Auteur Topic: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen  (gelezen 210213 keer)

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Offline Frank D

  • Leden
  • Berichten: 573
Re: Zulte-waregem naar antwerpen?
« Reactie #440 Gepost op: mei 22, 2013, 01:25:39 pm »
Besluit:

Alles blijft zoals het nu is; de visie en structuur wordt verder uitgebouwd zoals gepland.
De voltallige raad van bestuur van SVZW heeft een visie op lange termijn waarin een degradatie moet vermeden worden en waar de bouw van 2 nieuwe stadions op 8km van elkaar (SVZW & KVK) totaal zinloos is. Vandaar dat er toenadering met de KVK zal gezocht worden om dit te bespreken wat de mogelijkheden zijn voor een nieuw stadion voor de 2 clubs of een fusie, om een zekere stabiliteit naar de toekomst toe te vergroten en de kans op degradatie te verminderen.

Zo'n boerejaar smaakt inderdaad naar meer!!


 Een redenering die ieder mens met gezond verstand wel kan begrijpen en in het huidige snel evoluerende voetbalbestel zeker het overwegen waard is. Bovendien zal er dan veel sneller een nieuw stadion komen, want de gemeenten hebben nu al te kampen met budgetaire tekorten en het zal er zeker niet op verbeteren. De handen in elkaar slaan met KVK zal dus sowieso onvermijdelijk zijn!

Zakken naar 2de klasse is inderdaad geen optie meer. 't Voetbal stelt er niets voor, geen sfeer geen bezieling, niets. Ik zak niet mee naar 2de mocht het ooit zover komen en ik zal zeker niet de enigste zijn. En diegenen die nu luidop roepen dat zij hun kat zullen sturen bij een eventuele fusie met KVK zullen de eersten zijn om bij succes terug op de kar te springen... (cfr RC Genk de eerste jaren)

Zo'n boerejaar smaakt inderdaad naar meer!!!
« Laatst bewerkt op: mei 22, 2013, 01:29:06 pm door Frank D »

Offline bojaaan

  • Leden
  • Berichten: 649
  • Essevee!
Re: Zulte-waregem naar antwerpen?
« Reactie #441 Gepost op: mei 22, 2013, 01:25:46 pm »
"De bouwstenen voor beide projecten liggen nog steeds op tafel. Er is een groot project gaande in Zuid-West-Vlaanderen."

http://www.gva.be/regio-antwerpen-stad/volg-de-persconferentie-van-de-wever-over-het-voetbalproject.aspx

Dit zegt Bart De Wever

Offline bojaaan

  • Leden
  • Berichten: 649
  • Essevee!
Re: Zulte-waregem naar antwerpen?
« Reactie #442 Gepost op: mei 22, 2013, 01:27:00 pm »
Een fusie kan lukken mits de bouw van een nieuw stadion langs de E17 ja, maar een fusie en spelen in guldensporenstadion of regenboogstadion is gedoemd om te mislukken

Freve

  • Gast
Re: Zulte-waregem naar antwerpen?
« Reactie #443 Gepost op: mei 22, 2013, 01:27:22 pm »
"De bouwstenen voor beide projecten liggen nog steeds op tafel. Er is een groot project gaande in Zuid-West-Vlaanderen."

http://www.gva.be/regio-antwerpen-stad/volg-de-persconferentie-van-de-wever-over-het-voetbalproject.aspx

Dit zegt Bart De Wever
ja en?
ik kijk uit naar wat het bestuur van Kortrijk te zeggen heeft....

Freve

  • Gast
Re: Zulte-waregem naar antwerpen?
« Reactie #444 Gepost op: mei 22, 2013, 01:28:41 pm »
Een fusie kan lukken mits de bouw van een nieuw stadion langs de E17 ja, maar een fusie en spelen in guldensporenstadion of regenboogstadion is gedoemd om te mislukken
kzie ni in waarom da hier niet kan?
waarom nieuwe locatie?
ik denk nog altijd dat Stamnr van onze buren verkocht ga worden aan Antwerpen...
maw, fusie niet nodig.....

Offline bojaaan

  • Leden
  • Berichten: 649
  • Essevee!
Re: Zulte-waregem naar antwerpen?
« Reactie #445 Gepost op: mei 22, 2013, 01:29:00 pm »
"De bouwstenen voor beide projecten liggen nog steeds op tafel. Er is een groot project gaande in Zuid-West-Vlaanderen."

http://www.gva.be/regio-antwerpen-stad/volg-de-persconferentie-van-de-wever-over-het-voetbalproject.aspx

Dit zegt Bart De Wever


ja en?
ik kijk uit naar wat het bestuur van Kortrijk te zeggen heeft....

Dus alles wijst op een fusie

Offline bojaaan

  • Leden
  • Berichten: 649
  • Essevee!
Re: Zulte-waregem naar antwerpen?
« Reactie #446 Gepost op: mei 22, 2013, 01:29:40 pm »
net zoals zultewaregemsup69 aka patrick de cuyper hier enkele maanden geleden was komen vertellen

Offline Frank D

  • Leden
  • Berichten: 573
Re: Zulte-waregem naar antwerpen?
« Reactie #447 Gepost op: mei 22, 2013, 01:31:58 pm »
Besluit:

Alles blijft zoals het nu is; de visie en structuur wordt verder uitgebouwd zoals gepland.
De voltallige raad van bestuur van SVZW heeft een visie op lange termijn waarin een degradatie moet vermeden worden en waar de bouw van 2 nieuwe stadions op 8km van elkaar (SVZW & KVK) totaal zinloos is. Vandaar dat er toenadering met de KVK zal gezocht worden om dit te bespreken wat de mogelijkheden zijn voor een nieuw stadion voor de 2 clubs of een fusie, om een zekere stabiliteit naar de toekomst toe te vergroten en de kans op degradatie te verminderen.

Zo'n boerejaar smaakt inderdaad naar meer!!


 Een redenering die ieder mens met gezond verstand wel kan begrijpen en in het huidige snel evoluerende voetbalbestel zeker het overwegen waard is. Bovendien zal er dan veel sneller een nieuw stadion komen, want de gemeenten hebben nu al te kampen met budgetaire tekorten en het zal er zeker niet op verbeteren. De handen in elkaar slaan met KVK zal dus sowieso onvermijdelijk zijn!

Zakken naar 2de klasse is inderdaad geen optie meer. 't Voetbal stelt er niets voor, geen sfeer geen bezieling, niets. Ik zak niet mee naar 2de mocht het ooit zover komen en ik zal zeker niet de enigste zijn. En diegenen die nu luidop roepen dat zij hun kat zullen sturen bij een eventuele fusie met KVK zullen de eersten zijn om bij succes terug op de kar te springen... (cfr RC Genk de eerste jaren)

Zo'n boerejaar smaakt inderdaad naar meer!!!

Een fusie zou voor allebei KVK en SVZW en beide stadsbesturen een win win situatie zijn. 

Offline Capino

  • Leden
  • Berichten: 30
Re: Zulte-waregem naar antwerpen?
« Reactie #448 Gepost op: mei 22, 2013, 01:38:05 pm »
Besluit:

Alles blijft zoals het nu is; de visie en structuur wordt verder uitgebouwd zoals gepland.
De voltallige raad van bestuur van SVZW heeft een visie op lange termijn waarin een degradatie moet vermeden worden en waar de bouw van 2 nieuwe stadions op 8km van elkaar (SVZW & KVK) totaal zinloos is. Vandaar dat er toenadering met de KVK zal gezocht worden om dit te bespreken wat de mogelijkheden zijn voor een nieuw stadion voor de 2 clubs of een fusie, om een zekere stabiliteit naar de toekomst toe te vergroten en de kans op degradatie te verminderen.

Zo'n boerejaar smaakt inderdaad naar meer!!


 Een redenering die ieder mens met gezond verstand wel kan begrijpen en in het huidige snel evoluerende voetbalbestel zeker het overwegen waard is. Bovendien zal er dan veel sneller een nieuw stadion komen, want de gemeenten hebben nu al te kampen met budgetaire tekorten en het zal er zeker niet op verbeteren. De handen in elkaar slaan met KVK zal dus sowieso onvermijdelijk zijn!

Zakken naar 2de klasse is inderdaad geen optie meer. 't Voetbal stelt er niets voor, geen sfeer geen bezieling, niets. Ik zak niet mee naar 2de mocht het ooit zover komen en ik zal zeker niet de enigste zijn. En diegenen die nu luidop roepen dat zij hun kat zullen sturen bij een eventuele fusie met KVK zullen de eersten zijn om bij succes terug op de kar te springen... (cfr RC Genk de eerste jaren)

Zo'n boerejaar smaakt inderdaad naar meer!!!

Daar is een naam voor: successupporter!  een supporter van een ploeg blijf je - ook in moeilijke of mindere tijden.  Waarschijnlijk kom je dan ook nog niet al te lang naar het voetbal.  Gokje: van toen we naar eerste klasse promoveerden?

Offline smurf

  • Leden
  • Berichten: 502
Re: Zulte-waregem naar antwerpen?
« Reactie #449 Gepost op: mei 22, 2013, 01:40:26 pm »
"De bouwstenen voor beide projecten liggen nog steeds op tafel. Er is een groot project gaande in Zuid-West-Vlaanderen."

http://www.gva.be/regio-antwerpen-stad/volg-de-persconferentie-van-de-wever-over-het-voetbalproject.aspx

Dit zegt Bart De Wever
ja en?
ik kijk uit naar wat het bestuur van Kortrijk te zeggen heeft....

de stilte van q en de reactie van zijn marionet (arne vandendriessche) zijn veelzeggend, vandendriessche is pro-fusie

slecht nieuws dus

Offline Naessens C

  • Leden
  • Berichten: 2.958
  • We pakken ze. Één voor één.
Re: Zulte-waregem naar antwerpen?
« Reactie #450 Gepost op: mei 22, 2013, 01:43:51 pm »
"De bouwstenen voor beide projecten liggen nog steeds op tafel. Er is een groot project gaande in Zuid-West-Vlaanderen."

http://www.gva.be/regio-antwerpen-stad/volg-de-persconferentie-van-de-wever-over-het-voetbalproject.aspx

Dit zegt Bart De Wever
ja en?
ik kijk uit naar wat het bestuur van Kortrijk te zeggen heeft....

de stilte van q en de reactie van zijn marionet (arne vandendriessche) zijn veelzeggend, vandendriessche is pro-fusie

slecht nieuws dus

Slecht durf ik dat niet meteen te noemen...

Freve

  • Gast
Re: Zulte-waregem naar antwerpen?
« Reactie #451 Gepost op: mei 22, 2013, 01:44:01 pm »
"De bouwstenen voor beide projecten liggen nog steeds op tafel. Er is een groot project gaande in Zuid-West-Vlaanderen."

http://www.gva.be/regio-antwerpen-stad/volg-de-persconferentie-van-de-wever-over-het-voetbalproject.aspx

Dit zegt Bart De Wever
ja en?
ik kijk uit naar wat het bestuur van Kortrijk te zeggen heeft....

de stilte van q en de reactie van zijn marionet (arne vandendriessche) zijn veelzeggend, vandendriessche is pro-fusie

slecht nieuws dus
fusie mss nog het mindst slechte nieuws....
die verkoop van die aandelen, daar niks van?
alst Ghemalco ofzo is, dan zieter ni goe uit voor ons :)

Offline Wouter

  • Leden
  • Berichten: 1.771
Re: Zulte-waregem naar antwerpen?
« Reactie #452 Gepost op: mei 22, 2013, 01:48:23 pm »
Het komt er eigenlijk op neer dat Jan Hauspie de grootste klootzak in dit verhaal is.

En  dat is niet de eerst keer !  ONMIDDELLIJK PROCEDURE OPSTARTEN !

Lichtgelovigaards... Hauspie is de beste journalist van Belgi? en heeft de beste bronnen die er zijn. Al een tweede keer redt een artikel in SVM ons van de ondergang. Omdat er veel ruchtbaarheid aan gegeven wordt en omdat het keihard stinkt, wringt PDC zich in 1000 bochten. Of is Dury ook een leugenaar nu? Want Franky verklaarde dat PDC er ook tegen hem over gesproken heeft...

Offline pit750

  • Leden
  • Berichten: 479
Re: Zulte-waregem naar antwerpen?
« Reactie #453 Gepost op: mei 22, 2013, 01:50:07 pm »
Amaai mijn voeten.  Er laat 1 journalist een kleine scheet en plotst raast de tornado van Oklahoma City  over Vlaanderen met in het oog van de storm Zulte en Waregem...  Ofwel kunnen PDC en De Wever enorm goed liegen ofwel kloppen hun beide versies van de feiten, nl. PDC gaan babbelen over "eventueel" Europees voetbal op het Kiel en begint verder wat te "koffie kletsen" over de mogelijkheden en opportuniteiten in het Vlaamse voetballandschap.  PDC is een netwerker, kijk naar zijn de onmogelijke huur(transfer) van Hazard, dit kwam juist doordat hij een heel groot netwerk aan contacten heeft en hoe bouw je die op, wel door met mensen te praten die machten en invloed hebben.  Heeft De Wever dit?? Misschien niet rechstreeks in het voetbalmilieu, maar onrechtstreeks zeker en vast wel.  Let op, ik probeer hier PDC niet te verdedigen, maar 't zal wel zoiets geweest zijn.

Los daarvan ben ik er wel van overtuigd dat PDC veel ambitie heeft, hij heeft nl. geproefd van een bijna titel en dat smaakt altijd naar meer...

Wel spijtig voor Essevee supporters die willen dat we iedere week 15 minuten zendtijd krijgen in Extra Time van volgend seizoen, want mochten we op het Kiel spelen dan zouden Joos en Raes wel veel aandacht hebben voor "ons" clubbie.  ;)

Offline sepatcha

  • Leden
  • Berichten: 236
Re: Zulte-waregem naar antwerpen?
« Reactie #454 Gepost op: mei 22, 2013, 01:52:45 pm »
Het komt er eigenlijk op neer dat Jan Hauspie de grootste klootzak in dit verhaal is.

En  dat is niet de eerst keer !  ONMIDDELLIJK PROCEDURE OPSTARTEN !

Lichtgelovigaards... Hauspie is de beste journalist van Belgi? en heeft de beste bronnen die er zijn. Al een tweede keer redt een artikel in SVM ons van de ondergang. Omdat er veel ruchtbaarheid aan gegeven wordt en omdat het keihard stinkt, wringt PDC zich in 1000 bochten. Of is Dury ook een leugenaar nu? Want Franky verklaarde dat PDC er ook tegen hem over gesproken heeft...
Volledig mee eens

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.201
Re: Zulte-waregem naar antwerpen?
« Reactie #455 Gepost op: mei 22, 2013, 01:59:16 pm »
Het komt er eigenlijk op neer dat Jan Hauspie de grootste klootzak in dit verhaal is.

En  dat is niet de eerst keer !  ONMIDDELLIJK PROCEDURE OPSTARTEN !

Lichtgelovigaards... Hauspie is de beste journalist van Belgi? en heeft de beste bronnen die er zijn. Al een tweede keer redt een artikel in SVM ons van de ondergang. Omdat er veel ruchtbaarheid aan gegeven wordt en omdat het keihard stinkt, wringt PDC zich in 1000 bochten. Of is Dury ook een leugenaar nu? Want Franky verklaarde dat PDC er ook tegen hem over gesproken heeft...
Volledig mee eens

Ja hallo, wie is er lichtgelovig?
Hauspie verklaarde ooit dat wij werden omgekocht omdat we eens 1-5 verloren tegen Sint-Truiden.
Verklaarde vorig seizoen dat wij in handen waren van Abramovic en Lemic en zo eigenlijk in een of aner Russich/Georgisch maffia netwerk zaten. JE moet mij dan eens verklaren hoe je dan Kalezic, Boeve en Gillhaus kan buitengooien? JE kan dat alleen doen als je zelf baas bent!


Offline Wouter

  • Leden
  • Berichten: 1.771
Re: Zulte-waregem naar antwerpen?
« Reactie #456 Gepost op: mei 22, 2013, 01:59:37 pm »
Beste 2460; ik kan je verzekeren dat iedere letter die Hauspie schrijft getriplecheckt is (misschien zelfs soms ook ge-triple-sec-t ;) ) Van het verhaal van Lemic (samen met Jonas Creteur geschreven) klopte werkelijk alles! Een geluk dat alles toen zo uitgesmeerd is geweest, of we zaten nu in tweede. Door de ruchtbaarheid toen is hij beginnen panikeren en in het rond dreigen (jawel, d? grote PDC...) maar hij heeft uiteindelijk ingezien dat hij verkeerd bezig was (al heeft hij dit nooit toegegeven)
Een geluk ook nu dat Hauspie dit vroeg brengt (moest hij eerst de ontkenning van PDC afwachten vooraleer hij het bracht?) of we waren al verkocht aan 't Stad!

Offline smurf

  • Leden
  • Berichten: 502
Re: Zulte-waregem naar antwerpen?
« Reactie #457 Gepost op: mei 22, 2013, 02:01:16 pm »
Het komt er eigenlijk op neer dat Jan Hauspie de grootste klootzak in dit verhaal is.

En  dat is niet de eerst keer !  ONMIDDELLIJK PROCEDURE OPSTARTEN !

Lichtgelovigaards... Hauspie is de beste journalist van Belgi? en heeft de beste bronnen die er zijn. Al een tweede keer redt een artikel in SVM ons van de ondergang. Omdat er veel ruchtbaarheid aan gegeven wordt en omdat het keihard stinkt, wringt PDC zich in 1000 bochten. Of is Dury ook een leugenaar nu? Want Franky verklaarde dat PDC er ook tegen hem over gesproken heeft...

3

dat er door diverse media (die los staan van elkaar) gelijkaardige reacties werden opgetekend uit de mond van dury is hier heel snel vergeten door een groepje.  tis nu plots de stoute pers die de sympathieke underdog svzw wil saboteren.


Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.201
Re: Zulte-waregem naar antwerpen?
« Reactie #458 Gepost op: mei 22, 2013, 02:02:03 pm »
Beste 2460; ik kan je verzekeren dat iedere letter die Hauspie schrijft getriplecheckt is (misschien zelfs soms ook ge-triple-sec-t ;) ) Van het verhaal van Lemic (samen met Jonas Creteur geschreven) klopte werkelijk alles! Een geluk dat alles toen zo uitgesmeerd is geweest, of we zaten nu in tweede. Door de ruchtbaarheid toen is hij beginnen panikeren en in het rond dreigen (jawel, d? grote PDC...) maar hij heeft uiteindelijk ingezien dat hij verkeerd bezig was (al heeft hij dit nooit toegegeven)
Een geluk ook nu dat Hauspie dit vroeg brengt (moest hij eerst de ontkenning van PDC afwachten vooraleer hij het bracht?) of we waren al verkocht aan 't Stad!

Lemic was manager van Milunovic, Trajkovski en Hadzic, niets meer, en dat heb ik uit zeer goed bron!!

Offline Urcules

  • Leden
  • Berichten: 213
Re: Zulte-waregem naar antwerpen?
« Reactie #459 Gepost op: mei 22, 2013, 02:06:35 pm »
Beste 2460; ik kan je verzekeren dat iedere letter die Hauspie schrijft getriplecheckt is (misschien zelfs soms ook ge-triple-sec-t ;) ) Van het verhaal van Lemic (samen met Jonas Creteur geschreven) klopte werkelijk alles! Een geluk dat alles toen zo uitgesmeerd is geweest, of we zaten nu in tweede. Door de ruchtbaarheid toen is hij beginnen panikeren en in het rond dreigen (jawel, d? grote PDC...) maar hij heeft uiteindelijk ingezien dat hij verkeerd bezig was (al heeft hij dit nooit toegegeven)
Een geluk ook nu dat Hauspie dit vroeg brengt (moest hij eerst de ontkenning van PDC afwachten vooraleer hij het bracht?) of we waren al verkocht aan 't Stad!

eventjes bellen of mailen naar essevee en De Cuyper voor je op publish klikt zou zijn journalistieke m?tier in de verf gezet hebben dan? Een gemiste kans precies ...

Ik vertrouw eigenlijk alleen Francky en die zit in Tenerife. Ik wil het hem letterlijk horen of zien zeggen, dan zien we wel weer verder. Dat kranten de reactie van dury allemala hebben zegt niets, die nemen dat van mekaar over.
« Laatst bewerkt op: mei 22, 2013, 02:08:38 pm door Urcules »