Auteur Topic: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen  (gelezen 210212 keer)

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Offline dwarskijker

  • Leden
  • Berichten: 8
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1180 Gepost op: mei 25, 2013, 08:47:04 am »
Ik heb net ook het stuk in Terzake bekeken. Mooi betoog van Vande Lanotte! Die snapt waar voetbal om draait!

VDL wil een beetje de populist uithangen door te zeggen dat het om de supps en clubliefde gaat maar hij weet beter dan wie ook dat het in voetbal net als in zijn basket vooral om geld gaat.Waarom koopt hij anders ieder jaar met behulp van zijn vrienden een ploeg Amerikanen en andere buitenlanders om mee te draaien in de top van het basket.
Denk overigens niet dat VDL zich eenmaal vertoond heeft dit jaar op KVO en dat in hun kampioenenjaar.
dat hij dan ook maar zwijgt over voetbal.
Akkoord dat PDC de zaken niet goed heeft aangepakt maar uiteindelijk heeft hij geen enkel bondsreglement overtreden.De bond moet maar verbieden dat er stamnummers verkocht worden en verplaatst worden.Zoniet mag je daar natuurlijk gebruik van maken.
Trouwens KVO is op termijn toch ten dode opgeschreven en dat weet Lejaeghere ook die dan al zijn centen kwijt zal zijn en voor domme kloot zal uitgescholden worden.

Offline boerio

  • Leden
  • Berichten: 201
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1181 Gepost op: mei 25, 2013, 08:49:01 am »
Net terug thuis van een diner met zuid-westvlaamse ondernemers en vrije beroepers. Teneur daar : er is op termijn maar 1 mogelijkheid en dat is 1 grote zuid-westvlaamse club met een prachtig stadium. We waren het er allemaal over eens dat er een paar honderd links en rechts zullen afhaken omdat ze hun principes hebben. Maar zelfs deze zullen terugkomen wanneer hun kids voor de ploeg gaan supporteren.

 @ pdc : zet aub door! Laat je niet afleiden door een paar koppigaards met een rond de kerktoren mentaliteit waarvoor je het toch niet meer kan goedmaken!

Success, we have faith in you!
Als jij dan toch in zo'n hoge kringen vertoefd zou je wel mogen weten dat een stadium een fase is en een stadion een gebouw is waar sporters hun ding doen. Knap

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.155
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1182 Gepost op: mei 25, 2013, 09:09:51 am »
Ela: Uiteindelijk hebben we veel meer te danken aan Dury dan aan PDC.

Meneer den administrateur, wie BETAALT Dury zijn monsterloon?

Ik vind het schandalig dat U de CEO van Essev?? zo beschrijft na alles wat hij voor ons Essev?? gedaan heeft!

Waarom denk je dat Naessens,Dury zo zwijgen?


Dus je vindt het schandalig dat ik een mening heb? Goed bezig zou ik zeggen.

Omdat ik wist dat je terug met je zelfde quote ging afkomen stond het volgende er al bij: 'Of denk je dat enkel een grote zak geld hem hier teruggebracht heeft?'

Dury heeft geen schrik van Decuyper, dus daarom zwijgt hij zeker niet. Hij zwijgt omdat hij weet dat er nu een storm is, en tijdens zo'n storm kun je soms beter zwijgen dan je mond open te doen en het nog erger te maken, en ik verwijs naar niemand...

Beste mensen, nen kennis zijn pa is redelijk bevriend met Dury en heeft wat heen en weer gsmst,  mijn kennis heeft die berichten eens kunnen inlezen.  Dury weet of wist niet echt van iets.  Dus krantengezever.

Offline Goesse

  • Leden
  • Berichten: 1.431
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1183 Gepost op: mei 25, 2013, 09:43:31 am »
het wordt alvast een geladen match volgend seizoen tegen KV Oostende ...
als de match er komt ...

Offline Svarrogh

  • Leden
  • Berichten: 1.806
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1184 Gepost op: mei 25, 2013, 10:16:01 am »
Net terug thuis van een diner met zuid-westvlaamse ondernemers en vrije beroepers. Teneur daar : er is op termijn maar 1 mogelijkheid en dat is 1 grote zuid-westvlaamse club met een prachtig stadium. We waren het er allemaal over eens dat er een paar honderd links en rechts zullen afhaken omdat ze hun principes hebben. Maar zelfs deze zullen terugkomen wanneer hun kids voor de ploeg gaan supporteren.

 @ pdc : zet aub door! Laat je niet afleiden door een paar koppigaards met een rond de kerktoren mentaliteit waarvoor je het toch niet meer kan goedmaken!

Success, we have faith in you!

pierre, ik denk dat quasi iedereen het erover eens is dat 5 West-Vlaamse clubs in eerste klasse min of meer "een probleem" is en dat 1 Zuid-Westvlaamse club financieel en sportief veel interessanter zou zijn.

Oostende opkopen om er enkele (jeugd)spelers die anders niet aan de bak komen bij Essevee er te laten spelen is op zich geen slecht idee.
In Oostende zit er, volgens mij, toch te weinig geld en heeft het te veel concurrentie van de 2 Brugge's om een stabiele eersteklasser te worden.
Oostende is gered en blijft daar voetbal spelen met eigen stamnummer en eigen kleuren, de eigenaar tevreden en spelers die kunnen doorbreken hebben meer speelmogelijkheden.

Andere clubs in de streek overnemen, niet fuseren, om er zelf sterker uit te worden en op lange termijn een groot stadion zetten voor iedereen, dat kan er bij mij ook nog wel in. Al is dat financieel waarschijnlijk gewoon niet mogelijk.
Een fusie met de buren uit Kortrijk, daar pas ik toch ook voor. SV Kortrijk Zulte Waregem, ik weet niet of ik ermee zou moeten lachen of wenen.
Een fusie met Oostende lijkt mij gewoon dom en brengt niets op, geen enkele mens die van Oostende naar hier zal komen, en sponsors gaan gewoon naar Brugge.
De enige optie lijkt mij dat hij zijn aandelen weer verkoopt en alles zo laat. Of Oostende niet laten promoveren en volgend seizoen in 2e klasse laten starten als sattelietclub zoals gepland, maar dat is waarschijnlijk zelfs niet mogelijk, en dat krijg je aan de supporters ginds ook niet verkocht.

Maar daar gaat het hier niet over, het probleem is dat Decuyper de laatste dagen met clubs en stamnummers aan het goochelen is alsof het enkel over cijfertjes gaat.
Verdienen ze in Antwerpen nu een eersteklasse ploeg? Nee, want ze hebben het daar zelf jaren aan een stuk verkloot met op dit moment het trieste dieptepunt.
Een of twee voetbalclubs verhuizen van locatie met een naamsverandering erboven op is gewoon not done. Dat heeft niets meer met het sportieve te maken maar enkel en alleen over een serieus pak geld.

Offline willem putman

  • Leden
  • Berichten: 199
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1185 Gepost op: mei 25, 2013, 10:39:32 am »
Volgens mij verwoordt Bart Eeckhout in zijn "standpunt" in de krant De Morgen van vandaag haarfijn waar het op neerkomt: "Amper een week nadat ze het grootste succes in de clubhistorie hadden gevierd beseffen de supporters van Zulte Waregem dat de hoofdaandeelhouder hun ziel wou verkopen om zijn eigen ambitie te blussen. Zolang de sport in de greep blijft van dit soort patsers en praatjesmakers zal het vaderlands voetbal nooit gezond worden."

Hoe moeten we ooit nog vertrouwen hebben in een man die misschien wel briljant is in bedrijfseconomie maar die blijkbaar niet snapt dat een voetbalclub meer is dan het louter bedrijfseconomische aspect ervan.

Voor mij heeft die man alle krediet verspeeld.

Ik pleit opnieuw voor het hervormen van SVZW naar Duits model. ??n man of bedrijf mag hoogstens 49% van de aandelen bezitten en de supporters - het hart van de club - moeten inspraak krijgen in het beleid. We hebben als Essevee sportieve geschiedenis geschreven door aan te tonen dat je als club met een budget van 8 miljoen ? je sportief kan meten met clubs met een veelvoud van dat budget.
Het moment is daar om met z'n allen zoveel druk uit te oefenen zodat men niet anders kan dan naar ons luisteren: we willen een clubstructuur die dienstbaar is aan het voetbal en niet aan de ambities van ??n man.

13 april 1951

  • Gast
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1186 Gepost op: mei 25, 2013, 10:43:36 am »
Volgens mij verwoordt Bart Eeckhout in zijn "standpunt" in de krant De Morgen van vandaag haarfijn waar het op neerkomt: "Amper een week nadat ze het grootste succes in de clubhistorie hadden gevierd beseffen de supporters van Zulte Waregem dat de hoofdaandeelhouder hun ziel wou verkopen om zijn eigen ambitie te blussen. Zolang de sport in de greep blijft van dit soort patsers en praatjesmakers zal het vaderlands voetbal nooit gezond worden."

Hoe moeten we ooit nog vertrouwen hebben in een man die misschien wel briljant is in bedrijfseconomie maar die blijkbaar niet snapt dat een voetbalclub meer is dan het louter bedrijfseconomische aspect ervan.

Voor mij heeft die man alle krediet verspeeld.

Ik pleit opnieuw voor het hervormen van SVZW naar Duits model. ??n man of bedrijf mag hoogstens 49% van de aandelen bezitten en de supporters - het hart van de club - moeten inspraak krijgen in het beleid. We hebben als Essevee sportieve geschiedenis geschreven door aan te tonen dat je als club met een budget van 8 miljoen ? je sportief kan meten met clubs met een veelvoud van dat budget.
Het moment is daar om met z'n allen zoveel druk uit te oefenen zodat men niet anders kan dan naar ons luisteren: we willen een clubstructuur die dienstbaar is aan het voetbal en niet aan de ambities van ??n man.

?

Dat er nog st??ds mensen zijn, tot op vandaag zelfs, die trachten Decuyper te verdedigen, ?n die beweren dat het met een goed klapke opgelost geraakt straks, zijn die wel van deze wereld?! En hij blijft maar herhalen dat er "voetbal" in Waregem zou gespeeld worden, zijn favoriete zinnetje ondertussen waarin hij tussen de lijnen bevestigt dat hij onze ziel met plezier had verkocht aan die blazen in Antwerpen. Sterk!

Trouwens, ik blijf het herhalen. Waarom zou Kortrijk naast Waregem en op een uur rijden Club en Cercle (en Oostende) niet werken? Het werkt al een eeuw. Het probleem dat clubs als Beerschot en Antwerp hebben zijn te grote ego's, mensen precies ?ls Decuyper die denken dat je met centjes en gepraat alles kan oplossen. Met alle gevolgen van dien. En het probleem dat tweedeklassers ? la Dender (waar hij over praat) niet kunnen overleven bij een promotie is dat het systeem op niks trekt, dat 2e klasse geen geld krijgt, dat de kloof te groot is, dat er geen steun is van de overheid om de infrastructuur te helpen, enzovoort. D?t moet je aankaarten. Clubs kopen en verkopen, stamnummers kopen en verkopen, dat zijn praktijken van de maffia.

Vijf clubs in West-Vlaanderen is helemaal n?et onmogelijk. In de provincie Oost-Vlaanderen zou je met gemak naast Gent, Lokeren en Beveren nog een Aalst of een Oudenaarde kunnen hebben; in Antwerpen heb je al Lierse en KV Mechelen, en daar zouden met gemak nog Antwerp en Beerschot bij kunnen, eventueel Berchem; in Brabant heb je Anderlecht en Leuven, daar zouden met gemak nog pakweg Molenbeek en Woluwe en Union bij kunnen. Maar vele van die clubs zijn ten onder gegaan aan het zwakke beleid, of aan ego's als Decuyper.

Het is niet opvallend hoeveel clubs er zijn in West-Vlaanderen, het is net opvallend hoe weinig clubs er zijn in andere provincies. Voor mij h?t bewijs dat je met West-Vlaams boerenverstand EN MET DE VOETJES OP DE GROND met gemak kan overleven.
« Laatst bewerkt op: mei 25, 2013, 10:59:35 am door 13 april 1951 »

Offline dakilie

  • Leden
  • Berichten: 61
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1187 Gepost op: mei 25, 2013, 10:47:37 am »
Ze wisten toch ook al langer dan vandaag dat 2 ploegen in dezelfde afdeling met dezelfde eigenaar niet mag. Waarom is Oostende dan kampioen geworden? Waarom hebben ze dan Oostende niet paar keer laten verliezen? Moeilijk lijkt me dit toch niet in voetbal... Dan was er nu zo genen chaos!

Offline gunther

  • Leden
  • Berichten: 1.231
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1188 Gepost op: mei 25, 2013, 10:48:56 am »
@de morgen artikels
haha, en dienen van de sosse stek bij uitstek dan???? die ontspringt mooi de dans met zijn flauw toneelstuk gister. (niet dat ik pdc zijn gedrag apprecieer) maar gelul uit een sosse gazet behoef ik nie.

lol voor ik in een ploeg instap mag den bond en zijn scheidsmarionetten eerst professionaliseren. aandelen in een cirque behoef ik niet.

Offline ela

  • Leden
  • Berichten: 311
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1189 Gepost op: mei 25, 2013, 10:49:35 am »

Dat er nog st??ds mensen zijn, tot op vandaag zelfs, die trachten Decuyper te verdedigen, ?n die beweren dat het met een goed klapke opgelost geraakt straks, zijn die wel van deze wereld?!

Degoutant.

51, h??l concreet en to the point, wil je dus dat Decuyper maandag bvb opstapt?


Offline Oizo87

  • Leden
  • Berichten: 1.343
  • Essevee!
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1190 Gepost op: mei 25, 2013, 10:54:40 am »
Ze wisten toch ook al langer dan vandaag dat 2 ploegen in dezelfde afdeling met dezelfde eigenaar niet mag. Waarom is Oostende dan kampioen geworden? Waarom hebben ze dan Oostende niet paar keer laten verliezen? Moeilijk lijkt me dit toch niet in voetbal... Dan was er nu zo genen chaos!
Mss omdat er, buiten voorzitter Lejaeghere, er niemand van KVO van afwist? :)

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1191 Gepost op: mei 25, 2013, 10:58:03 am »
mijn analyse (eens een poging doen)


* eind 2012 ontmoet de cuyper de voorzitter van kvo , en ontstaat er daar een voorakkoord om van kvo een satetlietclub te maken van essevee, om daar in tweedeklasse spelers en beloften te stellen, nadat het idee om onze reserveploeg in 3e of 4e nationales te laten spelen mislukt is .
de cuyper ZOU de aandelen overkopen (wat hij trouwens volgens mij dus nog niet gedaan heeft, net zoals dat hij nog altijd niet die grote hoop essevee aandelen heeft, maar ze wel via een afbetalingsplan aan het kopen is aldus het nieuwsblad van vandaag) . niemand anders bij kvo is daarvan op de hoogte vreemd genoeg

* bij Oostende hebben er trouwens in het verleden al eens wat ex- of toekomstige essevee spelers gespeeld nietwaar

* plots gebeurt hetgeen decuyper voorspelde, door de sterkte van essevee maar eerlijk gezegd ook door het afhaken van club en gent en standard op bepaalde momenten : essevee is en blijft in de top staan in eerste, maar kvo blijft ook aan top in tweede

* kvo promoveert zowaar naar eerste, decuyper heeft nog altijd , en volgens mij nog steeds, juridisch gezien de mogelijkheid om de kvo aandelen over te kopen

* daarna wordt essevee dan vice-kampioen, velen geloofden decuyper 2 jaar geleden niet , maar we eindigen nu in de top, met europees voetbal

* probleem : regenboogstadion voldoet waarschijnlijk niet , of helemaal niet aan uefa - regels , oplossingen zijn eerst brugge en gent maar dit gaat niet , en westerlo is te ver

* dan gaat de cuyper aankloppen met de voetbal-leek bart de wever en ze spreken (min of meer) af , om de europese matchen van essevee op het kiel te spelen

* ondertussen wil bart de wever (verkiezingen in 2014 ... ) alsnog een antwerpse club in eerste klasse, hij polst al wat bij antwerpse supporters en het daar aanwezige miljoenen clubje van ceo's.

* daarmee lijkt een probleem van de cuyper opgelost : hij kan miljoenen verdienen door het stamnummer van ofwel sv zulte waregem , ofwel kvo oostende te verkopen aan antwerpen

* stamnummer kvo komt in waregem spelen, stamnummer van essevee gaat met dury en de beste spelers op het kiel spelen

* reactie van de cuyper : volgend seizoen eersteklassevoetbal in het regenboogstadion : ja denken wij dan , maar van welke ploeg , met welk stamnummer , met welke spelers ?

* andere mogelijkheid is dan natuurlijk ook nog fusie / opslorping van buur en rivaal kv kortrijk , en dan 1 van die stamnummers verkopen aan antwerpen , maar daar heeft de cuyper natuurlijk nog geen aandelen van,  dus daar heeft hij niet direct controle op



maar  1 groot ding vergeet de cuyper : de emoties . eerst en vooral natuurlijk de supporters maar ook de politici :  cd&v vanryckeghem, nva de wever, spa vande lanotte, wie ik vreemd genoeg mis in dit verhaal is ovld en kvk supporter van quickenborne ...

Offline svzw91

  • Leden
  • Berichten: 30
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1192 Gepost op: mei 25, 2013, 11:03:34 am »

PDC stond toch wel bruin toen Lieven Verstraete gisteren aanhaalde dat KVO 9 punten voor stond op de rest in februari/maart, en dat PDC toch al kon vermoeden dat KVO zou overgaan naar eerste...

En de sneer naar zijn persoonlijke financi?n was toch ook wel raak.

13 april 1951

  • Gast
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1193 Gepost op: mei 25, 2013, 11:05:12 am »

Dat er nog st??ds mensen zijn, tot op vandaag zelfs, die trachten Decuyper te verdedigen, ?n die beweren dat het met een goed klapke opgelost geraakt straks, zijn die wel van deze wereld?!

Degoutant.

51, h??l concreet en to the point, wil je dus dat Decuyper maandag bvb opstapt?

Ela Decuyper, ik reageer niet langer op je eindeloos en herhaaldelijk gezever. Als jij de moeite neemt om op mijn vragen te antwoorden, dan zal ik dat ook doen voor jou. Gisteren stuurde ik een PM met een paar vragen, en dan kom je in deze topic zeggen dat je niet akkoord bent met mijn PM?!

Ik denk dat het voor iedereen gisterenavond is duidelijk geworden dat jij Decuyper n?et verdedigt in de context van deze club en haar toekomst, maar w?l omdat je familie bent.

Om dan toch op je vraag te antwoorden: ik vind persoonlijk dat er m??r dan redenen genoeg zijn (ons stamnummer willen verkopen samen met onze ziel; vervolgens Oostende willen verkopen; en nu terugkrabbelen na de gelukkig (!) felle reactie van media, sporters en supporters) om het allerlaatste vertrouwen in deze fantast te verliezen, ja. En om nu al op je volgende vraag te antwoorden, wat er dan moet komen; voor de twaalfde keer, er zijn nog mensen met geld (en zonder waanbeelden) in de regio, en samen met de fans is er sowieso een toekomst. Maar zolang die clown aan het roer staat zal ik nooit nog gerust kunnen zijn.

En dan nu, eveneens voor de twaalfde keer, kan jij antwoorden op MIJN vragen?

Citaat
Wat vind jij van het feit dat Decuyper mogelijk ons stamnummer en onze ziel wou verkopen aan een andere stad?
Wat vind jij van het feit dat Decuyper niet achter stoelen of banken steekt dat hij ons met de aartsrivaal wil doen samengaan?
Wat vind jij van het feit dat Decuyper overweegt om andere (historische) clubs te verkopen aan Antwerpen?
Wat vind jij van het feit dat heel ons imago - op een moment dat het allemaal uitstekend liep - compleet en vooral onnodig besmeurd is door Decuyper?
« Laatst bewerkt op: mei 25, 2013, 11:10:41 am door 13 april 1951 »

Offline willem putman

  • Leden
  • Berichten: 199
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1194 Gepost op: mei 25, 2013, 11:09:45 am »

Dat er nog st??ds mensen zijn, tot op vandaag zelfs, die trachten Decuyper te verdedigen, ?n die beweren dat het met een goed klapke opgelost geraakt straks, zijn die wel van deze wereld?!

Degoutant.

51, h??l concreet en to the point, wil je dus dat Decuyper maandag bvb opstapt?

Ela Decuyper, ik reageer niet langer op je eindeloos en herhaaldelijk gezever. Als jij de moeite neemt om op mijn vragen te antwoorden, dan zal ik dat ook doen voor jou. Gisteren stuurde ik een PM met een paar vragen, en dan kom je in deze topic zeggen dat je niet akkoord bent met mijn PM?!

Ik denk dat het voor iedereen gisterenavond is duidelijk geworden dat jij Decuyper n?et verdedigt in de context van deze club en haar toekomst, maar w?l omdat je familie bent.

Om dan toch op je vraag te antwoorden: ik vind persoonlijk dat er m??r dan redenen genoeg zijn (ons stamnummer willen verkopen samen met onze ziel; vervolgens Oostende willen verkopen; en nu terugkrabbelen na de gelukkig (!) felle reactie van media, sporters en supporters) om het allerlaatste vertrouwen in deze fantast te verliezen, ja. En om nu al op je volgende vraag te antwoorden, wat er dan moet komen; voor de twaalfde keer, er zijn nog mensen met geld (en zonder waanbeelden) in de regio, en samen met de fans is er sowieso een toekomst. Maar zolang die clown aan het roer staat zal ik nooit nog gerust kunnen zijn.

Ik ben akkoord met 51 en ik wil inderdaad dat PDC maandag opstapt. Duidelijk genoeg ?

Offline Cypher

  • Leden
  • Berichten: 178
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1195 Gepost op: mei 25, 2013, 11:09:49 am »
Halve waarheden, hele leugens; dit is de samenvatting van Decuyper zijn verhaal.

Ging efkes onze spelers, Dury, europese campagne, etc laten verhuizen naar A'werpen; en de spelers van KVO hier laten spelen met nen andere voorzitter!

Willy + Francky help ons aub!!!

Diene geldmaniak wil onze club naar de vaantjes helpen!


please don't take my SV away!

Offline Svarrogh

  • Leden
  • Berichten: 1.806
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1196 Gepost op: mei 25, 2013, 11:20:15 am »

Trouwens, ik blijf het herhalen. Waarom zou Kortrijk naast Waregem en op een uur rijden Club en Cercle (en Oostende) niet werken? Het werkt al een eeuw.

Het gaat er niet om of het al dan niet werkt, het gaat er bij Decuyper over om over meer budget te beschikken zodat de kans op degradatie zakt en de kans op Europees voetbal of een titel toeneemt.
Hij wil naar de top en niet naar de vergeetput in 2e klasse waar zijn aandelen geen rotte frank meer waard zijn.
En dat begrijp ik wel, als iemand ergens in geld insteekt heb je graag wat rendement en zekerheden.

Maar om nu te beginnen leuren met stamnummers..  ::)

Offline smurf

  • Leden
  • Berichten: 502
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1197 Gepost op: mei 25, 2013, 11:23:48 am »

PDC, de grootste schande ooit in het Belgische voetbal...

Ze hadden godver beter dat sjaalke dichtgeknepen, verraad en leugens van de ergste soort!

En dat zeggen van iemand die onzen Essev?? op ??n goal van de titel gebracht heeft...

Lijkt me duidelijk dat ela geen svzw supporter is. Ik vind het erger voor jullie dan ela die het allemaal leuk en normaal schijnt te vinden  Welke achterlijke zever die allemaal post om pdc goed te praten man man man
Ons Essevee?  Jij hebt het recht niet om over ons Essevee te spreken.  Het is duidelijk dat jij er plezier aan hebt om zo'n onzin te posten, have fun!

Offline ela

  • Leden
  • Berichten: 311
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1198 Gepost op: mei 25, 2013, 11:23:56 am »
Ik ben akkoord met 51 en ik wil inderdaad dat PDC maandag opstapt. Duidelijk genoeg ?

Ok, bedankt 51 en Willem voor deze heel duidelijke mening

Ik respecteer uw mening maar ga er niet mee akoord, want:



13 april 1951

  • Gast
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1199 Gepost op: mei 25, 2013, 11:28:45 am »

Trouwens, ik blijf het herhalen. Waarom zou Kortrijk naast Waregem en op een uur rijden Club en Cercle (en Oostende) niet werken? Het werkt al een eeuw.

Het gaat er niet om of het al dan niet werkt, het gaat er bij Decuyper over om over meer budget te beschikken zodat de kans op degradatie zakt en de kans op Europees voetbal of een titel toeneemt. Hij wil naar de top en niet naar de vergeetput in 2e klasse waar zijn aandelen geen rotte frank meer waard zijn. En dat begrijp ik wel, als iemand ergens in geld insteekt heb je graag wat rendement en zekerheden.

Maar om nu te beginnen leuren met stamnummers..  ::)

En door Kortrijk en Waregem te laten fusioneren (of door je ziel te verkopen aan Antwerpen, of die van een andere club) gaan we nooit zakken? Je zal wel een leeg stadion hebben, maar goed, dat is een detail zeker? Het probleem van het Belgische voetbal, en van het feit dat clubs die dicht op elkaar liggen niet zouden (...) kunnen overleven, is NIET de hoeveelheid aan clubs, maar WEL het systeem, het gebrek aan steun (voor infrastructuur), de politiek, de vergeetput van 2e die geen geld vangt, play-offs om de groten nog groter te maken (met een vangnetje voor een Gent dat de 1e 30 matchen niet in form was), enzovoort. Decuyper zou beter zijn aandacht en energie steken in het aankaarten van DIE problemen, want DIE problemen zullen (inderdaad) op lange termijn ons voetbal kapot helpen. Maar die verhelp je niet door zijn soort walgelijke praktijken.