Auteur Topic: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen  (gelezen 210213 keer)

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

Offline Capino

  • Leden
  • Berichten: 30
Re: Zulte-waregem naar antwerpen?
« Reactie #800 Gepost op: mei 24, 2013, 12:20:03 pm »
Die kerel is dus niet normaal, he: ging ons dus idd gewoon 'verkopen' aan Antwerpen en hier ander ploegske laten spelen?  Das toch echt te gek voor woorden?
En maar ontkennen (enkel om de optie te bekijken of Europees voetbal mogelijk was) en de zwarte piet doorgeven aan Stad Waregem...

Door die man zijn grootheidswaanzin en nood aan macht waren wij bijna ten onder gegaan.  Dat al diegeen die bijna dreigbrieven gingen schrijven aan Hauspie maar een dankbrief schrijven in de plaats! 
Feit is: Decuyper moet buiten!  Want zo lang hij aan de top staat, kunnen we nooit meer gerust zijn!

Offline Goesse

  • Leden
  • Berichten: 1.431
Re: Zulte-waregem naar antwerpen?
« Reactie #801 Gepost op: mei 24, 2013, 12:21:30 pm »
Decuyper: ?Nooit de bedoeling dat KV Oostende promoveerde?

Patrick Decuyper reageerde bij onze redactie op de heisa: ?Tja, dat contract met Yves Lejaeghere vervalt nu, zeker? Ik mag geen eigenaar zijn van twee eersteklassers, ik moet gaan samenzitten met Yves. Het was ook nooit de bedoeling dat KV Oostende promoveerde. Of er volgend seizoen eersteklassevoetbal wordt gespeeld in Antwerpen? In ieder geval niet via mij.?

Freve

  • Gast
Re: Zulte-waregem naar antwerpen?
« Reactie #802 Gepost op: mei 24, 2013, 12:28:48 pm »
http://www.esseveeforum.be/index.php?topic=637.msg144796#msg144796
Re: Over de veekaa...
? Reactie #4640 Gepost op: januari 16, 2013, 10:39:22 pm ?

Dienen van den Blog is geen supporter van Vk volgens mij

Wast ni zo da Delaplace na daar zou gaan?
en da VK ons aandelen ging over kopen?
Tis KV Oostende da PDC graag zou willen binnen halen als 2e ploeg

ik wist van die samenwerking, maar niet van de aandelenaankoop

die 4 hadden het over de verborgen agenda en dat was de aankoop
die 4 wisten daar niks van...
ik weet dus ook de bron die lekte naar Voetbalmagazine....

Offline ela

  • Leden
  • Berichten: 311
Re: Zulte-waregem naar antwerpen?
« Reactie #803 Gepost op: mei 24, 2013, 12:29:30 pm »
Volgens mij is Decuyper een visionair op lange termijn, maar de korte termijn reacties zijn er teveel aan.

Vergeet niet dat hij drie jaar geleden zei dat Essev?? zou meedoen voor de titel in drie jaar, en zie maar het was zo...

Het is een verdomd harde confrontatie nu tussen emotionaliteit en (economische) realiteit/rationaliteit...

« Laatst bewerkt op: mei 24, 2013, 12:32:54 pm door ela »

Freve

  • Gast
Re: Zulte-waregem naar antwerpen?
« Reactie #804 Gepost op: mei 24, 2013, 12:31:24 pm »
Decuyper: ?Nooit de bedoeling dat KV Oostende promoveerde?

Patrick Decuyper reageerde bij onze redactie op de heisa: ?Tja, dat contract met Yves Lejaeghere vervalt nu, zeker? Ik mag geen eigenaar zijn van twee eersteklassers, ik moet gaan samenzitten met Yves. Het was ook nooit de bedoeling dat KV Oostende promoveerde. Of er volgend seizoen eersteklassevoetbal wordt gespeeld in Antwerpen? In ieder geval niet via mij.?
ALS we hem dus mogen geloven wordt alles afgeblazen...

Offline Goesse

  • Leden
  • Berichten: 1.431
Re: Zulte-waregem naar antwerpen?
« Reactie #805 Gepost op: mei 24, 2013, 12:31:49 pm »
tijd voor een poll: Hebt u nog geloof in PDC en dat hij het goed voorheeft met de club Essevee en zijn supporters?

Offline smurf

  • Leden
  • Berichten: 502
Re: Zulte-waregem naar antwerpen?
« Reactie #806 Gepost op: mei 24, 2013, 12:50:13 pm »
en moet het topic nu toch niet meer gesloten worden?  ;D

serieus gasten, geloof het of niet maar al die zever wens ik svzw niet toe. voor efkes wast wel fun maar nu is echt wel ervoor gegaan.  gasten als pdc maken voetbal en traditie kapot

Freve

  • Gast
Re: Zulte-waregem naar antwerpen?
« Reactie #807 Gepost op: mei 24, 2013, 12:51:47 pm »
en moet het topic nu toch niet meer gesloten worden?  ;D

serieus gasten, geloof het of niet maar al die zever wens ik svzw niet toe. voor efkes wast wel fun maar nu is echt wel ervoor gegaan.  gasten als pdc maken voetbal en traditie kapot
als Oostende ni gepromoveerd was mss ni...
Langs den ene kant ist ne rotzak
ma aan andere kant af en toe toch goeie ideeen
af en toe, kunt ni altijd sjanse hebben e :)

Offline neutraal

  • Leden
  • Berichten: 669
  • Essevee!
Re: Zulte-waregem naar antwerpen?
« Reactie #808 Gepost op: mei 24, 2013, 12:54:48 pm »
Desondanks mijn nick nu even niet neutraal zijn...

Wat is er toch in godsnaam aan de hand met De Cuyper ?  In het begin van zijn aanstelling tot CEO van Zulte-Waregem verkondigde hij doodleuk dat hij "binnen de 3 jaar" zou meedoen voor de titel.
Toen al was  duidelijk dat deze man een enorme ambitie heeft. 

Ambitie lijkt mij ok.  Alleen moet je om je enorme honger te stillen, voedsel hebben (geld dus).  Iedereen weet ondertussen dat de economische crisis bedrijven niet echt aanzet tot risicovolle investeringen in voetbal.

Na wat er nu allemaal naar bovenkomt, kan ik alleen maar hetvolgende zeggen :

-  De Cuyper heeft zeker gelogen tijdens zijn persconferentie.
-  Het vertrouwen van bestuur, spelers, trainersstaf, supporters, stadsbestuur en bedrijfswereld inzake De Cuyper moet nu echt wel een ferme deuk gekregen hebben.  Wie gelooft deze man nog ?

Maar ik wil hier ook een oproep doen aan alle mensen met gezond boerenverstand : beste mensen, het is hoogtijd dat Zulte-Waregem terug in handen komt van mensen die het echt goed menen met hun club.  Sta nu op en neem actie, voor het misschien te laat is.

En wat met voorzitter Willy Naessens in gans dit verhaal ?  Hij moet toch ook op de hoogte zijn geweest van al deze "plannen" ?  Blijft hij met lede ogen aanzien wat er met "zijn" Zulte-Waregem gebeurt ?  Wat er met de centen van hun club gebeurt ?  Wat er met hun imago van zijn club gebeurt ?
En vooral ...  blijft hij dit alles pikken ? 

Er is zeer veel schade berokkend aan Zulte-Waregem en dat allemaal door 1 man.  Het word de  hoogste tijd dat hij niet verder schade kan toebrengen.

Offline ela

  • Leden
  • Berichten: 311
Re: Zulte-waregem naar antwerpen?
« Reactie #809 Gepost op: mei 24, 2013, 12:57:31 pm »
en moet het topic nu toch niet meer gesloten worden?  ;D

serieus gasten, geloof het of niet maar al die zever wens ik svzw niet toe. voor efkes wast wel fun maar nu is echt wel ervoor gegaan.  gasten als pdc maken voetbal en traditie kapot

smurfke, het is vooruitdenken of er onderuit gaan....

als KVK zelfs nog geen 200 K kan samenrapen om de optie te lichten voor een begeerde speler, moede er verder geen tekeningske bij maken over de situatie bij KVK.

De toekomst zal het uitwijzen echter wat we van Decuyper moeten denken...maar meer en meer volg ik zijn spoor..maar zoals reeds gezegd brute pech dat Oostende promoveert...anders waren hier met een open mond van bewondering over Decuyper bezig, zelfs jij als KVK-er maar toch me dunkt een nuchtere en slimme kerel...

Offline smurf

  • Leden
  • Berichten: 502
Re: Zulte-waregem naar antwerpen?
« Reactie #810 Gepost op: mei 24, 2013, 12:58:56 pm »
komaan zeg, dat is niet visionair meer zijn ze, kvo laten spelen in svzw, dat is gewoon smeerlapperij

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.682
Re: Zulte-waregem naar antwerpen?
« Reactie #811 Gepost op: mei 24, 2013, 01:00:05 pm »
en moet het topic nu toch niet meer gesloten worden?  ;D

serieus gasten, geloof het of niet maar al die zever wens ik svzw niet toe. voor efkes wast wel fun maar nu is echt wel ervoor gegaan.  gasten als pdc maken voetbal en traditie kapot
Juist, en hij had Kvk ook bijna te pakken.  Voetbal is een weerspiegeling van de maatschappij, de normen en waarden vervagen, overal.  Bedrijfsleiders waren volgens een studie halve psychopaten, ik zat daar altijd mee te lachen, nu niet meer.

Offline deltas

  • Leden
  • Berichten: 698
Re: Zulte-waregem naar antwerpen?
« Reactie #812 Gepost op: mei 24, 2013, 01:00:42 pm »
THIS SIMPEL onze mooie toekomst is momenteel aan diggelen geslaan!! MET DANK AAN PDC

Offline smurf

  • Leden
  • Berichten: 502
Re: Zulte-waregem naar antwerpen?
« Reactie #813 Gepost op: mei 24, 2013, 01:02:37 pm »
en moet het topic nu toch niet meer gesloten worden?  ;D

serieus gasten, geloof het of niet maar al die zever wens ik svzw niet toe. voor efkes wast wel fun maar nu is echt wel ervoor gegaan.  gasten als pdc maken voetbal en traditie kapot
Juist, en hij had Kvk ook bijna te pakken.  Voetbal is een weerspiegeling van de maatschappij, de normen en waarden vervagen, overal.  Bedrijfsleiders waren volgens een studie halve psychopaten, ik zat daar altijd mee te lachen, nu niet meer.

yup, ben er ook van overtuigd dat kvk ook gevaar liep (of loopt)


13 april 1951

  • Gast
Re: Zulte-waregem naar antwerpen?
« Reactie #814 Gepost op: mei 24, 2013, 01:03:33 pm »
komaan zeg, dat is niet visionair meer zijn ze, kvo laten spelen in svzw, dat is gewoon smeerlapperij

?

Offline levytytgat

  • Leden
  • Berichten: 284
  • Essevee!
Re: Zulte-waregem naar antwerpen?
« Reactie #815 Gepost op: mei 24, 2013, 01:04:04 pm »
en moet het topic nu toch niet meer gesloten worden?  ;D

serieus gasten, geloof het of niet maar al die zever wens ik svzw niet toe. voor efkes wast wel fun maar nu is echt wel ervoor gegaan.  gasten als pdc maken voetbal en traditie kapot
Juist, en hij had Kvk ook bijna te pakken.  Voetbal is een weerspiegeling van de maatschappij, de normen en waarden vervagen, overal.  Bedrijfsleiders waren volgens een studie halve psychopaten, ik zat daar altijd mee te lachen, nu niet meer.

yup, ben er ook van overtuigd dat kvk ook gevaar liep (of loopt)

Denk niet dat KVK zich nog echt zorgen moet maken....

Offline smurf

  • Leden
  • Berichten: 502
Re: Zulte-waregem naar antwerpen?
« Reactie #816 Gepost op: mei 24, 2013, 01:06:40 pm »
en moet het topic nu toch niet meer gesloten worden?  ;D

serieus gasten, geloof het of niet maar al die zever wens ik svzw niet toe. voor efkes wast wel fun maar nu is echt wel ervoor gegaan.  gasten als pdc maken voetbal en traditie kapot
Juist, en hij had Kvk ook bijna te pakken.  Voetbal is een weerspiegeling van de maatschappij, de normen en waarden vervagen, overal.  Bedrijfsleiders waren volgens een studie halve psychopaten, ik zat daar altijd mee te lachen, nu niet meer.

yup, ben er ook van overtuigd dat kvk ook gevaar liep (of loopt)

Denk niet dat KVK zich nog echt zorgen moet maken....

ik ga maar gerust zijn ne keer dat de competitie is begonnen. degryse wellicht niet veel beter dan pdc. misschien is het feit dat het uitgelekt is ook onze redding geweest

Offline ela

  • Leden
  • Berichten: 311
Re: Zulte-waregem naar antwerpen?
« Reactie #817 Gepost op: mei 24, 2013, 01:06:54 pm »
komaan zeg, dat is niet visionair meer zijn ze, kvo laten spelen in svzw, dat is gewoon smeerlapperij

Er zal toch iets moeten gebeuren in het West-Vlaamse voetballandschap....en daarin volg ik Decuyper..het is duidelijk nu dat hij gelogen heeft, maar bon...

Het zal op middellange termijn bvb Zulte-Waregem zijn met hem of Oudenaarde-Bavikhove-Tiegem-Anzegem-Zulte-Waregem in vierde procinciale zoals den Beerschot.

Nu zal er niks meer gebeuren want het is zware stront aan de knikker nu door de emotionaliteit die het begrijperlijkerwijze gehaald heeft van de ratio.

13 april 1951

  • Gast
Re: Zulte-waregem naar antwerpen?
« Reactie #818 Gepost op: mei 24, 2013, 01:08:45 pm »
komaan zeg, dat is niet visionair meer zijn ze, kvo laten spelen in svzw, dat is gewoon smeerlapperij

Er zal toch iets moeten gebeuren in het West-Vlaamse voetballandschap....en daarin volg ik Decuyper..het is duidelijk nu dat hij gelogen heeft, maar bon...

Het zal op middellange termijn bvb Zulte-Waregem zijn met hem of Oudenaarde-Bavikhove-Tiegem-Anzegem-Zulte-Waregem in vierde procinciale zoals den Beerschot.

Nu zal er niks meer gebeuren want het is zware stront aan de knikker nu door de emotionaliteit die het begrijperlijkerwijze gehaald heeft van de ratio.

Ongelofelijk zo'n reacties. Och de baas wou ons even verkopen aan Antwerpen, maar bon, geen probleem...

En ik ben die zever eigenlijk strontbeu. Waarom zou Waregem niet op zich kunnen verder groeien, en Kortrijk ernaast? Het is dankzij politiek en dergelijke dat bvb een stadion er niet doorkomt, z? wordt onze groei geblokkeerd. En wat ze in Antwerpen uitrichten is hun eigen dikke schuld, ik vind het zum kotzen dat andere clubs zouden moeten kapot gaan omdat de ego's in 't stad iets te groot zijn om een degelijk beleid te hebben.

Degoutant. Decuyper buiten!

 :o

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.682
Re: Zulte-waregem naar antwerpen?
« Reactie #819 Gepost op: mei 24, 2013, 01:10:08 pm »
en moet het topic nu toch niet meer gesloten worden?  ;D

serieus gasten, geloof het of niet maar al die zever wens ik svzw niet toe. voor efkes wast wel fun maar nu is echt wel ervoor gegaan.  gasten als pdc maken voetbal en traditie kapot

smurfke, het is vooruitdenken of er onderuit gaan....

als KVK zelfs nog geen 200 K kan samenrapen om de optie te lichten voor een begeerde speler, moede er verder geen tekeningske bij maken over de situatie bij KVK.

De toekomst zal het uitwijzen echter wat we van Decuyper moeten denken...maar meer en meer volg ik zijn spoor..maar zoals reeds gezegd brute pech dat Oostende promoveert...anders waren hier met een open mond van bewondering over Decuyper bezig, zelfs jij als KVK-er maar toch me dunkt een nuchtere en slimme kerel...
Duidelijk dat jij NIETS kent van voetbalcultuur, wat het is om supporter te zijn van een club ken jij niet, enkel met de woorden'economisch' en 'brute pech dat Oostende promoveert...' kun je zijn daden en plannen niet goedkeuren.  Een club doelbewust laten verdwijnen(Essevee, of Kvo of KVk, maakt niets uit) voor eigenbelang kun je niet goedpraten.  Hoe kun je voor zo'n kerel bewondering hebben?  We hebben hier te maken met een type die over lijken gaat om zijn persoonlijk doel te bewerkstellen zonder rekenig te houden met zijn omgeving, en jij bent in bewondering voor zo'n typ?