Auteur Topic: [ESSEVEE-Maribor]  (gelezen 9885 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline gunther

  • Leden
  • Berichten: 1.231
Re: [ESSEVEE-Maribor]
« Reactie #60 Gepost op: oktober 25, 2013, 03:17:34 pm »
ik ben nogal verbaasd door de gelatenheid van Dury tijdens de eerste helft en achteraf.
moet ik afleiden dat de winstpremie er naar was?
Als Hazard denkt met zo'n prestatie iets af te dwingen bij de RD, en dit onder de neus van oa Martens....
Jammer gemiste kans, want maribor is hier in Belgie ook geen POI materiaal....

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: [ESSEVEE-Maribor]
« Reactie #61 Gepost op: oktober 25, 2013, 03:29:06 pm »
Eerlijk kums  veranderen door skullason  zou veel beter geweest zijn kums vertraagt de boel mekkert op iedereen. en loopt niet meer voor de bal
;D ;D

Offline Essevee boy

  • Leden
  • Berichten: 1.455
Re: [ESSEVEE-Maribor]
« Reactie #62 Gepost op: oktober 25, 2013, 04:01:31 pm »
Eerlijk kums  veranderen door skullason  zou veel beter geweest zijn kums vertraagt de boel mekkert op iedereen. en loopt niet meer voor de bal
;D ;D

Kums was echt wel goed... Alleen wil of kon de rest niet mee (Malanda, Hazard,...)

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.155
Re: [ESSEVEE-Maribor]
« Reactie #63 Gepost op: oktober 25, 2013, 04:15:05 pm »
Iedereen zat te lachen met Anderlecht, maar onze prestatie is zowaar nog lachwekkender..

Kzou niet weten waarom...?
Na zo'n prestatie tegen een zwakke ploeg in mijn ogen is gewoon lachwekkend. Ik ben hard voor de ploeg, maar de prestatie was niet om over naar huis te schrijven.

2


Offline fozie

  • Leden
  • Berichten: 1.842
  • Mr Gold
Re: [ESSEVEE-Maribor]
« Reactie #64 Gepost op: oktober 25, 2013, 04:55:04 pm »
Spijtige verliespartij ,europees voetbal ="game over".Ik vind Maribor wel degelijk een sterke ploeg.
Een "gekregen paard" kijkt men niet in de muil maar wat een k*tstadion/plein is me dat daar zeg  :(
Teveel spelers ver onder hun normale niveau.Zondag beter....

Offline gva

  • Leden
  • Berichten: 570
Re: [ESSEVEE-Maribor]
« Reactie #65 Gepost op: oktober 25, 2013, 05:37:58 pm »
de volgende europese wedstrijden halen we 7 op 9 en al die negatievelingen zullen dan weer geen blijf weten met hun euforie....  onze ploeg kan niet een gans seizoen 'top' zijn, laat ze maar opnieuw pieken naar de volgende europese matchen en de clash in scumcity !

Offline forzasvzw

  • Leden
  • Berichten: 630
  • Forzaaa SV !!
Re: [ESSEVEE-Maribor]
« Reactie #66 Gepost op: oktober 25, 2013, 06:15:17 pm »
Eerlijk kums  veranderen door skullason  zou veel beter geweest zijn kums vertraagt de boel mekkert op iedereen. en loopt niet meer voor de bal
;D ;D

Kums was echt wel goed... Alleen wil of kon de rest niet mee (Malanda, Hazard,...)

Was er in cercle en tegen maribor. hij speelt te veel achteruit ..   bekijk de beelden zelf heb de match nog eens helemaal bekeken. en ook de blunder van colpaert. dat leert m'n bij de duiveltjes niet naar binnen spelen..

Offline Thomas

  • Leden
  • Berichten: 1.907
  • Essevee forever!!!!
Re: [ESSEVEE-Maribor]
« Reactie #67 Gepost op: oktober 25, 2013, 06:51:18 pm »
Eerlijk kums  veranderen door skullason  zou veel beter geweest zijn kums vertraagt de boel mekkert op iedereen. en loopt niet meer voor de bal
;D ;D

Kums was echt wel goed... Alleen wil of kon de rest niet mee (Malanda, Hazard,...)

Was er in cercle en tegen maribor. hij speelt te veel achteruit ..   bekijk de beelden zelf heb de match nog eens helemaal bekeken. en ook de blunder van colpaert. dat leert m'n bij de duiveltjes niet naar binnen spelen..
ik was er ook alletwee , en hijis elle keer op niveau  . Is een van onze slimste spelers uw commentaar op kums slaat op niets

Offline dejak

  • Leden
  • Berichten: 144
Re: [ESSEVEE-Maribor]
« Reactie #68 Gepost op: oktober 25, 2013, 09:49:07 pm »
Dury zal Kums nooit uit de ploeg zetten, want het is zijn transfer.  Maar heel weinig loopvermogen, loopt in 2de helft 5 km per uur trager dan zijn tegenstanders.

Offline Jayze

  • Leden
  • Berichten: 787
Re: [ESSEVEE-Maribor]
« Reactie #69 Gepost op: oktober 25, 2013, 10:12:36 pm »
Dury zal Kums nooit uit de ploeg zetten, want het is zijn transfer.  Maar heel weinig loopvermogen, loopt in 2de helft 5 km per uur trager dan zijn tegenstanders.
Eerlijk kums  veranderen door skullason  zou veel beter geweest zijn kums vertraagt de boel mekkert op iedereen. en loopt niet meer voor de bal
;D ;D

Kums was echt wel goed... Alleen wil of kon de rest niet mee (Malanda, Hazard,...)

Was er in cercle en tegen maribor. hij speelt te veel achteruit ..   bekijk de beelden zelf heb de match nog eens helemaal bekeken. en ook de blunder van colpaert. dat leert m'n bij de duiveltjes niet naar binnen spelen..
ik was er ook alletwee , en hijis elle keer op niveau  . Is een van onze slimste spelers uw commentaar op kums slaat op niets
Kums is voetballend goed maar verdedigend, sorry hoor maar ik vind hem echt verdedigend ontzettend zwak. Zal nooit verdedigend Delaplace kunnen vervangen want Kums is een van de traagste spelers met weinig loopvermogen.

En habib moet altijd op de flank staan. Hij is de enige die diepgang kan brengen. Cont? komt altijd weer naar binnen en legt dan uiteindelijk het balletje gewoon terug. Habib cre?ert veel meer diepgang in ons spel vanop de flanken!

Ik opteer voor Habib en Cont? op de flanken en Naessens nog eens diep in de spits.
« Laatst bewerkt op: oktober 25, 2013, 10:14:09 pm door Jayze »

Offline wyffelch

  • Leden
  • Berichten: 123
Re: [ESSEVEE-Maribor]
« Reactie #70 Gepost op: oktober 26, 2013, 07:42:33 am »
Wat mij wel opviel is dat Naessens in de 2 de helft niet wil spelen met de nieuwelingen
Heeft slechts 1 pas gegeven aan Caseres en dan nog een slechte ( is hij bang van zijn plaats meschien ) ? 
Het was al de 20 ste wedstrijd van Essevee in 3 maanden en niet tegen de minste ploegen.
volledige top 6 in belgie en Europees voetbal. Hazard en Malanda nog eens nationale beloften.
Dat hou je niet vol en de maand november is weer weekend en midweek voetbal.
Dury heeft nu een grotere kern en zal ze moeten gebruiken. Tegen Mariborg was het niet goed
maar ze hebben het ook zelf gezocht die tegen doelpunten, ja in Europa straffen ze dat af en dan loop je achter de feiten aan.
Op naar zondag voor 3 punten want we kunnen terug een zaakje doen in het klassement.

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.769
  • Essevee!
Re: [ESSEVEE-Maribor]
« Reactie #71 Gepost op: oktober 26, 2013, 08:43:44 am »
Kums is bij de betere. Speelt idd vaak achteruit maar moet keer kijken
wa beweging er is vooraan....  heeft soms weinig alternatief voor diep te spelen.
Vind toch da we Berrier missen :s
mo bon, jis der ni dus doen mee degene die er zijn
Conte en Habib keer op de bank.
Caseres keer laten meedoen, hoewel het me idd ook opviel datie
weinig ballen krijgt

Online San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.192
Re: [ESSEVEE-Maribor]
« Reactie #72 Gepost op: oktober 26, 2013, 10:28:08 am »
Wat je toch allemaal leest :P

Zwakke Kums, Naessens wil niet naar de nieuwelingen passen, we missen Berrier,...

Dat gaat er allemaal over.
Kums stelt me idd ook wat teleur, maar om te zeggen dat hij uit de ploeg moet? Nee.
Heeft zelden tot nooit balverlies, dat hij veel achteruit speel is omdat Cont?, Hazard, Habib en Naessens zich teveel wegsteken.
Heeft idd niet de snelheid en het loopvermogen van Jo, maar wie wel? Zo zie je er niet veel in de wereld, kan me enkel Ramires voor de geest halen.

Dan over Naessens die niet naar de nieuwelingen passt...
Cac?r?s was de enige van de nieuwelingen die in zijn buurt kwam, maar die veinsde telkens dat hij ging afhaken om erna diep te lopen met de snelheid die hij niet heeft.
Ben ook niet echt een fan van Naessens, te stereotyp, maar dit seizoen speelt hij toch behoorlijk. Het ontbreekt hem vooral aan lef.

En we missen Berrier, kan zijn dat we een back up missen op de 10. Maar een Berrier op de bank, daar ben je ook niets mee, en wees eerlijk, Franck was hier in zijn laatste maanden nu niet echt goed aan het voetballen.

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: [ESSEVEE-Maribor]
« Reactie #73 Gepost op: oktober 26, 2013, 12:49:45 pm »
Typische boerenmentaliteit.
Men heeft hier liever een loper dan een voetballer.  ::)

Online alex

  • Leden
  • Berichten: 452
Re: [ESSEVEE-Maribor]
« Reactie #74 Gepost op: oktober 26, 2013, 05:18:36 pm »
wat een gelul hier allemaal,dit is europees voetbal en iets h??l anders dan de jupilercompetitie h?,we kwamen overal een stap te laat,die gasten speelden combinatievoetbal zo veel mogelijk in ??n tijd.Maar dit is helemaal geen schande hoor kijk maar naar de andere belgische en nederlandse teams,armoe troef in europa.Wees content wat we al gerealiseerd hebben als kleine club,forza essevee !!!!!

Offline Skygre

  • Leden
  • Berichten: 201
  • Essevee!
Re: [ESSEVEE-Maribor]
« Reactie #75 Gepost op: oktober 27, 2013, 05:52:35 am »
Ben content met ons ploegske, maar Leye zou toch vlug terug mogen komen, misschien met de play offs zal hij terug zijn heeft hij gezegd

Offline Ranter

  • Leden
  • Berichten: 1.637
Re: [ESSEVEE-Maribor]
« Reactie #76 Gepost op: oktober 27, 2013, 07:14:45 am »
Ben content met ons ploegske, maar Leye zou toch vlug terug mogen komen, misschien met de play offs zal hij terug zijn heeft hij gezegd

Was er samen met PDC.

Offline Svarrogh

  • Leden
  • Berichten: 1.806
Re: [ESSEVEE-Maribor]
« Reactie #77 Gepost op: oktober 27, 2013, 09:49:41 am »
wat een gelul hier allemaal,dit is europees voetbal en iets h??l anders dan de jupilercompetitie h?,we kwamen overal een stap te laat,die gasten speelden combinatievoetbal zo veel mogelijk in ??n tijd.Maar dit is helemaal geen schande hoor kijk maar naar de andere belgische en nederlandse teams,armoe troef in europa.Wees content wat we al gerealiseerd hebben als kleine club,forza essevee !!!!!

En Hazard werd tegen Maribor wss gewisseld voor de klucht..
Zelfs een blinde ziet dat het niveau van onze ploeg hoger kan, en eigelijk moet, als je in Europa en in de competitie wil winnen.
Het is mss geen schande om te verliezen tegen Maribor, maar ik ben er van overtuigd dat als iedereen top is dat de uitslag heel anders was geweest.

Offline jowanie

  • Leden
  • Berichten: 507
Re: [ESSEVEE-Maribor]
« Reactie #78 Gepost op: oktober 27, 2013, 10:46:38 am »
Je kan moeilijk stellen dat Maribor een topper is. Wij waren gewoonweg niet goed genoeg. Kan gebeuren. Voor dergelijke matchen missen we een Berrier. We missen immers de creativiteit om een verdediging te ontwrichten.