Auteur Topic: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen  (gelezen 210213 keer)

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.201
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #960 Gepost op: mei 24, 2013, 04:45:35 pm »
Ik verschiet van niets meer met deze klojo! Zou er zelf niet van verschieten dat hij morgen, of een stroman van hem, ook de aandelen van KVK bezit. Want Dewever had het over iets groots in WVL. Dan heeft hij plotseling 3 stamnummers, zoals hij dat zo schoon zegt.

Een ander verhaal kan zijn
PDC wou een grote club in Zuid-West Vlaanderen (Fusie KVK/SVZW) En wou een satellietploeg, met name KVO.
KVO wordt dan zogezegd een club waar jonge talenten uit Zuid-West Vlaanderen en Antwerp United ervaring opdoen.

Ela nie slecht gevonden e :D Ik ga het direct doorsturen naar HLN, VTM, S/VM,...

Offline ela

  • Leden
  • Berichten: 311
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #961 Gepost op: mei 24, 2013, 04:47:36 pm »
Ela nie slecht gevonden

Goe gevonden zelfs  ;D

Vincent

  • Gast
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #962 Gepost op: mei 24, 2013, 04:53:14 pm »
Ik verschiet van niets meer met deze klojo! Zou er zelf niet van verschieten dat hij morgen, of een stroman van hem, ook de aandelen van KVK bezit. Want Dewever had het over iets groots in WVL. Dan heeft hij plotseling 3 stamnummers, zoals hij dat zo schoon zegt.

En BDW zei het zelf specifieker, "Zuid-West - Vlaanderen"...

Ik ga nu maar eens meedoen met de veronderstellingen: als hij nog een weekendje 'slaapt' over Oostende, heeft hij er tegen maandag inderdaad misschien Kortrijk bij ...

Ach man, tot vanmorgen was ik nog overtuigd dat de pers ofwel De Wever, ofwel ons, of waarom niet beiden probeerde te torpederen door een verhaaltje te brouwen uit elementen die allemaal op zich waar waren maar niet per s? hoefden aan elkaar gekoppeld te worden. Helemaal gerust in PDC ben ik nooit echt geweest, maar dit soort zaken had ik echt niet verwacht. En nu zou het zomaar kunnen dat ons Essevee achteraf bekeken op een sportief hoogtepunt is ge?indigd, met een enorm bittere nasmaak.

Offline wyffelch

  • Leden
  • Berichten: 123
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #963 Gepost op: mei 24, 2013, 04:57:00 pm »
Kan de stad Waregem die aandelen niet overkopen ?

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.201
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #964 Gepost op: mei 24, 2013, 04:58:14 pm »
Tegen eind volgende week zal blijken dat PDC overal aandelen heeft :)

Ik geloof niets meer, van niemand.

DE enige die ik ga geloven is Willy NAessens!! En die man moet dringend spreken.

Offline ela

  • Leden
  • Berichten: 311
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #965 Gepost op: mei 24, 2013, 05:02:33 pm »
Kan de stad Waregem die aandelen niet overkopen ?

Meende gij dat nu echt?  ;D


Offline JSPR_G

  • Leden
  • Berichten: 1.576
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #966 Gepost op: mei 24, 2013, 05:04:44 pm »
Ik weet niet of dit hier al gestaan heeft:

http://www.essevee.be/functions/list.asp?Lid=1&pnav=;2;&item=4317

Patrick Decuyper reageert op de persconferentie van meneer Lejaeghere van KV Oostende eerder vandaag.

Patrick Decuyper: ?Ik heb een voorakkoord met meneer Lejaeghere afgesloten, voorzitter van KV Oostende. Niemand kon op dat moment voorspellen dat KV Oostende het zo goed zou doen. Bedoeling was dat enkele van onze talenten meer speelgelegenheid zouden krijgen in tweede klasse en zich zo verder kunnen ontwikkelen. Nu KV Oostende in eerste klasse aantreedt, kan ik geen eigenaar zijn van de club en zoeken we al een tijdje naar een oplossing. Dit gaan we nu niet overhaasten.?

?SV Zulte Waregem staat hier volledig los van. Ik wil, zoals ik eerder deze week aanhaalde, SV Zulte Waregem verder uitbouwen in het Regenboogstadion. Van alle andere mogelijke scenario?s voor Essevee is geen sprake. We moeten wel, zoals ook Yves Lejaeghere terecht aanhaalt, nadenken over het feit dat de clubs uit Zuid-West-Vlaanderen op termijn de handen in elkaar moeten slaan om leefbaar en competitief te blijven.?

?Ik wil nogmaals benadrukken dat mijn doel hetzelfde blijft: SV Zulte Waregem stap voor stap verder uitbouwen op alle niveaus. Voor KV Oostende zoek ik nu verder naar een oplossing, maar ik wil niet overhaast te werk gaan.?
 
Ik hoop dat hij deze keer eens niet liegt. Toch enigszins geruststellend, dit bericht.

Offline bojaaan

  • Leden
  • Berichten: 649
  • Essevee!
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #967 Gepost op: mei 24, 2013, 05:06:28 pm »
Als je een beetje tussen de lijnen leest weet je dus dat KVO in Antwerpen gaat voetballen, vermoed dat hij na het weekend met dit nieuws op de proppen zal komen

Offline pierre

  • Leden
  • Berichten: 138
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #968 Gepost op: mei 24, 2013, 05:09:12 pm »
Wat ik ongelofelijk blijf vinden is dat velen blijkbaar geloof hechten aan iedereen behalve aan wat PDC zegt. 

Laten we alles nu eens logisch op een rijtje zetten :

PDC staat de zondag op de markt te springen gelijk ne zot en te roepen voor heel Waregem dat we de poules van de CL gaan halen.

Denk iemand nu echt dat hij dat tegen gans Waregem en omstreken gaat roepen als hij in zijn hoofd weet dat hij Essevee aan Antwerpen gaat verpatsen.

Is het niet 10000000 x logischer dat hij, als hij ook Oostende op overschot heeft, Oostende gaat versjacheren?

Wat zal er nu gebeuren? Gezien alle commotie zal PDC schoontjes zijn aandelen teruggeven aan Lejaeghere, en vervolgens beginnen kijken met serieuze mensen hoe er in Zuid-Westvlaanderen een stabiele subtopper kan worden uitgebaat.

En diegenen die daar niet kunnen mee leven moeten maar de Rassing gaan kijken.

Voila!

Offline JSPR_G

  • Leden
  • Berichten: 1.576
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #969 Gepost op: mei 24, 2013, 05:09:50 pm »
Als je een beetje tussen de lijnen leest weet je dus dat KVO in Antwerpen gaat voetballen, vermoed dat hij na het weekend met dit nieuws op de proppen zal komen

Daar vrees ik inderdaad ook voor, dat zou ik alleszins echt erg vinden. Decuyper lijkt te vergeten dat dit over clubs en supporters gaat, niet gewoon over een stamnummer. De manier hij spreekt over het feit 'dat hij nu met 2 stamnummers zit', stoort me. Als Decuyper effectief Oostende naar Antwerpen stuurt, ga ik het moeilijk hebben om te supporteren voor een ploeg met zo'n eigenaar..

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.682
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #970 Gepost op: mei 24, 2013, 05:12:33 pm »
Als je een beetje tussen de lijnen leest weet je dus dat KVO in Antwerpen gaat voetballen, vermoed dat hij na het weekend met dit nieuws op de proppen zal komen
Ja, is juist, maar liegt hij nu niet?  Maar ik zal stoppen, zoals 2460 zegt, jullie kennen nu mijn standpunt(we kennen het standpunt van 2460 ook) en zal nu gewoon lezen tot er nieuwe feiten komen en die komen er zeker.

Offline sepatcha

  • Leden
  • Berichten: 236
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #971 Gepost op: mei 24, 2013, 05:16:04 pm »
Tis van in het begin zijn bedoeling geweest dat ons stamnummer naar Antwerpen ging! Is wel redelijk duidelijk nu, ook volgens Lejaeghere. Stel je voor KVO naar hier, wij al ons spelers kwijt en nog eens de 2miljoen euro schulden erbij....Klootzak

Offline svzw91

  • Leden
  • Berichten: 30
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #972 Gepost op: mei 24, 2013, 05:16:19 pm »
http://nieuws.vtm.be/sport/48008-niets-te-maken-met-kopen-van-clubs

Burgemeester van Antwerpen, Bart De Wever, heeft gereageerd op de nieuwe ontwikkelingen in de voetbalsoap in Antwerpen. De Wever benadrukte dat hij niks te maken heeft met het kopen van voetbalclubs. Volgens De Wever is er enkel met Patrick Decuyper gesproken over een groot voetbalproject in Antwerpen.

"Dit moest een Antwerpse verhaal zijn, met Antwerpse knowhow?, maakte De Wever duidelijk. En hij voegde er nog aan toe: "Er is per definitie nooit sprake geweest van het wegnemen van een club.? Hij bevestigde wel dat er een project was voor een club in Zuid-West-Vlaanderen, maar dat had niets te maken met Antwerpen.

In zijn zoektocht om in Antwerpen weer topvoetbal te lanceren, kwam De Wever in contact met Decuyper. Zij zouden dus enkel en alleen gesproken hebben over een Antwerps project, volgens De Wever is er nooit sprake geweest van overhevelen van clubs of stamnummers.

De reactie van De Wever komt er na de persconferentie deze voormiddag van voetbalclub KV Oostende. Sterke man Yves Lejaeghere deed zijn relaas van de feiten, want er deden geruchten dat KVO mogelijk naar Antwerpen zou verhuizen. Lejaeghere maakte duidelijk dat hij vorig jaar al contact had met Decuyper, in de zoektocht naar een investeerder.

Er kwam ook een voorakkoord: Decuyper zou de aandelen van Lejaeghere overnemen en werd dus de facto eigenaar van KV Oostende. KVO zou dan een soort sattelietclub in tweede klasse worden van Zulte Waregem, om talent te stallen, aldus Decuyper.  De promotie van KVO naar eerste gooide die plannen overhoop, want Decuyper wordt zo eigenaar van twee eersteklassers, wat niet mag.

Decuyper had ook de mogelijkheid om het stamnummer van KVO in Antwerpen aan te bieden. Of hij dat nu gedaan heeft of niet, de piste van een verhuis van Oostende naar Antwerpen deed wel de ronde. Dat was niet wat Lejaeghere in gedachten had toen hij het voorakkoord sloot met Decuyper. Daarom kwam hij vrijdagochtend naar buiten met zijn verhaal. Hij hoopt ook dat het voorakkoord niet wordt opge?ist door Decuyper.

Maar die laatste lijkt daar nog niet zeker van te zijn, zo zei hij aan VTM NIEUWS. HIj moet naar eigen zeggen een nachtje slapen over wat hij nu met Oostende zal doen.

Offline pierre

  • Leden
  • Berichten: 138
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #973 Gepost op: mei 24, 2013, 05:20:07 pm »
Tis van in het begin zijn bedoeling geweest dat ons stamnummer naar Antwerpen ging! Is wel redelijk duidelijk nu, ook volgens Lejaeghere. Stel je voor KVO naar hier, wij al ons spelers kwijt en nog eens de 2miljoen euro schulden erbij....Klootzak

Jongen toch...

Offline sepatcha

  • Leden
  • Berichten: 236
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #974 Gepost op: mei 24, 2013, 05:22:30 pm »
Tis van in het begin zijn bedoeling geweest dat ons stamnummer naar Antwerpen ging! Is wel redelijk duidelijk nu, ook volgens Lejaeghere. Stel je voor KVO naar hier, wij al ons spelers kwijt en nog eens de 2miljoen euro schulden erbij....Klootzak

Jongen toch...
Wat jongen toch, wat denk je dat het meest opbrengt? Een stamnummer die Europees speelt of 1 met 2miljoen euro schulden? Doe je ogen open

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.155
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #975 Gepost op: mei 24, 2013, 05:22:41 pm »
Wat ik ongelofelijk blijf vinden is dat velen blijkbaar geloof hechten aan iedereen behalve aan wat PDC zegt. 

Laten we alles nu eens logisch op een rijtje zetten :

PDC staat de zondag op de markt te springen gelijk ne zot en te roepen voor heel Waregem dat we de poules van de CL gaan halen.

Denk iemand nu echt dat hij dat tegen gans Waregem en omstreken gaat roepen als hij in zijn hoofd weet dat hij Essevee aan Antwerpen gaat verpatsen.

Is het niet 10000000 x logischer dat hij, als hij ook Oostende op overschot heeft, Oostende gaat versjacheren?

Wat zal er nu gebeuren? Gezien alle commotie zal PDC schoontjes zijn aandelen teruggeven aan Lejaeghere, en vervolgens beginnen kijken met serieuze mensen hoe er in Zuid-Westvlaanderen een stabiele subtopper kan worden uitgebaat.

En diegenen die daar niet kunnen mee leven moeten maar de Rassing gaan kijken.

Voila!

We zijn al een subtopper. 8 jaren samengevat doen we het niet slecht met nen beker en europese overwintering, vice-kamioen en opnieuw europees en daar tussen nen keer 7e,6e,5e,6es.  Kweet niet wat anders een subtopper is.  Tenzij je genk, standard en gentje en msh clubtjen beschouwt als subtoppers. Het enigste die ons tegenhoud is het stadion en de angst bij zowel Waregem en vooral bij kvk wie eerst een modern complex neerpoot.  Zeker op de sportieve golven en de hotness die onze club bezit na zondag zou dit een prachtige boost geven.
« Laatst bewerkt op: mei 24, 2013, 05:24:38 pm door essevee007 »

Offline pierre

  • Leden
  • Berichten: 138
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #976 Gepost op: mei 24, 2013, 05:27:42 pm »
NIEUW PARTNERSHIP

Royal Antwerp F.C. is verheugd het tot stand komen van een nieuwe samenwerking te kunnen melden. Ze werd afgesloten tussen onze club, in de persoon van CEO Gunther Hofmans, en een onafhankelijk consortium dat geadviseerd wordt door internationaal voetbalmakelaar Saif Rubie. Onze club is er van overtuigd dat onze nieuwe partners een aanzienlijke sportieve en commerci?le meerwaarde met zich brengen. Er staan zeer belangrijke zaken op stapel. De eerste daarvan, het aanstellen van een nieuwe hoofdtrainer, verwachten wij begin volgende week te kunnen bekend maken.
Het consortium bestaat uit enkele voetballiefhebbers die ten volle het potentieel van RAFC begrijpen. Het partnership heeft tot doel de sportieve curve van de club om te buigen door het aantrekken van een offensief ingestelde coach en gebruik te maken van een uitgebreid scouting netwerk. De eerste focus van onze partners zal zich richten op het binnen halen van toptalent. Zij weten dat onze supporters tot de beste van Europa behoren en hopen dat de blijvende steun van onze fans gecombineerd met hun nieuwe input de sportieve wederopstanding van onze club zal inluiden.

24/05/2013 - Royal Antwerp FC

Offline gmt

  • Leden
  • Berichten: 174
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #977 Gepost op: mei 24, 2013, 05:29:32 pm »
Yves lejaeghere ZOEKT een PARTNER,vind die in PDC en beslist om zen aandelen te verkopen aan PDC.
Als iemand zijn aandelen te koop aanbiedt en een ander koopt ze dan zeide uw deel van de koek kwijt.
Nu doet Yves emotioneel,maar hij heeft ze toch willen verkopen......hij moest ze niet meer.
In tweede kwam da goe uit voor beide partijen,maar nu enkel voor PDC.
Iedereen schiet PDC af maar Yves verkoopt ze toch?
Nu zal PDC er een aardig centje aan kunnen verdienen.Als je al de aandelen hebt is alles van u h?.Weet niet of de gronden(stadion) van stad oostende zijn of van de ploeg.Anders heeft hij er nog wa bouwgrond bij ook.
Keur ik dit persoonlijk goed,neen,zeker niet.Hopelijk verkoopt hij ze terug aan oostende met een kleine winst.Maar heel de fout begint bij Yves die zen aandelen kwijt wil.

Vincent

  • Gast
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #978 Gepost op: mei 24, 2013, 05:35:23 pm »
Als je een beetje tussen de lijnen leest weet je dus dat KVO in Antwerpen gaat voetballen, vermoed dat hij na het weekend met dit nieuws op de proppen zal komen

Daar vrees ik inderdaad ook voor, dat zou ik alleszins echt erg vinden. Decuyper lijkt te vergeten dat dit over clubs en supporters gaat, niet gewoon over een stamnummer. De manier hij spreekt over het feit 'dat hij nu met 2 stamnummers zit', stoort me. Als Decuyper effectief Oostende naar Antwerpen stuurt, ga ik het moeilijk hebben om te supporteren voor een ploeg met zo'n eigenaar..

Alleen kan die ploeg daar zelf weinig aan doen h?. Spelers en trainersstaf verdienen vooralsnog onze onvoorwaardelijke steun, na alle onvergetelijke momenten die ze ons dit jaar bezorgd hebben. Als we dit gedoe hopelijk minstens op sportief vlak deftig overleven, zal de ploeg onze steun ook volgend seizoen hard nodig hebben. Ik kan me voorstellen dat we nergens met open armen ontvangen zullen worden. Sowieso zullen we ons als vice-kampioen tegen iedereen mogen dubbelplooien en zolang Decuyper aan het roer staat (en zeker als hij effectief Oostende zou versassen) zal het drie- tot vierdubbel moeten zijn ...

Offline fozie

  • Leden
  • Berichten: 1.843
  • Mr Gold
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #979 Gepost op: mei 24, 2013, 05:35:58 pm »
Pdc koopt blijkbaar overal aandelen,maar betaald ze niet volledig  ???
Ik heb compassie met de kvo supps...pdc moet er "eens een nachtje/weekendje over slapen".Ik denk dat die supps niet veel zullen slapen.
Iemand daarnet kamagurka gehoord op de radio ? ;D ;D