Auteur Topic: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen  (gelezen 210212 keer)

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Offline pit750

  • Leden
  • Berichten: 479
Re: Zulte-waregem naar antwerpen?
« Reactie #560 Gepost op: mei 22, 2013, 09:18:39 pm »
Franky zijn vrouwe ga content zijn, veertien dagen zonder die vorte voetbal en huppe, ie ga weeral de vlieger mogen pakken om het hier te komen rechte trekken...
yep, dacht net hetzelfde :), hij kon nu eens een weekske zijn gedachten verzetten... not

Offline Ranter

  • Leden
  • Berichten: 1.637
Re: Zulte-waregem naar antwerpen?
« Reactie #561 Gepost op: mei 22, 2013, 09:23:21 pm »
Ik wil 1 ding weten. 1 ding!

Dury vertelt vanmorgen letterlijk in HLN dat Decuyper hem vroeg "Francky, heb jij ambitie"
Dury: "Ja, waarom"
Decuyper: "We gaan een groot project oprichten in Antwerpen met Zulte Waregem."

En vandaag verklaart Decuyper dat er 'absoluut geen sprake is van een verhuis of verkoop van Zulte Waregem' ?! Er zou zelfs nooit gesproken zijn over een verhuis, dixit Decuyper !

Is er iemand die dit kan verklaren ? Ik alvast niet.

Dit is de grappigste quote van de dag hier !


ga nu naar hln.be en merk wat voor een kwaliteitskrant dat is.
ALLES wat in het HLN staat, is met een ton zout te nemen.

Gebeurt er morgen een ramp, zijn er in HLN 600 doden en 2 gewonden, terwijl het op DE REDACTIE 2 doden zijn en 60 gewonden...

Offline Bertrand

  • Leden
  • Berichten: 1.072
Re: Zulte-waregem naar antwerpen?
« Reactie #562 Gepost op: mei 22, 2013, 09:26:07 pm »
Indien KVK eerder een nieuw stadion heeft, zitten we gevangen tussen hen en Gent. Dan vrees ik op termijn een game over voor ons.

Blijkbaar is SVZW, en KVK afzonderlijk te klein voor eerste afdeling. Ik vraag mij dan af welke ploegen dan wel groot genoeg zijn en welke ploegen ons dan gaan vervangen in eerste afdeling? Je hebt de G5 en de rest is allemaal aan elkaar gewaagd. Ze hebben toch nog altijd 16 ploegen nodig. Zijn de ploegen die ons zouden moeten vervangen dan zoveel groter bvb Westerlo, Sint-Truiden, Moeskroen, Eupen, Tubeke, Lommel?
« Laatst bewerkt op: mei 22, 2013, 09:34:11 pm door Bertrand »

Offline Frank D

  • Leden
  • Berichten: 573
Re: Zulte-waregem naar antwerpen?
« Reactie #563 Gepost op: mei 22, 2013, 09:26:33 pm »
Besluit:

Alles blijft zoals het nu is; de visie en structuur wordt verder uitgebouwd zoals gepland.
De voltallige raad van bestuur van SVZW heeft een visie op lange termijn waarin een degradatie moet vermeden worden en waar de bouw van 2 nieuwe stadions op 8km van elkaar (SVZW & KVK) totaal zinloos is. Vandaar dat er toenadering met de KVK zal gezocht worden om dit te bespreken wat de mogelijkheden zijn voor een nieuw stadion voor de 2 clubs of een fusie, om een zekere stabiliteit naar de toekomst toe te vergroten en de kans op degradatie te verminderen.

Zo'n boerejaar smaakt inderdaad naar meer!!


 Een redenering die ieder mens met gezond verstand wel kan begrijpen en in het huidige snel evoluerende voetbalbestel zeker het overwegen waard is. Bovendien zal er dan veel sneller een nieuw stadion komen, want de gemeenten hebben nu al te kampen met budgetaire tekorten en het zal er zeker niet op verbeteren. De handen in elkaar slaan met KVK zal dus sowieso onvermijdelijk zijn!

Zakken naar 2de klasse is inderdaad geen optie meer. 't Voetbal stelt er niets voor, geen sfeer geen bezieling, niets. Ik zak niet mee naar 2de mocht het ooit zover komen en ik zal zeker niet de enigste zijn. En diegenen die nu luidop roepen dat zij hun kat zullen sturen bij een eventuele fusie met KVK zullen de eersten zijn om bij succes terug op de kar te springen... (cfr RC Genk de eerste jaren)

Zo'n boerejaar smaakt inderdaad naar meer!!!

Daar is een naam voor: successupporter!  een supporter van een ploeg blijf je - ook in moeilijke of mindere tijden.  Waarschijnlijk kom je dan ook nog niet al te lang naar het voetbal.  Gokje: van toen we naar eerste klasse promoveerden?
Mispoes Capino
Kwam al naar het voetbal in Waregem vanaf m'n prille jeugd (met pa) nu al mee dan 40 j geleden. Heb alles meegemaakt met SV Waregem en stond zelfs nu ongeveer 10 j geleden nog in de weide te supporteren in 4de klasse in en tegen Templeuve. Dus zeker geen successupporter...
Wel iemand die vooruit wil kijken, want nu stilstaan is achteruitgaan. Het voetballandschap evolueert nu te vlug en dat beseft PDC (en de voltallige raad van bestuur van SVZW) maar al te goed. Zelfs goed bestuur is nu geen garantie meer op 1ste klasse, kijk maar naar wat Westerlo is overkomen en nu ei zo na Cercle. Morgen kan het onze beurt zijn als er niets wordt ondenomen en dat is wat, denk ik, PDC wil vermijden. 

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.155
Re: Zulte-waregem naar antwerpen?
« Reactie #564 Gepost op: mei 22, 2013, 09:31:27 pm »
Dat is heel het probleem hier.  Paniek in kvk ( opluchting dat we die miljoenen niet gepakt hebben champions leage )Waregem is hotter dan ooit en nu is het de moment om kvk schaakmat te zetten en een modern complex neer te poten.  Ga dan maar eens naar sponsors in Kortrijk.  Waregem = hot, speelt champions leage (nu europees gewoon, al iets minder dus) en brengt plannen naar buiten om definitief te beginnen bouwen.  Toestanden waarmee je kan gaan vissen in de kortrijkse vijver.  Enige wapen kvk= aandelen kvk gekocht door Ghelamco en vlug een stadion neerpoten ( wat makkelijker is voor hen als bouwbedrijf).  Patje vangt dit op en er is paniek.  Stel u voor kvk poot een modern complex neer op 7 km van ons.  Patje dreigt naar stad, zet een heisa op, wil kortrijk zelf kopen en Antwerpen komt gepast in het verhaal om stamnummer kortrijk te kopen.  Waregem alleenheerser in de regio.  Er is iets van aan denk ik...  Kampioen spelen maakte het msh nog iets makkelijker en daar had Patje op gehoopt.  Was te ontgoocheld.  Man heeft hart voor essevee denk ik nog altijd.  Maar is strange en keihard en rechtdoor.  Deed toch het stad publiekelijk zeggen hie belangrijk de club voor het stad is en er een maandelijkse bespreking volgt voor het stadiondossier en oefencomplex.

Offline Cypher

  • Leden
  • Berichten: 178
Re: Zulte-waregem naar antwerpen?
« Reactie #565 Gepost op: mei 22, 2013, 09:32:07 pm »
We zijn ne keer 2es ge?indigd, en plots wil de zonnekoning ieder jaar meedoen voor de titel en dit kan alleen als topclub?  Dan had ie beter samen met Mannaert naar FCB getrokken. 
Ik blijf liever een subtopper met een "plafond" zoals meneer het noemt, en verloochen mijn eigen geschiedenis niet.  Wat is er verkeerd met "een opleidingsclub + jonge talenten" ? een bescheiden budget?

Sorry, Patrick.  Heb lang "willen" geloven in U en uw projecten, zelfs na de "Kalezic/Lemic-affaire", maar zie in u ??n de hemel wil bestormen ten koste van alles.

Ze spreken van de Samy, de Bayats en duchatelet, maar den onzen is geen haar beter; We zijn met diene vent nog nie tennen vreezek.

De enige die hem wat op zinnige kunnen brengen zijn Willy + Francky (hoop ik)

Offline Jayze

  • Leden
  • Berichten: 787
Re: Zulte-waregem naar antwerpen?
« Reactie #566 Gepost op: mei 22, 2013, 09:36:34 pm »
Wat mij opvalt, is dat hij nooit het woord fusie echt zegt maar vooral "uitbreiding naar Kortrijk toe" en "geen twee ploegen op 10km van elkaar"... Ook in Terzake weer.

Offline Boer Carels

  • Leden
  • Berichten: 514
  • Essevee!
Re: Zulte-waregem naar antwerpen?
« Reactie #567 Gepost op: mei 22, 2013, 09:39:45 pm »
Dat is heel het probleem hier.  Paniek in kvk ( opluchting dat we die miljoenen niet gepakt hebben champions leage )Waregem is hotter dan ooit en nu is het de moment om kvk schaakmat te zetten en een modern complex neer te poten.  Ga dan maar eens naar sponsors in Kortrijk.  Waregem = hot, speelt champions leage (nu europees gewoon, al iets minder dus) en brengt plannen naar buiten om definitief te beginnen bouwen.  Toestanden waarmee je kan gaan vissen in de kortrijkse vijver.  Enige wapen kvk= aandelen kvk gekocht door Ghelamco en vlug een stadion neerpoten ( wat makkelijker is voor hen als bouwbedrijf).  Patje vangt dit op en er is paniek.  Stel u voor kvk poot een modern complex neer op 7 km van ons.  Patje dreigt naar stad, zet een heisa op, wil kortrijk zelf kopen en Antwerpen komt gepast in het verhaal om stamnummer kortrijk te kopen.  Waregem alleenheerser in de regio.  Er is iets van aan denk ik...  Kampioen spelen maakte het msh nog iets makkelijker en daar had Patje op gehoopt.  Was te ontgoocheld.  Man heeft hart voor essevee denk ik nog altijd.  Maar is strange en keihard en rechtdoor.  Deed toch het stad publiekelijk zeggen hie belangrijk de club voor het stad is en er een maandelijkse bespreking volgt voor het stadiondossier en oefencomplex.

Iemand trouwens enig idee welke rol supporter (manipulator/netwerker) nummer 1 Quickie speelt in dit verhaal rond kvk? Ik kan mij goed voorstellen dat er in Kortrijk w?l politieke steun is voor de bouw van een nieuw stadion. Zeker als die baas van Ghelamco een goed vriendje blijkt te zijn van onzen Quickie.. Ik heb het gevoel dat er hier een strategische strijd boven ons hoofd wordt gespeeld door meerdere, al dan niet bekende, partijen om de macht in het Zuid West-Vlaamse voetballandschap.

1 ding staat vast, het gaat hier om de harde knikkers, money money money!  :-\
« Laatst bewerkt op: mei 22, 2013, 09:41:23 pm door Boer Carels »

Offline Jayze

  • Leden
  • Berichten: 787
Re: Zulte-waregem naar antwerpen?
« Reactie #568 Gepost op: mei 22, 2013, 09:46:02 pm »
Nieuwsblad:

Topman Patrick Decuyper van Zulte Waregem krijgt nu ook flink wat tegenwind vanuit zijn eigen bestuur. Vier minderheidaandeelhouders uit de negenkoppige raad van bestuur distanti?ren zich openlijk van de mogelijke fusieplannen van Decuyper.

 Decuyper staat in het oog van de storm sinds eerder deze week uitlekte dat hij gesprekken voerde met onder andere Bart De Wever over een mogelijke verhuis van de club naar Antwerpen. Decuyper ontkende vanmiddag staalhard dat hij met Zulte Waregem naar Het Kiel wou trekken, maar het kwaad was al geschied.

De CEO van Zulte Waregem kreeg gisteren en vandaag de volle laag van de spelers, trainer Dury, de supporters en nu dus ook van een deel van zijn eigen bestuur. Vier minderheidaandeelhouders van de vereniging achter Zulte Waregem, Franck Tijtgat, Joris Verschuere, Roland Van Robays en Xavier Van den Weghe, stuurden vandaag een boos persbericht de wereld in.

'Wij distanti?ren ons volledig. Ook het totaal gebrek aan informatie van Decuyper over het reilen en zeilen van de club vinden we heel spijtig. Al maanden worden wij over alles in het ongewisse gelaten. We zijn die geheime agenda beu', zijn de vier duidelijk. De vier laten overigens wel weten bereid te blijven om adviserend op te treden.

Offline fozie

  • Leden
  • Berichten: 1.843
  • Mr Gold
Re: Zulte-waregem naar antwerpen?
« Reactie #569 Gepost op: mei 22, 2013, 09:49:11 pm »
En toch heb ik nog altijd voor de volle 100% vertrouwen in de PDC . Hij heeft een hart voor essevee hoe raar dit ook mag klinken op dit moment !!!! Het spijtige aan heel die zaak is dat journalisten mogen schrijven wat ze willen zonder een bron erbij te vermelden of toch op zijn mist met die bron naar buiten komen maar nee niets ! Als ik morgen tegen mijn buurman zeg dat zijn vrouw op een ander gaat en ik zeg nie hoe ik dat weet wat zou mijn buurman dan doen peis je ? :)

PDC heeft zich daarnet echt wel goed verdedigd! Vooral zijn betoog de laatste minuten was zeer overtuigend.

Het is dus duidelijk dat die Hauspie zijn verdraaid gezwets haalt bij ??n of andere bedrijfspipo in het Antwerpse die een raar beeld heeft van het woord "discretie".  Wellicht enen die tegelijkertijd ook in de politiek zit want in dat wereldje is het schering en inslag dat een loopje wordt genomen met discretie en realiteit!
Dewever maakte zich dan weer onsterfelijk belachelijk op het eind door te stellen dat zijn tussenkomsten heeeeelemaal niets met verkiezingen te maken hebben!! Goh ik mot die mens minder en minder!!

Vier kansen op elf dat we degraderen elk seizoen(zonder fusie) is idd zeer overtuigend  :(
Als hij het wil goedmaken bij de supps,moet hij van mij maar ??n ding doen ; aan de leugendetector  :)

Offline Bertrand

  • Leden
  • Berichten: 1.072
Re: Zulte-waregem naar antwerpen?
« Reactie #570 Gepost op: mei 22, 2013, 09:49:49 pm »
Dat is heel het probleem hier.  Paniek in kvk ( opluchting dat we die miljoenen niet gepakt hebben champions leage )Waregem is hotter dan ooit en nu is het de moment om kvk schaakmat te zetten en een modern complex neer te poten.  Ga dan maar eens naar sponsors in Kortrijk.  Waregem = hot, speelt champions leage (nu europees gewoon, al iets minder dus) en brengt plannen naar buiten om definitief te beginnen bouwen.  Toestanden waarmee je kan gaan vissen in de kortrijkse vijver.  Enige wapen kvk= aandelen kvk gekocht door Ghelamco en vlug een stadion neerpoten ( wat makkelijker is voor hen als bouwbedrijf).  Patje vangt dit op en er is paniek.  Stel u voor kvk poot een modern complex neer op 7 km van ons.  Patje dreigt naar stad, zet een heisa op, wil kortrijk zelf kopen en Antwerpen komt gepast in het verhaal om stamnummer kortrijk te kopen.  Waregem alleenheerser in de regio.  Er is iets van aan denk ik...  Kampioen spelen maakte het msh nog iets makkelijker en daar had Patje op gehoopt.  Was te ontgoocheld.  Man heeft hart voor essevee denk ik nog altijd.  Maar is strange en keihard en rechtdoor.  Deed toch het stad publiekelijk zeggen hie belangrijk de club voor het stad is en er een maandelijkse bespreking volgt voor het stadiondossier en oefencomplex.

En denkt ge, door een modern complex neer te poten, dat ge plots 10.000 man meer op uw plein gaat krijgen, dat wil ik nog eens zien, Als we onze Europese wedstrijden tegen Milan en Keulen speelden geraakten we aan 15.000 toeschouwers, maar dat is verleden tijd.

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.155
Re: Zulte-waregem naar antwerpen?
« Reactie #571 Gepost op: mei 22, 2013, 10:16:31 pm »
Dat is heel het probleem hier.  Paniek in kvk ( opluchting dat we die miljoenen niet gepakt hebben champions leage )Waregem is hotter dan ooit en nu is het de moment om kvk schaakmat te zetten en een modern complex neer te poten.  Ga dan maar eens naar sponsors in Kortrijk.  Waregem = hot, speelt champions leage (nu europees gewoon, al iets minder dus) en brengt plannen naar buiten om definitief te beginnen bouwen.  Toestanden waarmee je kan gaan vissen in de kortrijkse vijver.  Enige wapen kvk= aandelen kvk gekocht door Ghelamco en vlug een stadion neerpoten ( wat makkelijker is voor hen als bouwbedrijf).  Patje vangt dit op en er is paniek.  Stel u voor kvk poot een modern complex neer op 7 km van ons.  Patje dreigt naar stad, zet een heisa op, wil kortrijk zelf kopen en Antwerpen komt gepast in het verhaal om stamnummer kortrijk te kopen.  Waregem alleenheerser in de regio.  Er is iets van aan denk ik...  Kampioen spelen maakte het msh nog iets makkelijker en daar had Patje op gehoopt.  Was te ontgoocheld.  Man heeft hart voor essevee denk ik nog altijd.  Maar is strange en keihard en rechtdoor.  Deed toch het stad publiekelijk zeggen hie belangrijk de club voor het stad is en er een maandelijkse bespreking volgt voor het stadiondossier en oefencomplex.

En denkt ge, door een modern complex neer te poten, dat ge plots 10.000 man meer op uw plein gaat krijgen, dat wil ik nog eens zien, Als we onze Europese wedstrijden tegen Milan en Keulen speelden geraakten we aan 15.000 toeschouwers, maar dat is verleden tijd.

Neen.... Meer uitstraling, meer sponsors, meer mogelijkheden en ruimte voor sponsors en aanlokkelijk om andere sponsors te trekken uit een andere vijver en zeker na een goed of heel goed jaar en deftig sportief verleden.  Stadion van 14500 is meer dan genoeg, maar dan ??n met meer dan enkel voetbal zoals overal nu in het buitenland en straks gent en stvv.  Nu moet het gebeuren!  Het is kvk of wij!  Wij hebben dan
Nog het voordeel van
Hot te zijn nu in de regio, na 8 mooie jaren samengevat met dit jaar de climax.  Het regenboogstadion is essevee onwaardig en houd ons tegen in een verdere groei.  Kvk weet dat het doomed is als dit voorkomt en zijn al vre opgelucht dat we die miljoenen niet binnengehaald hebben.  Afwachten naar zondag dus!

Essevee vs Kvk ?  Ghelamco vs Patje?  Antwerpen ruikt kansen en Patje wil steun om kvk te kopen en door te verkopen aan Antwerpen.  Alleen heerschap in de regio en meer sponsors = groeien + stadion en leefbaarder.  Speciale man!  Maar achteraf msh de slimste en alles over hebben voor de club beter te maken.  Ondertussen heeft hij ook bereikt dat stad in paniek schiet en zijn plan B er ook is ofwel stad inziet dat ze niet door kvk de loef mogen afgestoken worden en voor eens en altijd naast w. Koerse nog een grote extra troef in handen hebben voor de regio en t.o.v. Kortrijk die uitstraling geeft aan het stad en het welzijn er van.
« Laatst bewerkt op: mei 22, 2013, 10:28:54 pm door essevee007 »

Offline Bertrand

  • Leden
  • Berichten: 1.072
Re: Zulte-waregem naar antwerpen?
« Reactie #572 Gepost op: mei 22, 2013, 10:41:46 pm »
Dat is heel het probleem hier.  Paniek in kvk ( opluchting dat we die miljoenen niet gepakt hebben champions leage )Waregem is hotter dan ooit en nu is het de moment om kvk schaakmat te zetten en een modern complex neer te poten.  Ga dan maar eens naar sponsors in Kortrijk.  Waregem = hot, speelt champions leage (nu europees gewoon, al iets minder dus) en brengt plannen naar buiten om definitief te beginnen bouwen.  Toestanden waarmee je kan gaan vissen in de kortrijkse vijver.  Enige wapen kvk= aandelen kvk gekocht door Ghelamco en vlug een stadion neerpoten ( wat makkelijker is voor hen als bouwbedrijf).  Patje vangt dit op en er is paniek.  Stel u voor kvk poot een modern complex neer op 7 km van ons.  Patje dreigt naar stad, zet een heisa op, wil kortrijk zelf kopen en Antwerpen komt gepast in het verhaal om stamnummer kortrijk te kopen.  Waregem alleenheerser in de regio.  Er is iets van aan denk ik...  Kampioen spelen maakte het msh nog iets makkelijker en daar had Patje op gehoopt.  Was te ontgoocheld.  Man heeft hart voor essevee denk ik nog altijd.  Maar is strange en keihard en rechtdoor.  Deed toch het stad publiekelijk zeggen hie belangrijk de club voor het stad is en er een maandelijkse bespreking volgt voor het stadiondossier en oefencomplex.

En denkt ge, door een modern complex neer te poten, dat ge plots 10.000 man meer op uw plein gaat krijgen, dat wil ik nog eens zien, Als we onze Europese wedstrijden tegen Milan en Keulen speelden geraakten we aan 15.000 toeschouwers, maar dat is verleden tijd.

Neen.... Meer uitstraling, meer sponsors, meer mogelijkheden en ruimte voor sponsors en aanlokkelijk om andere sponsors te trekken uit een andere vijver en zeker na een goed of heel goed jaar en deftig sportief verleden.  Stadion van 14500 is meer dan genoeg, maar dan ??n met meer dan enkel voetbal zoals overal nu in het buitenland en straks gent en stvv.  Nu moet het gebeuren!  Het is kvk of wij!  Wij hebben dan
Nog het voordeel van
Hot te zijn nu in de regio, na 8 mooie jaren samengevat met dit jaar de climax.  Het regenboogstadion is essevee onwaardig en houd ons tegen in een verdere groei.  Kvk weet dat het doomed is als dit voorkomt en zijn al vre opgelucht dat we die miljoenen niet binnengehaald hebben.  Afwachten naar zondag dus!

We zitten hier altijd te kijken in de  richting van de burgemeester en gemeentebestuur van Waregem, die zich ook moeten kunnen waarmaken tegenover de belastingbetaler van Waregem om die grote kosten te verrechtvaardigen voor een kleine stad van 20.000 inwoners (met deelgemeenten erbij 36.000). Kunnen  PDC en Willy Naessens niet zelf zorgen voor priv?-investeerders met priv?geld om hier een nieuw stadioncomplex uit te bouwen waarbij ze dan ook hun voordelen kunnen uithalen?  In Gent, een stad met 247.000 inwoners hebben ze ook beroep moeten doen op priv?-investeerders, waarom zou het dan hier niet kunnen?

Offline poerkes

  • Leden
  • Berichten: 356
Re: Zulte-waregem naar antwerpen?
« Reactie #573 Gepost op: mei 22, 2013, 10:47:50 pm »
En Decuyper er zich maar uit lullen in terzake man man degoutant.. Wat heeft Willy naessens hier in godsnaam binnengehaald, chapeau..

Offline Naessens C

  • Leden
  • Berichten: 2.958
  • We pakken ze. Één voor één.
Re: Zulte-waregem naar antwerpen?
« Reactie #574 Gepost op: mei 22, 2013, 10:49:02 pm »
Dat is heel het probleem hier.  Paniek in kvk ( opluchting dat we die miljoenen niet gepakt hebben champions leage )Waregem is hotter dan ooit en nu is het de moment om kvk schaakmat te zetten en een modern complex neer te poten.  Ga dan maar eens naar sponsors in Kortrijk.  Waregem = hot, speelt champions leage (nu europees gewoon, al iets minder dus) en brengt plannen naar buiten om definitief te beginnen bouwen.  Toestanden waarmee je kan gaan vissen in de kortrijkse vijver.  Enige wapen kvk= aandelen kvk gekocht door Ghelamco en vlug een stadion neerpoten ( wat makkelijker is voor hen als bouwbedrijf).  Patje vangt dit op en er is paniek.  Stel u voor kvk poot een modern complex neer op 7 km van ons.  Patje dreigt naar stad, zet een heisa op, wil kortrijk zelf kopen en Antwerpen komt gepast in het verhaal om stamnummer kortrijk te kopen.  Waregem alleenheerser in de regio.  Er is iets van aan denk ik...  Kampioen spelen maakte het msh nog iets makkelijker en daar had Patje op gehoopt.  Was te ontgoocheld.  Man heeft hart voor essevee denk ik nog altijd.  Maar is strange en keihard en rechtdoor.  Deed toch het stad publiekelijk zeggen hie belangrijk de club voor het stad is en er een maandelijkse bespreking volgt voor het stadiondossier en oefencomplex.

En denkt ge, door een modern complex neer te poten, dat ge plots 10.000 man meer op uw plein gaat krijgen, dat wil ik nog eens zien, Als we onze Europese wedstrijden tegen Milan en Keulen speelden geraakten we aan 15.000 toeschouwers, maar dat is verleden tijd.

Neen.... Meer uitstraling, meer sponsors, meer mogelijkheden en ruimte voor sponsors en aanlokkelijk om andere sponsors te trekken uit een andere vijver en zeker na een goed of heel goed jaar en deftig sportief verleden.  Stadion van 14500 is meer dan genoeg, maar dan ??n met meer dan enkel voetbal zoals overal nu in het buitenland en straks gent en stvv.  Nu moet het gebeuren!  Het is kvk of wij!  Wij hebben dan
Nog het voordeel van
Hot te zijn nu in de regio, na 8 mooie jaren samengevat met dit jaar de climax.  Het regenboogstadion is essevee onwaardig en houd ons tegen in een verdere groei.  Kvk weet dat het doomed is als dit voorkomt en zijn al vre opgelucht dat we die miljoenen niet binnengehaald hebben.  Afwachten naar zondag dus!

We zitten hier altijd te kijken in de  richting van de burgemeester en gemeentebestuur van Waregem, die zich ook moeten kunnen waarmaken tegenover de belastingbetaler van Waregem om die grote kosten te verrechtvaardigen voor een kleine stad van 20.000 inwoners (met deelgemeenten erbij 36.000). Kunnen  PDC en Willy Naessens niet zelf zorgen voor priv?-investeerders met priv?geld om hier een nieuw stadioncomplex uit te bouwen waarbij ze dan ook hun voordelen kunnen uithalen?  In Gent, een stad met 247.000 inwoners hebben ze ook beroep moeten doen op priv?-investeerders, waarom zou het dan hier niet kunnen?

Stad Gent pompt er ook v??l geld in... Termont gaat met alle eer lopen

Offline ceetje

  • Leden
  • Berichten: 207
Re: Zulte-waregem naar antwerpen?
« Reactie #575 Gepost op: mei 22, 2013, 11:02:26 pm »
En toch heb ik nog altijd voor de volle 100% vertrouwen in de PDC . Hij heeft een hart voor essevee hoe raar dit ook mag klinken op dit moment !!!! Het spijtige aan heel die zaak is dat journalisten mogen schrijven wat ze willen zonder een bron erbij te vermelden of toch op zijn mist met die bron naar buiten komen maar nee niets ! Als ik morgen tegen mijn buurman zeg dat zijn vrouw op een ander gaat en ik zeg nie hoe ik dat weet wat zou mijn buurman dan doen peis je ? :)

PDC heeft zich daarnet echt wel goed verdedigd!  Vooral zijn betoog de laatste minuten was zeer overtuigend.

Het is dus duidelijk dat die Hauspie zijn verdraaid gezwets haalt bij ??n of andere bedrijfspipo in het Antwerpse die een raar beeld heeft van het woord "discretie".  Wellicht enen die tegelijkertijd ook in de politiek zit want in dat wereldje is het schering en inslag dat een loopje wordt genomen met discretie en realiteit!
Dewever maakte zich dan weer onsterfelijk belachelijk op het eind door te stellen dat zijn tussenkomsten heeeeelemaal niets met verkiezingen te maken hebben!! Goh ik mot die mens minder en minder!!

Of zou het Dury zijn die uit "voorzorg" naar de pers heeft gelekt na het gesprek met Patje zondagavond?

Offline JSPR_G

  • Leden
  • Berichten: 1.576
Re: Zulte-waregem naar antwerpen?
« Reactie #576 Gepost op: mei 22, 2013, 11:03:27 pm »
Decuyper heeft zelfs al een nieuwe mascotte ontworpen voor zijn Antwerpse club.  :-\ ;)
http://sphotos-a.xx.fbcdn.net/hphotos-prn1/s320x320/397099_212834195470507_2001999265_n.jpg
« Laatst bewerkt op: mei 22, 2013, 11:10:42 pm door JSPR_G »

Offline gmt

  • Leden
  • Berichten: 174
Re: Zulte-waregem naar antwerpen?
« Reactie #577 Gepost op: mei 22, 2013, 11:17:53 pm »
zonet reyers laat met millecamps en carl hybreghts.Die laatste wist te vertellen dat we hier op beide oren mogen slapen.En den carl kent ook nog goede bronnen hoor.
Hij bevestigde wel dat er wel degelijk gesproken is over een groots project in zuid-west vlaanderen,maar dat zulte-waregem ten allen tijde in waregem zou blijven.En dan was het de bedoeling om talenten op "overschot" te plaatsen bij de nieuwe antwerpse club,zodoende zij ook ervaring opdeden op het hoogste niveau.
Die plannen om een fusionering zouden al een tijd aan de gang zijn.Maar hij wist of wilde zich niet uitspreken over welke ploegen het ging.

Offline JSPR_G

  • Leden
  • Berichten: 1.576

Offline SV-boer

  • Leden
  • Berichten: 1.214
Re: Zulte-waregem naar antwerpen?
« Reactie #579 Gepost op: mei 22, 2013, 11:22:51 pm »
Het blijft bang uitkijken naar de buitengewone algemene vergadering van het KVK-bestuur deze zaterdag. Allicht worden we dan opnieuw een stuk wijzer.