Auteur Topic: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen  (gelezen 210208 keer)

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Offline Wouter

  • Leden
  • Berichten: 1.771
Re: Zulte-waregem naar antwerpen?
« Reactie #760 Gepost op: mei 24, 2013, 11:44:25 am »
allez die gast van voetbalmagazine was blijkbaar toch minder een stouterik dan velen hier al dachten

Neenee, tis ne riooljournalist ;)

DUIDELIJK WEL WANT OOK DIE OVERDRACHT VAN OOSTENDE IS EEN KWAKKEL.
IEMAND WORDT OP EEN KAR GEZET DUS.   NOG MAAR EENS!!!

Doe uw ogen open man! PDC is ne lelijke vortzak die het absoluut niet 'goed voorheeft met de supporters'. Hij wil onze ziel verkopen! Snap je dit dan echt niet?? Die man moet hier zo rap mogelijk weg!!

Online San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.197
Re: Zulte-waregem naar antwerpen?
« Reactie #761 Gepost op: mei 24, 2013, 11:45:49 am »
Ik denk dat men na Thuis en Familie volgend jaar een nieuwe soap kan brengen.

Antwerp Story!

Offline trukie

  • Leden
  • Berichten: 10
Re: Zulte-waregem naar antwerpen?
« Reactie #762 Gepost op: mei 24, 2013, 11:46:25 am »
allez die gast van voetbalmagazine was blijkbaar toch minder een stouterik dan velen hier al dachten

Neenee, tis ne riooljournalist ;)

DUIDELIJK WEL WANT OOK DIE OVERDRACHT VAN OOSTENDE IS EEN KWAKKEL.
IEMAND WORDT OP EEN KAR GEZET DUS.   NOG MAAR EENS!!!
Doe uw paardenbril af, PDC is al 3 dagen aan het liegen dat het stinkt!!!Persconferentie van Oostende niet gevolgd zeker?

Offline depinguin

  • Leden
  • Berichten: 473
Re: Zulte-waregem naar antwerpen?
« Reactie #763 Gepost op: mei 24, 2013, 11:46:46 am »
@smurf.... er al eens bij stilgestaan.... wij werden zowel kampioen als vice-kampioen.... lol

Nu mijn gevoelens, voor zover ze er toe doen, tov PDC zijn dubbel.

Enerzijds vind ik dat deze man inderdaad visionair is, iets wat in de geschiedenis zelden op directe meeval kon rekenen. Feit is : 5 ploegen in eerste, nog een in 2e klasse uit 1 provincie en dan mss nog een aantal op amper enkele km van de provinciegrenzen (moeskroen, oudenaarde, gent), is niet realistisch. Dit nekt idd heel wat plannen. We spelen toch geen Belgisch kampioenschap van West-Vlaanderen he!!!!
Logisch gezien hadden we 18ploegen in eerste klasse en 9 provincies. Nu is dat nog net iets minder dan 2ploegen/provincie.

En dat lijkt mij ontegensprekelijk een veel gezondere situatie.
En dan komt het verhaal noord en zuid WVL terug bovendrijven.
De rest is praat tegen de vaak.

Maar de stroom aan ongelukkige communicatie nekt de goede bedoelingen die er volgens mij wel zijn.
De enige persoon die ik daarom wil zien verdwijnen is zijn spin-doctor.
"Hoe sterker je zelf bent hoe minder je de fouten van uw eigen falen bij een ander lecht"

"Proberen is voor janetten"

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.681
Re: Zulte-waregem naar antwerpen?
« Reactie #764 Gepost op: mei 24, 2013, 11:48:36 am »
allez dus we hadden anders misschien oostende-zulte en waregem antwerpse club gehad  ;)

soit, te zot voor woorden die plannen. weet nu niet waar kvk in plaatje paste?

decuyper wou dus eigenlijk een fusie tussen KVO en KVK?  ;D

Zoals ik al zei smurf, hij wilde ook die aandelen kopen van Kortrijk, maar gelukkig hebben jullie nog mensen met een hart voor de club, in Oostende juist hetzelfde.  Hij wilde dus fusioneren met Kvo en Kvk, het stamnummer ezn de ploeg van Essevee versassen naar Antwerpen en spelen met de fusie tussen Kvk en Kvo in het Regenboogstadion om dan later in  het nieuw stadion van Kortrijk te spelen.  Gelukkig was er Hauspie (voor de tweede keer?), dit plan kon niet doorgaan dus was het de bedoeling om het stamnummer van Oostende door te verkopen aan Antwerpen, wat nu ook niet zal lukken.
Zojuist het hele verhaal van persconferentie van Oostende gehoord, luister en als je dan nog Decuyper steunt dan ben je echt niet lekker.
« Laatst bewerkt op: mei 24, 2013, 11:52:36 am door mogul »

Offline Boer Carels

  • Leden
  • Berichten: 514
  • Essevee!
Re: Zulte-waregem naar antwerpen?
« Reactie #765 Gepost op: mei 24, 2013, 11:48:59 am »
Dus concreet wat er nu gebeurd is: PDC is eerder toevallig eigenaar geworden van 2 eerste klasse ploegen ipv. een eerste en tweede klasse ploeg (sattelietploeg). Hij zit dus nu met 2 stamnummers opgescheept en probeert 1 van die nummers (KVO) te verkopen aan Antwerpen aangezien ze daar wegens omstandigheden ook diep in de shit zitten.

Oh boy, deze soap is nog niet ten einde heb ik den indruk..  :o

Online San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.197
Re: Zulte-waregem naar antwerpen?
« Reactie #766 Gepost op: mei 24, 2013, 11:49:16 am »
allez die gast van voetbalmagazine was blijkbaar toch minder een stouterik dan velen hier al dachten

Neenee, tis ne riooljournalist ;)

DUIDELIJK WEL WANT OOK DIE OVERDRACHT VAN OOSTENDE IS EEN KWAKKEL.
IEMAND WORDT OP EEN KAR GEZET DUS.   NOG MAAR EENS!!!
Doe uw paardenbril af, PDC is al 3 dagen aan het liegen dat het stinkt!!!Persconferentie van Oostende niet gevolgd zeker?

Iedereen probeert elkaar de zwarte piet door te schuiven!

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.155
Re: Zulte-waregem naar antwerpen?
« Reactie #767 Gepost op: mei 24, 2013, 11:49:49 am »
Nu nog zondag persconferentie in KVK.  Was me da allemaal zeg... 
Zowel de kvk, zulte waregem, en kvo fans en alsook de beerschot en fc antwerp fans eisen een stevige uitleg.

Die van Fc Antwerp zijn alvast razend.  Antwerp united op het kiel en vele miljoenen en steun van burgemeester die vrijkomen.  Wat ook automatisch de dood van fc antwerp zal betekenen.

Toch wel weer een comment van de kvo voorzitter dat Patje wou groeien en kon groeien in Waregem maar dat stadion in de wegstaat en er geen steun komt.  Toch ook weer opmerkelijk.

Nu kvk.  Ghelamco koopt aandelen en bouwt een moderne tempel op 7 km van essevee.  Alles wordt duidelijk. Om maar iets te zeggen. Paniekaanval kvk op ons sportieve aantrekkelijkheid (en ervoor msh moesten we de miljoenen jackpot pakken) Patje in paniek en probeert druk te zetten of andere oplossingen te zoeken.  Ja bon, kweet het ook niet meer. 

Afwachten, alles zal nog duidelijk komen zekerst, hopelijk.  Dewever zit ook op hete kolen in Antwerpen denk ik.

Online San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.197
Re: Zulte-waregem naar antwerpen?
« Reactie #768 Gepost op: mei 24, 2013, 11:50:32 am »
Dus concreet wat er nu gebeurd is: PDC is eerder toevallig eigenaar geworden van 2 eerste klasse ploegen ipv. een eerste en tweede klasse ploeg (sattelietploeg). Hij zit dus nu met 2 stamnummers opgescheept en probeert 1 van die nummers (KVO) te verkopen aan Antwerpen aangezien ze daar wegens omstandigheden ook diep in de shit zitten.

Oh boy, deze soap is nog niet ten einde heb ik den indruk..  :o

Wou naar het schijnt eerst ons stamnummer aan antwerpen versassen, maar door de heisa was hij geschrokken en wilde hij KVO naar Antwerpen brengen.

Freve

  • Gast
Re: Zulte-waregem naar antwerpen?
« Reactie #769 Gepost op: mei 24, 2013, 11:51:14 am »
hopen da Willy en die 4 cavaliers seuls hun geld kunnen boven halen en hem uitkopen....
Alstie echt geld wilt verdienen verkooptie ons aan Antwerpen e
ons waarde is hoger dan die van Oostende....

Offline Goesse

  • Leden
  • Berichten: 1.431
Re: Zulte-waregem naar antwerpen?
« Reactie #770 Gepost op: mei 24, 2013, 11:52:48 am »
PDC heeft geleurd met verschillende stamnummers, of het nu met het onze is of met dat van KVO kan me eigenlijk geen zier schelen want dit is leuren met emoties en geen belang hechten aan supporters.


Freve

  • Gast
Re: Zulte-waregem naar antwerpen?
« Reactie #771 Gepost op: mei 24, 2013, 11:53:03 am »
Nu nog zondag persconferentie in KVK.  Was me da allemaal zeg... 
Zowel de kvk, zulte waregem, en kvo fans en alsook de beerschot en fc antwerp fans eisen een stevige uitleg.

Die van Fc Antwerp zijn alvast razend.  Antwerp united op het kiel en vele miljoenen en steun van burgemeester die vrijkomen.  Wat ook automatisch de dood van fc antwerp zal betekenen.

Toch wel weer een comment van de kvo voorzitter dat Patje wou groeien en kon groeien in Waregem maar dat stadion in de wegstaat en er geen steun komt.  Toch ook weer opmerkelijk.

Nu kvk.  Ghelamco koopt aandelen en bouwt een moderne tempel op 7 km van essevee.  Alles wordt duidelijk. Om maar iets te zeggen. Paniekaanval kvk op ons sportieve aantrekkelijkheid (en ervoor msh moesten we de miljoenen jackpot pakken) Patje in paniek en probeert druk te zetten of andere oplossingen te zoeken.  Ja bon, kweet het ook niet meer. 

Afwachten, alles zal nog duidelijk komen zekerst, hopelijk.  Dewever zit ook op hete kolen in Antwerpen denk ik.

KVK is gewone statutvergadering
veel moet ge daar ni van verwachten....
hun plannen zijn ook gekend

Offline qrt

  • Leden
  • Berichten: 57
Re: Zulte-waregem naar antwerpen?
« Reactie #772 Gepost op: mei 24, 2013, 11:54:48 am »
Wie de persconferentie daarjuist gevolgd heeft weet nu wel hoe het in elkaar steekt ! Als ze nog ergens VOLLEDIG te bekijken is doe het dan !!! Daarna mag je over pdc je mening vormen , de mijne is gemaakt ... 'k voel me hier h??l slecht bij , echt slecht ...

Offline Goesse

  • Leden
  • Berichten: 1.431
Re: Zulte-waregem naar antwerpen?
« Reactie #773 Gepost op: mei 24, 2013, 11:55:10 am »
Supporters van Oostende zouden een gratis abonnement krijgen in ons Regenboogstadion ...

Daarvoor moet je echt gek zijn, sorry.

Freve

  • Gast
Re: Zulte-waregem naar antwerpen?
« Reactie #774 Gepost op: mei 24, 2013, 11:55:31 am »
PDC heeft geleurd met verschillende stamnummers, of het nu met het onze is of met dat van KVO kan me eigenlijk geen zier schelen want dit is leuren met emoties en geen belang hechten aan supporters.
heeft geleurd maar ook geschrokken dus wel beetje belang
weet ook da ge voetbal ni in een leeg stadion kunt spelen e....
Wa mij nu vooral interesseert is wat nu....
want weten nu just da KVO ook in de constructie zit
maar ni wa er met al deze stamnummers ga gebeuren

ik hoop ontslag PDC

Offline pierre

  • Leden
  • Berichten: 138
Re: Zulte-waregem naar antwerpen?
« Reactie #775 Gepost op: mei 24, 2013, 11:55:43 am »
Dat is wat lejaeghere zegt he. Pdc kon toch net het zelfde bereiken door stamnummer kvo te verkopen? Waarom zou hij stamnummer svzw verkopen, en zowel supporters Waregem als Oostende kwaad maken.

Soms moet er ook logica zijn....

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.681
Re: Zulte-waregem naar antwerpen?
« Reactie #776 Gepost op: mei 24, 2013, 11:56:26 am »
hopen da Willy en die 4 cavaliers seuls hun geld kunnen boven halen en hem uitkopen....
Alstie echt geld wilt verdienen verkooptie ons aan Antwerpen e
ons waarde is hoger dan die van Oostende....

Nu dat je het zegt, de waarheid is nu aan het licht gekomen, wie weet doet hij het nu toch, wie zal hem tegenhouden? 2460 zeker niet.

Offline levytytgat

  • Leden
  • Berichten: 284
  • Essevee!
Re: Zulte-waregem naar antwerpen?
« Reactie #777 Gepost op: mei 24, 2013, 11:56:34 am »
PDC heeft geleurd met verschillende stamnummers, of het nu met het onze is of met dat van KVO kan me eigenlijk geen zier schelen want dit is leuren met emoties en geen belang hechten aan supporters.
heeft geleurd maar ook geschrokken dus wel beetje belang
weet ook da ge voetbal ni in een leeg stadion kunt spelen e....
Wa mij nu vooral interesseert is wat nu....
want weten nu just da KVO ook in de constructie zit
maar ni wa er met al deze stamnummers ga gebeuren

ik hoop ontslag PDC

PDC ontslaan?
Hoe ga je dat doe...uitkopen zullen ze moeten doen...

Offline Nico the master

  • Leden
  • Berichten: 1.914
Re: Zulte-waregem naar antwerpen?
« Reactie #778 Gepost op: mei 24, 2013, 11:56:52 am »
Benieuwd wat voor gevolgen dit heeft naar sponsors, spelers, transfers en onze coach toe...

Freve

  • Gast
Re: Zulte-waregem naar antwerpen?
« Reactie #779 Gepost op: mei 24, 2013, 11:57:06 am »
Supporters van Oostende zouden een gratis abonnement krijgen in ons Regenboogstadion ...

Daarvoor moet je echt gek zijn, sorry.
idd, maar zijn opzet was samenwerken en die jeugdwerking
had nooit gerekend op promotie

en kan ook ni eigenaar zijn van 2 ploegen in 1 reeks
dus er moet eentje weg....