Auteur Topic: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen  (gelezen 210212 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.065
  • Voice of the voiceless!
Re: Zulte-waregem naar antwerpen?
« Reactie #160 Gepost op: mei 21, 2013, 08:14:11 pm »
Euh ze mogen morgen een afgelekt persberichtje de wereld insturen, ik geloof er niks van! er is stront aan de knikker.

Offline JSPR_G

  • Leden
  • Berichten: 1.576
Re: Zulte-waregem naar antwerpen?
« Reactie #161 Gepost op: mei 21, 2013, 08:16:50 pm »
'Zulte Waregem' had nu net zijn eigen identiteit. We werden gerespecteerd over heel Belgi?, onze supporters werden over bejubeld, zondag was iets ongezien in het Europees voetbal. En dan dit. Merci PDC!

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Zulte-waregem naar antwerpen?
« Reactie #162 Gepost op: mei 21, 2013, 08:17:32 pm »
als alles wat hier gezegd wordt een beetje klopt gaat pdc toch een pak slaag krijgen als die zich nog eens in de omgeving vertoont ? of hoe gaat dat uitgelegd worden ?

Offline pit750

  • Leden
  • Berichten: 479
Re: Zulte-waregem naar antwerpen?
« Reactie #163 Gepost op: mei 21, 2013, 08:20:41 pm »
Ik zou toch niet zo snel panikeren mocht ik van jullie zijn...

Offline Aurelio

  • Leden
  • Berichten: 33
Re: Zulte-waregem naar antwerpen?
« Reactie #164 Gepost op: mei 21, 2013, 08:20:53 pm »
Face it... de macht van het geld overwint alles !
Wat de ergste nachtmerrie blijkt te zijn, kan zomaar realiteit worden !
Hier komen vodden van  >:(

Freve

  • Gast
Re: Zulte-waregem naar antwerpen?
« Reactie #165 Gepost op: mei 21, 2013, 08:23:04 pm »
ze zijn heel de e17 aan het afgaan in Antwerpen...
en een paar km verderop staat een ploeg te koop....

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Zulte-waregem naar antwerpen?
« Reactie #166 Gepost op: mei 21, 2013, 08:24:17 pm »
dat ze verdomme dan gaan bij beveren of zo , we hebben niets met antwerpen en we moeten er niets van hebben !

als dan morgen bartje de wever glorieus aankondigt dat er volgend jaar nog eersteklassevoetbal gaat zijn in antwerpen met ONS nummer ...

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.155
Re: Zulte-waregem naar antwerpen?
« Reactie #167 Gepost op: mei 21, 2013, 08:26:34 pm »
Blufpoker.... Er is een strijd aan de gang tussen kortrijk en Essevee.  Panniek in kortrijk.  Plannen die er waren van.... Stel dat onze dichte buren 16 miljoen euro halen en poules cl leage en
Onze sponsors komen halen.  Aandelen worden daar deze week verkocht en het kan wel eens Stadionbouwer van aa gent Ghelamco uit het kortrijkse zijn en goede vriend van quickie.  Wapen kortrijk is msh nu als allereerste stadion neerpoten rand van Deerlijk aan de molens. Quickie en de chef van ghelamco zijn trouwens in den duik met den privejet samen op vakantie geweest. Decuyper vangt dit op en schiet in panniek, vraagt stad voor de zoveelste keer na een seizoen waar je de titel nipt mist en weer europees mag spelen om het stadiondosdier zoals beloofd uit de vriezer terug te halen.  Dit gebeurd alweer niet... Hij begint te dreigen.  Zegt het stad, we werken
Mee en essevee begint als eerste in de regio te bouwen na zo een seizoen zet je kvk schaakmat.  Nieuwe sponsors en groeien kan je nauwelijks nog aantrekken met dit stadion.  Met een nieuw stadion en zo een adelbrieven sportief kan je gaan vissen in de kortrijkse vijver.  Blufpoker.... Allee let's hope.  Link eens alles aan elkaar jongens.  Antwerp verhaal komt gewoon goed gelegen ook.  Op nog geen dag fusie kortrijk, dan antwerpen, de aandelen van kvk deze week in verkoop, onze resultaten, en het stad die alles in de vriezer houd en dit was inderdaad niet afgesproken.  Bij redding vorig jaar, wat vlug en redelijk makkelijk werd zou het heropend worden.  Na een top, topseizoen op alle vlak en de volkstoeloop van zondag blijft het in de vriezer.

Offline esssevee4life

  • Leden
  • Berichten: 930
  • Essevee!
Re: Zulte-waregem naar antwerpen?
« Reactie #168 Gepost op: mei 21, 2013, 08:29:49 pm »
Blufpoker.... Er is een strijd aan de gang tussen kortrijk en Essevee.  Panniek in kortrijk.  Plannen die er waren van.... Stel dat onze dichte buren 16 miljoen euro halen en poules cl leage en
Onze sponsors komen halen.  Aandelen worden daar deze week verkocht en het kan wel eens Stadionbouwer van aa gent uit het kortrijkse zijn en goede vriend van quickie.  Wapen kortrijk is msh nu als allereerste stadion neerpoten rand van Deerlijk aan de molens.  Decuyper vangt dit op en schiet in panniek, vraagt stad voor de zoveelste keer na een seizoen waar je de titel nipt mist en weer europees mag spelen om het stadiondosdier zoals beloofd uit de vriezer terug te halen.  Dit gebeurd alweer niet... Hij begint te dreigen.  Zegt het stad, we werken
Mee en essevee begint als eerste in de regio te bouwen na zo een seizoen zet je kvk schaakmat.  Nieuwe sponsors en groeien kan je nauwelijks nog aantrekken met dit stadion.  Met een nieuw stadion en zo een adelbrieven sportief kan je gaan vissen in de kortrijkse vijver.  Blufpoker.... Allee let's hope.  Link eens alles aan elkaar jongens.  Antwerp verhaal komt gewoon goed gelegen ook.  Op nog geen dag fusie kortrijk, dan antwerpen, de aandelen van kvk deze week in verkoop, onze resultaten, en het stad die alles in de vriezer houd en dit was inderdaad niet afgesproken.  Bij redding vorig jaar, wat vlug en redelijk makkelijk werd zou het heropend worden.  Na een top, topseizoen op alle vlak en de volkstoeloop van zondag blijft het in de vriezer.

En waarom koopt antwerpen niet gewoon de aandelen van kortrijk.
Waarom worden wij dan wel genoemd.
Lijkt me logischer zeker in combinatie met overname door een stadionbouwer.
Want dat willen ze toch ook zo graag in antwerpen een nieuw stadion

Offline bvdsteen

  • Leden
  • Berichten: 697
  • Essevee!
Re: Zulte-waregem naar antwerpen?
« Reactie #169 Gepost op: mei 21, 2013, 08:36:25 pm »
Gelooft nu eens allemaal ni wa der in de krant/op internet staat. Tenzij het in een officieel persbericht op de website van de club staat ==> veel kans dat het zever is. Mee dat SV tweede geworden is dit jaar zal er wel meer kwatsj over de club geschreven worden onder het mom van hoge bomen vangen veel wind. Ik vind dat PDC wat meer krediet verdient met alles wat we dit mooie seizoen meegemaakt hebben en als dit een manier is om druk op't stad te zetten, dan is't een teken aan de wand dat ze ginder in het stadhuis gewoon niet luisteren. PDC is mss wel de grootste SV supporter die er rondloopt. Ik denk niet dat hij het ?cht ziet zitten van elke dag naar Antwerpen te rijden en bovendien de identiteit waar hijzelf, Naessens, Dury en alle andere medewerkers zo hard aan gewerkt hebben, op de helling te zetten.

Kortom: laat ons wachten tot een offici?le communicatie uit de club alvorens overhaaste beslissingen te maken en dito uitspraken te doen.

Offline brunogoal

  • Leden
  • Berichten: 344
Re: Zulte-waregem naar antwerpen?
« Reactie #170 Gepost op: mei 21, 2013, 08:37:33 pm »
ik geloof niks van al die verhalen...

Offline toolman

  • Leden
  • Berichten: 251
  • Essevee!
Re: Zulte-waregem naar antwerpen?
« Reactie #171 Gepost op: mei 21, 2013, 08:39:30 pm »
ik geloof niks van al die verhalen...
Ik eigenlijk ook niet, laat ons afwachten en deze topic gewoon verwijderen...

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Zulte-waregem naar antwerpen?
« Reactie #172 Gepost op: mei 21, 2013, 08:41:37 pm »
ik geloof niks van al die verhalen...
Ik eigenlijk ook niet, laat ons afwachten en deze topic gewoon verwijderen...

er komt toch "iets" morgen ?

Geert Titeca
24 minuten geleden
Beste voetbalvrienden, na overleg met de mede supportersverantwoordelijken vraag ik elkeen van jullie beleefd het eventueel overleg van morgen af te wachten vooraleer stomme uitspraken te doen of verkeerd ingeschatte reacties op de fora te plaatsen. Wij hebben een beleefde afspraak et dhr Decuyper gevraagd morgen en wachten af.




wat het ook moge zijn : essevee krijgt voor mij nu al een vette  0   !!! communicatie :  0 !!! en dat na zondag !!! we leven 2013 h?  , communicatieverantwoordelijken ? hallo ?

Offline Wouter

  • Leden
  • Berichten: 1.771
Re: Zulte-waregem naar antwerpen?
« Reactie #173 Gepost op: mei 21, 2013, 08:42:07 pm »
Hun gsm staat uit...

Offline smurf

  • Leden
  • Berichten: 502
Re: Zulte-waregem naar antwerpen?
« Reactie #174 Gepost op: mei 21, 2013, 08:48:30 pm »
Alle gekheid op een stokje : toch liever naar Deerlijk dan naar Antwerpen  :D
En misschien is die Smurf best een gezellige kerel om naast te zitten ??  Smurf ?

Mijn vrienden die voor essevee waren / svzw zijn vinden alvast van wel :D
maar zou toch niet gaan kijken. Geen probleem met zulte, waregem, zijn inwoners en supporters maar voetbal is emotie en denk niet dat ik ooit nog voor andere ploeg kan supporteren

Offline Justinho

  • Leden
  • Berichten: 1.030
Re: Zulte-waregem naar antwerpen?
« Reactie #175 Gepost op: mei 21, 2013, 08:50:27 pm »
ik geloof niks van al die verhalen...
Ik eigenlijk ook niet, laat ons afwachten en deze topic gewoon verwijderen...

er komt toch "iets" morgen ?

Geert Titeca
24 minuten geleden
Beste voetbalvrienden, na overleg met de mede supportersverantwoordelijken vraag ik elkeen van jullie beleefd het eventueel overleg van morgen af te wachten vooraleer stomme uitspraken te doen of verkeerd ingeschatte reacties op de fora te plaatsen. Wij hebben een beleefde afspraak et dhr Decuyper gevraagd morgen en wachten af.




wat het ook moge zijn : essevee krijgt voor mij nu al een vette  0   !!! communicatie :  0 !!! en dat na zondag !!! we leven 2013 h?  , communicatieverantwoordelijken ? hallo ?
Of ze weten niet meer dan wij hier allemaal samen... Wat valt er dan te communiceren?!

Offline smurf

  • Leden
  • Berichten: 502
Re: Zulte-waregem naar antwerpen?
« Reactie #176 Gepost op: mei 21, 2013, 08:51:26 pm »
Ik heb het nummer van de woordvoerder van zulte-waregem, moet ik hem eens bellen? :D

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Zulte-waregem naar antwerpen?
« Reactie #177 Gepost op: mei 21, 2013, 08:52:49 pm »
ik geloof niks van al die verhalen...
Ik eigenlijk ook niet, laat ons afwachten en deze topic gewoon verwijderen...

er komt toch "iets" morgen ?

Geert Titeca
24 minuten geleden
Beste voetbalvrienden, na overleg met de mede supportersverantwoordelijken vraag ik elkeen van jullie beleefd het eventueel overleg van morgen af te wachten vooraleer stomme uitspraken te doen of verkeerd ingeschatte reacties op de fora te plaatsen. Wij hebben een beleefde afspraak et dhr Decuyper gevraagd morgen en wachten af.




wat het ook moge zijn : essevee krijgt voor mij nu al een vette  0   !!! communicatie :  0 !!! en dat na zondag !!! we leven 2013 h?  , communicatieverantwoordelijken ? hallo ?
Of ze weten niet meer dan wij hier allemaal samen... Wat valt er dan te communiceren?!

dan moet de club NU , VANAVOND een duidelijker bericht op de website zetten. alles wat pas morgen gezet wordt is hopeloos te laat tegen dan heb je al de kranten , de internetforums, facebook, twitter, berichten en artikels op internet die er binnen 10 jaar nog opstaan ...

Offline Mister K

  • Leden
  • Berichten: 9
Re: Zulte-waregem naar antwerpen?
« Reactie #178 Gepost op: mei 21, 2013, 08:56:26 pm »

Offline Justinho

  • Leden
  • Berichten: 1.030
Re: Zulte-waregem naar antwerpen?
« Reactie #179 Gepost op: mei 21, 2013, 08:56:42 pm »
ik geloof niks van al die verhalen...
Ik eigenlijk ook niet, laat ons afwachten en deze topic gewoon verwijderen...

er komt toch "iets" morgen ?

Geert Titeca
24 minuten geleden
Beste voetbalvrienden, na overleg met de mede supportersverantwoordelijken vraag ik elkeen van jullie beleefd het eventueel overleg van morgen af te wachten vooraleer stomme uitspraken te doen of verkeerd ingeschatte reacties op de fora te plaatsen. Wij hebben een beleefde afspraak et dhr Decuyper gevraagd morgen en wachten af.




wat het ook moge zijn : essevee krijgt voor mij nu al een vette  0   !!! communicatie :  0 !!! en dat na zondag !!! we leven 2013 h?  , communicatieverantwoordelijken ? hallo ?
Of ze weten niet meer dan wij hier allemaal samen... Wat valt er dan te communiceren?!

dan moet de club NU , VANAVOND een duidelijker bericht op de website zetten. alles wat pas morgen gezet wordt is hopeloos te laat tegen dan heb je al de kranten , de internetforums, facebook, twitter, berichten en artikels op internet die er binnen 10 jaar nog opstaan ...
Als ze niet meer weten dan hetgeen ze gehoord hebben van Decuyper en meteen op de offici?le website hebben geplaatst, snap ik nog altijd niet hoe of waarmee ze nog duidelijker kunnen zijn? Ik denk dat de club (niet die ene persoon die zich ernaast aan het zetten is) niet liever zou hebben dan nu al duidelijkheid te scheppen...