Auteur Topic: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen  (gelezen 210213 keer)

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Offline Essevee boy

  • Leden
  • Berichten: 1.455
Re: Zulte-waregem naar antwerpen?
« Reactie #220 Gepost op: mei 21, 2013, 10:34:30 pm »
dat ze dan maar kortrijk opdoeken en wij in waregem blijven als enige ploeg in zuid west vlaanderen ... met dank aan de stress veroorzaakt door het bestuur met hun communicatie ???

Waarom zouden wij onze naam moeten veranderen omdat die van Kortrijk hun stamnummer verkopen... Alsof er bij een naamswijziging naar zuidwest duizenden Kortrijkzanen naar Waregem zullen komen. Bij een fusie is 1+1 vaak geen 2...

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Zulte-waregem naar antwerpen?
« Reactie #221 Gepost op: mei 21, 2013, 10:36:40 pm »
we weten gewoon niet wie wat koopt , en wie wat verkoopt , en ik zie inderdaad toch ook geen kortrijkzanen gezellig bij ons komen zitten in juli ?

Offline boerio

  • Leden
  • Berichten: 201
Re: Zulte-waregem naar antwerpen?
« Reactie #222 Gepost op: mei 21, 2013, 10:39:44 pm »
laat ons niet panikeren Hein ging nooit bijtekenen als hij geen garanties kreeg. Zo een vaart zal het wel niet lopen

Online esssevee4life

  • Leden
  • Berichten: 930
  • Essevee!
Re: Zulte-waregem naar antwerpen?
« Reactie #223 Gepost op: mei 21, 2013, 10:39:52 pm »
Een klein vraagje: waarom zouden wij fusioneren met kortrijk indien antwerpen hun stamnummer overneemt. Ik denk dat een deel van hun sponsors wel naar ons zouden komen maar dat is het dan.
Supporters denk ik niet en ik neem dat trainer en spelers wel meegaan naar antwerpen. Kunnen die wel gebruiken dan.

Offline rhodos

  • Leden
  • Berichten: 19
Re: Zulte-waregem naar antwerpen?
« Reactie #224 Gepost op: mei 21, 2013, 10:42:18 pm »
Een kennis van Decuyper zou de aandelen kopen van Kortrijk om dan te fuseren met ZWA.
Stamnummer KVK en hun spelers spelen volgend seizoen onder naam zuid west ofzo in Regenboogstadion.Dury en zijn troepen trekken met het stamnummer van ZWA naar het Kiel.

Lijkt me meer zoiets
 

Offline svzwfan arne

  • Leden
  • Berichten: 664
Re: Zulte-waregem naar antwerpen?
« Reactie #225 Gepost op: mei 21, 2013, 10:42:32 pm »
klopt tpch allemaal niet komaan kvk liet paar weken geleden H.VHB bijtekenen. Vandaag Chevalier. Als er al iets van die plannen zou zijn wat gebeurt er dan?? Laat ons gewoon stoppen met gissen en verdere communicatie afwachten. Onthou de woorden van PDC. As we volgend jaar kampioen spelen moet de kerk 5 meter verschoven worden. Storm in glas water ;)

callens500

  • Gast
Re: Zulte-waregem naar antwerpen?
« Reactie #226 Gepost op: mei 21, 2013, 10:44:01 pm »
Een klein vraagje: waarom zouden wij fusioneren met kortrijk indien antwerpen hun stamnummer overneemt. Ik denk dat een deel van hun sponsors wel naar ons zouden komen maar dat is het dan.
Supporters denk ik niet en ik neem dat trainer en spelers wel meegaan naar antwerpen. Kunnen die wel gebruiken dan.
voor zo een dom nummerke kunt ge veel geld vangen

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Zulte-waregem naar antwerpen?
« Reactie #227 Gepost op: mei 21, 2013, 10:45:19 pm »
Een kennis van Decuyper zou de aandelen kopen van Kortrijk om dan te fuseren met ZWA.
Stamnummer KVK en hun spelers spelen volgend seizoen onder naam zuid west ofzo in Regenboogstadion.Dury en zijn troepen trekken met het stamnummer van ZWA naar het Kiel.

Lijkt me meer zoiets
 

dat is toch het meest onaanvaardbare scenario voor ons ?


kortrijkfans in waregem ? en antwerpse supporters voor essevee ?

of gaan onze fans iedere 2 weken naar antwerpen trekken ? de meeste onder ons zien het al niet zitten om een paar keer naar gent of brugge of brussel te gaan voor europees te gaan kijken ? of naar moeskroen als ze ons stadion zouden verbouwen ?

Offline rhodos

  • Leden
  • Berichten: 19
Re: Zulte-waregem naar antwerpen?
« Reactie #228 Gepost op: mei 21, 2013, 10:46:09 pm »
Een klein vraagje: waarom zouden wij fusioneren met kortrijk indien antwerpen hun stamnummer overneemt. Ik denk dat een deel van hun sponsors wel naar ons zouden komen maar dat is het dan.
Supporters denk ik niet en ik neem dat trainer en spelers wel meegaan naar antwerpen. Kunnen die wel gebruiken dan.
voor zo een dom nummerke kunt ge veel geld vangen

Huidig bestuur KVK wist tot vandaag niets over deze plannen. Transfer werd betekend voor nieuws bekend raakte.

Offline deltas

  • Leden
  • Berichten: 698
Re: Zulte-waregem naar antwerpen?
« Reactie #229 Gepost op: mei 21, 2013, 10:47:37 pm »
alleen al het feit dat het in het nieuws komt zal er dus zeker ROOK ZIJN. In hoe verre het allemaal zal lopen moeten we jammer genoeg afwachten. volgens bepaalde bronnen zijn er morgen al spoed vergaderingen samen geroepen in het stad. Ook bij het bestuur van essevee wisten ze blijkbaar nog van niets. Al hoop ik 1 ding en dat is dat er gewoon NIETS VAN WAAR IS zelf geen klein beetje.

Offline Herr Docteur Achtung

  • Leden
  • Berichten: 747
Re: Zulte-waregem naar antwerpen?
« Reactie #230 Gepost op: mei 21, 2013, 10:47:58 pm »
Een klein vraagje: waarom zouden wij fusioneren met kortrijk indien antwerpen hun stamnummer overneemt. Ik denk dat een deel van hun sponsors wel naar ons zouden komen maar dat is het dan.
Supporters denk ik niet en ik neem dat trainer en spelers wel meegaan naar antwerpen. Kunnen die wel gebruiken dan.
Ik denk dat die voetbaltempel wel eens in Deerlijk zou kunnen komen, zoals hier ??n of andere kwiet eens kwam voorstellen.  Het zou mij niet verwonderen dat dit de periode was waarin het ??n en ander verkend werd. 
Mijn theorie voor wat het waard is :
De veekaa heeft het moeilijk, na de dood van Degryse komen alle aandelen in handen van Vincent Degryse, die een beetje zoals PDC denkt : in termen van winst en groei.  Op ??n of andere manier vinden die 2 mekaar om een grote zuid westvlaamse ploeg uit de grond te stampen die zal spelen in een stadion gebouwd door Ghelamco.  Een of andere kwiet (zultewaregemsup69) komt hier als eens polsen om te zien of de fans dit idee genegen zijn.  (geef toe, het enthousiasme waarmee die sprak was nogal "vreemd").  Het feit dat Antwerpen nu verlegen zit om een stamnummer, daar ze dat van hen naar de knoppen hebben geholpen is bijzaak. 

Freve

  • Gast
Re: Zulte-waregem naar antwerpen?
« Reactie #231 Gepost op: mei 21, 2013, 10:51:08 pm »
ik hoop:
ons stamnummer + CL ticket verkocht voor 25m ? aan Antwerpen
spelers niet mee welteverstaan die komen vd VK

PDC+Patrick (verschuere) kopen KVK op en sturen de spelers door naar Antwerpen
Wij spelen in ons stadion, onder de naam Essevee in om het even welke kleuren
met de inkomsten vd verkoop en sponsors van beide Clubs....

geen mooi verhaal, ma ik wil voetbal aan mijn deur blijven zien...

maar ik vermoed dat PDC zich verbrand heeft en onmogelijk heeft gemaakt
om nog met Stad rond de tafel te zitten.
MAW pdc koopt KVK op en gaat na Antwerpen een megaploeg bouwen met stamnummer KVK

Offline wrd

  • Leden
  • Berichten: 404
Re: Zulte-waregem naar antwerpen?
« Reactie #232 Gepost op: mei 21, 2013, 10:52:11 pm »
En hoe de media een heel land op z'n kop kan zetten.. Ik geloof er alleszins bitter weinig van! Kalmte bewaren.. Offici?le berichten volgen wel!

Die verhalen zijn nu toch gewoon te gek voor woorden?

Freve

  • Gast
Re: Zulte-waregem naar antwerpen?
« Reactie #233 Gepost op: mei 21, 2013, 11:00:00 pm »
En hoe de media een heel land op z'n kop kan zetten.. Ik geloof er alleszins bitter weinig van! Kalmte bewaren.. Offici?le berichten volgen wel!

Die verhalen zijn nu toch gewoon te gek voor woorden?
kweet ni
fusie was eruit
en vanavond een te vroeg gelekt bericht da wij verkocht worden aan Antwerpen
zo gek vind ik da ni eerlijk gezegd

Morgen pdc rond de tafel mee Kurt
wa denkte mr de burgemeester, game in Kortrijk gaan spelen of
game ier samen werken....

Offline pierre

  • Leden
  • Berichten: 138
Re: Zulte-waregem naar antwerpen?
« Reactie #234 Gepost op: mei 21, 2013, 11:06:08 pm »
Bon, als er al iets van aan was, dan is het plan nu gekelderd wegens uitgelekt. BDW zegt trouwens dat de meest gekke verhalen, zijn serieuze pogingen om iets uit te werken neit vergemakkelijken. Hij lijkt me dus naar dit te verwijzen.

Er staat wel iets te gebeuren. Tussen Essevee, Kvk en Oostende heb ik vernomen. We zien wel, maar verhuis nr het kiel zal het wel niet worden.

Offline wrd

  • Leden
  • Berichten: 404
Re: Zulte-waregem naar antwerpen?
« Reactie #235 Gepost op: mei 21, 2013, 11:07:00 pm »
En hoe de media een heel land op z'n kop kan zetten.. Ik geloof er alleszins bitter weinig van! Kalmte bewaren.. Offici?le berichten volgen wel!

Die verhalen zijn nu toch gewoon te gek voor woorden?
kweet ni
fusie was eruit
en vanavond een te vroeg gelekt bericht da wij verkocht worden aan Antwerpen
zo gek vind ik da ni eerlijk gezegd

Morgen pdc rond de tafel mee Kurt
wa denkte mr de burgemeester, game in Kortrijk gaan spelen of
game ier samen werken....

"Fusie was eruit"?

Dit zo gek niet vinden? Een ploeg uit Zulte en Waregem die in Antwerpen gaat spelen, voor een europese match kan ik hier inkomen.. Voor een heel jaar heel wat minder! Ik denk dat ik bij het idee van die fusie nog minder een tekening moet maken?

Offline neutraal

  • Leden
  • Berichten: 669
  • Essevee!
Re: Zulte-waregem naar antwerpen?
« Reactie #236 Gepost op: mei 21, 2013, 11:07:20 pm »
Er blijkt dus iets op til te zijn in Zuid-West-Vlaanderen.  Dit is mijn bescheiden visie op al hetgeen hier al zogezegd vernomen is, offici?el of niet officieel :

-  Het verhaal van Zulte-Waregem is begonnen met het stamnummer van Zulte.  Hoe moeten de mensen van Zulte zich op dit moment voelen ?

-  Dat er vroeg of laat een fusie, samenwerking of wat dan ook zal gebeuren is net zoals een open deur intrappen.  Koken kost geld.  En als je inderdaad binnen een straal van enkele kilometers eens goed kijkt, dan moet je eerlijkheidshalve erkennen dat, gezien beide clubs (in deze Zulte-Waregem en KVK) zowat samen naar de grote geldschieters kijken, een voortbestaan van deze clubs in hun huidige vorm, met hun huidige budgetten en mogelijkheden zeer moeilijk word. 

-  Wat er nu ook van zij, ik hoop dat de supporters in het algemeen hierbij zullen winnen, wat ook de uitkomst is.

Let wel : dit is gewoon een mening van een neutrale voetballiefhebber.














Offline Svarrogh

  • Leden
  • Berichten: 1.806
Re: Zulte-waregem naar antwerpen?
« Reactie #237 Gepost op: mei 21, 2013, 11:07:47 pm »
ik hoop:
ons stamnummer + CL ticket verkocht voor 25m ? aan Antwerpen
spelers niet mee welteverstaan die komen vd VK

PDC+Patrick (verschuere) kopen KVK op en sturen de spelers door naar Antwerpen
Wij spelen in ons stadion, onder de naam Essevee in om het even welke kleuren
met de inkomsten vd verkoop en sponsors van beide Clubs....

geen mooi verhaal, ma ik wil voetbal aan mijn deur blijven zien...

maar ik vermoed dat PDC zich verbrand heeft en onmogelijk heeft gemaakt
om nog met Stad rond de tafel te zitten.
MAW pdc koopt KVK op en gaat na Antwerpen een megaploeg bouwen met stamnummer KVK


Stop eens met dergelijk gezever zeg.
Waar rook is zal er wel ergens vuur zijn, maar ik geloof er 100% in dat PDC enkel iets zal ondernemen als hij de kans heeft om Essevee groter te maken, want er is al meermaals gebleken dat hij naar de top wil met onze club. En als er geen hulp komt van het stadsbestuur zal hij dat wel ergens anders zoeken.

Er was in ieder geval een spoedvergadering van het Waregems stadsbestuur deze avond, misschien dat ze nu zullen wakker schieten, zoniet zal hij een andere oplossing zoeken.

Daarbij komt nog eens dat KVK het moeilijk heeft, de overgrote meerderheid van de aandelen zijn in handen van 1 man die weinig interesse heeft in het voetbal, eigelijk de ideale moment om 'goeie zaken' te doen..

Offline fan4ever

  • Leden
  • Berichten: 1.278
  • Essevee!
Re: Zulte-waregem naar antwerpen?
« Reactie #238 Gepost op: mei 21, 2013, 11:08:21 pm »
Een klein vraagje: waarom zouden wij fusioneren met kortrijk indien antwerpen hun stamnummer overneemt. Ik denk dat een deel van hun sponsors wel naar ons zouden komen maar dat is het dan.
Supporters denk ik niet en ik neem dat trainer en spelers wel meegaan naar antwerpen. Kunnen die wel gebruiken dan.
Ik denk dat die voetbaltempel wel eens in Deerlijk zou kunnen komen, zoals hier ??n of andere kwiet eens kwam voorstellen.  Het zou mij niet verwonderen dat dit de periode was waarin het ??n en ander verkend werd. 
Mijn theorie voor wat het waard is :
De veekaa heeft het moeilijk, na de dood van Degryse komen alle aandelen in handen van Vincent Degryse, die een beetje zoals PDC denkt : in termen van winst en groei.  Op ??n of andere manier vinden die 2 mekaar om een grote zuid westvlaamse ploeg uit de grond te stampen die zal spelen in een stadion gebouwd door Ghelamco.  Een of andere kwiet (zultewaregemsup69) komt hier als eens polsen om te zien of de fans dit idee genegen zijn.  (geef toe, het enthousiasme waarmee die sprak was nogal "vreemd").  Het feit dat Antwerpen nu verlegen zit om een stamnummer, daar ze dat van hen naar de knoppen hebben geholpen is bijzaak.


Kortrijk kan nog geen 200.000? ophoesten om een speler zoals Chavaria te kopen.  En ne verdediger voor een peulschil verkocht aan die portugese ploeg, omdat ze de centjes broodnodig hebben.  Maw, die beseffen meer dan ook, dat alleen verderroeien gewoon niet meer kan. 

We moeten durven aanvaarden, dat we spelers zoals Delaplace ed niet kunnen houden zonder schaalvergroting.  Investeerders zijn enkel geinteresseerd in grootschalige projecten (liever meer centen in iets deftigs, dan minder in iets dat niet zal renderen).  Ik kan dan wel de frustratie van PDC begrijpen, inzake het getalm van het stadbestuur ivm de nieuwbouw.  Daardoor is hij afgeremd om de ploeg uit te bouwen en te versterken.  Iedereen roept al maanden om een nieuw contract voor Delaplace, maar een financiele limiet is een limiet.....

Hoe denk je dat zonder "winst en groei" er ook maar ??n iemand investeert in de uitbouw van essevee?  De tijden dat geldschieters uit sympathie investeren is voorbij.  Als Lambrecht wegvalt in Lokeren, is ginder ook het licht uit.  Enkel teren op zijn centjes heeft gewoon g??n toekomstperspectief.  Dat zowel ?n Kortrijk ?n waregem een volledige nieuwbouw neerpoten, is gewoon surrealisme.  Zonder fusie zou het delen van een nieuwe infrastructuur het ?nige haalbare zijn, zonder dat ieder zijn eigenheid moet opgeven.

ESSEVEE is een sterke merknaam die sowieso moet blijven.




Offline bojaaan

  • Leden
  • Berichten: 649
  • Essevee!
Re: Zulte-waregem naar antwerpen?
« Reactie #239 Gepost op: mei 21, 2013, 11:11:13 pm »
Een fusie kan imo alleen werken als ge op termijn langs de E17 een nieuw stadion neerpoot... maar onder Zuidwest in het regenboogstadion spelen gaat geen kvk supporters naar hier brengen (buiten mss paar gekken)

Omgekeerd evenzeer