Auteur Topic: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen  (gelezen 210213 keer)

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

13 april 1951

  • Gast
Re: Zulte-waregem naar antwerpen?
« Reactie #820 Gepost op: mei 24, 2013, 01:11:10 pm »
en moet het topic nu toch niet meer gesloten worden?  ;D

serieus gasten, geloof het of niet maar al die zever wens ik svzw niet toe. voor efkes wast wel fun maar nu is echt wel ervoor gegaan.  gasten als pdc maken voetbal en traditie kapot

smurfke, het is vooruitdenken of er onderuit gaan....

als KVK zelfs nog geen 200 K kan samenrapen om de optie te lichten voor een begeerde speler, moede er verder geen tekeningske bij maken over de situatie bij KVK.

De toekomst zal het uitwijzen echter wat we van Decuyper moeten denken...maar meer en meer volg ik zijn spoor..maar zoals reeds gezegd brute pech dat Oostende promoveert...anders waren hier met een open mond van bewondering over Decuyper bezig, zelfs jij als KVK-er maar toch me dunkt een nuchtere en slimme kerel...
Duidelijk dat jij NIETS kent van voetbalcultuur, wat het is om supporter te zijn van een club ken jij niet, enkel met de woorden'economisch' en 'brute pech dat Oostende promoveert...' kun je zijn daden en plannen niet goedkeuren.  Een club doelbewust laten verdwijnen(Essevee, of Kvo of KVk, maakt niets uit) voor eigenbelang kun je niet goedpraten.  Hoe kun je voor zo'n kerel bewondering hebben?  We hebben hier te maken met een type die over lijken gaat om zijn persoonlijk doel te bewerkstellen zonder rekenig te houden met zijn omgeving, en jij bent in bewondering voor zo'n typ?

Andermaal:

?

Offline deltas

  • Leden
  • Berichten: 698
Re: Zulte-waregem naar antwerpen?
« Reactie #821 Gepost op: mei 24, 2013, 01:11:31 pm »
idd sommigen die dit nog willen goed spreken??? niet te begrijpen. VOOR ALLE DUIDELIJKHEID PDC GING ONZE PLOEG VERKOPEN = geen eurpa geen Sammy geen leye geen verboom IN ONS STADION !!!

Offline Goesse

  • Leden
  • Berichten: 1.431
Re: Zulte-waregem naar antwerpen?
« Reactie #822 Gepost op: mei 24, 2013, 01:11:36 pm »
en moet het topic nu toch niet meer gesloten worden?  ;D

serieus gasten, geloof het of niet maar al die zever wens ik svzw niet toe. voor efkes wast wel fun maar nu is echt wel ervoor gegaan.  gasten als pdc maken voetbal en traditie kapot

smurfke, het is vooruitdenken of er onderuit gaan....

als KVK zelfs nog geen 200 K kan samenrapen om de optie te lichten voor een begeerde speler, moede er verder geen tekeningske bij maken over de situatie bij KVK.

De toekomst zal het uitwijzen echter wat we van Decuyper moeten denken...maar meer en meer volg ik zijn spoor..maar zoals reeds gezegd brute pech dat Oostende promoveert...anders waren hier met een open mond van bewondering over Decuyper bezig, zelfs jij als KVK-er maar toch me dunkt een nuchtere en slimme kerel...
Duidelijk dat jij NIETS kent van voetbalcultuur, wat het is om supporter te zijn van een club ken jij niet, enkel met de woorden'economisch' en 'brute pech dat Oostende promoveert...' kun je zijn daden en plannen niet goedkeuren.  Een club doelbewust laten verdwijnen(Essevee, of Kvo of KVk, maakt niets uit) voor eigenbelang kun je niet goedpraten.  Hoe kun je voor zo'n kerel bewondering hebben?  We hebben hier te maken met een type die over lijken gaat om zijn persoonlijk doel te bewerkstellen zonder rekenig te houden met zijn omgeving, en jij bent in bewondering voor zo'n typ?
2

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.155
Re: Zulte-waregem naar antwerpen?
« Reactie #823 Gepost op: mei 24, 2013, 01:12:31 pm »
Ook vreemd.  Op de sensatiezender vtm is het een hoofdpunt en begint er zijn nieuws mee en op de vrt niet?

Offline ela

  • Leden
  • Berichten: 311
Re: Zulte-waregem naar antwerpen?
« Reactie #824 Gepost op: mei 24, 2013, 01:14:59 pm »
en wa gade doen nu? zijn aandelen overkopen nu of wa?

ik was ook zondag op het feest en Waregem en heb wakker gelegen van de eerste berichten...maar als je goed alles gaat analyseren en erover nadenen, dan denk ik dat Decuyper goed bezig is, ondanks liegen enz..., maar het zal, vrees ik, hem volgen zijn of failliet gaan...

herinner eens hoe het forum hier drie jaar geleden te klein was voor een "razernij" dat hij zei dat Essev?? binnen drie jaar voor de titel zou meedoen en CL zou spelen en zie maar...

ik geloof meer en meer dat we trots zouden moeten zijn op die mens, die ooit "beste jonge manager ter wereld" verkozen is...maar het zal zijn tijd nemen...

ik heb dus ook mijn kar gedraaid...

Offline Cypher

  • Leden
  • Berichten: 178
Re: Zulte-waregem naar antwerpen?
« Reactie #825 Gepost op: mei 24, 2013, 01:16:59 pm »
Decuyper is ne Judas, dat is nu helemaal duidelijk!!!
Zou zijn eigen kinderen verkopen voor ne zak geld!

Schandaleus!!! 

Offline levytytgat

  • Leden
  • Berichten: 284
  • Essevee!
Re: Zulte-waregem naar antwerpen?
« Reactie #826 Gepost op: mei 24, 2013, 01:17:13 pm »
Sommige reageren hier veel te emotioneel mijns inziens.
Sowieso zal er in de toekomst iets moeten gebeuren.
5 clubs in eerste klassen uit West Vlaanderen is gewoon van het goede teveel.

Clubs/Stamnummers verkopen aan Antwerpen is natuurlijk meer dan een brug te ver, maar de komende jaren zal er wel iets moeten gebeuren.

Freve

  • Gast
Re: Zulte-waregem naar antwerpen?
« Reactie #827 Gepost op: mei 24, 2013, 01:17:32 pm »
Decuyper is ne Judas, dat is nu helemaal duidelijk!!!
Zou zijn eigen kinderen verkopen voor ne zak geld!

Schandaleus!!!
wat als we plots satelietploeg hadden?
ook ne judas?

Offline gva

  • Leden
  • Berichten: 570
Re: Zulte-waregem naar antwerpen?
« Reactie #828 Gepost op: mei 24, 2013, 01:17:35 pm »
DECUYPER GING MEER DAN EEN STAP TE VER !  BUITEN ERMEE !!!

Offline jer

  • Leden
  • Berichten: 12
Re: Zulte-waregem naar antwerpen?
« Reactie #829 Gepost op: mei 24, 2013, 01:18:57 pm »
Ik wou eerst PDC nog het voordeel geven van de twijfel als visionair, maarre teveel is trop en trop is teveel...
Gewoon al overwegen om essevee met klikken en klakken te verhuizen naar het kiel en oostende naar hier te halen  :o :o
Nu gedegouteerd zitten wachten op een volgende persconferentie of "breaking news"...

Offline deltas

  • Leden
  • Berichten: 698
Re: Zulte-waregem naar antwerpen?
« Reactie #830 Gepost op: mei 24, 2013, 01:20:02 pm »
Decuyper is ne Judas, dat is nu helemaal duidelijk!!!
Zou zijn eigen kinderen verkopen voor ne zak geld!

Schandaleus!!!
wat als we plots satelietploeg hadden?
ook ne judas?
HET IS NIET VAN HADDEN!!!! WIJ GINGEN HET SATELIETPLOEGSKE ZIJN wat versta jij er niet aan???

13 april 1951

  • Gast
Re: Zulte-waregem naar antwerpen?
« Reactie #831 Gepost op: mei 24, 2013, 01:21:29 pm »
en wa gade doen nu? zijn aandelen overkopen nu of wa?

ik was ook zondag op het feest en Waregem en heb wakker gelegen van de eerste berichten...maar als je goed alles gaat analyseren en erover nadenen, dan denk ik dat Decuyper goed bezig is, ondanks liegen enz..., maar het zal, vrees ik, hem volgen zijn of failliet gaan...

herinner eens hoe het forum hier drie jaar geleden te klein was voor een "razernij" dat hij zei dat Essev?? binnen drie jaar voor de titel zou meedoen en CL zou spelen en zie maar...

ik geloof meer en meer dat we trots zouden moeten zijn op die mens, die ooit "beste jonge manager ter wereld" verkozen is...maar het zal zijn tijd nemen...

ik heb dus ook mijn kar gedraaid...

Het feit dat we Europees spelen volgend seizoen heeft bitter weinig met Decuyper te maken imo. Puur geluk dat zijn belachelijke uitspraken van toen zijn uitgekomen.

13 april 1951

  • Gast
Re: Zulte-waregem naar antwerpen?
« Reactie #832 Gepost op: mei 24, 2013, 01:22:14 pm »
Sommige reageren hier veel te emotioneel mijns inziens.
Sowieso zal er in de toekomst iets moeten gebeuren.
5 clubs in eerste klassen uit West Vlaanderen is gewoon van het goede teveel.
Clubs/Stamnummers verkopen aan Antwerpen is natuurlijk meer dan een brug te ver, maar de komende jaren zal er wel iets moeten gebeuren.

Waarom?! Dat mogen ze mij toch eens uitleggen...

Offline bojaaan

  • Leden
  • Berichten: 649
  • Essevee!
Re: Zulte-waregem naar antwerpen?
« Reactie #833 Gepost op: mei 24, 2013, 01:23:02 pm »
We hebben het laatste nog niet gezien van De Cuyper dat is zeker

Hij heeft zelfs nog een week tijd om het stamnummer van Zulte naar Antwerpen te verplaatsen!! zou me niet verbazen, iedereen weet nu toch al dat hij het van plan was

Offline svzw91

  • Leden
  • Berichten: 30
Re: Zulte-waregem naar antwerpen?
« Reactie #834 Gepost op: mei 24, 2013, 01:24:17 pm »
Decuyper nu live op vtm!

Hij zegt dat het nooit de bedoeling geweest is om SVZW in Antwerpen te laten spelen.

Offline ela

  • Leden
  • Berichten: 311
Re: Zulte-waregem naar antwerpen?
« Reactie #835 Gepost op: mei 24, 2013, 01:24:23 pm »
en wa gade doen nu? zijn aandelen overkopen nu of wa?

ik was ook zondag op het feest en Waregem en heb wakker gelegen van de eerste berichten...maar als je goed alles gaat analyseren en erover nadenen, dan denk ik dat Decuyper goed bezig is, ondanks liegen enz..., maar het zal, vrees ik, hem volgen zijn of failliet gaan...

herinner eens hoe het forum hier drie jaar geleden te klein was voor een "razernij" dat hij zei dat Essev?? binnen drie jaar voor de titel zou meedoen en CL zou spelen en zie maar...

ik geloof meer en meer dat we trots zouden moeten zijn op die mens, die ooit "beste jonge manager ter wereld" verkozen is...maar het zal zijn tijd nemen...

ik heb dus ook mijn kar gedraaid...

Het feit dat we Europees spelen volgend seizoen heeft bitter weinig met Decuyper te maken imo. Puur geluk dat zijn belachelijke uitspraken van toen zijn uitgekomen.

Meent gij dat nu echt? Dat het allemaal puur geluk was dat Essev?? tot de laatste seconde voor de titel gespeeld heeft? Gewoon puur geluk en toeval?

Offline Essevee boy

  • Leden
  • Berichten: 1.455
Re: Zulte-waregem naar antwerpen?
« Reactie #836 Gepost op: mei 24, 2013, 01:25:16 pm »
Ik wou eerst PDC nog het voordeel geven van de twijfel als visionair, maarre teveel is trop en trop is teveel...
Gewoon al overwegen om essevee met klikken en klakken te verhuizen naar het kiel en oostende naar hier te halen  :o :o
Nu gedegouteerd zitten wachten op een volgende persconferentie of "breaking news"...

?, blijkbaar zijn hier supporters die er geen probleem mee zouden hebben als KV Oostende volgend jaar in het regenboogstadion zou spelen en ONZE ECHTE PLOEG in Antwerpen CL speelt. Een dikke schande dat ??n man blijkbaar overwogen heeft (de contracten werden net niet getekend) om onze ploeg over te hevelen naar Antwerpen om daarna in te wisselen voor KVO. Hij zal gedacht hebben de kleuren zijn toch bijna hetzelfde, de supporters zullen het niet zien...

Offline levytytgat

  • Leden
  • Berichten: 284
  • Essevee!
Re: Zulte-waregem naar antwerpen?
« Reactie #837 Gepost op: mei 24, 2013, 01:25:36 pm »
Decuyper is ne Judas, dat is nu helemaal duidelijk!!!
Zou zijn eigen kinderen verkopen voor ne zak geld!

Schandaleus!!!
wat als we plots satelietploeg hadden?
ook ne judas?
HET IS NIET VAN HADDEN!!!! WIJ GINGEN HET SATELIETPLOEGSKE ZIJN wat versta jij er niet aan???
Zonder promotie van Oostende HADDEN we wel degelijk een sattelietploeg....

Offline smurf

  • Leden
  • Berichten: 502
Re: Zulte-waregem naar antwerpen?
« Reactie #838 Gepost op: mei 24, 2013, 01:26:40 pm »
Ook vreemd.  Op de sensatiezender vtm is het een hoofdpunt en begint er zijn nieuws mee en op de vrt niet?

tis een complot van de veekaa !

13 april 1951

  • Gast
Re: Zulte-waregem naar antwerpen?
« Reactie #839 Gepost op: mei 24, 2013, 01:26:51 pm »
en wa gade doen nu? zijn aandelen overkopen nu of wa?

ik was ook zondag op het feest en Waregem en heb wakker gelegen van de eerste berichten...maar als je goed alles gaat analyseren en erover nadenen, dan denk ik dat Decuyper goed bezig is, ondanks liegen enz..., maar het zal, vrees ik, hem volgen zijn of failliet gaan...

herinner eens hoe het forum hier drie jaar geleden te klein was voor een "razernij" dat hij zei dat Essev?? binnen drie jaar voor de titel zou meedoen en CL zou spelen en zie maar...

ik geloof meer en meer dat we trots zouden moeten zijn op die mens, die ooit "beste jonge manager ter wereld" verkozen is...maar het zal zijn tijd nemen...

ik heb dus ook mijn kar gedraaid...

Het feit dat we Europees spelen volgend seizoen heeft bitter weinig met Decuyper te maken imo. Puur geluk dat zijn belachelijke uitspraken van toen zijn uitgekomen.

Meent gij dat nu echt? Dat het allemaal puur geluk was dat Essev?? tot de laatste seconde voor de titel gespeeld heeft? Gewoon puur geluk en toeval?

Lezen wat ik schrijf. Het is puur geluk dat die uitspraken zijn uitgekomen. Het is dankzij goede scouting en voornamelijk dankzij Dury dat we zo'n seizoen hebben meegemaakt.