Auteur Topic: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen  (gelezen 210210 keer)

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Offline rassing

  • Leden
  • Berichten: 32
Re: Zulte-waregem naar antwerpen?
« Reactie #500 Gepost op: mei 22, 2013, 06:56:14 pm »
Op de officiele site van Kortrijk , wordt duidelijk gesteld dat er geen sprake is van een fusie en zij nog niet aangesproken werden hieromtrent. Evenmin als in Waregem, zit daar niemand op een fusie te wachten, maar is het wachten op de Bijzondere Algemene Vergadering van zaterdag om te weten wat de tegenhanger van Decuyper , Vincent Degryse ,met 80% van de aandelen in zijn families bezit, beslist heeft. Ook daar is er schrik van een doemscenario , maar hoopt men vooral op een investeerder die de aandelen overkoopt en meer voetbalminded is dan Degryse.
Op het Kortrijkforum is er dan ook veel begrip voor de woede van Waregemsupporters : liever de oude onderlinge rivaliteit met beperkte middelen en de luis in de pels blijven van de "topploegen", dan opgeslokt te worden door megalomane Antwerpenaars en alles naar de verdommenis te zien gaan.

13 april 1951

  • Gast
Re: Zulte-waregem naar antwerpen?
« Reactie #501 Gepost op: mei 22, 2013, 06:56:54 pm »
Peist ne keer verder dan da uwen neus lang is. Wij zouden een soort satellietclub worden van die grote Antwerpse club.
Cuyper koopt hem daar in (Een 2de Duchatelet) En wij zijn als het ware het Sint-Truiden van Standard.

Leg eens uit aub. Hoe zou dit dan in zijn werk gaan?

Offline Goesse

  • Leden
  • Berichten: 1.431
Re: Zulte-waregem naar antwerpen?
« Reactie #502 Gepost op: mei 22, 2013, 06:57:01 pm »
Voetbalvrienden, na langdurig overleg met dhr Decuyper en onze burgemeester zijn wij vandaag enigszins gerustgesteld na wat zich heeft voorgedaan de afgelopen dagen. ESSEVEE blijft in Waregem en het is duidelijk dat ook dhr Decuyper beseft dat dat zo moet blijven. Ik kan u echter wel garanderen dat wij waakzaam blijven en beloofd hebben zowel aan dhr Decuyper als aan de burgemeester(s) elke maand met hen contact op te nemen hetzij aan tafel te gaan zitten over de stand van zaken en de evolutie in zowel het stadiondossier als de uitbreiding van de oefenterreinen.
Daarnaast maken wij verder werk van het optimaliseren van onze supportersfederatie en dit zowel met groenen, roden als met huidige voortrekkers en mensen uit het verleden.
Wij zullen hier naar de toekomst toe absoluut verder over communiceren.
Groeten,

Geert Titeca via facebookgroep VAK X

Dat wil dan zeggen dat de stad investeert in het stadion?

Wat met die fusieverhalen met KV Kortrijk?

Offline fozie

  • Leden
  • Berichten: 1.843
  • Mr Gold
Re: Zulte-waregem naar antwerpen?
« Reactie #503 Gepost op: mei 22, 2013, 07:07:12 pm »

Peist ne keer verder dan da uwen neus lang is. Wij zouden een soort satellietclub worden van die grote Antwerpse club.
Cuyper koopt hem daar in (Een 2de Duchatelet) En wij zijn als het ware het Sint-Truiden van Standard.

Geloofde gij dat zelf ? Niet te geloven....



Offline ela

  • Leden
  • Berichten: 311
Re: Zulte-waregem naar antwerpen?
« Reactie #504 Gepost op: mei 22, 2013, 07:08:56 pm »
Waar was de Willy vandaag?

Offline Bertrand

  • Leden
  • Berichten: 1.072
Re: Zulte-waregem naar antwerpen?
« Reactie #505 Gepost op: mei 22, 2013, 07:10:24 pm »
"project in antwerpen" om jongeren als Naessens,Malanda en hazard "langer in belgie te houden"


Een normale manager zou net willen dat onze jonge spelers na Zulte Waregem naar het buitenland gaan, niet naar de concurrentie.
't Is overduidelijk dat er iets niet klopt, ik versta niet dat sommigen al gerustgesteld zijn.

Voila! Dat lijkt me inderdaad het hele idee rond zo'n jonge speler halen, om hem dan met winst door te verkopen aan grote, buitenlandse clubs. Het is heel duidelijk dat hier meer aan de hand is, dat van die jeugd lijkt me een drogreden.

Peist ne keer verder dan da uwen neus lang is.
Wij zouden een soort satellietclub worden van die grote Antwerpse club.
Cuyper koopt hem daar in (Een 2de Duchatelet) En wij zijn als het ware het Sint-Truiden van Standard.

Inderdaad, een Sint-Truiden die ondertussen in tweede afdeling speelt. Wij zijn er vet mee, een topploeg in Antwerpen met PDC als bestuurder en een fusieploeg hier die misschien straks ook in tweede afdeling zal spelen. Ik denk niet dat dat de verwachtingen van onze supporters zijn.
Zijn hoge ambities zal de ondergang worden van SVZW. Hij is gewoon met de voeten aan het rammelen van de supporters van SV.
« Laatst bewerkt op: mei 22, 2013, 07:17:28 pm door Bertrand »

Offline Jayze

  • Leden
  • Berichten: 787
Re: Zulte-waregem naar antwerpen?
« Reactie #506 Gepost op: mei 22, 2013, 07:15:49 pm »
BDW zegt wel degelijk dat hij een stamnummer heeft? Welk stamnummer dan wel? Ik vertrouw het nog altijd niet! Op het vtm-nieuws was die Hauspie toch echt overtuigend. Pffg

Online San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.198
Re: Zulte-waregem naar antwerpen?
« Reactie #507 Gepost op: mei 22, 2013, 07:20:38 pm »
Peist ne keer verder dan da uwen neus lang is. Wij zouden een soort satellietclub worden van die grote Antwerpse club.
Cuyper koopt hem daar in (Een 2de Duchatelet) En wij zijn als het ware het Sint-Truiden van Standard.

Leg eens uit aub. Hoe zou dit dan in zijn werk gaan?
Ik veronderstel dat he!!

De Cuyper heeft altijd al een droom gehad om met jong Belgisch talent een topclub te vormen. Hij weet nu na een aantal jaar dat Essevee financieel niet teveel meer kan stijgen en daardoor zijn droom aan diggelen is.
Door het faillissement van Beerschot komt er in Antwerpen enorm veel ruimte vrij voor een nieuwe club, en daar willen nu blijkbaar ook de bedrijfsmensen in investeren (zo'n ?25M)
Waar komt het dus volgens mij nu op neer: PDC wil aandelen kopen in die nieuwe club (mijn inziens hoofdaandeelhouder) en wil daar dan een topclub vormen, waar de eerder HIER gevormde Verbooms, Naessens en Hazards die club aan prijzen moet helpen. MEt natuurlijk aan het hoofd van die ploeg een goede trainer, met name Dury.

Nu de vraag, wat zijn wij dan in heel die zaak? Wij zijn dus een satellietclub die ergens talenten oppikt, ze vormt en daarna aan die Antwerpse topclub verkoopt.
Een voorbeeldje, de Hazards, Verbooms, Naessens gaan ginder voetballen, maar wss ook De fauw, LEye en andere Colpaerts.
Blijven hier? Mannen als Trajkovski, Lendric, Depoitre, Bossut (PDC is namelijk niet wild van hem he) D'haene (wegens te oud) Skulason, Hinostroza, Godeau,...
Maar eens dat Godeau, Hinostroza en andere Trajkovski's hier gevormd zijn, verkopen wij die aan hen.

Er is 1 GROOT probleem, in Antwerpen hebben ze geen stamnummer + daarbij horende licentie.
Daarom is nu ook sprake van een fusie met KVK zodat er 1 vrijkomt (het onze, want die grote Antwerpse club zal Europees willen spelen)


Ik denk dat ik er niet ver van zit!

Offline JSPR_G

  • Leden
  • Berichten: 1.576

Online San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.198
Re: Zulte-waregem naar antwerpen?
« Reactie #509 Gepost op: mei 22, 2013, 07:22:38 pm »

Offline JSPR_G

  • Leden
  • Berichten: 1.576
Re: Zulte-waregem naar antwerpen?
« Reactie #510 Gepost op: mei 22, 2013, 07:25:41 pm »
http://nieuws.vtm.be/sport/47772-dury-bevestigt-verhuisgesprekken  :-\

VTM baseert zich ook op de kranten he. Staat onder de video!

Het citaat in het videofragment had ik alleszins nog niet eerder gelezen. Ik had ook nog niet gelezen dat Dury bereidt was een ploeg in Antwerpen te trainen.

Citaat
Decuyper legde me uit dat we een grote club in Antwerpen kunnen uitbouwen. Ik reageerde sceptisch en zei dat daar nog nooit iemand in geslaagd is. 'Ons gaat het wel lukken', reageerde Patrick. Hij klonk heel erg overtuigd.
« Laatst bewerkt op: mei 22, 2013, 07:28:04 pm door JSPR_G »

Offline wrd

  • Leden
  • Berichten: 404
Re: Zulte-waregem naar antwerpen?
« Reactie #511 Gepost op: mei 22, 2013, 07:26:29 pm »
Ik voel me nog altijd vrij 'safe'. :-)
Storm in een glas water, enigste vraag die nog wat leeft bij mij is waarom PDC zijn tijd wil steken in zo'n Antwerps project. Eerlijk, ik heb inderdaad nog liever dat die talentjes naar het buitenland gaan dan dat ze naar binnenlandse concurrentie gaan, maar dat is waarschijnlijk teveel als supporter gesproken?

Over 'het project in West-Vlaanderen' wil ik echter wel meer info, te weinig communicatie over..

Offline bojaaan

  • Leden
  • Berichten: 649
  • Essevee!
Re: Zulte-waregem naar antwerpen?
« Reactie #512 Gepost op: mei 22, 2013, 07:34:00 pm »
BDW zegt wel degelijk dat hij een stamnummer heeft? Welk stamnummer dan wel? Ik vertrouw het nog altijd niet! Op het vtm-nieuws was die Hauspie toch echt overtuigend. Pffg

Da vraag ik mij dus ook af... verschillende Antwerpse bronnen spreken dat ze met een eersteklasser aan het praten zijn

WIE IS DAT???



Offline svzw1978

  • Leden
  • Berichten: 721
Re: Zulte-waregem naar antwerpen?
« Reactie #514 Gepost op: mei 22, 2013, 07:36:50 pm »
Ik had altijd het vermoeden dat dit eerder Lokeren zou zijn.  Een ploeg met geen al te grote achterban, niet zo ver van Antwerpen en met een voorzitter die zo stilaan oud wordt...

Offline bojaaan

  • Leden
  • Berichten: 649
  • Essevee!
Re: Zulte-waregem naar antwerpen?
« Reactie #515 Gepost op: mei 22, 2013, 07:36:57 pm »
Francky Dury heeft De Cuyper laten weten dat hij bereid is een ploeg in Antwerpen te trainen (volgens dat vtm nieuws)

Judas1 en Judas2  >:(

Offline bojaaan

  • Leden
  • Berichten: 649
  • Essevee!
Re: Zulte-waregem naar antwerpen?
« Reactie #516 Gepost op: mei 22, 2013, 07:37:57 pm »
Ik had altijd het vermoeden dat dit eerder Lokeren zou zijn.  Een ploeg met geen al te grote achterban, niet zo ver van Antwerpen en met een voorzitter die zo stilaan oud wordt...

kan ook... we weten dat Lambrecht daar oren naar heeft maar heeft wel ontkend een week geleden

13 april 1951

  • Gast
Re: Zulte-waregem naar antwerpen?
« Reactie #517 Gepost op: mei 22, 2013, 07:38:31 pm »
Peist ne keer verder dan da uwen neus lang is. Wij zouden een soort satellietclub worden van die grote Antwerpse club.
Cuyper koopt hem daar in (Een 2de Duchatelet) En wij zijn als het ware het Sint-Truiden van Standard.

Leg eens uit aub. Hoe zou dit dan in zijn werk gaan?
Ik veronderstel dat he!!

De Cuyper heeft altijd al een droom gehad om met jong Belgisch talent een topclub te vormen. Hij weet nu na een aantal jaar dat Essevee financieel niet teveel meer kan stijgen en daardoor zijn droom aan diggelen is.
Door het faillissement van Beerschot komt er in Antwerpen enorm veel ruimte vrij voor een nieuwe club, en daar willen nu blijkbaar ook de bedrijfsmensen in investeren (zo'n ?25M)
Waar komt het dus volgens mij nu op neer: PDC wil aandelen kopen in die nieuwe club (mijn inziens hoofdaandeelhouder) en wil daar dan een topclub vormen, waar de eerder HIER gevormde Verbooms, Naessens en Hazards die club aan prijzen moet helpen. MEt natuurlijk aan het hoofd van die ploeg een goede trainer, met name Dury.

Nu de vraag, wat zijn wij dan in heel die zaak? Wij zijn dus een satellietclub die ergens talenten oppikt, ze vormt en daarna aan die Antwerpse topclub verkoopt.
Een voorbeeldje, de Hazards, Verbooms, Naessens gaan ginder voetballen, maar wss ook De fauw, LEye en andere Colpaerts.
Blijven hier? Mannen als Trajkovski, Lendric, Depoitre, Bossut (PDC is namelijk niet wild van hem he) D'haene (wegens te oud) Skulason, Hinostroza, Godeau,...
Maar eens dat Godeau, Hinostroza en andere Trajkovski's hier gevormd zijn, verkopen wij die aan hen.

Er is 1 GROOT probleem, in Antwerpen hebben ze geen stamnummer + daarbij horende licentie.
Daarom is nu ook sprake van een fusie met KVK zodat er 1 vrijkomt (het onze, want die grote Antwerpse club zal Europees willen spelen)


Ik denk dat ik er niet ver van zit!

Dus even kort samenvatten:

Zulte Waregem, vicekampioen van Belgi? en stabiele subtopper, fusioneert met aartsrivaal Kortrijk om vervolgens haar stamnummer te verkopen aan een failliete club, van wie ze daarbovenop satellietclub wordt, en aan wie ze haar trainer ?n beste spelers verkoopt (voor een vriendenprijsje?).
































 ;D
« Laatst bewerkt op: mei 22, 2013, 07:40:48 pm door 13 april 1951 »

Offline svzw1978

  • Leden
  • Berichten: 721
Re: Zulte-waregem naar antwerpen?
« Reactie #518 Gepost op: mei 22, 2013, 07:38:33 pm »
Al dat gejudas hier, ik zal pas van een Judas spreken als er ook daadwerkelijk iets gebeurt.  Nu het seizoen voorbij is moet er toch iets in de sportkatern gevuld geraken blijkbaar...