Auteur Topic: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen  (gelezen 210209 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

13 april 1951

  • Gast
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1080 Gepost op: mei 24, 2013, 09:56:39 pm »
Ik snap er echt niks meer van hoe zo'n talent als Decuyper hier zo afgemaakt wordt.

Hij brengt ons Essev?? op titelkoers.

Hij wou ons een satellietclub geven, maar ja door de promotie ervan gaat dit nu niet door....

Zijn CEO-schap heeft Esssev?? duidelijk tot een hoger niveau gebracht, en dit in opvolging van Mannaert, en wat is zijn deel nu?

Een pak stront op zijne kop....

 ;D

Ben jij ooit verkozen tot "beste jonge manager ter wereld?"

 ;D

Offline ela

  • Leden
  • Berichten: 311
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1081 Gepost op: mei 24, 2013, 09:58:12 pm »
Waar slaat uw  ;D nu op? Heb je nog iets inhoudelijks toe te voegen ook?

13 april 1951

  • Gast
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1082 Gepost op: mei 24, 2013, 10:02:14 pm »
Waar slaat uw  ;D nu op? Heb je nog iets inhoudelijks toe te voegen ook?

Eigenlijk niet. Topic mag toe van mij, meningen zijn gekend zeker? En aangezien je toch negeert wat je wil negeren, en je posts niet langer verder reiken dan wat blind gestoef met een man die heel onze reputatie in vier dagen tijd compleet verkloot heeft, hoeft het voor mij niet meer.

Bedankt Decuyper voor het circus van deze week, je hebt meer kapot gemaakt dan je je kan voorstellen. De mensen zijn bang, en terecht, ook ik. In ??n week tijd heb je een vijftal clubs betrokken in een schandelijk en beschamend gedoe rond jouw ego, hopelijk ben je ervan aan het genieten.

Dat ik ooit nog zou meemaken dat 'fans' van Essevee niet op hun achterpoten gaan staan als een fusie met Kortrijk wordt genoemd, had ik niet gedacht. Het zegt heel veel over bepaalde elementen in onze achterban dezer dagen, je merkt het ook in de tribunes nota bene.

Succes ermee!

Offline ela

  • Leden
  • Berichten: 311
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1083 Gepost op: mei 24, 2013, 10:04:57 pm »
Wie/wat wil je in de plaats dan, 1951?

Vertel het en we kunnen verder discussieren dan ipv een topic te sluiten alsof het lijkt dat je schaakmat staat.

Wie zal na een vertrek van Decuyper den boel overpakken?

Offline fan4ever

  • Leden
  • Berichten: 1.278
  • Essevee!
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1084 Gepost op: mei 24, 2013, 10:05:33 pm »
Waar slaat uw  ;D nu op? Heb je nog iets inhoudelijks toe te voegen ook?

Eigenlijk niet. Topic mag toe van mij, meningen zijn gekend zeker? En aangezien je toch negeert wat je wil negeren, en je posts niet langer verder reiken dan wat blind gestoef met een man die heel onze reputatie in vier dagen tijd compleet verkloot heeft, hoeft het voor mij niet meer.

Bedankt Decuyper voor het circus van deze week, je hebt meer kapot gemaakt dan je je kan voorstellen. De mensen zijn bang, en terecht, ook ik. In ??n week tijd heb je een vijftal clubs betrokken in een schandelijk en beschamend gedoe rond jouw ego, hopelijk ben je ervan aan het genieten.

Dat ik ooit nog zou meemaken dat 'fans' van Essevee niet op hun achterpoten gaan staan als een fusie met Kortrijk wordt genoemd, had ik niet gedacht. Het zegt heel veel over bepaalde elementen in onze achterban dezer dagen, je merkt het ook in de tribunes nota bene.

Succes ermee!


Misschien de strategie om zoveel mogelijk angst en twijfel te zaaien, zodat we uiteindelijk een fusie met de vuilkarre als de minst slechte oplossing zouden aanvaarden?

Offline Glitch.

  • Leden
  • Berichten: 2.057
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1085 Gepost op: mei 24, 2013, 10:07:30 pm »
Waar slaat uw  ;D nu op? Heb je nog iets inhoudelijks toe te voegen ook?

Eigenlijk niet. Topic mag toe van mij, meningen zijn gekend zeker? En aangezien je toch negeert wat je wil negeren, en je posts niet langer verder reiken dan wat blind gestoef met een man die heel onze reputatie in vier dagen tijd compleet verkloot heeft, hoeft het voor mij niet meer.

Bedankt Decuyper voor het circus van deze week, je hebt meer kapot gemaakt dan je je kan voorstellen. De mensen zijn bang, en terecht, ook ik. In ??n week tijd heb je een vijftal clubs betrokken in een schandelijk en beschamend gedoe rond jouw ego, hopelijk ben je ervan aan het genieten.

Dat ik ooit nog zou meemaken dat 'fans' van Essevee niet op hun achterpoten gaan staan als een fusie met Kortrijk wordt genoemd, had ik niet gedacht. Het zegt heel veel over bepaalde elementen in onze achterban dezer dagen, je merkt het ook in de tribunes nota bene.

Succes ermee!

Onbegrijpelijk. Wordt er kotsmisselijk van. Sluit dit topic maar af. Als je na zo'n 'verraad' tegen onze club nog kan rekenen op krediet van supporters, dan is er iets grondig mis.
-SVZW Forever-

13 april 1951

  • Gast
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1086 Gepost op: mei 24, 2013, 10:09:12 pm »
Wie/wat wil je in de plaats dan, 1951?

Vertel het en we kunnen verder discussieren dan ipv een topic te sluiten alsof het lijkt dat je schaakmat staat.

Wie zal na een vertrek van Decuyper den boel overpakken?

Nee, voor je over schaakmat begint, antwoord jij eerst eens op mijn vragen, ela, want of het grote talent Decuyper ooit manager van het jaar was of niet doet ?cht niks ter zake, en tonen aan dat je geen been hebt om op te staan. Blind geloof, blind gestoef, 't is bijna aandoenlijk. Familie van misschien?

Citaat
Daarenboven, ela, wat vind jij van het feit dat onze baas niet achter stoelen of banken steekt dat hij ons met de aartsrivaal wil doen samengaan, en dat hij overweegt andere clubs hun stamnummer te verkopen aan Antwerpen? Bovendien, wat vind je van het feit dat heel ons imago - op een moment dat het allemaal uitstekend liep - compleet onnodig besmeurd is door Decuyper?



Offline fan4ever

  • Leden
  • Berichten: 1.278
  • Essevee!
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1087 Gepost op: mei 24, 2013, 10:15:20 pm »

Onbegrijpelijk. Wordt er kotsmisselijk van. Sluit dit topic maar af. Als je na zo'n 'verraad' tegen onze club nog kan rekenen op krediet van supporters, dan is er iets grondig mis.
[/quote]


De vork zal nog complexer aan de steel zitten. Als het zo is dat PDC een deel van Dury zijn loon betaalt, hebben we voor een belangrijk deel het voorbije succes aan hem te danken.  We weten ook niet, welke spelers eventueel door PDC zijn aangekocht, en niet door essevee??  En neem je bij een verhuis van het stamnummer, automatisch alle spelers mee??  Als die antwerpenaren nog altijd een stamnummer willen kopen, voor dewelke gaan ze het meeste willen betalen denk je?  Een vice-kampioen in de schoot geworpen?

Daarom is kalmte de enige uitweg, want we zouden wel eens voor complete ver(r)assingen kunnen
staan.


Offline ela

  • Leden
  • Berichten: 311
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1088 Gepost op: mei 24, 2013, 10:22:34 pm »
Blind geloof, blind gestoef

51, geen blind gestoef maar gestoef voor het feit dat we vorige zondag op ??n goal na kampioen waren...

all??, wie heeft anders de schwung (halen Hazard bvb ) en financi?le injectie (monsterloon Dury bvb..) gegeven?

vertel het me en als je kan op redelijke wijze bewijzen dat Decuyper zo'n lompe idiote doos is, en dit is onderbouwd, zal ik zeggen :"je hebt gelijk en sorry voor mijn blind gestoef, 51"..

Maar vertel het me AUB of stop met onzen Essev??-baas aan de schandpaal te nagelen...

13 april 1951

  • Gast
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1089 Gepost op: mei 24, 2013, 10:28:01 pm »
Blind geloof, blind gestoef

51, geen blind gestoef maar gestoef voor het feit dat we vorige zondag op ??n goal na kampioen waren...

all??, wie heeft anders de schwung (halen Hazard bvb ) en financi?le injectie (monsterloon Dury bvb..) gegeven?

vertel het me en als je kan op redelijke wijze bewijzen dat Decuyper zo'n lompe idiote doos is, en dit is onderbouwd, zal ik zeggen :"je hebt gelijk en sorry voor mijn blind gestoef, 51"..

Maar vertel het me AUB of stop met onzen Essev??-baas aan de schandpaal te nagelen...

Et voila, je doet het opnieuw. Je negeert wat je wil negeren en je kiest er vier woorden uit waar je op reageert, plus een zoveelste poging om de rollen om te draaien.

Kijk, ik vind het bijna aandoenlijk. Het is duidelijk dat je een heel groot fan bent van Decuyper, om dan weer vrij onduidelijke redenen, ondanks het circus van deze week, dus laten we het daarop houden.

Elk zijn mening, en als jij nog steeds ten volle wil geloven in Decuyper, zelfs na al zijn uitlatingen van de afgelopen dagen, dan is dat je goed recht. We zullen zien wat er van komt, maar wees gewaarschuwd: als een fusie met Kortrijk er ooit komt dan zal hij op z'n Noord-Korea's Chinezen mogen inhuren om de tribunes te vullen.

Opnieuw, succes ermee!

Offline Glitch.

  • Leden
  • Berichten: 2.057
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1090 Gepost op: mei 24, 2013, 10:32:46 pm »
Blind geloof, blind gestoef

51, geen blind gestoef maar gestoef voor het feit dat we vorige zondag op ??n goal na kampioen waren...

all??, wie heeft anders de schwung (halen Hazard bvb ) en financi?le injectie (monsterloon Dury bvb..) gegeven?

vertel het me en als je kan op redelijke wijze bewijzen dat Decuyper zo'n lompe idiote doos is, en dit is onderbouwd, zal ik zeggen :"je hebt gelijk en sorry voor mijn blind gestoef, 51"..

Maar vertel het me AUB of stop met onzen Essev??-baas aan de schandpaal te nagelen...

Et voila, je doet het opnieuw. Je negeert wat je wil negeren en je kiest er vier woorden uit waar je op reageert, plus een zoveelste poging om de rollen om te draaien.

Kijk, ik vind het bijna aandoenlijk. Het is duidelijk dat je een heel groot fan bent van Decuyper, om dan weer vrij onduidelijke redenen, ondanks het circus van deze week, dus laten we het daarop houden.

Elk zijn mening, en als jij nog steeds ten volle wil geloven in Decuyper, zelfs na al zijn uitlatingen van de afgelopen dagen, dan is dat je goed recht. We zullen zien wat er van komt, maar wees gewaarschuwd: als een fusie met Kortrijk er ooit komt dan zal hij op z'n Noord-Korea's Chinezen mogen inhuren om de tribunes te vullen.

Opnieuw, succes ermee!

Kan het niet beter verwoorden. Geniet nog maar even verder van Lous XIV. Het is genoeg geweest voor mij,deze week.
-SVZW Forever-

Offline ela

  • Leden
  • Berichten: 311
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1091 Gepost op: mei 24, 2013, 10:34:02 pm »
ok? ik ga niet meer quoten maar ik ga gewoon mijn vraag herformuleren, in de hoop toch een deftig antwoord van U, 51, te krijgen.

Wie heeft het seizoen 12-13 de schwung (halen Hazard bvb ) en financi?le injectie (monsterloon Dury bvb..) gegeven?

Wie heeft bvb X geplaatst?

en natuurlijk de hamvraag:

Wie zal het doen als volgens uw plan, 51, Decuyper wordt buitengebonjourd?

Ik kijk uit naar uw onderbouwde antwoorden hierop in opvolging van uw vorige berichten...

Offline jowanie

  • Leden
  • Berichten: 507
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1092 Gepost op: mei 24, 2013, 10:36:48 pm »
als je kan op redelijke wijze bewijzen dat Decuyper zo'n lompe idiote doos is

Ik denk dat iedereen er het over eens is dat PDC een heel intelligente mens is met een enorm economisch inzicht. Maar dat maakt hem voor de supporters van Essevee gevaarlijk.
Ik huiver van zijn citaat in Terzake: "Voor mij een een voetbalclub een club die in een bepaald stadion speelt, niet een stamnummer".

Dat vertaal ik als: We maken van het Zulte Waregem van vorig jaar "Antwerp United"  (met bijhorende CL voorronde) en laten Oostende in het Regenboogstadion spelen onder de naam "Zulte Waregem".

Voor welke ploeg ga jij volgend seizoen dan een abonnement kopen? Die in Antwerpen of die in Waregem?

Offline jowanie

  • Leden
  • Berichten: 507
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1093 Gepost op: mei 24, 2013, 10:39:56 pm »
ok? ik ga niet meer quoten maar ik ga gewoon mijn vraag herformuleren, in de hoop toch een deftig antwoord van U, 51, te krijgen.

Wie heeft het seizoen 12-13 de schwung (halen Hazard bvb ) en financi?le injectie (monsterloon Dury bvb..) gegeven? PDC

Wie heeft bvb X geplaatst? PDC

en natuurlijk de hamvraag:

Wie zal het doen als volgens uw plan, 51, Decuyper wordt buitengebonjourd? Niet onmiddellijk iemand

Ik kijk uit naar uw onderbouwde antwoorden hierop in opvolging van uw vorige berichten...

Maar ik wil bovenstaande ook zo houden. Ik wil niet naar een andere club gaan kijken in het regenboogstadion. Ik wil mijn Essevee zien.

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1094 Gepost op: mei 24, 2013, 10:51:44 pm »
en zeggen dat we 5 dagen geleden  nog allemaal eendrachtige , trotse en dolgelukkige ESSEVEE-supporters waren   :)  het kan verkeren ...

Offline ela

  • Leden
  • Berichten: 311
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1095 Gepost op: mei 24, 2013, 10:52:25 pm »
51, in antwoord op uw pm waar ik niet volledig mee akkoord ga, maar de dag dat Decuypers ons/mijn Essev?? verraadt, zal ik de eerste zijn om hem dit te verwijten....maar tot nu toe is dit niet gebeurd en heeft Patrick ons enkel een ENORME voetbal-extase gegeven laatste zondag door Anderlecht in hun broek te laten schijten van angst tot de laatste seconde...zoals hij drie jaar geleden aangekondigd had...

Laat aub voor de rest onzen baas doen en vergeef hem sommige fouten die hij ongetwijfeld maakte maar koester hem zodat we geen grijze muis meer worden in de voetbal...
« Laatst bewerkt op: mei 24, 2013, 10:54:22 pm door ela »

Offline Glitch.

  • Leden
  • Berichten: 2.057
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1096 Gepost op: mei 24, 2013, 11:01:25 pm »
51, in antwoord op uw pm waar ik niet volledig mee akkoord ga, maar de dag dat Decuypers ons/mijn Essev?? verraadt, zal ik de eerste zijn om hem dit te verwijten....maar tot nu toe is dit niet gebeurd en heeft Patrick ons enkel een ENORME voetbal-extase gegeven laatste zondag door Anderlecht in hun broek te laten schijten van angst tot de laatste seconde...zoals hij drie jaar geleden aangekondigd had...

Laat aub voor de rest onzen baas doen en vergeef hem sommige fouten die hij ongetwijfeld maakte maar koester hem zodat we geen grijze muis meer worden in de voetbal...

Nee. Onze T1, z'n schitterende entourage en gemotiveerde spelersploeg heeft hiervoor gezorgd.
-SVZW Forever-

Offline walrus

  • Leden
  • Berichten: 57
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1097 Gepost op: mei 24, 2013, 11:02:25 pm »
Maar mensen toch, wat een discussies hier allemaal... Is PDC goed of slecht? Dat er daar nog mensen zijn die er over twijfelen...
Het is gewoon een halve gare en een geldwolf. Als het allemaal niet zo slecht bedoelt was gelijk em zegt, waarom zegt hij dan nu niet gewoon 'Uiteraard zal ik de aandelen van Oostende niet overnemen aangezien ik ze nu niet meer als satelietclub kan inzetten." Maar nee, dat doet ie niet. Dit weekend zal hij nog eens laten controleren of zijn voorakkoord toch niet geldig is en zo ja, dan verpatst hij Oostende. Wees daar maar zeker van.
Wat een egoisten zitten er hier toch op het forum. 'Jamaja, hij is toch goed voor ons, hij wou Essevee naar de top loodsen'. Ja, da zal wel, maar de manier waarop, speelt dat dan echt geen enkele rol meer?
"Goh ja, Oostende, ken ik niet zo goed? Kan zijn da ik da verkoop aan Antwerpen. Ik zal er eens een nachtje over slapen..." Stel u eens voor dat ge supporter zijt van Oostende. Hoe zoudt gij u voelen?
Maar nee, voor die bende egoisten hier maakt dat blijkbaar niet uit. E?n woord : degoutant !

Hij wou echt het stamnummer van Zulte-Waregem (inclusief stamnummer EN daaraan uiteraard Champions League voetbal) verpatsen aan Anwerrpen en Oostende in Waregem onderbrengen. Elke journalist zegt dit en ik heb er al h??l wat gesproken/gehoord vandaag (+ Dury is toch het bewijs zeker.)

13 april 1951

  • Gast
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1098 Gepost op: mei 24, 2013, 11:03:34 pm »
Maar mensen toch, wat een discussies hier allemaal... Is PDC goed of slecht? Dat er daar nog mensen zijn die er over twijfelen...
Het is gewoon een halve gare en een geldwolf. Als het allemaal niet zo slecht bedoelt was gelijk em zegt, waarom zegt hij dan nu niet gewoon 'Uiteraard zal ik de aandelen van Oostende niet overnemen aangezien ik ze nu niet meer als satelietclub kan inzetten." Maar nee, dat doet ie niet. Dit weekend zal hij nog eens laten controleren of zijn voorakkoord toch niet geldig is en zo ja, dan verpatst hij Oostende. Wees daar maar zeker van.
Wat een egoisten zitten er hier toch op het forum. 'Jamaja, hij is toch goed voor ons, hij wou Essevee naar de top loodsen'. Ja, da zal wel, maar de manier waarop, speelt dat dan echt geen enkele rol meer?
"Goh ja, Oostende, ken ik niet zo goed? Kan zijn da ik da verkoop aan Antwerpen. Ik zal er eens een nachtje over slapen..." Stel u eens voor dat ge supporter zijt van Oostende. Hoe zoudt gij u voelen?
Maar nee, voor die bende egoisten hier maakt dat blijkbaar niet uit. E?n woord : degoutant !

Hij wou echt het stamnummer van Zulte-Waregem (inclusief stamnummer EN daaraan uiteraard Champions League voetbal) verpatsen aan Anwerrpen en Oostende in Waregem onderbrengen. Elke journalist zegt dit en ik heb er al h??l wat gesproken/gehoord vandaag (+ Dury is toch het bewijs zeker.)

?

Offline ela

  • Leden
  • Berichten: 311
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1099 Gepost op: mei 24, 2013, 11:05:05 pm »
Nee. Onze T1, z'n schitterende entourage en gemotiveerde spelersploeg heeft hiervoor gezorgd.

En Decuyper zit daar voor niks tussen? Die hebben geleefd van de lucht of wat?

Van dit soort reactie word ik dus moedeloos...meneer Glitch denkt dat het loon van gans die groep "chitterende entourage en gemotiveerde spelersploeg heeft hiervoor gezorgd." worden betaald door den hemelsen dauw?