Auteur Topic: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen  (gelezen 210208 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline Essevee boy

  • Leden
  • Berichten: 1.455
Re: Zulte-waregem naar antwerpen?
« Reactie #60 Gepost op: mei 21, 2013, 06:24:42 pm »
Het kan toch niet dat Decuyper alles te zeggen heeft, waarvoor heb je dan een raad van bestuur en een voorzitter

Offline JSPR_G

  • Leden
  • Berichten: 1.576
Re: Zulte-waregem naar antwerpen?
« Reactie #61 Gepost op: mei 21, 2013, 06:26:01 pm »

Offline TrickY9lives

  • Leden
  • Berichten: 53
Re: Zulte-waregem naar antwerpen?
« Reactie #62 Gepost op: mei 21, 2013, 06:26:32 pm »
http://www.gva.be/regio-antwerpen-stad/verhuist-zulte-waregem-naar-antwerpen.aspx?utm_source=twitterfeed&utm_medium=twitter

Zulte Waregem, zondag nog vicekampioen geworden, zit in eigen stadion aan zijn plafond en hoopt in Antwerpen meer mogelijkheden te krijgen. De club zou van naam veranderen en aanvankelijk op het Kiel spelen. Op relatief korte termijn zou ze kunnen rekenen op een gloednieuw stadion.

De Wever en Decuyper staan dicht bij een akkoord.

Offline Frank D

  • Leden
  • Berichten: 573
Re: Zulte-waregem naar antwerpen?
« Reactie #63 Gepost op: mei 21, 2013, 06:27:59 pm »
Mooie quote van iemand op voetbalkrant:

Op zich is deze constructie best eenvoudig.
Kortrijk en Zulte Waregem gaan samen onder het stamnummer van Kortrijk, dwz dat het stamnummer van ZW overblijft dus verkoopt men deze stamnummer aan een investeringsgroep,voor de supps van ZW verandert er enkel dat zij fusioneren met Kortrijk ze kunnen zelfs in het eigen stadion blijven spelen of naar het stadion van Kortrijk moeten (10km verder) en voor antwerpse voetbalsupps, die kunnen terug naar een eerste klasse ploeg gaan kijken die als ze goed beheert word een enorm potentieel heeft. Zowel voor ZW-kortrijk en voor FC metropool een win win situatie. Antwerpen terug een eerste klasse club en in ZW-Kortijk bijna het dubbele van de toeschouwersaantal meer sponsors en wss vroeg of laat een nieuw stadion

Meer: http://www.voetbalkrant.com/nl/nieuws/lees/2013-05-21/zulte-waregem-naar-het-kiel#ixzz2TwfT1N2L

Offline Thomas

  • Leden
  • Berichten: 1.907
  • Essevee forever!!!!
Re: Zulte-waregem naar antwerpen?
« Reactie #64 Gepost op: mei 21, 2013, 06:28:11 pm »
http://www.gva.be/regio-antwerpen-stad/verhuist-zulte-waregem-naar-antwerpen.aspx?utm_source=twitterfeed&utm_medium=twitter

Zulte Waregem, zondag nog vicekampioen geworden, zit in eigen stadion aan zijn plafond en hoopt in Antwerpen meer mogelijkheden te krijgen. De club zou van naam veranderen en aanvankelijk op het Kiel spelen. Op relatief korte termijn zou ze kunnen rekenen op een gloednieuw stadion.

De Wever en Decuyper staan dicht bij een akkoord.
Ergens anders lees ik dan dat we onder de zelfde naam en kleuren zouden blijven spelen

Offline Naessens C

  • Leden
  • Berichten: 2.958
  • We pakken ze. Één voor één.
Re: Zulte-waregem naar antwerpen?
« Reactie #65 Gepost op: mei 21, 2013, 06:29:13 pm »
Mooie quote van iemand op voetbalkrant:

Op zich is deze constructie best eenvoudig.
Kortrijk en Zulte Waregem gaan samen onder het stamnummer van Kortrijk, dwz dat het stamnummer van ZW overblijft dus verkoopt men deze stamnummer aan een investeringsgroep,voor de supps van ZW verandert er enkel dat zij fusioneren met Kortrijk ze kunnen zelfs in het eigen stadion blijven spelen of naar het stadion van Kortrijk moeten (10km verder) en voor antwerpse voetbalsupps, die kunnen terug naar een eerste klasse ploeg gaan kijken die als ze goed beheert word een enorm potentieel heeft. Zowel voor ZW-kortrijk en voor FC metropool een win win situatie. Antwerpen terug een eerste klasse club en in ZW-Kortijk bijna het dubbele van de toeschouwersaantal meer sponsors en wss vroeg of laat een nieuw stadion

Meer: http://www.voetbalkrant.com/nl/nieuws/lees/2013-05-21/zulte-waregem-naar-het-kiel#ixzz2TwfT1N2L

Liever omgekeerd dan...

Offline Oizo87

  • Leden
  • Berichten: 1.343
  • Essevee!
Re: Zulte-waregem naar antwerpen?
« Reactie #66 Gepost op: mei 21, 2013, 06:29:46 pm »
gewoon boycotten !

hoeda?

Fyra tussen Antwerpen en Waregem platleggen!
De Fyra heeft zichzelf al platgelegd... :-\

Freve

  • Gast
Re: Zulte-waregem naar antwerpen?
« Reactie #67 Gepost op: mei 21, 2013, 06:31:11 pm »
smurf
keeu heel gern mo nu bollen vent
mod kicken thx

Offline JSPR_G

  • Leden
  • Berichten: 1.576
Re: Zulte-waregem naar antwerpen?
« Reactie #68 Gepost op: mei 21, 2013, 06:32:07 pm »
BREAKING/ Decuyper reageert: volgend seizoen nog Regenboogstadion, #ZWa echter wel ontevreden over nt nagekomen beloften van stad #Waregem.

Offline TrickY9lives

  • Leden
  • Berichten: 53
Re: Zulte-waregem naar antwerpen?
« Reactie #69 Gepost op: mei 21, 2013, 06:33:36 pm »
Update: Zonet liep een persbericht van Patrick Decuyper binnen op de redactie. De manager van Zulte Waregem belooft de supporters dat er wel degelijk in het Regenboogstadion gevoetbald zal worden volgend seizoen. Hij laat echter niet na om kritiek te uiten op de stad Waregem. ?De club is zeer ongelukkig met de houding van de eigenaar van het Regenboogstadion, stad Waregem, dat ondanks veel beloften de laatste vijf jaar nog niet veel omgezet heeft in daden. Dan denk ik aan het stadiondossier, het oefencomplex en de erbarmelijke staat van de oefenvelden. Ik kan onze supporters alvast beloven dat er volgend seizoen in het Regenboogstadion gevoetbald zal worden.?

Meer: http://www.voetbalkrant.com/nl/nieuws/lees/2013-05-21/update-decuyper-spelen-volgend-seizoen-in-het-regenboogstadion#ixzz2TwgkEqYf

Offline esssevee4life

  • Leden
  • Berichten: 930
  • Essevee!

Offline Essevee boy

  • Leden
  • Berichten: 1.455
Re: Zulte-waregem naar antwerpen?
« Reactie #71 Gepost op: mei 21, 2013, 06:36:17 pm »
http://www.essevee.be/functions/list.asp?Lid=1&pnav=;2;&item=4312

Heeft er nog iemand vertrouwen in PDC, zo snel mogelijk buitenwerken zou ik zeggen

Offline svzw4ever

  • Leden
  • Berichten: 626
Re: Zulte-waregem naar antwerpen?
« Reactie #72 Gepost op: mei 21, 2013, 06:36:20 pm »
http://www.essevee.be/functions/list.asp?Lid=1&pnav=;2;&item=4312

sorry hoor nog altijd niet genoeg ontkenning voor mij

Patrick Decuyper: ?De club is zeer ongelukkig met de houding van de eigenaar van het Regenboogstadion, stad Waregem,  dat ondanks veel beloften de laatste vijf jaar nog niet veel omgezet heeft in daden. Dan denk ik aan het stadiondossier, het oefencomplex en de erbarmelijke staat van de oefenvelden. Ik kan onze supporters alvast beloven dat er volgend seizoen in het Regenboogstadion gevoetbald zal worden.?

wat met de seizoenen erna ?

Offline dendanny

  • Leden
  • Berichten: 169
  • Essevee!
Re: Zulte-waregem naar antwerpen?
« Reactie #73 Gepost op: mei 21, 2013, 06:36:32 pm »

Offline sv.caene

  • Leden
  • Berichten: 908
Re: Zulte-waregem naar antwerpen?
« Reactie #74 Gepost op: mei 21, 2013, 06:36:43 pm »
Ik heb nog -1 vertrouwen in die man
One Essevee!

Offline JSPR_G

  • Leden
  • Berichten: 1.576
Re: Zulte-waregem naar antwerpen?
« Reactie #75 Gepost op: mei 21, 2013, 06:37:34 pm »
Oh, leuk, we krijgen een jaartje extra omdat we zo veel steun getoond hebben zondag?
En wat na komend seizoen!?  >:(

Offline Nico the master

  • Leden
  • Berichten: 1.914
Re: Zulte-waregem naar antwerpen?
« Reactie #76 Gepost op: mei 21, 2013, 06:38:21 pm »
http://www.essevee.be/functions/list.asp?Lid=1&pnav=;2;&item=4312

sorry hoor nog altijd niet genoeg ontkenning voor mij

Patrick Decuyper: ?De club is zeer ongelukkig met de houding van de eigenaar van het Regenboogstadion, stad Waregem,  dat ondanks veel beloften de laatste vijf jaar nog niet veel omgezet heeft in daden. Dan denk ik aan het stadiondossier, het oefencomplex en de erbarmelijke staat van de oefenvelden. Ik kan onze supporters alvast beloven dat er volgend seizoen in het Regenboogstadion gevoetbald zal worden.?

wat met de seizoenen erna ?

Jah en als de beloften er spelen heeft hij ook gelijk... of als hij de naam van het kiel veranderd naar Regenboogstadion.
Zwak bericht.

Offline Essevee boy

  • Leden
  • Berichten: 1.455
Re: Zulte-waregem naar antwerpen?
« Reactie #77 Gepost op: mei 21, 2013, 06:38:25 pm »
wat een afschuwelijke chantage van PDC. 'Nog ??n seizoen heb ik geduld beste stad Waregem, en dan bol ik het met alles af'.

Offline poerkes

  • Leden
  • Berichten: 356
Re: Zulte-waregem naar antwerpen?
« Reactie #78 Gepost op: mei 21, 2013, 06:38:47 pm »
Decuyper buiten aub! Laat ons maar rustig in de middenmoot.. Bol het af eikel.

Offline JSPR_G

  • Leden
  • Berichten: 1.576
Re: Zulte-waregem naar antwerpen?
« Reactie #79 Gepost op: mei 21, 2013, 06:39:11 pm »
"Ik kan onze supporters alvast beloven dat er volgend seizoen in het Regenboogstadion gevoetbald zal worden.?
PDC kennende, kan dit even goed betekenen 'enkel de jeugdploegen' of 'de rassing gaat in het Regenboogstadion spelen.'