Auteur Topic: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen  (gelezen 210212 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline Thomas

  • Leden
  • Berichten: 1.907
  • Essevee forever!!!!
Re: Zulte-waregem naar antwerpen?
« Reactie #420 Gepost op: mei 22, 2013, 12:41:33 pm »
Pff wil geen fusie godverdomme !!

Offline Goesse

  • Leden
  • Berichten: 1.431
Re: Zulte-waregem naar antwerpen?
« Reactie #421 Gepost op: mei 22, 2013, 12:43:15 pm »
NEE tegen fusie met Kortrijk

Offline Naessens C

  • Leden
  • Berichten: 2.958
  • We pakken ze. Één voor één.
Re: Zulte-waregem naar antwerpen?
« Reactie #422 Gepost op: mei 22, 2013, 12:43:40 pm »
Ik zie dit niet als een fusie, eerder als een overname

Offline Nico the master

  • Leden
  • Berichten: 1.914
Re: Zulte-waregem naar antwerpen?
« Reactie #423 Gepost op: mei 22, 2013, 12:44:15 pm »
Decuyper spaar uw geld of steek het in Essevee ipv het te gebruiken voor KVK op te kopen.

Doet hij min of meer h?.. zo komen er een pak sponsors vrij en vergroot het draagvlak. Alleen naar supportersvlak toe is dit wel heel delicaat.
Antwerpen krijgt een stamnummer en Europees voetbal (wij gaan dat daar spelen) en betaalt zo waarschijnlijk de rest van de overname. Tzou wel eens een meesterlijk plan kunnen zijn ook.. der staat alleszinds serieus wat te gebeuren voor 1 juni!

Vincent

  • Gast
Re: Zulte-waregem naar antwerpen?
« Reactie #424 Gepost op: mei 22, 2013, 12:45:50 pm »
Ik vind het wel vreemd dat Dury dan wel zegt dat Decuyper over een verhuis heeft gesproken!:

Nieuwsblad:

"Decuyper deed het hele verhaal dat Zulte Waregem zou worden overgenomen door Antwerpse investeerders af als een kwakkel. 'Afkomstig van ??n journalist, die niet eens de moeite deed om me te contacteren.'

Onze redactie probeerde gisteren de hele avond om De Cuyper te contacteren, maar die gaf niet thuis. Bovendien kregen we Franky Dury aan de lijn die ons bevestigde dat Decuyper met hem over een verhuis had gesproken."

Dat kan nog altijd een verhuis zijn voor Europees voetbal h?. Die nuance zullen ze wel niet zelf aanbrengen hoor, die journalistjes ...
« Laatst bewerkt op: mei 22, 2013, 12:56:29 pm door Vincent »

Offline deltas

  • Leden
  • Berichten: 698
Re: Zulte-waregem naar antwerpen?
« Reactie #425 Gepost op: mei 22, 2013, 12:46:53 pm »
overname is hetzelfde als fusie. je denkt toch niet dat pdc geld gaat steken in iets dat hij niet meer gaat gebruiken?? de nachtmerrie is werkelijkheid aan het komen.

Offline sv-boerke

  • Leden
  • Berichten: 244
Re: Zulte-waregem naar antwerpen?
« Reactie #426 Gepost op: mei 22, 2013, 12:47:32 pm »
Voor een nieuwe club in eerste klasse is echter ook een stamnummer van een eersteklasser nodig, dat zou kunnen vrijkomen door een fusie tussen KV Kortrijk en Zulte Waregem. Decuyper is voorstander van een fusie, maar wil het vooralsnog niet linken aan het verhaal in Antwerpen. "Een fusie met Kortrijk zal op termijn nodig zijn om het risico op een degradatie te verminderen. Nu hebben de 11 kleine clubs in eerste klasse min of meer hetzelfde budget. Dat betekent dat er ??n kans op elf is voor beide clubs om te zakken. Statistisch gezien zakken we ??n keer binnen de elf jaar. Dat is een gigantisch risico. Ik weet dat er supporters zullen zijn die liever in tweede klasse zullen spelen dan samen te gaan met Kortrijk. Dit is echter het standpunt van de raad van bestuur."

Ook de stadiondossiers van beide clubs zijn een reden om samen te werken. "Twee nieuwe stadions op acht kilometer van elkaar, dat is echt weggegooid geld. Wij zitten hier in Waregem commercieel aan ons plafond, in Kortrijk zit men ook aan dat plafond. Bij Zulte Waregem wordt, qua exploitatie van het stadion en qua aantrekken van sponsors, beter gewerkt dan bij de meeste andere clubs. Ook in Kortrijk werkt men goed." Met Kortrijk werd wel nog geen contact opgenomen.

13 april 1951

  • Gast
Re: Zulte-waregem naar antwerpen?
« Reactie #427 Gepost op: mei 22, 2013, 12:49:20 pm »
Te zot voor woorden, wat er aan het gebeuren is, en wat er te gebeuren staat (?).

Denken ze nu echt dat er nog iemand van die 5.000 supporters op de markt afgelopen zondag nog gaat kijken als Kortrijk deel wordt van deze club?

Laat me niet lachen.

DUIDELIJKHEID AUB.

Offline poerkes

  • Leden
  • Berichten: 356
Re: Zulte-waregem naar antwerpen?
« Reactie #428 Gepost op: mei 22, 2013, 12:51:19 pm »
Excuses, stuur decuyper op naar de hoerenbuurt in Antwerpen, daar liggen zijn roots blijkbaar

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Zulte-waregem naar antwerpen?
« Reactie #429 Gepost op: mei 22, 2013, 12:53:38 pm »
de cuyper zegt :

Citaat
"Maar van dat hele verhuizingsverhaal klopt niets. E?n artikel van zeven regels zet heel het land in rep en roer, terwijl niemand van ons officieel iets gevraagd is", zegt Patrick Decuyper, gedelegeerd bestuurder van Zulte Waregem.

"Daarom zeg ik klaar en duidelijk: wij verhuizen niet naar Antwerpen. Dat zijn we verplicht aan onze supporters en die verplichting zullen we ook nakomen."


Citaat
Er is een gigantisch tumult ontstaan en ik word afgeschilderd als ik-weet-niet-wat. De supporters van Zulte Waregem worden tegen mij opgezet. Ik ben daar zeer ongelukkig mee."

"Nogmaals: we verhuizen niet en de club Zulte Waregem wordt niet verkocht."


Freve

  • Gast
Re: Zulte-waregem naar antwerpen?
« Reactie #430 Gepost op: mei 22, 2013, 12:54:11 pm »
Te zot voor woorden, wat er aan het gebeuren is, en wat er te gebeuren staat (?).

Denken ze nu echt dat er nog iemand van die 5.000 supporters op de markt afgelopen zondag nog gaat kijken als Kortrijk deel wordt van deze club?

Laat me niet lachen.

DUIDELIJKHEID AUB.
waarom niet???
als er niks verandert van naam, kleur adres
wa maakt da mij uit
ik zie geen fusie, ik zie een verkoop van stamnummer
niks meer, niks minder

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.155
Re: Zulte-waregem naar antwerpen?
« Reactie #431 Gepost op: mei 22, 2013, 12:54:19 pm »
Kvk moet weg en nu is het moment.  Zijn frustratie is dat het nieuwe stadion op zich laat wachten en zeker na zo een seizoen.  Zo zet je niet enkel kvk sportief, maar ook financieel schaakmat!  Als kvk plots met de nieuwe koper als eerste een stadion neerpoot op 7 km van ons en daarna nog eens een goed seizoen speelt en wij minder als kers op de taart, zijn we doomed.  Hij is toch maar mooi in zijn opzet geslaagd en de stad doen bibberen en zeggen hoe belangrijk de club is en het stadiondossier.  Pdc Zijn frustratie blijft dat men niet vooruit kan gaan nu het zeker zou kunnen maar er de ruimte niet voor is door het stadion die ons tegenhoud.

Vincent

  • Gast
Re: Zulte-waregem naar antwerpen?
« Reactie #432 Gepost op: mei 22, 2013, 12:55:26 pm »
Het is mss ook te verklaren waarom andere bestuurders niet op de hoogte waren of zijn, gewoonweg omdat er mss niets aan de hand was.

Ik ga nooit 100% vertrouwen hebben in PDC, maar nu denk ik wel dat hij de waarheid spreekt.

Idem hier. Van Jan Hauspie is het nu al de tweede keer dat hij zoiets schrijft en waar is het voor het eerst op de site verschenen: bij Het Laagste Nieuws. De week voor de Ronde van Vlaanderen was er in Oudenaarde een praatavond met Hans Vandeweghe. Dat gaat natuurlijk vooral over wielrennen maar het beeld dat hij schetste van de huidige journalistiek in Vlaanderen en dan vooral over Het Laagste Nieuws zei genoeg. Ze hebben een aantal jaar geleden bewust Quickstep willen neerhalen maar kregen een rechtszaak (?n een veroordeling) in de plaats. Sport/Voetbalmagazine is tot nu toe nog zowat het enige kanaal dat nog voor enige kwaliteit staat/stond maar ze kunnen maar beter op hun tellen passen.

Als je zo'n bericht lanceert zonder dat je iemand van Essevee aan het woord laat in het artikel zelf, dan weet je heel goed dat er een storm van reacties zal losbarsten. PDC wordt inderdaad in een onmogelijke positie gebracht en zoals zovelen hier die heel veel over hebben voor ons Essevee was mijn eerste reactie er ??n van ongeloof en vervolgens woede. Opdracht volbracht zeker? De pers van tegenwoordig, ze zijn nauwelijks nog iets waard.

13 april 1951

  • Gast
Re: Zulte-waregem naar antwerpen?
« Reactie #433 Gepost op: mei 22, 2013, 12:56:28 pm »
Te zot voor woorden, wat er aan het gebeuren is, en wat er te gebeuren staat (?).

Denken ze nu echt dat er nog iemand van die 5.000 supporters op de markt afgelopen zondag nog gaat kijken als Kortrijk deel wordt van deze club?

Laat me niet lachen.

DUIDELIJKHEID AUB.
waarom niet???
als er niks verandert van naam, kleur adres
wa maakt da mij uit
ik zie geen fusie, ik zie een verkoop van stamnummer
niks meer, niks minder

Eerst zien dan geloven. Gaat het dan zo slecht met de VeeKaa dat zij hiermee zomaar akkoord gaan? Kan ik me niet voorstellen. En dus 15.000 supporters die Kortrijk heeft in de kou? Wat met hun stadion, hun jeugd, hun infrastructuur, hun spelers? Chevalier, Heintje?

Offline levytytgat

  • Leden
  • Berichten: 284
  • Essevee!
Re: Zulte-waregem naar antwerpen?
« Reactie #434 Gepost op: mei 22, 2013, 12:57:03 pm »
Kvk moet weg en nu is het moment.  Zijn frustratie is dat het nieuwe stadion op zich laat wachten en zeker na zo een seizoen.  Zo zet je niet enkel kvk sportief, maar ook financieel schaakmat!  Als kvk plots met de nieuwe koper als eerste een stadion neerpoot op 7 km van ons en daarna nog eens een goed seizoen speelt en wij minder als kers op de taart, zijn we doomed.  Hij is toch maar mooi in zijn opzet geslaagd en de stad doen bibberen en zeggen hoe belangrijk de club is en het stadiondossier.  Pdc Zijn frustratie blijft dat men niet vooruit kan gaan nu het zeker zou kunnen maar er de ruimte niet voor is door het stadion die ons tegenhoud.
2!

13 april 1951

  • Gast
Re: Zulte-waregem naar antwerpen?
« Reactie #435 Gepost op: mei 22, 2013, 12:58:42 pm »
Tjonge dat gaat snel. Eerst worden wij verkocht, iedereen op PDC zijn kap, en nu een beetje hoogmoedig gaan doen ? la 'efkes Kortrijk kopen'?

Voor hetzelfde geld komt hier twee keer niks van in huis, ik zou het nog zo raar niet vinden.

Eerst zien dan geloven, al zou ik wel graag wat duidelijkheid krijgen vanuit de club.

EN SNEL.

Offline levytytgat

  • Leden
  • Berichten: 284
  • Essevee!
Re: Zulte-waregem naar antwerpen?
« Reactie #436 Gepost op: mei 22, 2013, 12:59:52 pm »
Te zot voor woorden, wat er aan het gebeuren is, en wat er te gebeuren staat (?).

Denken ze nu echt dat er nog iemand van die 5.000 supporters op de markt afgelopen zondag nog gaat kijken als Kortrijk deel wordt van deze club?

Laat me niet lachen.

DUIDELIJKHEID AUB.
waarom niet???
als er niks verandert van naam, kleur adres
wa maakt da mij uit
ik zie geen fusie, ik zie een verkoop van stamnummer
niks meer, niks minder

Eerst zien dan geloven. Gaat het dan zo slecht met de VeeKaa dat zij hiermee zomaar akkoord gaan? Kan ik me niet voorstellen. En dus 15.000 supporters die Kortrijk heeft in de kou? Wat met hun stadion, hun jeugd, hun infrastructuur, hun spelers? Chevalier, Heintje?

Chevalier moeten we inderdaad niet hebben :)

Freve

  • Gast
Re: Zulte-waregem naar antwerpen?
« Reactie #437 Gepost op: mei 22, 2013, 01:17:43 pm »
Te zot voor woorden, wat er aan het gebeuren is, en wat er te gebeuren staat (?).

Denken ze nu echt dat er nog iemand van die 5.000 supporters op de markt afgelopen zondag nog gaat kijken als Kortrijk deel wordt van deze club?

Laat me niet lachen.

DUIDELIJKHEID AUB.
waarom niet???
als er niks verandert van naam, kleur adres
wa maakt da mij uit
ik zie geen fusie, ik zie een verkoop van stamnummer
niks meer, niks minder

Eerst zien dan geloven. Gaat het dan zo slecht met de VeeKaa dat zij hiermee zomaar akkoord gaan? Kan ik me niet voorstellen. En dus 15.000 supporters die Kortrijk heeft in de kou? Wat met hun stadion, hun jeugd, hun infrastructuur, hun spelers? Chevalier, Heintje?

Chevalier moeten we inderdaad niet hebben :)
wij kopen niks e
wij hebben geen stamnummer nodig, Antwerpen wel....

Offline pierre

  • Leden
  • Berichten: 138
Re: Zulte-waregem naar antwerpen?
« Reactie #438 Gepost op: mei 22, 2013, 01:18:28 pm »
Heb zo een gevoel dat het dit wordt. Decuyper zou Oostende reeds gekocht hebben. Degrijse verkoopt stamnummer aan A'pen. Oostende gaat in Kortrijk spelen als sateliet van Essevee en er wordt uitgekeken naar een locatie tussen Waregemen Kortrijk om binnen een paar jaar een nieuw stadion neer te planten.  Zo is er geen fusie met Kortrijk maar met Oostende. Iedereen content, en strategische meesterzet. Leve Pdc!

Offline smurf

  • Leden
  • Berichten: 502
Re: Zulte-waregem naar antwerpen?
« Reactie #439 Gepost op: mei 22, 2013, 01:20:03 pm »
Tjonge dat gaat snel. Eerst worden wij verkocht, iedereen op PDC zijn kap, en nu een beetje hoogmoedig gaan doen ? la 'efkes Kortrijk kopen'?

Voor hetzelfde geld komt hier twee keer niks van in huis, ik zou het nog zo raar niet vinden.

Eerst zien dan geloven, al zou ik wel graag wat duidelijkheid krijgen vanuit de club.

EN SNEL.

blij dat jij toch zin voor realisme niet verliest.  decuyper, de man van de flopcard, uhm, sorry yu-card gaat plots de veekaa opkopen voor een paar borrelnootjes omdat we in de weg lopen. 

als er fusie komt zijn we allemaal gejost, de ene nog wat meer dan de andere maar we zijn het toch allemaal