Auteur Topic: [VB] RC Genk - SV Zulte Waregem  (gelezen 18106 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Daredevil

  • Leden
  • Berichten: 593
Re: [VB] RC Genk - SV Zulte Waregem
« Reactie #20 Gepost op: januari 21, 2009, 08:20:57 pm »
vorig jaar 20? betaalt dacht ik, dit jaar 22,5?. dit wordt een beetje van het goede teveel.
Ok, voor kortrijk uit betaal ik graag een beetje meer, maar genk uit... 22,5? kaart, 10? bus, drank en eten nog niet meegerekend...
Tgeld groeit ook nie op onze rug. Als we deze prijzen blijven goedkeuren kan het makkelijk volgend jaar 25? zijn voor ons, wat moeten rsca, klup, standard dan eigenlijk niet zeggen als ze tickets van 30-40? daar moeten betalen. Dit kan gewoon niet meer en is enorm frustrerend!

Bv: lokeren: staanplaatsen: 10? en zitplaatsen: 15? ongeveer
dat zijn prijzen waarbij je tenminste kunt naar de voetbal gaan!

hixsuse me my dear,

12 en (ik dacht) 18 euroots
een schande noem ik dat
prijzen doorgeven aan ons secretariaat en dan ter plaatse zomaar efkes de prijzen met 2 ? verhogen
zou niet mogen

en het is "HET" voetbal, de voetbal is een (meestal) 32-zijdige kunstlederen aaneengenaaide bal. ;)

Offline Harry

  • Leden
  • Berichten: 1.450
    • EsseveeFans
Re: [VB] RC Genk - SV Zulte Waregem
« Reactie #21 Gepost op: januari 21, 2009, 08:28:42 pm »
vorig jaar 20? betaalt dacht ik, dit jaar 22,5?. dit wordt een beetje van het goede teveel.
Ok, voor kortrijk uit betaal ik graag een beetje meer, maar genk uit... 22,5? kaart, 10? bus, drank en eten nog niet meegerekend...
Tgeld groeit ook nie op onze rug. Als we deze prijzen blijven goedkeuren kan het makkelijk volgend jaar 25? zijn voor ons, wat moeten rsca, klup, standard dan eigenlijk niet zeggen als ze tickets van 30-40? daar moeten betalen. Dit kan gewoon niet meer en is enorm frustrerend!

Bv: lokeren: staanplaatsen: 10? en zitplaatsen: 15? ongeveer
dat zijn prijzen waarbij je tenminste kunt naar de voetbal gaan!

hixsuse me my dear,

12 en (ik dacht) 18 euroots
een schande noem ik dat
prijzen doorgeven aan ons secretariaat en dan ter plaatse zomaar efkes de prijzen met 2 ? verhogen
zou niet mogen

en het is "HET" voetbal, de voetbal is een (meestal) 32-zijdige kunstlederen aaneengenaaide bal. ;)


Is inderdaad ontoelaatbaar!! Hebben wij gisteren ook duidelijk gemaakt op de vergadering van de supportersraad. De club kijkt nu of daar eventueel stappen tegen te ondernemen zijn...


"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur"

Offline Daredevil

  • Leden
  • Berichten: 593
Re: [VB] RC Genk - SV Zulte Waregem
« Reactie #22 Gepost op: januari 21, 2009, 08:32:24 pm »
misschien staan we dit jaar weer in de file,
en komen we pas na 5 minuten speeltijd aan in het stadion,

da's weer een paar euro door onze neus  ;D

Offline EAGLE

  • Leden
  • Berichten: 2.345
Re: [VB] RC Genk - SV Zulte Waregem
« Reactie #23 Gepost op: februari 01, 2009, 10:14:24 am »
Wie gaan wij uitspelen op het middenvled??
Matton en Meert geblesseerd, Lutte geschorst, wat schiet erover, berrier en Roelandts want Nfor hoogstwss in de punt nu Leye naar Gent is!
Colpaert en minne zijn ook geschorst! we gaan daar met een heel gehandicapt team aan de aftrap komen

sv74

  • Gast
Re: [VB] RC Genk - SV Zulte Waregem
« Reactie #24 Gepost op: februari 01, 2009, 10:47:48 am »
Ik heb horen waaien dat je dus eerst een fankaart moet hebben om aan kaarten te bekomen (aan ons secretariaat) klopt dit?  Indien dit klopt is het dus een soort combiwedstrijd en kun je dus enkel via de supporterslokalen aan kaarten komen.

Offline tappi

  • Leden
  • Berichten: 746
  • South Lane Crew
Re: [VB] RC Genk - SV Zulte Waregem
« Reactie #25 Gepost op: februari 01, 2009, 11:51:07 am »
Wie gaan wij uitspelen op het middenvled??
Matton en Meert geblesseerd, Lutte geschorst, wat schiet erover, berrier en Roelandts want Nfor hoogstwss in de punt nu Leye naar Gent is!
Colpaert en minne zijn ook geschorst! we gaan daar met een heel gehandicapt team aan de aftrap komen

Zouden de nieuwe nog niet speelgerechtigd zijn?
No pain, no gain.

Offline fem

  • Leden
  • Berichten: 118
Re: [VB] RC Genk - SV Zulte Waregem
« Reactie #26 Gepost op: februari 01, 2009, 12:20:01 pm »
lutte geschorst ??????

Offline Harry

  • Leden
  • Berichten: 1.450
    • EsseveeFans
Re: [VB] RC Genk - SV Zulte Waregem
« Reactie #27 Gepost op: februari 01, 2009, 12:31:05 pm »
Wie gaan wij uitspelen op het middenvled??
Matton en Meert geblesseerd, Lutte geschorst, wat schiet erover, berrier en Roelandts want Nfor hoogstwss in de punt nu Leye naar Gent is!
Colpaert en minne zijn ook geschorst! we gaan daar met een heel gehandicapt team aan de aftrap komen

Zouden de nieuwe nog niet speelgerechtigd zijn?

In Belgi? duurt het nu eenmaal 7 dagen voordat spelers speelgerechtigd zijn. Kwestie dat de (bejaarden)bond ni vermoeid zou geraken. In Engeland bijvoorbeeld duurt dit (msh nog niet) 1 dag geloof ik...


"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur"

Offline mister f

  • Leden
  • Berichten: 627
Re: [VB] RC Genk - SV Zulte Waregem
« Reactie #28 Gepost op: februari 01, 2009, 01:34:02 pm »
Wie gaan wij uitspelen op het middenvled??
Matton en Meert geblesseerd, Lutte geschorst, wat schiet erover, berrier en Roelandts want Nfor hoogstwss in de punt nu Leye naar Gent is!
Colpaert en minne zijn ook geschorst! we gaan daar met een heel gehandicapt team aan de aftrap komen
lutte is niet geschorst. waar haal je dat uit.

Offline Harry

  • Leden
  • Berichten: 1.450
    • EsseveeFans
Re: [VB] RC Genk - SV Zulte Waregem
« Reactie #29 Gepost op: februari 01, 2009, 04:33:02 pm »
Wie gaan wij uitspelen op het middenvled??
Matton en Meert geblesseerd, Lutte geschorst, wat schiet erover, berrier en Roelandts want Nfor hoogstwss in de punt nu Leye naar Gent is!
Colpaert en minne zijn ook geschorst! we gaan daar met een heel gehandicapt team aan de aftrap komen
lutte is niet geschorst. waar haal je dat uit.

Volgende week wacht Genk Zulte Waregem op in de Cristalarena. Colpaert en Minne zullen geelgeschorst de partij moeten missen.

bron: svzw.be


"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur"

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.261
Re: [VB] RC Genk - SV Zulte Waregem
« Reactie #30 Gepost op: februari 01, 2009, 05:11:49 pm »
Hierbij de ticketinfo van de volgende uitwedstrijd KRC Genk ? SV Zulte Waregem van zaterdag 07/02/09 om 20u00 :

             Volwassenen                ? 22,50 / ticket

            12 j ? 18 j                     ? 11,00 / ticket

            - 12 j                            ?   8,00 / ticket

De tickets dienen allemaal in voorverkoop aangekocht te worden.  De loketten in Genk gaan NIET open !


SV TILL I DIE

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: [VB] RC Genk - SV Zulte Waregem
« Reactie #31 Gepost op: februari 01, 2009, 06:37:58 pm »
Ik heb horen waaien dat je dus eerst een fankaart moet hebben om aan kaarten te bekomen (aan ons secretariaat) klopt dit?  Indien dit klopt is het dus een soort combiwedstrijd en kun je dus enkel via de supporterslokalen aan kaarten komen.

bel of ga morgen naar het secretariaat .

in ieder geval kan je met de wagen zelf er raken, op voorwaarde dat je een kaart hebt op voorhand, de loketten in genk zelf gaan blijkbaar niet open voor de bezoekers . een toegangskaart voor het bezoekersvak geeft recht op gratis parking op de bezoekersparking , maw voor mensen die met de auto gaan .

Offline Mattieke

  • Leden
  • Berichten: 901
Re: [VB] RC Genk - SV Zulte Waregem
« Reactie #32 Gepost op: februari 02, 2009, 05:07:30 pm »
Tkan zijn da de nieuwe al speelgerechtigd zulle zijn, ni?
De transfers zijn zondagavond bekend geraakt dacht ik. Met een beetje goeie wil kunnen ze de papieren toch tegen zaterdagavond in orde krijgen?

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: [VB] RC Genk - SV Zulte Waregem
« Reactie #33 Gepost op: februari 02, 2009, 06:57:48 pm »
Ik denk dat ik ergens gelezen heb dat Hyland speelgerechtigd is, dus de rest waarschijnlijk ook.

Offline Forza Essevee

  • Leden
  • Berichten: 393
Re: [VB] RC Genk - SV Zulte Waregem
« Reactie #34 Gepost op: februari 02, 2009, 07:15:20 pm »
Mij zien ze niet in genk. Schandalige prijs voor een voetbalmatch ???
FORZA FORZA FORZA ESSEVEE

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: [VB] RC Genk - SV Zulte Waregem
« Reactie #35 Gepost op: februari 02, 2009, 11:22:13 pm »
tja het is inderdaad veel geld, maar bij svzw vragen ze 17 euro aan de bezoekers , en zelfs 20 euro voor de toppers . dan zit je al h??l dicht bij de 22,5 euro van genk, en echt schitterend schijnt het zicht niet te zien vanuit ons bezoekersvak .

Offline sperre

  • Leden
  • Berichten: 47
    • SV The Sharks Waregem
Re: [VB] RC Genk - SV Zulte Waregem
« Reactie #36 Gepost op: februari 02, 2009, 11:58:23 pm »
das inderdaad veel geld om op ne betonblok te staan me de wind in uw gezicht..

Offline SVZW.BE

  • Leden
  • Berichten: 1.565
  • webteam SV Zulte Waregem - svzw.be - essevee.be
    • SV Zulte Waregem
Re: [VB] RC Genk - SV Zulte Waregem
« Reactie #37 Gepost op: februari 03, 2009, 09:30:23 am »
In het Genk is het bezoekersvak ook allesbehalve ze
Webteam SV Zulte Waregem

Offline Famous Essevee

  • Leden
  • Berichten: 317
Re: [VB] RC Genk - SV Zulte Waregem
« Reactie #38 Gepost op: februari 03, 2009, 11:46:55 am »
In het Genk is het bezoekersvak ook allesbehalve ze
Maar nog altijd beter dan in ons regenboogstadion. We moeten eerlijk zijn, ons bezoekersvak is waarschijnlijk het slechtste van eerste klasse.

flandria

  • Gast
Re: [VB] RC Genk - SV Zulte Waregem
« Reactie #39 Gepost op: februari 03, 2009, 11:54:22 am »
vorig jaar 20? betaalt dacht ik, dit jaar 22,5?. dit wordt een beetje van het goede teveel.
Ok, voor kortrijk uit betaal ik graag een beetje meer, maar genk uit... 22,5? kaart, 10? bus, drank en eten nog niet meegerekend...
Tgeld groeit ook nie op onze rug. Als we deze prijzen blijven goedkeuren kan het makkelijk volgend jaar 25? zijn voor ons, wat moeten rsca, klup, standard dan eigenlijk niet zeggen als ze tickets van 30-40? daar moeten betalen. Dit kan gewoon niet meer en is enorm frustrerend!

Bv: lokeren: staanplaatsen: 10? en zitplaatsen: 15? ongeveer
dat zijn prijzen waarbij je tenminste kunt naar de voetbal gaan!

hixsuse me my dear,

12 en (ik dacht) 18 euroots
een schande noem ik dat
prijzen doorgeven aan ons secretariaat en dan ter plaatse zomaar efkes de prijzen met 2 ? verhogen
zou niet mogen

en het is "HET" voetbal, de voetbal is een (meestal) 32-zijdige kunstlederen aaneengenaaide bal. ;)


Is inderdaad ontoelaatbaar!! Hebben wij gisteren ook duidelijk gemaakt op de vergadering van de supportersraad. De club kijkt nu of daar eventueel stappen tegen te ondernemen zijn...

Zal er nog iets ondernomen worden tegen de hoge prijzen vanuit de club/supportersraad?
Trouwens, waarom komen de verslagen van de supportersraad niet meer online?