Auteur Topic: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen  (gelezen 210212 keer)

0 leden en 7 gasten bekijken dit topic.

13 april 1951

  • Gast
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1060 Gepost op: mei 24, 2013, 09:16:29 pm »
Ben hier nu al meer dan een week in Tenerife( de Franky heb ik nog niet gezien), maar heb een vraagje aan al die mensen die zo erg tekeer gaan.
Kunnen jullie geen aantal miljoenen in de club pompen???

Wat een non-argument is dit toch?! Dat Decuyper zijn geld in de voetbal wil steken is zijn keuze/probleem, maar dat staat toch volledig los van het circus dat hij deze week (met alle gevolgen van dien) in gang heeft gestoken, en de degoutante plannen die hij heeft (KVO kapot maken, fusie met Kortrijk)?!

Freve

  • Gast
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1061 Gepost op: mei 24, 2013, 09:16:57 pm »
de hoogsten boom in met PDC.

Goed zo, Wouter, dan ga jij vanaf volgende maand o.a Mr.Dury zijn riant loon betalen enz...terwijl Decuyper in den hoogsten boom hangt nadat hij ons een titelgevecht heeft gegeven tot op de laatste seconde..

Ik vind al die "Buiten Decuyper"-gasten hier eigenlijk wel allemaal knap ze...maar vraag maar eens wat ze zouden storten op een rekening als Essevee zou failliet gaan en dan komt de grote stilte...tenzij van mogul die prefereert om na het failliet die zal volgen, als de Decuyper ons verlaat, weer van 4de provinciale te beginnen...en dit is een statement die ik wel respecteer!
Ela, Ik reageer niet snel maar uw reacties gaan er lichtjes over.
"Freve" en enkele anderen reageren met de nodige objectiviteit al dan niet overgoten met een saus(je) Esseveeliefde.
In mijn ogen houden de meeste van uw reacties evenveel steek als het niveau van HLN: geen. Je kan pro-PDC zijn maar niet op die manier.
1 Voorbeeld: het loon/de wedde van de spelers/medewerkers/... wordt niet enkel door PDC betaald maar ook door de sponsors en wij abonnees/kopers van losse tickets die voor/tijdens/na de match iets eten en drinken.
Ter uwer info: Wouters ouders zijn sinds jaar en dag gastgezin. Door zo'n uitspraken schoffeer je al diegenen die zich (gratis) voor Essevee inzetten.

Op sommige punten kan ik u volgen in uw reacties.  Je kan drijven maar moet niet overdrijven ?.
mijn ouders als gastgezin krijgen 25? per dag....
da's 2x niets ?. Daarom: gratis :-)
das toch relatief.... sorry

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.199
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1062 Gepost op: mei 24, 2013, 09:17:08 pm »
de hoogsten boom in met PDC.

Goed zo, Wouter, dan ga jij vanaf volgende maand o.a Mr.Dury zijn riant loon betalen enz...terwijl Decuyper in den hoogsten boom hangt nadat hij ons een titelgevecht heeft gegeven tot op de laatste seconde..

Ik vind al die "Buiten Decuyper"-gasten hier eigenlijk wel allemaal knap ze...maar vraag maar eens wat ze zouden storten op een rekening als Essevee zou failliet gaan en dan komt de grote stilte...tenzij van mogul die prefereert om na het failliet die zal volgen, als de Decuyper ons verlaat, weer van 4de provinciale te beginnen...en dit is een statement die ik wel respecteer!

Jij snapt er echt he-le-maal niks van h?!

Op z'n essevee007's dan maar: het prachtige seizoen was te wijten aan een combinatie van een degelijke scouting, een toptrainer en een portie geluk, niks anders. Decuyper zijn uitspraken waren drie jaar geleden, en nog steeds, op helemaal niks gebaseerd en ronduit belachelijk. Dat het allemaal alsnog is 'uitgekomen' (behalve dan het budget dat momenteel 24 miljoen ging zijn dacht ik?), is g??n gevolg van een soort plan dat hij heeft uitgewerkt over die drie jaar (mislukkingen met De Roover, Broos, Kalezic,...), wel int?gendeel (in paniek en onder druk binnenhalen van Dury, Leye en Berrier om ons te redden van de ondergang).



De Roover, mijn beste, werd aangetrokken door Mannaert en Willy, maar die kon een groep niet in de hand houden, waardoor hij logisch aan de deur gezet werd.
PDC haalde dan maar Broos, want ondertussen was Mannaert weg.
Broos pakte in begin goed uit, want we bleven in eerste, opzet geslaagd.

En wat doe PDC dan? Praten met de spelers en daaruit bleek dat ze het niet echt meer zagen zitten met Hugo.

Over Kalezic heb je gelijk, al was iedereen hier in het begin lyrisch over hem.

En, wie denk je dat er met den bond is gaan praten om Dury terug te krijgen?

13 april 1951

  • Gast
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1063 Gepost op: mei 24, 2013, 09:17:30 pm »
Decuyper was plotst heel klein in het VTMjournaal, het verhaal klopte ook volledig,geen respect voor voetbalcultuur en supporters, blijkbaar gaat hij nu afzien van alles(vooral na reactie van De Wever), wilde nog altijd fusie met Oostende, wilde eerst ons stamnummer verkopen aan Antwerp, daarna omdat hij er toch 2 had, het stamnummer van Oostende verkopen aan Antwerp, Bart De Wever ziet het nietmeer zitten (zijn populariteit zou immens dalen) en dat is duidelijk de trigger.
Hij kan niet meer functioneren in het voetbal volgens mij gaat er nu hopelijk een oplossing komen voor zijn aandelen bij Essevee.  Ik blijf bij mijn standpunt, zolang gij hier de baas is, koop ik geen abbo of ga ik gaan kijken(na 38jaar).
Ik bedank de media en de supporters van alle betrokkene clubs om zo heftig te reageren.
Voor mij ook geen abbo meer, zolang die idioot den baas is! Het zal pijn doen, maar ik heb geen keuze.

Voor het eerst in decennia twijfel ook ik aan het vernieuwen van mijn abonnement. Al is het maar uit respect voor de supporters van KV Oostende.


13 april 1951

  • Gast
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1064 Gepost op: mei 24, 2013, 09:20:36 pm »
De Roover, mijn beste, werd aangetrokken door Mannaert en Willy, maar die kon een groep niet in de hand houden, waardoor hij logisch aan de deur gezet werd. PDC haalde dan maar Broos, want ondertussen was Mannaert weg. Broos pakte in begin goed uit, want we bleven in eerste, opzet geslaagd.

En wat doe PDC dan? Praten met de spelers en daaruit bleek dat ze het niet echt meer zagen zitten met Hugo. Over Kalezic heb je gelijk, al was iedereen hier in het begin lyrisch over hem. En, wie denk je dat er met den bond is gaan praten om Dury terug te krijgen?

Neemt niks, maar dan ook niks weg van het feit dat zijn uitspraken van drie jaar geleden compleet uit de lucht gegrepen waren, ronduit belachelijk en op niks gebaseerd. Het succes van afgelopen seizoen is g??n gevolg van een groots plan over drie jaar (waar is de verdriedubbeling van het budget?), maar wel een combinatie van Dury (die werd gehaald omdat we dankzij Kalezic, en dus dankzij PDC, bijna in 2e zaten), goede scouting en geluk. Mark my words, de komende 15 jaar (als we nog zolang bestaan, dat zal van jullie held zijn plannen afhangen) maken we niet opnieuw zo'n seizoen mee.

Freve

  • Gast
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1065 Gepost op: mei 24, 2013, 09:21:57 pm »
1 idd ni schoon van hem, optie 2 da van Oostende magtie voor mijn part wel
2 alstie gratis vervoer voorzag, mss kantie da doen vanuit andere gemeenten die dichter liggen
Oudenaarde of Ronse bvb, mss van daaruit vervoer inleggen en zo schaalvergroting doen
3 volgens mij doe diene vent mee zijn centen wa datie zelf wil
4 idd spreekt erover om schaalvergroting te doen om zo leefbaar te blijven
5 cadeau doen.... als Oostende 1m? koste zal da van ons gratis geweest zijn en we zijn die mens zijn
eigendom, dus jah, wa van u is doe de mee wa ge wilt. en tot nader orde zijn we niks kwijt
we zijn nog steeds SVZW die vice kampioen is
en da zijn de mensen die maar bezig blijven over die fusie uit het oog verloren
der komt geen fusie, nog ni, plafond van budget is er nog ni, lees zijn artikel
dan gade zien da ge beetje de onheilsprofeten aan het uithangen zijt
als ge daar nu al angst voor hebt kant zijn da ge nog 2-3 jaar mee die angsten moe rondlopen
enjoy your live in plaats, ver van mijn bed dit voor het ogenblik

1. E?n van de oudste clubs van het land kapot maken om haar stamnummer te verkopen aan een stad op 100km, en mogelijk zelfs het stamnummer van zijn eigen Essevee, vind jij "ni schoon"?
2. Gratis vervoer en 't is oke voor jou?! Stel dat Verhaeghe aandelen van Essevee heeft en ze wil verkopen aan Brussel om daar een club op te richten. Ga jij met 't gratis busje naar Brussel iedere twee weken?
3. Akkoord, maar waarom al dat mysterie? Een satellietclub oprichten is geen misdaad imo.
4. Een fusie met de aartsrivaal noem jij "schaalvergroting", en dat is allemaal ok??!
5. Ver van je bed dit alles???

 :o
die een van de oudste clubs is al kapot, die vent wou er vanaf
die bussen heb je ni door, ik probeer opnieuw
kan PDc niet nu bussen organiseren uit Oudenaarde of Ronse
daar zal meer volk op zitten dan van Oostende te komen,
ik hoop beter uitgelegd nu
wa ik doe met mijn geld, maakt niemand wat uit
mysterie moet idd niet, want tzijn uw zaken ni
da noem ik schaalvergroting als ge de sterke partij zijt in de onderhandeling
fusie is idd ver van mijn bed, kga daar nu echt ni van wakker liggen
voor tzelfde geld duurt da nog 3 jaar, kga echt geen 3j wakker liggen daarvan

Offline Glitch.

  • Leden
  • Berichten: 2.057
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1066 Gepost op: mei 24, 2013, 09:22:31 pm »
Ben hier nu al meer dan een week in Tenerife( de Franky heb ik nog niet gezien), maar heb een vraagje aan al die mensen die zo erg tekeer gaan.
Kunnen jullie geen aantal miljoenen in de club pompen???


Het Duitse model zal wel een utopie zijn maar ik zou verd*mme met veel plezier een stuk van mijn maandloon willen afstaan aan een klein supportersaandeeltje, binnen onze club. Heb deze week genoeg ondervonden hoeveel pijn dit aan m'n 'essevee-hart' gedaan heeft!
-SVZW Forever-

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.065
  • Voice of the voiceless!
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1067 Gepost op: mei 24, 2013, 09:22:35 pm »
Het drama van SV Waregem was eindelijk verteerd en dan krijgen we na al die jaren nuchter bestuur WEER een zot aan de macht, dit is een slag in mijn gezicht! Dit kan je toch niet zomaar weglachen?

Freve

  • Gast
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1068 Gepost op: mei 24, 2013, 09:23:36 pm »
Pdc sluit af in ter zake.  Ik beloof van nu 100% mijn best te doen voor Waregem en opnieuw een sterk seizoen te spelen, inschattingsfout en de emotionele waarde onderschat.  Let's hope....

Het belangrijkste is wie eerst een nieuw stadion zet in de regio en zeker in combo met hoede of zeer goede seizoenen.  Laat ons daar alles voor geven en gaan netwerken inclusief het stad.  Ook topclubs eindigen soms 10 es of lager en ook hebben wij al enkele betere seizoenen dan een van die g4  (5).

En ook een Anderlecht is geen
Barca of een Brugge een man.u.  Beiden zijn zelfs nog geen tottenham of everton.
dikke 2

13 april 1951

  • Gast
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1069 Gepost op: mei 24, 2013, 09:23:40 pm »
die een van de oudste clubs is al kapot, die vent wou er vanaf
die bussen heb je ni door, ik probeer opnieuw
kan PDc niet nu bussen organiseren uit Oudenaarde of Ronse
daar zal meer volk op zitten dan van Oostende te komen,
ik hoop beter uitgelegd nu
wa ik doe met mijn geld, maakt niemand wat uit
mysterie moet idd niet, want tzijn uw zaken ni
da noem ik schaalvergroting als ge de sterke partij zijt in de onderhandeling
fusie is idd ver van mijn bed, kga daar nu echt ni van wakker liggen
voor tzelfde geld duurt da nog 3 jaar, kga echt geen 3j wakker liggen daarvan

Zonder overdrijven, ik weet niet of ik moet lachen of wenen bij het lezen van jouw posts.

Freve

  • Gast
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1070 Gepost op: mei 24, 2013, 09:27:44 pm »
Decuyper was plotst heel klein in het VTMjournaal, het verhaal klopte ook volledig,geen respect voor voetbalcultuur en supporters, blijkbaar gaat hij nu afzien van alles(vooral na reactie van De Wever), wilde nog altijd fusie met Oostende, wilde eerst ons stamnummer verkopen aan Antwerp, daarna omdat hij er toch 2 had, het stamnummer van Oostende verkopen aan Antwerp, Bart De Wever ziet het nietmeer zitten (zijn populariteit zou immens dalen) en dat is duidelijk de trigger.
Hij kan niet meer functioneren in het voetbal volgens mij gaat er nu hopelijk een oplossing komen voor zijn aandelen bij Essevee.  Ik blijf bij mijn standpunt, zolang gij hier de baas is, koop ik geen abbo of ga ik gaan kijken(na 38jaar).
Ik bedank de media en de supporters van alle betrokkene clubs om zo heftig te reageren.
Voor mij ook geen abbo meer, zolang die idioot den baas is! Het zal pijn doen, maar ik heb geen keuze.

Voor het eerst in decennia twijfel ook ik aan het vernieuwen van mijn abonnement. Al is het maar uit respect voor de supporters van KV Oostende.
straf argument
die gasten gaan daar content mee zijn

Freve

  • Gast
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1071 Gepost op: mei 24, 2013, 09:29:10 pm »
die een van de oudste clubs is al kapot, die vent wou er vanaf
die bussen heb je ni door, ik probeer opnieuw
kan PDc niet nu bussen organiseren uit Oudenaarde of Ronse
daar zal meer volk op zitten dan van Oostende te komen,
ik hoop beter uitgelegd nu
wa ik doe met mijn geld, maakt niemand wat uit
mysterie moet idd niet, want tzijn uw zaken ni
da noem ik schaalvergroting als ge de sterke partij zijt in de onderhandeling
fusie is idd ver van mijn bed, kga daar nu echt ni van wakker liggen
voor tzelfde geld duurt da nog 3 jaar, kga echt geen 3j wakker liggen daarvan

Zonder overdrijven, ik weet niet of ik moet lachen of wenen bij het lezen van jouw posts.
ge moogt ook gewoon argumenteren
want weet ni wa er aan die post is voor te wenen :)

Freve

  • Gast
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1072 Gepost op: mei 24, 2013, 09:30:16 pm »
De Roover, mijn beste, werd aangetrokken door Mannaert en Willy, maar die kon een groep niet in de hand houden, waardoor hij logisch aan de deur gezet werd. PDC haalde dan maar Broos, want ondertussen was Mannaert weg. Broos pakte in begin goed uit, want we bleven in eerste, opzet geslaagd.

En wat doe PDC dan? Praten met de spelers en daaruit bleek dat ze het niet echt meer zagen zitten met Hugo. Over Kalezic heb je gelijk, al was iedereen hier in het begin lyrisch over hem. En, wie denk je dat er met den bond is gaan praten om Dury terug te krijgen?

Neemt niks, maar dan ook niks weg van het feit dat zijn uitspraken van drie jaar geleden compleet uit de lucht gegrepen waren, ronduit belachelijk en op niks gebaseerd. Het succes van afgelopen seizoen is g??n gevolg van een groots plan over drie jaar (waar is de verdriedubbeling van het budget?), maar wel een combinatie van Dury (die werd gehaald omdat we dankzij Kalezic, en dus dankzij PDC, bijna in 2e zaten), goede scouting en geluk. Mark my words, de komende 15 jaar (als we nog zolang bestaan, dat zal van jullie held zijn plannen afhangen) maken we niet opnieuw zo'n seizoen mee.
niet alleen van wat onze geldschieter zal het afhangen
ook van het geluk da we gaan hebben

13 april 1951

  • Gast
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1073 Gepost op: mei 24, 2013, 09:33:02 pm »
die een van de oudste clubs is al kapot, die vent wou er vanaf
die bussen heb je ni door, ik probeer opnieuw
kan PDc niet nu bussen organiseren uit Oudenaarde of Ronse
daar zal meer volk op zitten dan van Oostende te komen,
ik hoop beter uitgelegd nu
wa ik doe met mijn geld, maakt niemand wat uit
mysterie moet idd niet, want tzijn uw zaken ni
da noem ik schaalvergroting als ge de sterke partij zijt in de onderhandeling
fusie is idd ver van mijn bed, kga daar nu echt ni van wakker liggen
voor tzelfde geld duurt da nog 3 jaar, kga echt geen 3j wakker liggen daarvan

Zonder overdrijven, ik weet niet of ik moet lachen of wenen bij het lezen van jouw posts.
ge moogt ook gewoon argumenteren
want weet ni wa er aan die post is voor te wenen :)

Met alle respect, maar als jij reageert met 'ni schoon' als het gaat over het verkopen van je eigen club (of een andere) aan een andere stad, dan heb ik effectief geen argumenten meer. Want dan ben ik ten einde raad. Te gek voor woorden hoe makkelijk sommigen hier over dit alles gaan. Wat mijn abonnement betreft, ik zou het uiteraard niet doen voor de fans van Oostende, maar wel omdat onze club geleid wordt door een fantast.

Freve

  • Gast
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1074 Gepost op: mei 24, 2013, 09:41:16 pm »
die een van de oudste clubs is al kapot, die vent wou er vanaf
die bussen heb je ni door, ik probeer opnieuw
kan PDc niet nu bussen organiseren uit Oudenaarde of Ronse
daar zal meer volk op zitten dan van Oostende te komen,
ik hoop beter uitgelegd nu
wa ik doe met mijn geld, maakt niemand wat uit
mysterie moet idd niet, want tzijn uw zaken ni
da noem ik schaalvergroting als ge de sterke partij zijt in de onderhandeling
fusie is idd ver van mijn bed, kga daar nu echt ni van wakker liggen
voor tzelfde geld duurt da nog 3 jaar, kga echt geen 3j wakker liggen daarvan

Zonder overdrijven, ik weet niet of ik moet lachen of wenen bij het lezen van jouw posts.
ge moogt ook gewoon argumenteren
want weet ni wa er aan die post is voor te wenen :)

Met alle respect, maar als jij reageert met 'ni schoon' als het gaat over het verkopen van je eigen club (of een andere) aan een andere stad, dan heb ik effectief geen argumenten meer. Want dan ben ik ten einde raad. Te gek voor woorden hoe makkelijk sommigen hier over dit alles gaan. Wat mijn abonnement betreft, ik zou het uiteraard niet doen voor de fans van Oostende, maar wel omdat onze club geleid wordt door een fantast.
ik zei ni schoon, omda op het einde van de rit, tot nu toe, da ni gebeurd is
en ook al reageer je hier dan furieus daarop, het haalt niks uit
verspillen van energie in verkeerde zaken

fantast die voor een leuk feestje zorgde zondag
samen met de gehele staf
een fantast steekt alle pluimen op zijn eigen hoed
die gooit ni met bloemen

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.155
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1075 Gepost op: mei 24, 2013, 09:41:34 pm »
De Roover, mijn beste, werd aangetrokken door Mannaert en Willy, maar die kon een groep niet in de hand houden, waardoor hij logisch aan de deur gezet werd. PDC haalde dan maar Broos, want ondertussen was Mannaert weg. Broos pakte in begin goed uit, want we bleven in eerste, opzet geslaagd.

En wat doe PDC dan? Praten met de spelers en daaruit bleek dat ze het niet echt meer zagen zitten met Hugo. Over Kalezic heb je gelijk, al was iedereen hier in het begin lyrisch over hem. En, wie denk je dat er met den bond is gaan praten om Dury terug te krijgen?

Neemt niks, maar dan ook niks weg van het feit dat zijn uitspraken van drie jaar geleden compleet uit de lucht gegrepen waren, ronduit belachelijk en op niks gebaseerd. Het succes van afgelopen seizoen is g??n gevolg van een groots plan over drie jaar (waar is de verdriedubbeling van het budget?), maar wel een combinatie van Dury (die werd gehaald omdat we dankzij Kalezic, en dus dankzij PDC, bijna in 2e zaten), goede scouting en geluk. Mark my words, de komende 15 jaar (als we nog zolang bestaan, dat zal van jullie held zijn plannen afhangen) maken we niet opnieuw zo'n seizoen mee.

Wie zegt dat?  Na ons 6e plaats en beker was het ook van.  Jongens dit maken we Nooit meer mee.  Jaar erna overwinteren we europees en halen we nog paar x plaats 7,6,5 en missen we op een haar na de titel.  Toen we europees speelden was het ook van de eerste 10 jaar of langer maken we dit niet meer mee.  Nu was het natuurlijk op alle gebied perfect.  Ma soit, dit staat los ter zijde van alle discussies hier.

13 april 1951

  • Gast
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1076 Gepost op: mei 24, 2013, 09:44:59 pm »
Citaat
DECUYPER: "INSCHATTINGSFOUT GEMAAKT"
 ???????????????????????????????????????
 Patrick Decuyper is een succesvolle   
 ondernemer. "Maar de voorbije week heb
 ik geleerd dat in het voetbal emoties 
 primeren op de economische realiteit",
 vertelt de eigenaar van Zulte Waregem.
                                       
 "Ik heb een inschattingsfout gemaakt   
 en daar ga ik de komende weken rekening
 mee houden. Supporters zijn emotioneel
 gebonden aan hun geliefkoosde club     
 en willen dat graag zo houden."       
                                       
 "Ik blijf er wel bij dat er geen       
 plaats is voor vijf eersteklassers     
 in West-Vlaanderen. Over twee of drie 
 jaar zullen ze me gelijk moeten geven 
 als er twee teams naar tweede zakken."


DECUYPER: "NOG TWEE OPTIES IN OOSTENDE"
 ???????????????????????????????????????
 "De optie van een satellietclub in     
 Oostende verlaat ik", zegt Zulte       
 Waregem-CEO Decuyper. "En de club naar
 Antwerpen verhuizen is te moeilijk."   
                                       
 "Ik heb nog twee mogelijkheden: Oosten-
 de blijft in Oostende. En dan moeten   
 die aandelen terug naar de club. Of we
 gaan samen. Een fusie blijft nog altijd
 een optie voor mij.
Als de storm gaan 
 liggen is zal ik de toekomst van KVO   
 bekijken met voorzitter Lejaeghere."   
                                       
 Decuyper sloot vorig jaar een voorak- 
 koord met Lejaeghere over de aandelen 
 van Oostende. "Dat akkoord is volgens 
 mijn juristen nog altijd geldig."


Kortrijk en Waregem leven al pakweg een eeuw naast elkaar, waarom zou dat plots niet meer werken? We hebben in een grote tien jaar de beker gewonnen, 16e finale Uefa Cup gespeeld en nu spelen we Champions League als vicekampioen. Ik zie het probleem niet? Niemand vraagt hier om een topclub te zijn, dat worden we t?ch nooit. Ik hoef helemaal niet elk jaar mee te strijden voor de titel, dat lukt t?ch nooit. En dan mag je Kortrijk en Waregem en Moeskroen en Roeselare en Cercle fusioneren tot FC West-Vlaanderen, het zal n?g niet lukken.

Het probleem zit hem in het feit dat de politiek en dergelijke niet meewerken aan een stadion (overal in Belgi? zowat), dat de eerste en tweede klasse niet goed geregeld zijn (achterlijk play-off systeem + 2e klasse krijgt geen geld). D?t is het probleem, en d?t moet aangekaart worden.

Maar laat Essevee aub gewoon lekker verder doen zoals het bezig is: met de voetjes op de grond, gestaag aan het groeien, sympathiek en met een gezonde visie.

Offline ela

  • Leden
  • Berichten: 311
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1077 Gepost op: mei 24, 2013, 09:53:02 pm »
Ik snap er echt niks meer van hoe zo'n talent als Decuyper hier zo afgemaakt wordt.

Hij brengt ons Essev?? op titelkoers.

Hij wou ons een satellietclub geven, maar ja door de promotie ervan gaat dit nu niet door....

Zijn CEO-schap heeft Esssev?? duidelijk tot een hoger niveau gebracht, en dit in opvolging van Mannaert, en wat is zijn deel nu?

Een pak stront op zijne kop....


13 april 1951

  • Gast
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1078 Gepost op: mei 24, 2013, 09:55:01 pm »
Ik snap er echt niks meer van hoe zo'n talent als Decuyper hier zo afgemaakt wordt.

Hij brengt ons Essev?? op titelkoers.

Hij wou ons een satellietclub geven, maar ja door de promotie ervan gaat dit nu niet door....

Zijn CEO-schap heeft Esssev?? duidelijk tot een hoger niveau gebracht, en dit in opvolging van Mannaert, en wat is zijn deel nu?

Een pak stront op zijne kop....

 ;D 

Offline ela

  • Leden
  • Berichten: 311
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1079 Gepost op: mei 24, 2013, 09:55:57 pm »
Ik snap er echt niks meer van hoe zo'n talent als Decuyper hier zo afgemaakt wordt.

Hij brengt ons Essev?? op titelkoers.

Hij wou ons een satellietclub geven, maar ja door de promotie ervan gaat dit nu niet door....

Zijn CEO-schap heeft Esssev?? duidelijk tot een hoger niveau gebracht, en dit in opvolging van Mannaert, en wat is zijn deel nu?

Een pak stront op zijne kop....

 ;D

Ben jij ooit verkozen tot "beste jonge manager ter wereld?"