Auteur Topic: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen  (gelezen 210210 keer)

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Offline Capino

  • Leden
  • Berichten: 30
Re: Zulte-waregem naar antwerpen?
« Reactie #640 Gepost op: mei 23, 2013, 02:47:02 pm »
hopelijk zijn alle rampscenarios rap verteld
en stopt de achterdocht
Als ge niemand vertrouwt, hoe wilt ge dan da de maatschappij beter wordt?
Iedereen heeft gelijk tot het tegendeel met gegronde feiten is bewezen.
Dat is het juist, de feiten zijn er, HIJ WIL EEN FUSIE MET KORTRIJK, als dat al niet genoeg is weet ik het niet meer.

2
Ik kan niet begrijpen dat mensen als Freve en 2460 zomaar meegaan in het verhaaltje dat PDC nu uit zijn hoed te voorschijn haalt.  Een fusie met de vijand nr1 kan je toch onmogelijk gaan verdedigen?  Dit zijn de eersten die je niet terug ziet indien er toch nog een degradatie zou komen.  Want denk je nu echt dat het niet meer mogelijk zou zijn om te degraderen enkel en alleen omdat we samen zouden gaan met Kortrijk?

Omdat er nu eenmaal mensen zijn die de zaken nuchter kunnen bekijken en niet klappen in termen van "vijanden" als het over sport gaat!  Vijanden dat is iets van 14-18 en 40-45 USA/Midden-Oosten Joden-Arabieren!!  Hier gaan het over overleven in de voetballerij!!  Wat verkies je ?  Een scenario zoals in Antwerpen waar Beerschot en RAFC mekaar het licht in de ogen niet gunnen en alles KAPOT gaat, er NIETS overblijft ??  Of samenwerking, bouwen aan iets deftig voor de toekomst en de generaties na u sportieve successen gunnen.  Die vetekes verdwijnen zowieso na een aantal jaar als de resultaten er maar zijn.  Hoelang denk je dat die mannen van Winterslag en Waterschei erover deden ??  Na 1 jaar dronken die samen pinten in hun prachtig stadion met topprestaties op het plein.  Ieder jaar meedoen voor de titel, ieder jaar Europa in. 
Wel 1 bemerking : dit is enkel mogelijk mits nieuw stadion op neutraal terrein.  Anders spreek je enkel over een opslorping ; niet over fusie. 
Volgens mij zal niets veranderen, blijven beiden spelen in hun kottekes van stadions totdat het weer zover is.
Dus, voor u is succes belangrijker dan clubgevoel, traditie, eergevoel,...  Met zulke 'supporters' zal het leuk zijn mocht het toch nog mislopen en er een degradatie komen.  Degene die echt een hart hebben voor Waregem of Kortrijk komen zowiezo niet meer.  'Supporters' die denken als jij komen ook niet meer, want geen succes meer.  Ook de VIP's zullen dan afhaken.  Wat blijft er over?  Een (nieuw?) leeg stadion met vervlogen 'succesdromen'.  Of denk je nu werkelijk dat Waregem en Kortrijksupporters zij-aan-zij gaan staan roepen en pinten drinken? 
En trouwens: waarom spreek je nu plots over 'alles kapot gaan' en 'niets overblijven'?  Heb je dat dan zondag ook uitgesproken en gedacht?  Dan zijde toch nen straffen, ze! Of is die droom ook beginnen leven nadat je PDC (de leider van uw 'sekte'?) zijn fusieverhaal hebt horen doen? (waaw, droom: titel, Europa,... ::))

Hoe komt het dan dat SVZW wel nog supporters heeft na een fusie? Zulte kan je wel niet vergelijken met Kortrijk. Maar draai of keert het zoals ge wilt, SVZW is geen SV Waregem. En toch staat iedereen achter de ploeg. Natuurlijk zouden er de eerste jaren heel wat tegenstanders zijn. Maar als de resultaten er zijn, dan komt er volk. Zo simpel is het. Of dacht je dat alle toeschouwer dit jaar al jaren trouwen fan zijn van SVZW? Met resultaten lok je gewoon nieuwe toeschouwers. Ik ben niet pro of contra, maar PDC heeft wel gelijk als hij zegt dat twee 1ste klassers op 10-15km geen ideale situatie is. Je komt sowieso in elkaars vaarwater.

Je zegt het zelf: Zulte is niet hetzelfde als Kortrijk.  Trouwens die fusie was ook niet ??n tussen 2 eersteklassers, he.  Zaten toen nog in derde klasse, remember?  Met de successen zijn er inderdaad supporters bijgekomen (en mensen teruggekomen)  Veel 'successupporters' dus, die even vlug terug weg zullen zijn bij een eventuele degradatie.  Zoals gezegd: een fusie met kortrijk zal voor velen 'a bridge to far' zijn, waardoor er enkel nog de successupporters overschieten.  En nogmaals: wat zal er dan gebeuren denk je mocht het sprookje van PDC niet uitkomen en er toch een degradatie volgen in de toekomst, met enkel die successupporters? (oude en nieuwe)  Juist ja... 

Freve

  • Gast
Re: Zulte-waregem naar antwerpen?
« Reactie #641 Gepost op: mei 23, 2013, 03:09:32 pm »
hopelijk zijn alle rampscenarios rap verteld
en stopt de achterdocht
Als ge niemand vertrouwt, hoe wilt ge dan da de maatschappij beter wordt?
Iedereen heeft gelijk tot het tegendeel met gegronde feiten is bewezen.
Dat is het juist, de feiten zijn er, HIJ WIL EEN FUSIE MET KORTRIJK, als dat al niet genoeg is weet ik het niet meer.

2
Ik kan niet begrijpen dat mensen als Freve en 2460 zomaar meegaan in het verhaaltje dat PDC nu uit zijn hoed te voorschijn haalt.  Een fusie met de vijand nr1 kan je toch onmogelijk gaan verdedigen?  Dit zijn de eersten die je niet terug ziet indien er toch nog een degradatie zou komen.  Want denk je nu echt dat het niet meer mogelijk zou zijn om te degraderen enkel en alleen omdat we samen zouden gaan met Kortrijk?

Omdat er nu eenmaal mensen zijn die de zaken nuchter kunnen bekijken en niet klappen in termen van "vijanden" als het over sport gaat!  Vijanden dat is iets van 14-18 en 40-45 USA/Midden-Oosten Joden-Arabieren!!  Hier gaan het over overleven in de voetballerij!!  Wat verkies je ?  Een scenario zoals in Antwerpen waar Beerschot en RAFC mekaar het licht in de ogen niet gunnen en alles KAPOT gaat, er NIETS overblijft ??  Of samenwerking, bouwen aan iets deftig voor de toekomst en de generaties na u sportieve successen gunnen.  Die vetekes verdwijnen zowieso na een aantal jaar als de resultaten er maar zijn.  Hoelang denk je dat die mannen van Winterslag en Waterschei erover deden ??  Na 1 jaar dronken die samen pinten in hun prachtig stadion met topprestaties op het plein.  Ieder jaar meedoen voor de titel, ieder jaar Europa in. 
Wel 1 bemerking : dit is enkel mogelijk mits nieuw stadion op neutraal terrein.  Anders spreek je enkel over een opslorping ; niet over fusie. 
Volgens mij zal niets veranderen, blijven beiden spelen in hun kottekes van stadions totdat het weer zover is.
Dus, voor u is succes belangrijker dan clubgevoel, traditie, eergevoel,...  Met zulke 'supporters' zal het leuk zijn mocht het toch nog mislopen en er een degradatie komen.  Degene die echt een hart hebben voor Waregem of Kortrijk komen zowiezo niet meer.  'Supporters' die denken als jij komen ook niet meer, want geen succes meer.  Ook de VIP's zullen dan afhaken.  Wat blijft er over?  Een (nieuw?) leeg stadion met vervlogen 'succesdromen'.  Of denk je nu werkelijk dat Waregem en Kortrijksupporters zij-aan-zij gaan staan roepen en pinten drinken? 
En trouwens: waarom spreek je nu plots over 'alles kapot gaan' en 'niets overblijven'?  Heb je dat dan zondag ook uitgesproken en gedacht?  Dan zijde toch nen straffen, ze! Of is die droom ook beginnen leven nadat je PDC (de leider van uw 'sekte'?) zijn fusieverhaal hebt horen doen? (waaw, droom: titel, Europa,... ::))
mijn gedachten zijn nog ni verandert sedert da SV Waregem is opgegeven
stond toen ook te supporteren in 4e en was blij met de fusie
stop u idee dat ik een succeso ben dus maar weg

Als ge zakt gaan er tuurlijk supporters afhaken, ook zij die zich 100%
goed voelden met de identiteit.  Er haken er nu ook af, zoveel niet, maar
sommige mensen zien op bepaald moment in dat er meer is dan voetbal.

ik ben geen sektegenoot van PDC, ik plaats ook niet in vakjes en hou met iedereen
zijn mening rekening en breek niemand af.

ik zeg gewoon da als ge wilt meetellen ge moet groeien en durven verder kijken
dan u eigen grensgebied. Ik sta ni te springen voor een fusie, maar op een bepaald moment
moet je daarover durven denken.

Toen we stonden te roepen zondag dacht ik idd
geniet van wa nu is, volgend jaar kan het al heel wat anders zijn,
dus echt ni na maandag 17u.
De realist in mij zegt dat zo gedaan kan zijn
en ik ga zeker ni zeggen liever naar 2e dan

Freve

  • Gast
Re: Zulte-waregem naar antwerpen?
« Reactie #642 Gepost op: mei 23, 2013, 03:16:53 pm »
hopelijk zijn alle rampscenarios rap verteld
en stopt de achterdocht
Als ge niemand vertrouwt, hoe wilt ge dan da de maatschappij beter wordt?
Iedereen heeft gelijk tot het tegendeel met gegronde feiten is bewezen.
Dat is het juist, de feiten zijn er, HIJ WIL EEN FUSIE MET KORTRIJK, als dat al niet genoeg is weet ik het niet meer.

2
Ik kan niet begrijpen dat mensen als Freve en 2460 zomaar meegaan in het verhaaltje dat PDC nu uit zijn hoed te voorschijn haalt.  Een fusie met de vijand nr1 kan je toch onmogelijk gaan verdedigen?  Dit zijn de eersten die je niet terug ziet indien er toch nog een degradatie zou komen.  Want denk je nu echt dat het niet meer mogelijk zou zijn om te degraderen enkel en alleen omdat we samen zouden gaan met Kortrijk?

Omdat er nu eenmaal mensen zijn die de zaken nuchter kunnen bekijken en niet klappen in termen van "vijanden" als het over sport gaat!  Vijanden dat is iets van 14-18 en 40-45 USA/Midden-Oosten Joden-Arabieren!!  Hier gaan het over overleven in de voetballerij!!  Wat verkies je ?  Een scenario zoals in Antwerpen waar Beerschot en RAFC mekaar het licht in de ogen niet gunnen en alles KAPOT gaat, er NIETS overblijft ??  Of samenwerking, bouwen aan iets deftig voor de toekomst en de generaties na u sportieve successen gunnen.  Die vetekes verdwijnen zowieso na een aantal jaar als de resultaten er maar zijn.  Hoelang denk je dat die mannen van Winterslag en Waterschei erover deden ??  Na 1 jaar dronken die samen pinten in hun prachtig stadion met topprestaties op het plein.  Ieder jaar meedoen voor de titel, ieder jaar Europa in. 
Wel 1 bemerking : dit is enkel mogelijk mits nieuw stadion op neutraal terrein.  Anders spreek je enkel over een opslorping ; niet over fusie. 
Volgens mij zal niets veranderen, blijven beiden spelen in hun kottekes van stadions totdat het weer zover is.
Dus, voor u is succes belangrijker dan clubgevoel, traditie, eergevoel,...  Met zulke 'supporters' zal het leuk zijn mocht het toch nog mislopen en er een degradatie komen.  Degene die echt een hart hebben voor Waregem of Kortrijk komen zowiezo niet meer.  'Supporters' die denken als jij komen ook niet meer, want geen succes meer.  Ook de VIP's zullen dan afhaken.  Wat blijft er over?  Een (nieuw?) leeg stadion met vervlogen 'succesdromen'.  Of denk je nu werkelijk dat Waregem en Kortrijksupporters zij-aan-zij gaan staan roepen en pinten drinken? 
En trouwens: waarom spreek je nu plots over 'alles kapot gaan' en 'niets overblijven'?  Heb je dat dan zondag ook uitgesproken en gedacht?  Dan zijde toch nen straffen, ze! Of is die droom ook beginnen leven nadat je PDC (de leider van uw 'sekte'?) zijn fusieverhaal hebt horen doen? (waaw, droom: titel, Europa,... ::))
2

?

Trouwens, wat heeft de strijd tussen Beerschot en Antwerp te maken met ons? Zowel Beerschot als Antwerp hebben in se alles maar dan ook alles om het te maken als topclub, maar het zijn ego's als Vanoppen (PDC...) die het daar verkloot hebben voor de supporters. Essevee is een gezonde club met een grote achterban (gezien de grootte van de stad). We hebben dit seizoen verdomme bewezen dat het KAN om als 'kleintje' vicekampioen te worden, en nu begint men over een fusie? Te gek voor woorden! Ik wil helemaal niet elk jaar meestrijden voor Europees voetbal of voor het kampioenschap, ik wil een club van vrienden, van strijd, van een degelijk beleid met de voetjes op de grond. Een club met eigenheid, met een fancultuur, met eer. Ronduit degoutant en zum kotzen hoe sommigen hier meteen zouden akkoord gaan met een fusie met Kortrijk. Ik neem aan dat die mensen nog maar een tiental jaar komen kijken?! Anders valt het niet te verklaren.
dat succes ook met PDC, ni alles wa hij deed was slecht

Ik wil wel meestrijden elk jaar

Wie zegt er meteen???
na Kortrijk of Deerlijk zou ik ni gaan kijken
ik zeg ja tegen een fusie als ge de sterke partij zijt

maar een 10tal jaar...
vakjes plaatsen...
ik ben 39j, rasechte Waregemnaar, zot van Voetbal en Essevee,
ge zult andere verklaring moeten zoeken dus

Freve

  • Gast
Re: Zulte-waregem naar antwerpen?
« Reactie #643 Gepost op: mei 23, 2013, 03:18:37 pm »
Bericht aan PDC:

Aangezien het artikel betreffende de verhuis al of niet een kwakkel is of was graag volgende voorstel:

Nu er vanuit de kant van de supporters totaal geen vertrouwen meer is Patrick, denk eens hier over na.

Nu de imagoschade enorm is, stel ik voor dat u uw aandelen aan verminderde prijs te koop stelt aan het grote publiek, met name de supporters van Essevee.

Zo hebben wij inspraak in wat er met onze club gebeurd, zie voorbeelden in Duitsland(Bayern), KVM & Real Madrid(socio's).

U mag aanblijven als netwerker zonder enige bestuurlijke macht(om sponsors aan te trekken), doch de supporters(democratisch gekozen afgevaardigde) & raad van bestuur hebben beslissingsbevoegdheid inzake transfers & beleid.

Zo vermijden we een geval van me, myself and I, zoals onze professor sportmarketing aangaf gisteren in Terzake en hangen we minder af van een weldoener zoals de(Samy's, Verhaeghe, Lambrechts) die bij het minste de stekker kunnen uittrekken of verhuizen.
Zeker voorstellen en geld uithalen
ook als het slecht gaat en er daadwerkelijk geld moet uitgehaald worden
inspraak als ge betaald en volgens ge betaald....

13 april 1951

  • Gast
Re: Zulte-waregem naar antwerpen?
« Reactie #644 Gepost op: mei 23, 2013, 03:21:57 pm »
dat succes ook met PDC, ni alles wa hij deed was slecht

Ik wil wel meestrijden elk jaar

Wie zegt er meteen???
na Kortrijk of Deerlijk zou ik ni gaan kijken
ik zeg ja tegen een fusie als ge de sterke partij zijt

maar een 10tal jaar...
vakjes plaatsen...
ik ben 39j, rasechte Waregemnaar, zot van Voetbal en Essevee,
ge zult andere verklaring moeten zoeken dus

Elk zijn ding, maar als er een fusie komt met Kortrijk, dan zien ze me nooit meer. En iedereen in mijn omgeving denkt er zo over.

Freve

  • Gast
Re: Zulte-waregem naar antwerpen?
« Reactie #645 Gepost op: mei 23, 2013, 03:32:30 pm »
dat succes ook met PDC, ni alles wa hij deed was slecht

Ik wil wel meestrijden elk jaar

Wie zegt er meteen???
na Kortrijk of Deerlijk zou ik ni gaan kijken
ik zeg ja tegen een fusie als ge de sterke partij zijt

maar een 10tal jaar...
vakjes plaatsen...
ik ben 39j, rasechte Waregemnaar, zot van Voetbal en Essevee,
ge zult andere verklaring moeten zoeken dus

Elk zijn ding, maar als er een fusie komt met Kortrijk, dan zien ze me nooit meer. En iedereen in mijn omgeving denkt er zo over.
als die fusie er komt en ze speelt in Waregem en wij waren de sterkste partij (minst toegevingen)
waarom zou ik ni meer gaan?
Toen SVW wegviel deed da veel pijn en was da balen en slecht komen
dan lees je krant hoor je mensen bezig van fusie, waar ik mij totaal kan in vinden.
Beiden hadden elkaar nodig voor voetbal in de streek.
Waarom zou ik die inspanningen dan niet steunen en mezelf vinden in het project?
omdat de stichters geen rood wit genomen hebben?  Omdat Zulte erin voorkwam?
Als het concept mij aanstaat, het gehele plaatje, wa zou ik daar dan tegen zijn
of persoonlijk iets willen aan wijzigen?
ik ga er altijd van uit dat de andere slimmer zijn dan mezelf,
dat mensen die erin staan beter weten waar ze mee bezig zijn dan ikzelf als buitenstaander.
En dan heb ik de keuze, ja of nee.  ni ja maar of nee zo en zo
wa mij voorgesteld wordt ja of nee
en ik kon me erin vinden
kan ik me vinden in het idee van een fusie
als da concept me aanstaat wel ja
kan ik da nu al zeker weten? nee. zou ik het een kans geven? als ik alles voor
mezelf kan evalueren wel ja, op voorhand nee zeggen zou ik niet doen
omdat anderen wel zullen weten waar ze mee bezig zijn

13 april 1951

  • Gast
Re: Zulte-waregem naar antwerpen?
« Reactie #646 Gepost op: mei 23, 2013, 03:35:11 pm »
als die fusie er komt en ze speelt in Waregem en wij waren de sterkste partij (minst toegevingen), waarom zou ik ni meer gaan? Toen SVW wegviel deed da veel pijn en was da balen en slecht komen
dan lees je krant hoor je mensen bezig van fusie, waar ik mij totaal kan in vinden.
Beiden hadden elkaar nodig voor voetbal in de streek.
Waarom zou ik die inspanningen dan niet steunen en mezelf vinden in het project?
omdat de stichters geen rood wit genomen hebben?  Omdat Zulte erin voorkwam?
Als het concept mij aanstaat, het gehele plaatje, wa zou ik daar dan tegen zijn
of persoonlijk iets willen aan wijzigen?
ik ga er altijd van uit dat de andere slimmer zijn dan mezelf,
dat mensen die erin staan beter weten waar ze mee bezig zijn dan ikzelf als buitenstaander.
En dan heb ik de keuze, ja of nee.  ni ja maar of nee zo en zo
wa mij voorgesteld wordt ja of nee
en ik kon me erin vinden
kan ik me vinden in het idee van een fusie
als da concept me aanstaat wel ja
kan ik da nu al zeker weten? nee. zou ik het een kans geven? als ik alles voor
mezelf kan evalueren wel ja, op voorhand nee zeggen zou ik niet doen
omdat anderen wel zullen weten waar ze mee bezig zijn

Fusie tussen Zulte en Waregem was al moeilijk genoeg, laat staan met je aartsrivaal samengaan. Onder welke vorm dan ook, als sterkste partij of niet...

NEEN TEGEN FUSIE!

13 april 1951

  • Gast
Re: Zulte-waregem naar antwerpen?
« Reactie #647 Gepost op: mei 23, 2013, 03:35:21 pm »

Offline d esseveeer

  • Leden
  • Berichten: 294
Re: Zulte-waregem naar antwerpen?
« Reactie #648 Gepost op: mei 23, 2013, 03:44:05 pm »
Zal wel iets van waar zijn zeker:

http://sportmagazine.knack.be/sport/nieuws/voetbal-nationaal/hoe-ver-reikt-de-macht-van-patrick-decuyper-in-zulte-waregem/article-4000309118149.htm

Zoals de professor sportmarketing zei gisteren, er moet wat veranderen in Belgi?, zie mijn eerder voorstel van inspraak van de supporters hierboven. In Duitsland kan het, waarom hier niet.
Kzou dit echt graag gerealiseerd zien ipv van Patrick Soloslim.



Offline bvdsteen

  • Leden
  • Berichten: 697
  • Essevee!
Re: Zulte-waregem naar antwerpen?
« Reactie #649 Gepost op: mei 23, 2013, 03:46:03 pm »
Fusie is enkel nodig om PDC te verrijken! Dat is na de laatste dagen wel duidelijk denk ik, dat hij hier enkel zit voor zichzelf. Degene die nu nog durven zeggen dat hij een hart heeft voor SVZW zijn naief! 1 grote club maken en zijn eigen aandeeltjes doorverkopen aan de hoogste bieder. Dat is zijn bedoeling
[/quote

2

Als PDC veel geld wou verdienen, dan zou ie geen voetbalclub gekocht hebben, let op mijn woorden. Helaas had hij vorig jaar zoveel verstand van voetbal als ik van zonnepanelen. Als je rijk(er) wil worden doe je iets waar je goed in bent, dat weet het kleinste kind. Hij heeft Enfinity uit de grond gestampt, het groot gemaakt en dan verkocht. Die man is zo rijk als de zee diep is ?n een ambitieus visionair. Van al diegenen die commentaar gaven op zijn grootspraak van vorig seizoen zijn er ook mogen terugkeren. Die man heeft door zijn talloze (net)werken er samen met Dury en de rest van de staf voor gezorgd dat we volgend jaar voorrondes CL spelen. Misschien zijn we Hazard volgend seizoen kwijt aan Anderlecht, zonder PDC was hij er zelfs niet gekomen. Ik vind dat hij wat meer krediet/respect/loyaliteit verdient voor dit alles. Hij stond vorig jaar ook in het oog van de storm en bleeft goed werk leveren. Excuses als ik hiermee mensen tegen de borst stoot, maar mijn eerlijke mening is dat sinds de komst van die man SVZW zowel sportief als extra-sportief bloeit zoals nooit tevoren.

Heel deze kwakkel is door SVM in leven geroepen, net als die van de Lemic connectie. Het zou me niet verwonderen als we over ??n en dezelfde journalist spreken. Voor mij is't gedaan: ik koop dat rioolboekske niet meer.

Offline levytytgat

  • Leden
  • Berichten: 284
  • Essevee!
Re: Zulte-waregem naar antwerpen?
« Reactie #650 Gepost op: mei 23, 2013, 03:59:31 pm »
Fusie is enkel nodig om PDC te verrijken! Dat is na de laatste dagen wel duidelijk denk ik, dat hij hier enkel zit voor zichzelf. Degene die nu nog durven zeggen dat hij een hart heeft voor SVZW zijn naief! 1 grote club maken en zijn eigen aandeeltjes doorverkopen aan de hoogste bieder. Dat is zijn bedoeling
[/quote

2

Als PDC veel geld wou verdienen, dan zou ie geen voetbalclub gekocht hebben, let op mijn woorden. Helaas had hij vorig jaar zoveel verstand van voetbal als ik van zonnepanelen. Als je rijk(er) wil worden doe je iets waar je goed in bent, dat weet het kleinste kind. Hij heeft Enfinity uit de grond gestampt, het groot gemaakt en dan verkocht. Die man is zo rijk als de zee diep is ?n een ambitieus visionair. Van al diegenen die commentaar gaven op zijn grootspraak van vorig seizoen zijn er ook mogen terugkeren. Die man heeft door zijn talloze (net)werken er samen met Dury en de rest van de staf voor gezorgd dat we volgend jaar voorrondes CL spelen. Misschien zijn we Hazard volgend seizoen kwijt aan Anderlecht, zonder PDC was hij er zelfs niet gekomen. Ik vind dat hij wat meer krediet/respect/loyaliteit verdient voor dit alles. Hij stond vorig jaar ook in het oog van de storm en bleeft goed werk leveren. Excuses als ik hiermee mensen tegen de borst stoot, maar mijn eerlijke mening is dat sinds de komst van die man SVZW zowel sportief als extra-sportief bloeit zoals nooit tevoren.

Heel deze kwakkel is door SVM in leven geroepen, net als die van de Lemic connectie. Het zou me niet verwonderen als we over ??n en dezelfde journalist spreken. Voor mij is't gedaan: ik koop dat rioolboekske niet meer.
2!

Online San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.198
Re: Zulte-waregem naar antwerpen?
« Reactie #651 Gepost op: mei 23, 2013, 04:09:23 pm »
Waar. Zeer juist!  Als nu ook nog FD bewijst verder achter PDC te staan dan is alles van de baan.
't Is niet met schreeuwerige grote rode letters en anti dit en dat we onze club gaan wapenen voor de toekomst.
Iemand wil aandelen aan de supporters geven naar Duits of Spaans model.  Je vergeet dat die gasten minstens 100 keer meer supporters hebben...  Ik zie je al staan met je milde bijdrage van een paar honderd man (als je zelfs die al zou vinden).

Willy Naessens liet wel als weten volledig achter de woorden van PDC te staan.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.681
Re: Zulte-waregem naar antwerpen?
« Reactie #652 Gepost op: mei 23, 2013, 04:22:50 pm »
Dient PDC klacht in tegen al die gore, grove leugens? Zelfs na de ontkenning van PDC blijft Hauspie zeggen dat hij het bij het rechte eind heeft!  Als je recht in je schoenen staat dan dien je klacht in voor imagoschade en laster.  Want er is heel veel imagoschade!!!

Offline levytytgat

  • Leden
  • Berichten: 284
  • Essevee!
Re: Zulte-waregem naar antwerpen?
« Reactie #653 Gepost op: mei 23, 2013, 04:26:36 pm »
Dient PDC klacht in tegen al die gore, grove leugens? Zelfs na de ontkenning van PDC blijft Hauspie zeggen dat hij het bij het rechte eind heeft!  Als je recht in je schoenen staat dan dien je klacht in voor imagoschade en laster.  Want er is heel veel imagoschade!!!

Gemakkelijk zeggen dat hij recht in zijn schoenen staat. Dat hij dan zijn bronnen openbaar maakt.

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.155
Re: Zulte-waregem naar antwerpen?
« Reactie #654 Gepost op: mei 23, 2013, 04:27:47 pm »
hij wil op termijn om verder te groeien een fusie.

met wat geluk sterft onze buur en moet er geen fusie komen

als da groei kan meebrengen en financieel sterker doet staan, mij goed
iedereen wil deel uitmaken van succes
en na succes blijven er altijd mensen hangen
is een fusie een garantie op succes? nee
is een fusie u financieel beter wapenen? ja
is geld belangrijk? ja, HET belangrijkste
Laat em voor mijn part dus ma geld zoeken
eender waar
Ook dat is geen garantie, kijk naar Germinal Beerschot(GEEN AARTVIJANDEN EN DEELUITMAKEN VAN ANTWERPEN).  En weer denken er veel mensen dat 1+1 automatisch 2 wordt in het voetbal, Germinal had rond de 4 a 5OOOman, Beerschot had op op zijn minst het potentieel om met 10000 man te spelen, hoeveel man hadden ze samen? Max 10000 ten tijde van Marc Degrijse, er zat geen enkele Germinalsupporter nog in het stadion, nu zijn ze reeds dood en begraven. En ze hadden ook MASSA'S GELD. Als die fusie tot stand komt ga je misschien 2000 man hebben maar geen enkele echte supporter want geen identiteit, gevolg,enorme kosten van een nieuw stadion, dure spelers, geen volk, daarna haken die sponsors een voor een af, zo simpel is het, failliet binnen de 3jaar.

Je kan ook een andere voorbeeld aanhalen...dat van KRC Genk...

Die kregen ook hun stadion van de stad of de overheid.  En ook als we de volgend 8 jaar spelen zoals de afgelopen 8 jaar samengevat (gemiddeld 6des, waaronder nen beker ook en een europese overwintering en een gemis van op een haar na de titel en terug europees) mij goed.  Het was al makkelijker geweest waren we kampioen en de 16 miljoen euro en de prestige duels in de champions leage, dat zou een eerste serieuze tik geweest zijn naar de kvk toe.  Het angstzweet zal ook wel bij kvk gezeten hebben die match.  En was er ook nu minder gezever en bleef Thorgan.  Nu delen we een klein, klein tikje uit door vice kampioen te spelen en alweer europees te spelen niet ver van hen.  En we zijn HOT!  Er zijn mogelijkheden tot groeien na zo een seizoen (meer fans, meer sponsors, meer aantrek naar spelers toe) en dat weet kvk ook.  Maar ons stadion houd die groei volledig tegen.  Een topclub is niet nodig en nergens zegt Patje dat hij een topclub wil zijn.  Hij wil wel groeien en vooral als de mogelijkheid zich voordoet en dat is nu.  Wat is ook een topclub? Enkel Anderlecht is echt die naam TOP waardig en dan nog.  Financie?l is natuurlijk een andere zaak.  En ook Anderlecht verliest zijn goede spelers aan andere grotere clubs net zoals wij.  Net zoals Carl en Luc zeiden in Reyers laat.  Sportief is de kloof niet meer immens tussen de zelfverklaarde toppers en de rest.  Zie ons matchen tegen die zelfverklaarde toppers.  Ik ben banger van een Lokeren dan van een anderlecht of brugge of standard.  Kom je na zo een seizoenen met stadionplannen naar buiten die 100% in orde zijn kan je wel eens kvk schaakmat zetten en gaan vissen in hen vijver.  Wat gaan we met zijn allen doen als we straks opstaan en de krant lezen dat de nieuwe aankoper van kvk (Ghelamco?) als tegenreactie samen met de netwerker en fiere kortrijkzaan Quickie een stadion neerpoot als hen wapen in de regio, en dit op 7 kilometer van ons langs de E17.  Zij maar zeker dat stad Kortrijk dit wil en dat zit onze stadsmensen met de handen in de haren van ai, gemiste kans.  Dan zijn we gejost!  En dat is mijn vrees en denk de vrees van PDC ook.  En dan staat het stad daar met zijn mond vol tanden.  Verkondigen in de pers dat het in de diepvries gaat bij degradatie (die nooit dichtbij was) en terug uitgehaald wordt bij redding.  Redding?  We misten verdomme de titel op een haar na.
« Laatst bewerkt op: mei 23, 2013, 04:31:33 pm door essevee007 »

Online Justinho

  • Leden
  • Berichten: 1.030
Re: Zulte-waregem naar antwerpen?
« Reactie #655 Gepost op: mei 23, 2013, 04:40:08 pm »
hij wil op termijn om verder te groeien een fusie.

met wat geluk sterft onze buur en moet er geen fusie komen

als da groei kan meebrengen en financieel sterker doet staan, mij goed
iedereen wil deel uitmaken van succes
en na succes blijven er altijd mensen hangen
is een fusie een garantie op succes? nee
is een fusie u financieel beter wapenen? ja
is geld belangrijk? ja, HET belangrijkste
Laat em voor mijn part dus ma geld zoeken
eender waar
Ook dat is geen garantie, kijk naar Germinal Beerschot(GEEN AARTVIJANDEN EN DEELUITMAKEN VAN ANTWERPEN).  En weer denken er veel mensen dat 1+1 automatisch 2 wordt in het voetbal, Germinal had rond de 4 a 5OOOman, Beerschot had op op zijn minst het potentieel om met 10000 man te spelen, hoeveel man hadden ze samen? Max 10000 ten tijde van Marc Degrijse, er zat geen enkele Germinalsupporter nog in het stadion, nu zijn ze reeds dood en begraven. En ze hadden ook MASSA'S GELD. Als die fusie tot stand komt ga je misschien 2000 man hebben maar geen enkele echte supporter want geen identiteit, gevolg,enorme kosten van een nieuw stadion, dure spelers, geen volk, daarna haken die sponsors een voor een af, zo simpel is het, failliet binnen de 3jaar.

Je kan ook een andere voorbeeld aanhalen...dat van KRC Genk...

Die kregen ook hun stadion van de stad of de overheid.  En ook als we de volgend 8 jaar spelen zoals de afgelopen 8 jaar samengevat (gemiddeld 6des, waaronder nen beker ook en een europese overwintering en een gemis van op een haar na de titel en terug europees) mij goed.  Het was al makkelijker geweest waren we kampioen en de 16 miljoen euro en de prestige duels in de champions leage, dat zou een eerste serieuze tik geweest zijn naar de kvk toe.  Het angstzweet zal ook wel bij kvk gezeten hebben die match.  En was er ook nu minder gezever en bleef Thorgan.  Nu delen we een klein, klein tikje uit door vice kampioen te spelen en alweer europees te spelen niet ver van hen.  En we zijn HOT!  Er zijn mogelijkheden tot groeien na zo een seizoen (meer fans, meer sponsors, meer aantrek naar spelers toe) en dat weet kvk ook.  Maar ons stadion houd die groei volledig tegen.  Een topclub is niet nodig en nergens zegt Patje dat hij een topclub wil zijn.  Hij wil wel groeien en vooral als de mogelijkheid zich voordoet en dat is nu.  Wat is ook een topclub? Enkel Anderlecht is echt die naam TOP waardig en dan nog.  Financie?l is natuurlijk een andere zaak.  En ook Anderlecht verliest zijn goede spelers aan andere grotere clubs net zoals wij.  Net zoals Carl en Luc zeiden in Reyers laat.  Sportief is de kloof niet meer immens tussen de zelfverklaarde toppers en de rest.  Zie ons matchen tegen die zelfverklaarde toppers.  Ik ben banger van een Lokeren dan van een anderlecht of brugge of standard.  Kom je na zo een seizoenen met stadionplannen naar buiten die 100% in orde zijn kan je wel eens kvk schaakmat zetten en gaan vissen in hen vijver.  Wat gaan we met zijn allen doen als we straks opstaan en de krant lezen dat de nieuwe aankoper van kvk (Ghelamco?) als tegenreactie samen met de netwerker en fiere kortrijkzaan Quickie een stadion neerpoot als hen wapen in de regio, en dit op 7 kilometer van ons langs de E17.  Zij maar zeker dat stad Kortrijk dit wil en dat zit onze stadsmensen met de handen in de haren van ai, gemiste kans.  Dan zijn we gejost!  En dat is mijn vrees en denk de vrees van PDC ook.  En dan staat het stad daar met zijn mond vol tanden.  Verkondigen in de pers dat het in de diepvries gaat bij degradatie (die nooit dichtbij was) en terug uitgehaald wordt bij redding.  Redding?  We misten verdomme de titel op een haar na.
Een overname van KVK door Ghelamco zou inderdaad hun stadiondossier in een stroomversnelling kunnen steken, wat een heel pijnlijke zaak voor ons zou zijn... Afwachten tot na hun algemene vergadering dit weekend zeker?!

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.681
Re: Zulte-waregem naar antwerpen?
« Reactie #656 Gepost op: mei 23, 2013, 04:45:31 pm »
Ge snapt het echt niet gast, DECUYPER wil geen stadion in Waregem, heb je dit nu nog niet door?Hij wil 1stadion samen met Kortrijk en een fusie met Kortrijk, want investeren in het Regenboogstadion is verloren geld!! Dit heeft hij zelf verklaard. Dat was zijn plan, die nu natuurlijk in het water valt omdat ze in Kortrijk zeker niet willen meewerken aan dat plan.  Zijn kritiek op het stad ivm stadiondossier is gewoon een excuus!
Als jullie denken dat de steden zwemmen in het geld,en zeker stad Kortrijk zit in zeer vieze papieren,moeten zelfs stadspersoneel ontslaan, dan zijn jullie echt naief.  Kortrijk heeft GEEN geld om een stadion te bouwen.
En nog eens, Genk is vooral kunnen groeien door de miljoenenpot van Tijl Gyselinck die er kwam na de sluiting van de mijnen!!  Kunnen ze hier een beroep doen op miljoenen van de staat omdat er hier mijnen zijn gesloten?

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.155
Re: Zulte-waregem naar antwerpen?
« Reactie #657 Gepost op: mei 23, 2013, 04:51:47 pm »
hij wil op termijn om verder te groeien een fusie.

met wat geluk sterft onze buur en moet er geen fusie komen

als da groei kan meebrengen en financieel sterker doet staan, mij goed
iedereen wil deel uitmaken van succes
en na succes blijven er altijd mensen hangen
is een fusie een garantie op succes? nee
is een fusie u financieel beter wapenen? ja
is geld belangrijk? ja, HET belangrijkste
Laat em voor mijn part dus ma geld zoeken
eender waar
Ook dat is geen garantie, kijk naar Germinal Beerschot(GEEN AARTVIJANDEN EN DEELUITMAKEN VAN ANTWERPEN).  En weer denken er veel mensen dat 1+1 automatisch 2 wordt in het voetbal, Germinal had rond de 4 a 5OOOman, Beerschot had op op zijn minst het potentieel om met 10000 man te spelen, hoeveel man hadden ze samen? Max 10000 ten tijde van Marc Degrijse, er zat geen enkele Germinalsupporter nog in het stadion, nu zijn ze reeds dood en begraven. En ze hadden ook MASSA'S GELD. Als die fusie tot stand komt ga je misschien 2000 man hebben maar geen enkele echte supporter want geen identiteit, gevolg,enorme kosten van een nieuw stadion, dure spelers, geen volk, daarna haken die sponsors een voor een af, zo simpel is het, failliet binnen de 3jaar.

Je kan ook een andere voorbeeld aanhalen...dat van KRC Genk...

Die kregen ook hun stadion van de stad of de overheid.  En ook als we de volgend 8 jaar spelen zoals de afgelopen 8 jaar samengevat (gemiddeld 6des, waaronder nen beker ook en een europese overwintering en een gemis van op een haar na de titel en terug europees) mij goed.  Het was al makkelijker geweest waren we kampioen en de 16 miljoen euro en de prestige duels in de champions leage, dat zou een eerste serieuze tik geweest zijn naar de kvk toe.  Het angstzweet zal ook wel bij kvk gezeten hebben die match.  En was er ook nu minder gezever en bleef Thorgan.  Nu delen we een klein, klein tikje uit door vice kampioen te spelen en alweer europees te spelen niet ver van hen.  En we zijn HOT!  Er zijn mogelijkheden tot groeien na zo een seizoen (meer fans, meer sponsors, meer aantrek naar spelers toe) en dat weet kvk ook.  Maar ons stadion houd die groei volledig tegen.  Een topclub is niet nodig en nergens zegt Patje dat hij een topclub wil zijn.  Hij wil wel groeien en vooral als de mogelijkheid zich voordoet en dat is nu.  Wat is ook een topclub? Enkel Anderlecht is echt die naam TOP waardig en dan nog.  Financie?l is natuurlijk een andere zaak.  En ook Anderlecht verliest zijn goede spelers aan andere grotere clubs net zoals wij.  Net zoals Carl en Luc zeiden in Reyers laat.  Sportief is de kloof niet meer immens tussen de zelfverklaarde toppers en de rest.  Zie ons matchen tegen die zelfverklaarde toppers.  Ik ben banger van een Lokeren dan van een anderlecht of brugge of standard.  Kom je na zo een seizoenen met stadionplannen naar buiten die 100% in orde zijn kan je wel eens kvk schaakmat zetten en gaan vissen in hen vijver.  Wat gaan we met zijn allen doen als we straks opstaan en de krant lezen dat de nieuwe aankoper van kvk (Ghelamco?) als tegenreactie samen met de netwerker en fiere kortrijkzaan Quickie een stadion neerpoot als hen wapen in de regio, en dit op 7 kilometer van ons langs de E17.  Zij maar zeker dat stad Kortrijk dit wil en dat zit onze stadsmensen met de handen in de haren van ai, gemiste kans.  Dan zijn we gejost!  En dat is mijn vrees en denk de vrees van PDC ook.  En dan staat het stad daar met zijn mond vol tanden.  Verkondigen in de pers dat het in de diepvries gaat bij degradatie (die nooit dichtbij was) en terug uitgehaald wordt bij redding.  Redding?  We misten verdomme de titel op een haar na.
Een overname van KVK door Ghelamco zou inderdaad hun stadiondossier in een stroomversnelling kunnen steken, wat een heel pijnlijke zaak voor ons zou zijn... Afwachten tot na hun algemene vergadering dit weekend zeker?!


In ter zake zeiden ze zelfs dat kortrijk al pak verder staat dan in waregem met hen stadionplannen. In alle stilte?  Haal dat uit die diepvries a.u.b. ! Hopelijk is dit geen waar.  Paniek in Kortrijk een aanvallen met hen laatste wapen in alle stilte, BAM!  Terwijl het bij ons een extra BAM zou zijn na zo een seizoen en op ons allerhotst.  Volgens mij is er een gemenige strijd tussen kvk en waregem.  Wie eerst?  En waren we kampioen zou alles makkelijker geweest zijn.  Hoe lang klappen ze hier nu al van dat stadion?  In 2008 stond er zelfs al een foto in esseveemagazine van het stadion en 2 maand later kwam het op wtv.  We zijn 5 jaar later en na een topseizoen en veel lof, nada, noppes, nul.

Online Justinho

  • Leden
  • Berichten: 1.030
Re: Zulte-waregem naar antwerpen?
« Reactie #658 Gepost op: mei 23, 2013, 04:55:06 pm »
Ge snapt het echt niet gast, DECUYPER wil geen stadion in Waregem, heb je dit nu nog niet door?Hij wil 1stadion samen met Kortrijk en een fusie met Kortrijk, want investeren in het Regenboogstadion is verloren geld!! Dit heeft hij zelf verklaard. Dat was zijn plan, die nu natuurlijk in het water valt omdat ze in Kortrijk zeker niet willen meewerken aan dat plan.  Zijn kritiek op het stad ivm stadiondossier is gewoon een excuus!
Als jullie denken dat de steden zwemmen in het geld,en zeker stad Kortrijk zit in zeer vieze papieren,moeten zelfs stadspersoneel ontslaan, dan zijn jullie echt naief.  Kortrijk heeft GEEN geld om een stadion te bouwen.
En nog eens, Genk is vooral kunnen groeien door de miljoenenpot van Tijl Gyselinck die er kwam na de sluiting van de mijnen!!  Kunnen ze hier een beroep doen op miljoenen van de staat omdat er hier mijnen zijn gesloten?
Niet begrijpen? Naief?
Wat jij blijkbaar niet wil inzien is dat het niet alleen draait om wat Decuyper wil... Of stad Waregem... Of stad Kortrijk... Als Ghelamco beslist om KVK over te nemen, en vervolgens te zorgen voor hun stadion (waarbij ze dan als eigenaar van de club zeker belang zouden hebben, dus neen stad Kortrijk hoeft niet te financieren), dan is er zelfs geen sprake meer van een fusie of een gemeenschappelijk stadion, en nemen ze een misschien niet meer te over bruggen voorsprong op ons! Hopelijk begrijp je nu wat we daarnet ook al vertelden, en misschien deze keer zonder uw weinig indrukwekkende verwijten...?!

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.681
Re: Zulte-waregem naar antwerpen?
« Reactie #659 Gepost op: mei 23, 2013, 04:55:48 pm »
Het is daarom dat Kortrijk een onderhoudsom in 1keer betalen voor 10jaar die enkel dient en mag gebruikt worden voor het Guldensporenstadion?  Dat zou pas weggesmeten geld zijn, en Kortrijk heeft geen geld; het is fake dat Kortrijk al ver staat of verder staat wat betreft een nieuw stadion, maar jullie willen dit natuurlijk wel geloven.