Auteur Topic: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen  (gelezen 210209 keer)

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Offline ela

  • Leden
  • Berichten: 311
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1260 Gepost op: mei 25, 2013, 07:27:57 pm »
verdient PDC het om eeuwig te branden in de hel.

Tja Willem,

OK en dan

Citaat
ceetje als CEO

of toch maar naar de kelder van eerste of het zwarte gat van tweede?

nogmaals, het kan h?, dat mensen de aaibaarheidsfactor van essev?? zelfs in derde klasse prefereren op het harde spel aan de top van eerste, waar Anderlecht weleens ons zwaar zou kunnen toetakelen...alleen omdat ze boos waren/zijn dat we bijna "hun" titel hadden...

ik blijf de man steunen die ons drie jaar geleden vorig seizoen voorspelde....


Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1261 Gepost op: mei 25, 2013, 07:32:27 pm »
Ik heb eens rondgevraagd aan de vrienden die een abbo hebben (stuk of 20)  Niemand koopt een abbo zolang dienen pippo baas is,NIEMAND.    Het zijn allemaal abbonees die al minstens 10 jaar komen, als je dan vraagt aan die gasten wat hun vrienden gaan doen, dan is het juist hetzelfde, geen abbo.
Veel plezier Ela, Pierre en 2460, er gaan misschien nog met veel moeite 2000 man zijn(mssh 1000 man abbo? zal al veel zijn), en wie weet gaat dienen deal met Antwerp dan toch nog door.

pdc , en zeker pdc niet , gaat MIJN hobby niet afpakken hoor ... zou me verwonderen dat er na zo een "boereseizoen" veel supporters zouden afhaken, tenzij het een massale uittocht zou worden van spelers maar dan nog ...

Offline willem putman

  • Leden
  • Berichten: 199
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1262 Gepost op: mei 25, 2013, 07:44:47 pm »
verdient PDC het om eeuwig te branden in de hel.

Tja Willem,

OK en dan

Citaat
ceetje als CEO



of toch maar naar de kelder van eerste of het zwarte gat van tweede?

nogmaals, het kan h?, dat mensen de aaibaarheidsfactor van essev?? zelfs in derde klasse prefereren op het harde spel aan de top van eerste, waar Anderlecht weleens ons zwaar zou kunnen toetakelen...alleen omdat ze boos waren/zijn dat we bijna "hun" titel hadden...

ik blijf de man steunen die ons drie jaar geleden vorig seizoen voorspelde....

Tja, Ela, zo blijven we bezig natuurlijk :-), al heeft dat ook wel zijn charme.
Heb je bijdrage van Eug?ne op dit forum gelezen ? Voetbalclubs kunnen ook op een andere manier bestuurd worden en ook succesvol zijn.

Ik herhaal wel dat PDC volgens mij aan onze club nog veel kan bijdragen op voorwaarde dat hij inziet dat echt succes alleen gestoeld kan zijn op samenwerking met respect voor de bijdrage van elkeen (ook van de supporters). Echt leiderschap staat ten dienste van en is er niet om de megalomane ambitie van ??n persoon te vervullen.

Offline ela

  • Leden
  • Berichten: 311
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1263 Gepost op: mei 25, 2013, 08:03:42 pm »
verdient PDC het om eeuwig te branden in de hel.

Citaat
Ik herhaal wel dat PDC volgens mij aan onze club nog veel kan bijdragen op voorwaarde dat hij inziet dat echt succes alleen gestoeld kan zijn op samenwerking met respect voor de bijdrage van elkeen (ook van de supporters). Echt leiderschap staat ten dienste van en is er niet om de megalomane ambitie van ??n persoon te vervullen.

Willem, het zou U en anderen inderdaad sieren dat het woordgebruik zoals in uw eerste quote vermeden wordt.

Patrick heeft drie jaar geleden ons dit superjaar aangekondigd en dan aangeboden...ik veronderstel toch dat je een jaar lang SUPER genoten hebt van onze Essev??...U aangeboden door onze CEO onder andere door zijn financi?le inbreng...want Dury en compagnie betaal je niet met reguliere kredieten van een club! (referte bvb Abrahamovic in Chelsea)

Nu is er enige calamiteit geweest maar uiteindelijk blijft alles toch bij het oude...het enige wat we gemist hebben is een kans op een satellietclub in tweede...

Voor de rest zie ik toch niet dat er iets aan de hand is...

Hij heeft weliswaar gesproken van een mogelijke fusie of overname van de KVK, die op sterven na failliet is, maar dat hij het uiteindelijk niet gedaan heeft, is uit respect voor de Essev??-supporter...die er nog niet klaar voor is...

Ik mag toch verhopen dat het uw ambitie is om volgend jaar weer PO1 te spelen of zeg je: "een beetje kalmer aan en degraderen is ook goed?"

Ik zou in ieder geval weer graag volgend jaar op de markt staan om hetzelfde of beter te vieren. Jij niet?

Freve

  • Gast
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1264 Gepost op: mei 25, 2013, 08:19:11 pm »
Ik heb eens rondgevraagd aan de vrienden die een abbo hebben (stuk of 20)  Niemand koopt een abbo zolang dienen pippo baas is,NIEMAND.    Het zijn allemaal abbonees die al minstens 10 jaar komen, als je dan vraagt aan die gasten wat hun vrienden gaan doen, dan is het juist hetzelfde, geen abbo.
Veel plezier Ela, Pierre en 2460, er gaan misschien nog met veel moeite 2000 man zijn(mssh 1000 man abbo? zal al veel zijn), en wie weet gaat dienen deal met Antwerp dan toch nog door.

Ik kan dat begrijpen, maar dat is veel te drastisch.
Hoe je het draait of keert, Zulte Waregem blijft nu in Waregem en we zijn opgelucht/content dat het nog zo is. PDC, niemand zal die man nog vertrouwen, maar hij heeft bijna alle aandelen dus kan je er niets meer aan veranderen, ik ben supporter van Zulte Waregem, en niet van een of ander bestuur/Messias.
Ik raad jullie toch aan om te wachten t.e.m. maandagavond na de persconferentie van de supporters.
Ok, een bediende van Enfinity (kennis, geen vriend, kan totaal niet juist zijn) vertelde mij dat Decuyper op droog zaad zit en daardoor die 50procent voor KVO niet betaalde tegen afgesproken tijdstip en ook dat hij informeerde naar de aandelen van Kortrijk maar geen geld had om ze te kopen en daardoor de deal afsprong met Kortrijk, m.a.w. Decuyper zoekt geld en beseft goed wat hij allemaal aanricht(speelt nu de vermoorde onschuld, doet zich dommer voor dan dat hij is), dat zou ook de reden zijn waarom het maandagavond niet doorging in Antwerpen(voordat de supporters dit wisten), nu is de vraag, is dit juist? en indien dit juist is dan kan hij niet anders dan zijn aandelen in SVZW verkopen en is hij voor Essevee niets meer waard.
Toch ben ik nog bang dat het in Antwerpen nog niet gedaan is.
laat ons hopen dat zo ni is want dan verkooptie zeker
alstie op droog zaad zit (wa ik betwijfel...) is da rap opgelost....

ik zou in geen geval, ik herhaal, in geen geval mijne hobby opgeven
omdater enen dom deed met aandelen.
ik supporter voor SVZW ni voor PDC
PDC maakt da mogelijk, mo ik supporter ni voor hem
wel voor rood groen zulte Warege

Offline Kaklamanos

  • Leden
  • Berichten: 36
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1265 Gepost op: mei 25, 2013, 08:27:40 pm »
verdient PDC het om eeuwig te branden in de hel.

Citaat
Ik herhaal wel dat PDC volgens mij aan onze club nog veel kan bijdragen op voorwaarde dat hij inziet dat echt succes alleen gestoeld kan zijn op samenwerking met respect voor de bijdrage van elkeen (ook van de supporters). Echt leiderschap staat ten dienste van en is er niet om de megalomane ambitie van ??n persoon te vervullen.

Willem, het zou U en anderen inderdaad sieren dat het woordgebruik zoals in uw eerste quote vermeden wordt.

Patrick heeft drie jaar geleden ons dit superjaar aangekondigd en dan aangeboden...ik veronderstel toch dat je een jaar lang SUPER genoten hebt van onze Essev??...U aangeboden door onze CEO onder andere door zijn financi?le inbreng...want Dury en compagnie betaal je niet met reguliere kredieten van een club! (referte bvb Abrahamovic in Chelsea)

Nu is er enige calamiteit geweest maar uiteindelijk blijft alles toch bij het oude...het enige wat we gemist hebben is een kans op een satellietclub in tweede...

Voor de rest zie ik toch niet dat er iets aan de hand is...

Hij heeft weliswaar gesproken van een mogelijke fusie of overname van de KVK, die op sterven na failliet is, maar dat hij het uiteindelijk niet gedaan heeft, is uit respect voor de Essev??-supporter...die er nog niet klaar voor is...

Ik mag toch verhopen dat het uw ambitie is om volgend jaar weer PO1 te spelen of zeg je: "een beetje kalmer aan en degraderen is ook goed?"

Ik zou in ieder geval weer graag volgend jaar op de markt staan om hetzelfde of beter te vieren. Jij niet?

Let maar op dat uwe pooier, Patje DC,  niet eerder "op sterven na failliet" is.

Bij deze ook even overmaken, dat ik ook voor jullie hoop dat de Zonnekoning jullie club mag verlaten. Laat de huidige zuid-west-vlaamse clubs maar bewijzen dat je geen zielloze fusieclub, geleid door geldwolven, moet zijn om een fantastische club te hebben.

Tot op de derby's van volgend seizoen!

Offline willem putman

  • Leden
  • Berichten: 199
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1266 Gepost op: mei 25, 2013, 08:30:20 pm »
verdient PDC het om eeuwig te branden in de hel.

Citaat
Ik herhaal wel dat PDC volgens mij aan onze club nog veel kan bijdragen op voorwaarde dat hij inziet dat echt succes alleen gestoeld kan zijn op samenwerking met respect voor de bijdrage van elkeen (ook van de supporters). Echt leiderschap staat ten dienste van en is er niet om de megalomane ambitie van ??n persoon te vervullen.

Willem, het zou U en anderen inderdaad sieren dat het woordgebruik zoals in uw eerste quote vermeden wordt.

Patrick heeft drie jaar geleden ons dit superjaar aangekondigd en dan aangeboden...ik veronderstel toch dat je een jaar lang SUPER genoten hebt van onze Essev??...U aangeboden door onze CEO onder andere door zijn financi?le inbreng...want Dury en compagnie betaal je niet met reguliere kredieten van een club! (referte bvb Abrahamovic in Chelsea)

Nu is er enige calamiteit geweest maar uiteindelijk blijft alles toch bij het oude...het enige wat we gemist hebben is een kans op een satellietclub in tweede...

Voor de rest zie ik toch niet dat er iets aan de hand is...

Hij heeft weliswaar gesproken van een mogelijke fusie of overname van de KVK, die op sterven na failliet is, maar dat hij het uiteindelijk niet gedaan heeft, is uit respect voor de Essev??-supporter...die er nog niet klaar voor is...

Ik mag toch verhopen dat het uw ambitie is om volgend jaar weer PO1 te spelen of zeg je: "een beetje kalmer aan en degraderen is ook goed?"

Ik zou in ieder geval weer graag volgend jaar op de markt staan om hetzelfde of beter te vieren. Jij niet?

Ela,
Dat taalgebruik is uiteraard figuurlijk bedoeld.
Ik ben wel kwaad op PDC, dat klopt. Net Marc Degryse gehoord op TV, wat hij zegt klopt, namelijk twee dagen na het grootste succes in de clubgeschiedenis zorgt PDC met zijn fratsen voor zo'n anticlimax.

Waarom blijf jij doen of het succes van dit jaar bijna alleen aan PDC te danken is ?
Succes is te danken aan een samenspel van veel actoren en factoren.
Bij een goede analyse hiervan zal blijken dat PDC daar maar ??n element van is. Hij is echt niet zo onmisbaar als jij het voorstelt.

Groeten, nu ga ik kijken naar het voetbal naar "Duits model" ;)

Offline ela

  • Leden
  • Berichten: 311
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1267 Gepost op: mei 25, 2013, 08:40:50 pm »
Waarom blijf jij doen of het succes van dit jaar bijna alleen aan PDC te danken is ?
Succes is te danken aan een samenspel van veel actoren en factoren.
Bij een goede analyse hiervan zal blijken dat PDC daar maar ??n element van is. Hij is echt niet zo onmisbaar als jij het voorstelt.

Tja Willem, als jij wilt voorstellen dat Decuyper maar gewoon een ordinair elementje is, dan doe je dat maar, dit strookt ,spijtig genoeg voor uw visie, niet met de werkelijkheid...

Dit is hetzelfde zeggen alsof Abrahamovic in Chelsea ook maar een tsjolderke is dat daar maar wat rondloopt en rondlummelt...

Offline willem putman

  • Leden
  • Berichten: 199
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1268 Gepost op: mei 25, 2013, 08:47:08 pm »
Waarom blijf jij doen of het succes van dit jaar bijna alleen aan PDC te danken is ?
Succes is te danken aan een samenspel van veel actoren en factoren.
Bij een goede analyse hiervan zal blijken dat PDC daar maar ??n element van is. Hij is echt niet zo onmisbaar als jij het voorstelt.

Tja Willem, als jij wilt voorstellen dat Decuyper maar gewoon een ordinair elementje is, dan doe je dat maar, dit strookt ,spijtig genoeg voor uw visie, niet met de werkelijkheid...

Dit is hetzelfde zeggen alsof Abrahamovic in Chelsea ook maar een tsjolderke is dat daar maar wat rondloopt en rondlummelt...

Ela, zo heb ik dat nooit geschreven, dat is jouw interpretatie.
Ik ben toch blij dat Dortmund de finale speelt en inderdaad ik heb het niet zo voor Chelsea en Abrahamovic.

Ik vind dat diene omhooggevallen Rus met zijn geld dat hij - ik weet niet op welke manier - bijeen "verdiend" heeft, inderdaad weinig positiefs bijdraagt aan het voetbal.

Offline ela

  • Leden
  • Berichten: 311
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1269 Gepost op: mei 25, 2013, 08:48:09 pm »
Let maar op dat uwe pooier, Patje DC,  niet eerder "op sterven na failliet" is.

Bij deze ook even overmaken, dat ik ook voor jullie hoop dat de Zonnekoning jullie club mag verlaten.

Het zal wel zijn zijn dat je dat hoopt  ;D ;D ;D

Offline ela

  • Leden
  • Berichten: 311
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1270 Gepost op: mei 25, 2013, 08:59:23 pm »
Ela, zo heb ik dat nooit geschreven, dat is jouw interpretatie.

Willem ik heb U enkel geciteerd.

Maar ik begrijp U wel. U wilt waarschijnlijk dat essev?? een aaibaar sympathiek klein ploegske blijft, zonder al die poespas de laatste week en dat de G5 die bedreiging van een G6-er niet hoeven te vrezen...

Tja kijk, dat kan ook...maar persoonlijk zou ik ze liever het leven lastig maken en om Dury te quoten: "we maken ze ??n voor ??n af, het zal nu enkel wat langer duren"

Het is een verschil in ambitie maar inderdaad voor de gemoedsrust van U en anderen hier zou het misschien beter zijn dat Decuyper weggaat en dat bv "Ceetje" (grapje h?.. ;D) CEO wordt...

Ik denk het establishment (Degryze en consoorten) dit uiteraard ook willen.

Ik steun echter Decuyper die het voetballandschap eens goed afgetoetst heeft en er nu "leasons learned" uit getrokken heeft... ;)
« Laatst bewerkt op: mei 25, 2013, 09:07:31 pm door ela »

Offline JSPR_G

  • Leden
  • Berichten: 1.576
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1271 Gepost op: mei 25, 2013, 09:19:00 pm »

Freve

  • Gast
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1272 Gepost op: mei 25, 2013, 09:35:15 pm »
Ik weet niet of dit hier al geplaatst is:
http://www.nieuwsblad.be/sportwereld/cnt/DMF20130525_00597855?utm_source=facebook&utm_medium=social&utm_term=voetbal&utm_content=article&utm_campaign=seeding

Anyway, het ziet er dus naar uit dat het contract geldig is.
mja,
zelfs het niet tijdig betalen zou geen probleem zijn
Lejaeghere stelde PDC niet in gebreke voor het niet betalen

zolang datie ons ni verkoopt
maakt het voor mij ni veel uit

Offline willem putman

  • Leden
  • Berichten: 199
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1273 Gepost op: mei 25, 2013, 09:36:47 pm »
Ela, zo heb ik dat nooit geschreven, dat is jouw interpretatie.

Willem ik heb U enkel geciteerd.

Maar ik begrijp U wel. U wilt waarschijnlijk dat essev?? een aaibaar sympathiek klein ploegske blijft, zonder al die poespas de laatste week en dat de G5 die bedreiging van een G6-er niet hoeven te vrezen...

Tja kijk, dat kan ook...maar persoonlijk zou ik ze liever het leven lastig maken en om Dury te quoten: "we maken ze ??n voor ??n af, het zal nu enkel wat langer duren"

Het is een verschil in ambitie maar inderdaad voor de gemoedsrust van U en anderen hier zou het misschien beter zijn dat Decuyper weggaat en dat bv "Ceetje" (grapje h?.. ;D) CEO wordt...

Ik denk het establishment (Degryze en consoorten) dit uiteraard ook willen.

Ik steun echter Decuyper die het voetballandschap eens goed afgetoetst heeft en er nu "leasons learned" uit getrokken heeft... ;)

Wat met de schade die hij ons hiermee berokkend heeft ?
By the way, ik heb wel veel sportieve ambitie, maar niet zoals PDC door geen respect te hebben voor wat voetbal tot voetbal maakt. Heraut en soul en supporters die fier zijn op hun club.

Offline ela

  • Leden
  • Berichten: 311
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1274 Gepost op: mei 25, 2013, 09:52:24 pm »
Wat met de schade die hij ons hiermee berokkend heeft ?

Welke schade, Willem?

Freve

  • Gast
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1275 Gepost op: mei 25, 2013, 10:16:44 pm »
Wat met de schade die hij ons hiermee berokkend heeft ?

Welke schade, Willem?
Ela
da weet gij ook e
sommige sponsors gaan daar ni kunnen mee lachen
ik ken al enen die hem da ni ga aantrekken
maar anderen die daar totaal ni mee opgezet gaan zijn (Renson)
stadsbestuur, PDC moe ni meer onderhandelen daar heb ik zo een vermoeden
Ik ken Kurt zijn broer en dienen zei da Kurt nog furieus loopt
en ook ongerust....
en vooral voor supporters die "op vandaag" geen abonnement zouden kopen

Willem
laat ons hopen zo min mogelijk en het juiste bedrag gaan we nooit weten

Offline ela

  • Leden
  • Berichten: 311
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1276 Gepost op: mei 25, 2013, 10:31:17 pm »
Ik denk dat velen Patrick (en Francky) zullen bewonderen omdat ze durven opstaan tegen het geldende establishment..."we gaan ze (G5) ??n voor ??n pakken...enkel nog maar ??n te gaan... ;)

Er zullen er ook afhaken, spijtig genoeg...maar afhaken betekent niet "niet weer aansluiten"...als onzen Esssev?? weer start als een tornado in de competitie...wat ik spijtig genoeg vrees dat het niet zal zijn in de huidige kritiekvolle omstandigheden..

Volgens mij wrijft Anderlecht zich nu dik in de handen dat een talentvolle ambitieuze CEO van een "boerenploegske" als Waregem, die hun laten schijten hebben in hun broek, nu zo terechtgewezen wordt zelfs in-house...peize da Vanholsbeeck en Vanderstock hiermee nu dik zitten te lachen na hun diarr??-periode tegen da Essev??-ke die ei zo na "hun" titel afnamen...

Waarom denk je dat bvb Willy in alle talen zwijgt?


Freve

  • Gast
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1277 Gepost op: mei 25, 2013, 10:35:48 pm »
Ik denk dat velen Patrick (en Francky) zullen bewonderen omdat ze durven opstaan tegen het geldende establishment..."we gaan ze (G5) ??n voor ??n pakken...enkel nog maar ??n te gaan... ;)

Er zullen er ook afhaken, spijtig genoeg...maar afhaken betekent niet "niet weer aansluiten"...als onzen Esssev?? weer start als een tornado in de competitie...wat ik spijtig genoeg vrees dat het niet zal zijn in de huidige kritiekvolle omstandigheden..

Volgens mij wrijft Anderlecht zich nu dik in de handen dat een talentvolle ambitieuze CEO van een "boerenploegske" als Waregem, die hun laten schijten hebben in hun broek, nu zo terechtgewezen wordt zelfs in-house...peize da Vanholsbeeck en Vanderstock hiermee nu dik zitten te lachen na hun diarr??-periode tegen da Essev??-ke die ei zo na "hun" titel afnamen...

Waarom denk je dat bvb Willy in alle talen zwijgt?
Willy stil
omdatie het een enorm achterbakse zet vindt
en zelf geen extra wind wil zaaien om terug een storm te oogsten

Willy stil
omdatie der niks kan aan doen
verkocht net als Lejaeghere zijn aandelen aan een opportunist

Willy stil
omdage zo een zaken ni oplost en public
maar binnenskamers

Offline ela

  • Leden
  • Berichten: 311
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1278 Gepost op: mei 25, 2013, 10:39:08 pm »
omdatie het een enorm achterbakse zet vindt

Welke "zet" bedoel je precies?

Offline essevee12345

  • Leden
  • Berichten: 161
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1279 Gepost op: mei 25, 2013, 10:43:39 pm »
ela , ik ben totaal geen voorstander van een voetbalploeg die in handen is van 1 man. vroeg of laat komen er problemen van. Duitsland heeft dat goed begrepen en runt hun ploegen totaal anders...
De financiele fairplay die zal ingevoerd worden zal, het hopelijk ,die zogezegde alleenheersers een stuk moeilijker maken. Ik ben beschaamd wat pdc geprobeerd heeft deze week...