu ook nog Gudjohnsen. Das toch een redelijk oude kern komt daarbij dat die 2 portugezen (sterkhouders) en vetokele weg zijn dus het is logisch dat sirkul niet zal meedoen aan play off 1 dit jaar.

Gaan het nog heel moeilijk krijgen denk ik want die 1-0 vorige week tegen charleroi lag eerder aan het zwakke spel van charleroi dan het goeie spel van sirkul.

3 punten, alles minder is slecht!!
Een beetje respect zou hier op zijn plaats zijn ...

Offline bojaaan

  • Leden
  • Berichten: 649
  • Essevee!
Re: [VB] Essevee - Cercle Brugge
« Reactie #46 Gepost op: oktober 06, 2012, 05:10:58 pm »
Ik vind eigenlijk niet dat sirkul onder hun waarde staat. Ok, op het eerste zicht zou je denken Evens, Vidarsson, Iachtchouck die kunnen wel een stukske voetballen maar die zijn niet meer wat ze geweest zijn hè. Dan hebde ook nog Cornelis, Portier, Wils, Smolders, en nu ook nog Gudjohnsen. Das toch een redelijk oude kern komt daarbij dat die 2 portugezen (sterkhouders) en vetokele weg zijn dus het is logisch dat sirkul niet zal meedoen aan play off 1 dit jaar.

Gaan het nog heel moeilijk krijgen denk ik want die 1-0 vorige week tegen charleroi lag eerder aan het zwakke spel van charleroi dan het goeie spel van sirkul.

3 punten, alles minder is slecht!!
Een beetje respect zou hier op zijn plaats zijn ...

Is nochtans de waarheid hoor. Charleroi speelde echt erbarmlijk slecht vorige week, speelden ze zoals de weken daarvoor was cercle nog altijd maar een tandenstoker waard :) nu toch al een vork.  ;D

Offline sepatcha

  • Leden
  • Berichten: 236
Re: [VB] Essevee - Cercle Brugge
« Reactie #47 Gepost op: oktober 06, 2012, 06:42:29 pm »
Laten we hopen dat we winnen en laat ons er als supporter alles aan doen om de spelers te steunen! Maar zeggen dat alles minder dan 3 punten slecht is vind ik erover. Voetbal moet altijd nog gespeeld worden hoor....

Online Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.276
Re: [VB] Essevee - Cercle Brugge
« Reactie #48 Gepost op: oktober 06, 2012, 06:49:05 pm »
De nr 4 speelt thuis tegen de nr 16. Moet altijd gewonnen worden voor de thuisploeg..
SV TILL I DIE